Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

Κάντο όπως η Gisele ή αλλιώς το καλοκαιρινό μου όμπρε.


Εγώ και τα φυσικά, άβαφα μαλλιά μου πριν
Γεια σας κορίτσια μου,
ο Ιούνιος μας χαιρετά και εγώ έχω μπει για τα καλά στα καλοκαιρινά ωράρια σιέστας και θαλασσοθεραπείας.  Εδώ και αρκετό καιρό φλερτάρω με την ιδέα του ξανθού, χωρίς όμως να μπορώ να το πάρω απόφαση. Βλέπετε η ιδέα του να βάφω τη ρίζα κάθε 3-4 εβδομάδες δε με ενθουσιάζει ιδιαίτερα. Ως από μηχανής θεός ήρθε η Αλεξάνδρα Μαμαντζή της Teni Vita και μου πρότεινε να συμμετέχω σε ένα σεμινάριο με θέμα τις βαφές μαλλιών. Η Teni Vita είναι μια ελληνική εταιρεία με είδη κομμωτηρίου ( βαφές, θεραπείες και είδη styling ). Έχει ένα εξαιρετικό έλαιο argan και οι βαφές μαλλιών της είναι με ελαιόλαδο. Μου αρέσει πολύ η ιδέα της προώθησης του ελαιόλαδου και ως καλλυντικού, ας μην ξεχνάμε πως οι Κινέζες το αλείφονται στο σώμα και στο πρόσωπο σαν θεραπεία.
Το πρώτο βήμα με τον αποχρωματισμό.
Βρέθηκα λοιπόν πριν λίγες μέρες στο Star Style, ένα κομμωτήριο γεμάτο θετικά vibes στη Θεσσαλονίκη, με το τεχνικό team της Teni Vita πρόθυμο να κάνουμε ό,τι βαφή ήθελα. Επέλεξα να δοκιμάσω ένα όμπρε. Σκέφτηκα πως είναι κάτι της μόδας, που δε θα ταλαιπωρήσει πολύ τα μαλλιά μου και το κυριότερο είναι η χαρά της τεμπέλας μιας και δε χρειάζεται ανανέωση η ρίζα κάθε τρεις και λίγο. Θα γίνω μια Gisele στο λίγο πιο κοντό ( γέλασε καμιά; ).
Κάπως έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε...
Τη βαφή την ανέλαβε ο Πάνος Τσεκουράς. Ξεκίνησε με ένα White, μια κρέμα αποχρωματισμού δηλαδή με πολύ χαμηλή επιθετικότητα που περιέχει έλαιο Argan και βούτυρο Καριτέ. Χρησιμοποίησε μια στρόγγυλη βούρτσα στην οποία έβαζε τη βαφή και έκανε την εφαρμογή τούφα τούφα με συγκεκριμένη φορά. Παράλληλα συζητούσαμε για το πόσα πολλά κακοβαμμένα όμπρε έχουν δει τα μάτια μας τους τελευταίους μήνες, ειδικά μετά την κυκλοφορία κιτ γνωστής μάρκας για βαφή στο σπίτι. Χμμ μερικά πράγματα ίσως είναι καλύτερα να τα αναλαμβάνει κάποιος ειδικός... Πρέπει να γίνει μια σωστή επιλογή χρώματος και κατά τη βαφή να προσέχουμε να μη δημιουργήθεί μια ευθεία γραμμή που να χωρίζει ξεκάθαρα στα δύο. Το επιθυμητό είναι ένα απαλό fade που από το χρώμα της ρίζας μας να καταλήγει και 2-3 τόνους πιο ανοιχτό, σα να το ξάνοιξε ο ήλιος.


Ο Πάνος ολοκληρώνει το όμπρε στο λουτήρα.
Όταν ήρθε η ώρα του λουτήρα ο Πάνος έκανε μια μείξη βαφής Teni Vita με ελαιόλαδο ( no.101) με οξυζενέ 10 βαθμών και με το Mauve Shampoo, ένα silvery σαμπουάν που δίνει καθαρό ξανθό χωρίς κιτρίνισμα (μετά τη βαφή ή τον αποχρωματισμό ή στο σπίτι για συντήρηση).
Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε, ήταν ακριβώς όπως το είχα σκεφτεί. 

Η Λυδία μου έκανε πολύ όμορφες, χαλαρές μπούκλες
και η Χριστίνα μου έπλεξε trendy κοτσιδάκια.
Το styling των μαλλιών μου το ανέλαβαν η Λυδία Δεσπότη και η Χριστίνα Κανέλλη. Όμορφες, ανάλαφρες μπούκλες και μια τσαχπινιά με κοτσιδάκια ανέδειξαν νομίζω πολύ όμορφα το νέο μου χρώμα.

Ω ναι, αυτά είναι αποτελέσματα χρωμομάσκας. Μέσα σε λίγα λεπτά υπέροχο χρώμα.
 Μαζί με εμένα ήταν και άλλες τρεις κοπέλες. Η έκανε ένα όμορφο κόκκινο χρώμα με ροζ ανταύγειες, ενώ στις άλλες δυο έγινε εφαρμογή χρωμομάσκας. Μια σε ένα γλυκό καστανό και μια σε ένα έντονο κόκκινο. Η χρωμομάσκα είναι κυρίως για ανανέωση του ήδη βαμμένου μαλλιού. Στη δεύτερη περίπου εβδομάδα, τότε που η ρίζα έχει αρχίσει να ψιλοβγαίνει και το χρώμα έχει λίγο αλλοιωθεί η χρωμομάσκα έρχεται να το τονώσει και να χαρίσει λάμψη. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο έντονο ήταν το αποτέλεσμα, ειδικά στο κόκκινο δεν περίμενα να βγει τόσο ωραίο. Η εφαρμογή γίνεται στο λουτήρα και ο χρόνος αναμονής είναι πολύ μικρός.

Και να το τελικό αποτέλεσμα. Μου αρέσει πάρα πολύ!
 Λίγες μέρες μετά και το νέο μου στυλ μου αρέσει όλο και περισσότερο. Το βρίσκω σούπερ καλοκαιρινό και  Τα περισσότερα σχόλια που άκουσα ήταν θετικά, δεν έλειψαν όμως και κάτι του στυλ "καλέ πόσο καιρό τα άφησες άβαφα;" Χμμ ναι, εκεί κλείνω τα αφτιά μου και χαρίζω ένα πλατύ χαμόγελο, " η κρίση, η κρίση " απαντώ και κοντεύει να με πιάσει εμένα κρίση.

Χαλαρό styling με Matt&Messy και θαλασσινό νερό :)
 Έπαψα να ισιώνω τα μαλλιά μου και αφού βάλω τα λαδάκια μου απλά τα ψεκάζω με το Matt&Messy της L'Oreal, που μου δίνει ένα ανέμελο σπαστό μαλλί παραλίας, σύμφωνο με την εποχή. Το μακιγιάζ μου είναι κυρίως σε μπρονζέ χρωματισμούς. Νομίζω θα κρατήσω το όμπρε για το καλοκαίρι και μόλις φτάσει ο Οκτώβρης θα κάνω ανταύγειες οπότε και θα είναι πάλι ωραία τα μαλλιά μου.

Ο Πάνος, η Αλεξάνδρα, η Χριστίνα, εγώ και η Λυδία
Αν σου άρεσε το όμπρε στα μαλλιά μου και μένεις στη Θεσσαλονίκη μπορείς να επισκευθείς το Star Style ( Μαρτίου 70, τηλέφωνο 2314316766 ) και να βρεις τη Χριστίνα Κανέλλη ή αν προτιμάς το κέντρο το Madam Sousou ( Αγ.Σοφίας 105, τηλέφωνο 2310207731 ) και η Λυδία Δεσπότη θα σε περιμένουν.


Τα προϊόντα Teni Vita υπάρχουν σε επιλεγμένα κομμωτήρια. Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε είτε στη σελίδα της Teni Vita εδώ
ή στο προφίλ στο facebook εδώ.

Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην Teni Vita, τον Πάνο, την Αλεξάνδρα, τη Χριστίνα και τη Λυδία.

                    Σας φιλώ!!!    xxx

12 σχόλια :

  1. Σου πήγε πολύ κοπέλα μου!!! Θεωρώ ότι σε δείχνει ακόμα πιο γλυκιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Σε ευχαριστώ πολύ! Νομίζω ήθελα μια αλλαγή, έτσι κάτι για το καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  2. Μικρο, το ξανθο ειναι το χρωμα σου τοσο πολυ,
    που ακομα κ ως καστανη, εγω ξανθια σε θεωρουσα!!!
    Βεβαια επειδη εμενα οντως με χτυπησε η κριση, εχω ενα φυσικο ομπρε με 4 δαχτυλα αβαφη ριζα και ωραιοτατο ξασμενο ντεκαπαζ στην ακρη!!!
    χαχαχαχα!!!
    Γιατι η φυση και η κριση...δεν κρυβονται!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'αγαπάω, τέλος! Δεν αντέχω, λιώνω κάθε φορά με τα σχόλια σου. Η φύση και η κρίση ε; Αχχχ και που να δεις τα πρώτα λευκά, εκείνα τα ρημάδια και αν δεν κρύβονται...ανακάλυψα 2-3 τρίχες οι οποίες ξεριζώθηκαν με παραδειγματικό τρόπο για να τρομάξουν και οι άλλες. Κάτι μου λέει πως μέσα στο χειμώνα θα γίνω εξ ολοκλήρου ξανθιά. Σνιφ...

      Διαγραφή
  3. Ελενάκι, σου πάει πολύ! Πολύ, όμως!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανεμορφο την σκεφτομαι κ εγω πολυ μια τετοια αλλαγη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι μια αλλάγή εύκολη με τη μικρότερη δυνατή φθορά στα μαλλιά.

      Διαγραφή
  5. Εκπλητικό αποτέλεσμα!Πόσο μου άρεσε ,αλλά δυστυχώς υπάρχουν και οι άσχετοι που σε ξενερώνουν..καλό καλοκαίρι Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου πηγαίνει πολύ kersen!!!! Κράτησέ το!!!;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή