Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2013

Shea Body Butter, αυτό το βούτυρο θα το αγαπήσεις!



Ο καρπός και το βούτυρο καριτέ.

                 Πηγή: http://www.blackafricansoap.gr/

Γεια σας κορίτσια μου,
είμαστε ήδη στα μισά του καλοκαιριού και ενώ θα ήθελα η μόνη μου έγνοια να είναι αν έδεσα καλά τα κορδονάκια από το μαγιώ μου η μια νίλα έρχεται πίσω από την άλλη. Γνήσιο σκορπιουδάκι όμως δε θα το βάλω κάτω, θα σφίξω τα κορδονάκια μου, θα σφίξω και τα δόντια μου, θα φορέσω ένα πλατύ χαμόγελο και θα συνεχίσω. Φαντάζομαι πως θα θυμάστε το μαύρο σαπούνι Αφρικής που είχα δοκιμάσει και είχα ταξιδέψει με τη μυρωδιά του (όσες δε θυμάστε μπορείτε να δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση). Εξαιρετικό σαπουνάκι, ήταν από τα λίγα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποίησα μέχρι το τελευταίο του κομματάκι. Πριν από λίγες εβδομάδες ένα δεύτερο πακετάκι ήρθε στα χέρια μου. Η κα.Βίκυ, η γυναίκα που έφερε στην Ελλάδα το μαύρο σαπούνι και μας το σύστησε, μας φέρνει και άλλα καλούδια. Για άλλη μια φορά άνοιξα το φάκελο και ξεχύθηκαν όμορφες μυρωδιές. Μου φτιάχνουν το κέφι τα αρώματα, με κάνουν να χαμογελώ και να ξεχνιέμαι. Εκείνο το μεσημέρι λοιπόν ευωδίασε και γλυκοχαμογέλασε.


 Pure Wοnder, All Natural Shea Body Butter, από τη Mama Sia, 150 gr.


Ομολογώ πως όταν το πρωτοείδα, το άνοιξα, το μύρισα, δοκίμασα λίγο την υφή του στο χέρι μου και φαντάστηκα πως θα το χρησιμοποιήσω το χειμώνα. Ψάχνοντας λίγο όμως και διαβάζοντας αποφάσισα να του δώσω μια ευκαιρία.
100% ακατέργαστο βούτυρο καριτέ (shea butter), δεν είχα δοκιμάσει άλλοτε κάτι παρόμοιο. Όσα body butters είχα μέχρι στιγμής ήταν πολύ παχιές κρέμες, που δύσκολα θα χρησιμοποιούσα το καλοκαίρι. Αυτό είναι διαφορετικό. Το καταλαβαίνεις με το πρώτο άγγιγμα. Αλλιώτικη υφή, σχεδόν τραχιά. Η οσμή του βουτυρένια, φαίνεται πως είναι προϊόν φυσικό, δίχως επεξεργασία και  πρόσθετα αρώματα. Έχει ένα κόλπο για να το χρησιμοποιήσεις σωστά: θέλει λίγο δούλεμα με τα χέρι, να ζεσταθεί και να αποδώσει στο μέγιστο.
Πρώτα πρώτα το δοκίμασα στα πόδια μου. Δούλεψα μια πολύ μικρή ποσότητα στην παλάμη μου, το άπλωσα στα πόδια μου, έβαλα καλτσάκια και κοιμήθηκα. Το επόμενο πρωί οι πατούσες μου ήταν το ίδιο μαλακές με τις πατούσες της επτάχρονης κόρης μου. Η χαρά μου ήταν μεγάλη και άρχισα να το δοκιμάζω και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ψάχνοντας και άλλες χρήσεις του.
Πρώτο μου πειραματόζωο ήταν η μαμά μου. Σε καθημερινή βάση, μετά το μπάνιο ενυδάτωνε γάμπες και γόνατα με βούτυρο καριτέ. Μετάνιωσα που δεν έβγαλα φωτογραφίες πριν και μετά. Ήταν τόσο έντονη η αλλαγή! Ειδικά τα γόνατα της φαίνονται πολύ πιο νεανικά και τώρα πια φοράει πολύ πιο συχνά τα φουστάνια της .
Σειρά πήρε ο μπαμπάς μου και τα σκασμένα, ταλαιπωρημένα από τη δουλειά χέρια του. Περίμενα απλά να μαλακώσουν και να ενυδατωθούν, όμως έχω την αίσθηση πως με το καριτέ άρχισαν σιγά σιγά να επουλώνονται και τα σκασίματα που έχει.
Επόμενες ήταν οι κόρες μου και όλες οι μελανιές και τα γδαρσίματα τους από τα ολοήμερα παιχνίδια στον κήπο. Το βούτυρο καριτέ μας βόλεψε και σε αυτά. Το δέρμα τους παρέμεινε απαλό, χωρίς "τραβήγματα" και οι μικρές μου δεν έκαναν παράπονα.
Τελευταίος στη λίστα ο άντρας μου, που μέχρι στιγμής μου έχει ξεφύγει. Σκέφτομαι να του προτείνω το καριτέ ως βάλσαμο για μετά το ξύρισμα. Θα το δοκιμάσουμε και θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις μας.


 Cuticle Cream "Angel", από τη Serenity Soapworks, 30 gr, 5,50 ευρώ.


Ανήκω στις γυναίκες που έχουν πετσάκια και προσπαθώ να περιποιούμαι τα νύχια μου όσο πιο συχνά μπορώ. Μετά από πολλές δοκιμές είχα καταλήξει σε μια κεραλοιφή, μιας και ήταν η μόνη που τα αποτελέσματα της διαρκούσαν κάπως. Δυστυχώς όμως η κεραλοιφές έχουν κάθε άλλο παρά ελκυστικό άρωμα και ξέρετε πόσο με απωθεί αυτό. Τούτο το μικρό βαζάκι το ανοίγεις και ένα κύμα ευωδίας σε τυλίγει.
Πρόκειται για ένα χειροποίητο βάλσαμο με 100% φυτικά συστατικά. Ό,τι κατά καιρούς έχω διαβάσει πως ενυδατώνει φυσικά το δέρμα υπάρχει στη σύσταση του.΄Ελαιο μακαντέμια, βούτυρο κοκούμ, καστορέλαιο, έλαιο φοίνικα, έλαιο αβοκάντο, έλαιο καρύδας, εκχυλίσματα αλόης, φυσικό κερί, λεβάντα και βανίλια. Αυτό που με έπεισε όμως ήταν η αντίδραση του στη θερμοκρασία του δωματίου. Όταν το έλαβα ο καιρός ήταν δροσερός και το βάλσαμο είχε την κανονική υφή κρέμας. Τώρα στη ζέστη βλέπω πως τα έλαια που περιέχει είναι λίγο πιο εμφανή.
Το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε βράδυ στα χέρια και πράγματι τα πετσάκια μου είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Το χρησιμοποιώ και μια φορά την εβδομάδα στο πεντικιούρ μου και έχω δεχθεί πολύ καλά σχόλια για τα πόδια μου. Ναι, κάνει πολύ καλή δουλειά. Δίνει πολύ καλή ενυδάτωση, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει εκείνη την ενοχλητική λιπαρότητα που αφήνουν συνήθως τα λαδάκια νυχιών.
Αυτό που μου αρέσει φυσικά το έχετε μαντέψει. Το άρωμα του. Εγώ έχω το "Alien", υπάρχουν όμως και άλλα επτά για να διαλέξετε. Είναι τόσο έντονη και ωραία η μυρωδιά του που κάποια μέρα τόλμησα και το έβαλα στους καρπούς μου, σαν άρωμα. Μετά διάβασα σε σχόλια στο facebook πως η συγκεκριμένη εταιρεία έχει και solid perfumes. Αν η κρέμα για τα πετσάκια μυρίζει τόσο όμορφα και κρατάει φαντάζομαι πως το solid perfume θα με ενθουσιάσει.

Exfoliating Facial Scrub with black soap, από τη Yess Essentials, 75 ml, 8 ευρώ.

Με ξέρετε, το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος. Δυο φορές την εβδομάδα κάνω scrub στο πρόσωπο μου (στο σώμα κάνω συχνότερα), κανόνας που τηρώ ευλαβικά τα τελευταία χρόνια. Το καθαρό, απαλλαγμένο από νεκρά κύτταρα πρόσωπο είναι η βάση για κάθε περιποίηση και κάθε μακιγιάζ. Επίσης διατηρώ ελπίδες πως με την απολέπιση απαλύνουν και οι πρώτες γραμμές.
Τούτο το scrub έχει ως βάση το αφρικάνικο μαύρο σαπούνι και μαζί με το αγγούρι, το καρότο και το αμυγδαλέλαιο μας δίνουν ένα πολύ ωραίο τελικό προϊόν. Οι κόκκοι είναι από κουκούτσια ελιάς, ούτε πολύ "άγριοι" με το δέρμα για να το τραυματίσουν αλλά ούτε και υπερβολικά μαλακοί ώστε να μην κάνουν δουλίτσα. Το άρωμα του μαύρου σαπουνιού είναι ευδιάκριτο, με συγκινεί πάρα πολύ αυτή η μυρωδιά. Δοκιμάστε το και θα προσέξετε πως, αφότου τελειώσετε με την απολέπιση και ξεβγάλετε το πρόσωπο σας, δε θα νιώσετε εκείνο το άβολο "τράβηγμα". Το αμυγδαλέλαιο αφήνει το δέρμα απαλό, καθαρό, έτοιμο να δεχθεί το serum ή την ενυδατική σας. Από την ίδια σειρά μπορείτε να βρείτε μαύρο σαπούνι σε μπάρα, και τη μη-λιπαρή ενυδατική προσώπου.



Όλα τα παραπάνω προϊόντα μπορείτε να τα παραγγείλετε από τη σελίδα Black African Soap , μπορείτε να βρείτε και πληροφορίες στο προφίλ facebook εδώ. Η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τράπεζα, αντικαταβολή ή paypal και η αποστολή με courier ή ταχυδρομείο με έξοδα αποστολής από 1,60-3,50 ευρώ, ανάλογα το βάρος. Οι Θεσσαλονικιές μπορούμε να βρούμε και το Μαύρο σαπούνι στο κατάστημα Πετρίδης, Καρόλου Ντηλ 27 (είδη εναλλακτικού τουρισμού).

Χειροποίητο βάλσαμο χειλιών (lip balm)
             με 100% φυσικά συστατικά, τιμή τεμαχίου €2,80 
 Τα συμπάθησα πάρα πολύ και τούτα τα καλούδια. Συμπάθησα πάρα πολύ όμως και την κα.Βίκυ, τη γυναίκα που είναι πίσω από αυτά. Φιλική και εξυπηρετική, με λόγο εξαιρετικά ευγενικό. Μέχρι στιγμής γνωριζόμαστε μόνο διαδικτυακά, παρόλα αυτά όμως μου στάθηκε με ένα γλυκό μήνυμα σε μια στιγμή που είχα λυγίσει. Πατήστε ένα like στο προφίλ της στο facebook εδώ, ανεβάζει χρήσιμες πληροφορίες για τα φυσικά αυτά προϊόντα, ψάχνει να βρει αξιόλογα προϊόντα σε καλές τιμές και ολοένα και μεγαλώνει τη γκάμα της, με πιο πρόσφατα αυτά τα γλυκούλικα, χειροποίητα lip balms σε 11 αρώματα .
Παρασκευούλα σήμερα, σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο weekend και να χαρείτε ήλιο και θάλασσα με καλή παρέα και παγωμένο καφεδάκι.
Σας φιλώ!!!       xxx





19 σχόλια :

  1. Ακούγονται υπέροχα, σχεδόν λαχταριστά...
    Σίγουρα κάτι από όλα θα βρεθεί στο μπάνιο μου. Ειδικά το shea το λατρεύω σαν μυρωδιά, οπότε υποψιάζομαι ότι δε θα καθυστερήσει!
    Ελπίζω όλα να σου πηγαίνουν καλά κι η μόνη νίλα που θα κληθείς να αντιμετωπίσεις στο εξής να είναι κάποιο σπασμένο νύχι, το πολύ!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χι ευχαριστώ πολύ, μακάρι όλες να είχαμε μόνο αυτή την έννοια, τι καλά που θα ήταν...

      Το ακατέργαστο shea έχει μια ιδιότροπη θα έλεγα μυρωδιά, αλλά έτσι καταλαβαίνεις πως είναι πράγματι ακατέργαστο άρα διατηρεί και στο φουλ τις ιδιότητες του.

      Διαγραφή
  2. η cuticle cream μοιάζει πολύ πολύ ενδιαφέρουσα :)
    Enjoy as much as you can :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη συγκεκριμένη cuticle cream την έχω μόνιμα πλέον στο κομοδίνο μου και την έχω χιλιοευχαριστηθεί. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραία παρουσίαση, το βούτυρο καριτέ φαίνεται πραγματικά ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω την μαύρη μου αλήθεια εγώ νόμιζα πως αυτό το χρησιμοποιείς μόνο για την παρασκευή καλλυντικών, δεν ήξερα πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αυτούσιο. Όσο έψαχνα και διάβαζα για τις ιδιότητες του τόσο και γλυκαινόμουν. Στη χρήση πάνω ανακαλύπτεις πολλά, καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα αναγκών νομίζω. Σαν πολυβαζάκι ένα πράμα.

      Διαγραφή
    2. πολύ σημαντικο αυτό. τρελαίνομαι για τέτοια προϊόντα γιατί ποτέ δε μένουν αχρησιμοποιήτα!

      Διαγραφή
  4. Καλύτερη παρουσίαση δεν μπορούσες να κάνεις! :)
    Bravo Ελένη μου! :)

    Άλλο κακό να μη μας βρει!Ηρεμία,χαλάρωση & πάνω απ' όλα χαμόγελα & χαμογέλα!Όλα περνάνε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα μου, έτσι θα κάνω, θα χαμογελάω και όλα θα περάσουν. Ο καθένας το βιολί του και εγώ το scrub μου , χαχαχα.

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι Ελένη μου κάνω scrub όποτε το θυμηθώ.. χαχαχ
    Το πρώτο προϊόν με έβαλε σε πειρασμό.. Προσπαθώ να φανταστώ αυτό το άρωμα βουτύρου όπως λες :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι μικρό ακόμη και δεν έχεις ανάγκη :P

      Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε για καφεδάκι θα στο φέρω να το δεις και να το μυρίσεις.

      Διαγραφή
  6. Facial scrub is very interesting product ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, θα την πω την αμαρτία μου..scrub και εγώ μια στο τόσο κάνω αλλά τελευταία προσπαθώ να είμαι πιο επιμελής!
    Μου άρεσαν οοοοοολα πολύ και κυρίως το Shea Body Butter και τα lip balms που τους έχω μεγάλη αδυναμία και θέλω να τα δοκιμάσω όλα μα όλα!!

    Εξαιρετική παρουσίαση, όπως πάντα!

    Φιλιά πολλά
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ωραιο ποστ..τα προϊοντα θελω πολυ καιρο να τα δοκιμασω..και οι τιμες του φαινονται μια χαρα μιας και αποτι βλεπω αξιζουν...

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κοιτα...το θέμα έχει ως εξής... ήθελα να μείνω στο βούτυρο καριτέ το οποίο φαίνεται εξαιρετικό μέχρι που είδα τα lip blam... λολ καταλαβαίνεις το δίλημμα είναι πλέον μεγάλο μιας και όλα φαίνονται υπέροχα!

    πολυ ωραίο ποστ! με εκανες να τα θεώ όλαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή