Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Λένε για τα solene , τα ελληνικά αντηλιακά.




Γεια σας κορίτσια μου!
Εδώ και λίγα χρόνια μένω στην Περαία, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, κοντά στη θάλασσα. Είμαι από τις τυχερές που όλο το καλοκαίρι έχω την παραλία στα πόδια μου και κολυμπώ κάθε απόγευμα μετά τις 17:00. Ίσως έχετε ήδη πετύχει κάποια φωτογραφία μου στο instagram, φέτος νομίζω η παραλία μας είναι στα καλύτερα της. Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε καταναλώνουμε οικογενειακώς τουλάχιστον 3 συσκευασίες αντηλιακού. Φέτος ξεκινήσαμε το καλοκαίρι μας με τα Solene.



Tα Solene είναι "παιδιά" Ελλήνων επιστημόνων και παράγονται στη χώρα μας από το Σαράντη. Διάβασα στη σελίδα τους πως :


- Περιέχουν το προηγμένο σύστημα προστασίας UV Balance, με φωτοσταθερά φίλτρα ευρέως φάσματος UVA/UVB, που προφυλάσσει την επιδερμίδα από τα ηλιακά εγκαύματα και την πρόωρη γήρανση.
- Περιέχουν φυσικά συστατικά, φιλικά προς το δέρμα και το περιβάλλον.
- Δεν περιέχουν parabens, σιλικόνη, προπυλενογλυκόλη, παραφινέλαιο και εθανολαμίνες. - Όλες οι φόρμουλες είναι 100% σύμφωνες με τις συστάσεις της Ε.Ε.
- Διατίθενται σε πρωτοποριακές airless συσκευασίες διασφαλίζοντας την άριστη συντήρηση του περιεχομένου, εφόσον δεν εισέρχεται αέρας.



Διόλου άσχημα έτσι; Τα βρίσκουμε κυρίως στα φαρμακεία (ειδικά στα on line θα βρείτε και ωραίες προσφορές με δώρα) αλλά τα έχω δει και στα Hondos.


Solene Baby 50+, Αντηλιακή Κρέμα.

Ξεκινάω με αυτό που αγοράζω πρώτο κάθε καλοκαίρι, το αντηλιακό των κοριτσιών μου. Συνήθως επιλέγω κάποιο με δείκτη προστασίας 25 ή 30, γιατί είχα διαβάσει πως αυτά έχουν φυσικά αντηλιακά φίλτρα. Φέτος τα Solene μου στάλθηκαν πολύ νωρίς, προτού κάνω τις δικές μου αγορές, επομένως αποφάσισα να τα δοκιμάσουμε.
Καρότο, ντομάτα, cranberries και λάδι buriti έρχονται να κάνουν όχι ένα φαγάκι αλλά ένα αντηλιακό υψηλής προστασίας, υποαλλεργικό και κατάλληλο για τα μωράκια με ατοπικό δέρμα και με σφραγίδα 5 αστέρων από τον οργανισμό Dermatest.
Η συσκευασία της αντλίας μου αρέσει πολύ, τα κορίτσια μπορούν και τη χρησιμοποιούν και μόνες τους. Είναι αρκετά πηχτό και μετά την εφαρμογή του αφήνει ένα λευκό φιλμ στο δέρμα. Θυμάμαι πως όταν ήταν τα κορίτσια μικρότερα ο παιδίατρος επέμενε σε αυτό το στοιχείο.
Υπάρχει και το Solene Kids με δείκτη 30 και με δείκτη 50 .


Solene 20, Αντηλιακό Λάδι Μαυρίσματος & Προστασίας.

 Εδώ σίγουρα μιλάμε για δέρματα πιο σκουρόχρωμα και ανθεκτικά στον ήλιο. Συνήθως ξεκινάω με υψηλότερο δείκτη τα μπάνια μου και το 20άρι το χρησιμοποιώ προς το τέλος του καλοκαιριού.
Φουντούκι, καρύδα και ηλίανθο έχουμε εδώ και στη σελίδα τους μας ενημερώνουν πως το συγκεκριμένο λάδι "εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες, παρατείνοντας τη βιωσιμότητα των κυττάρων και ενισχύοντας τον αμυντικό μηχανισμό του δέρματος. Προστατεύει από τη φωτογήρανση, διατηρώντας τη νεανικότητα της επιδερμίδας".
Ευχάριστη αίσθηση, καλή και γρήγορη απορρόφηση. Τα αντηλιακά λάδια τα έχω συνδεδεμένα με δυο πολύ πράγματα. Μια με τα ηλιοκαμένα sexy σώματα που γλυκοκοιτάμε στις παραλίες και μια με έναν παράξενο θείο μου που ανακάτευε σε ένα μπουκαλάκι Baby Oil με Betadine και έφτιαχνε ένα -τραγικό- αντηλιακό δικής του επινόησης, το οποίο φυσικά δεν τον προστάτευε από τίποτα παρά μόνο λέκιαζε την ψάθα του.


Solene 48 Ενυδατική Κρέμα Προσώπου & Σώματος Για Μετά Τον Ήλιο.

Εκτός από αντηλιακά καταναλώνουμε και πολλά after sun (ναι, αυτά τραβάς άμα έχεις μάνα blogger). Τα θεωρώ απαραίτητα για την επιδερμίδα μου. Η σύνθεση τους δεν είναι λιπαρή και προσφέρουν την απαραίτητη ενυδάτωση στο σώμα μετά την πολύωρη έκθεση του στον ήλιο. Μάλιστα πιστεύω πως ένα καλά ενυδατωμένο δέρμα μπορεί να διατηρήσει περισσότερο χρόνο και το μαύρισμα του.
Το συγκεκριμένο το δοκιμάζει η Άννα και θα μας πει την άποψη της. Εγώ θα σταθώ στη σύνθεση του που είναι παρόμοια με τα παραπάνω αντηλιακά και φαίνεται πολλά υποσχόμενη. Με τα περισσότερα εξάλλου ελληνικά προϊόντα είμαι εξαρχής θετική και τις περισσότερες φορές έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.
Τα Solene έχουν μια μεγάλη σειρά προϊόντων και νομίζω πως αξίζουν μια ευκαιρία.


Θα ήθελα να κλείσω αυτή την ανάρτηση με λίγες φωτογραφίες μου του θείου μου Αντώνη Καμμά. Ο θείος μου Αντώνης είναι λάτρης της φωτογραφίας και αποτυπώνει εικόνες που σε ταξιδεύουν. Τον αγαπώ πολύ και πάντα οι φωτογραφίες του με αγγίζουν πολύ.

Οι φωτογραφίες είναι από το προφίλ του στο facebook.
Καλές βουτιές σας εύχομαι με την κατάλληλη πάντα προστασία -να να μη χρειαστεί μετά να ψάχνουμε ματζούνια για τη φωτογήρανση :) .
Σας φιλώ!!!     xxx




5 σχόλια :

  1. Καλής ποιότητας αντηλιακά αλλά πειράζει που ξετρελάθηκα περισσότερο με τις φωτογραφίες; Εκπληκτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις είχα δει εδώ και καιρό και έψαχνα αφορμή να τις βάλω στο μπλογκ χι χι . Μου αρέσει πολύ το "μάτι" του θείου μου, πιάνει πολύ ωραίες στιγμές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στον θείο σου.. Βγάζει υπέροχες φωτογραφίες!!! :)
    Αν και είμαι σχετικά τακτοποιημένη από αντηλιακά ζαλίζω την μητέρα μου να τα δοκιμάσουμε τα συγκεκριμένα οπότε τώρα θα της πω ότι διάβασα και θετικά σχόλια χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είχα ιδέα ότι είναι ελληνική εταιρεία!Οπότε σίγουρα θα πάρω κάποιο!Καλά ο θείος σου έχει εξαιρετικο γούστο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω το blog σας!! :) Συνεχίστε έτσι!! Εχω και εγώ ενα blog αν θέλετε να ρίξετε μια ματια!! :) http://thebeautyybible.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή