Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

Συνδρομητικά κουτιά Μέρος Γ' : Glowbox



Γεια σας κορίτσια μου!
Το τρίτο και τελευταίο (για την ώρα) μέρος του αφιερώματος στα ελληνικά συνδρομητικά κουτιά είναι για το πολύ πολύ πρόσφατο Glowbox. Τη Δευτέρα 10/6 άρχισε η διανομή των πρώτων κουτιών και μέχρι στιγμής τα σχόλια είναι πολύ θετικά. Δε θέλω να σας κρατήσω άλλο σε αγωνία, πάμε να σκαλίσουμε το κουτί.

Glowbox Ιουνίου





1. Μάσκαρα Mega Effects,στο χρώμα Blackest Black, Avon, 9 ml.

Ήταν το προϊόν που με έκανε να θέλω να παραγγείλω το κουτί ΤΩΡΑ.
 Έχω δει εδώ και μέρες τις διαφημίσεις της Avon για τη μάσκαρα αυτή και την ήθελα πάρα πολύ, νομίζω όμως πως ακόμη δεν είναι διαθέσιμη προς πώληση. Είναι το πρώτο full size προϊόν του κουτιού μου. Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, δε μοιάζει με καμιά άλλη μάσκαρα. Είναι λίγο παράξενο το βουρτσάκι της, μπορείς να ρυθμίσεις την κλίση του. Θέλει λίγη εξάσκηση μέχρι να βρεις την κλίση που σε βολεύει. Με 1-2 εφαρμογές που έκανα μου άρεσε, αλλά σε μερικές μέρες θα μπορώ να σας πω και περισσότερα για τη διάρκεια και τη συμπεριφορά της. Σήμερα πάντως είμαι πολύ χαρούμενη που την έχω στα χέρια μου και τη σκαλίζω (και ελπίζω να μην τη διαλύσω μέχρι το βράδυ με το βάλε βγάλε).





2. Κρέμα προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες με spf 50, Apivita, 15 ml.

Πριν λίγες μέρες σας είχα γράψει για την αγαπημένη μου αντηλιακή προσώπου με χρώμα της Apivita (μπορείτε να βρείτε τη σχετική ανάρτηση εδώ). Αυτή είναι το "αδερφάκι" της, χωρίς χρώμα. Υποθέτω πως είναι εξίσου καλή και αποτελεσματική. Θα τη δοκιμάσω το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται και θα σας πω περισσότερα. 15ml είναι το σωληνάριο, επομένως μπορεί κάποιος να σχηματίσει μια άποψη για το προϊόν.




3. Ξηρό λάδι Huile Prodigieuse, NUXE, 30ml.

Θυμάστε τη λίστα που είχα κάνει για όσα θέλω να δοκιμάσω το 2013; Εσείς που θυμάστε (και όσοι δε θυμάστε μπορείτε να το τσεκάρετε εδώ), στο νο.13 είχα τα travel kits της NUXE. Τώρα έχω στα χέρια μου ένα γυάλινο μπουκαλάκι των 30ml με το πιο μυρωδάτο λάδι που υπάρχει. Είναι ξηρό, άρα δε μένει ίχνος λιπαρότητας και είναι πολυχρηστικό, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πρόσωπο και στο σώμα και στα μαλλιά. Για την ώρα το δοκίμασα λίγο στα μαλλιά μου (στις άκρες) και ανοίγω κάθε τρεις και λίγο το μπουκαλάκι μου για να το μυρίσω. Ναι, κάνω σα μικρό παιδί. Ναι, το χάρηκα πολύ.

4. Βερνίκι νυχιών, στο χρώμα Samba in Rio, Sephora, 5ml

Το δεύτερο full size προϊόν που βρήκα στο κουτί μου. Πρόκειται για τα γνωστά σε όλες βερνίκια των Sephora. Σήμερα που το συζητούσα με φίλες bloggers, η Smugnificent, που ποτέ μα ποτέ δεν την έχω πετύχει ανενημέρωτη, μου είπε πως είναι η παλιά συσκευασία των βερνικιών. Έχω πολύ καιρό να αγοράσω βερνίκι νυχιών από ελληνικό κατάστημα, οπότε δεν είχα ιδέα. Το βερνίκι είναι σε ένα υπέροχο κοραλλί χρώμα (που το θεωρώ ως το πλέον καλοκαιρινό και έχω αρκετά βερνίκια σε κοντινές αποχρώσεις), το βουρτσάκι του είναι φαρδύ και καλύπτει γρήγορα το νύχι και η απόδοση του πολύ καλή, μιας και καλύπτει με μια στρώση. Για την αντοχή του θα σας πω σε 2-3 μέρες.



 5. Συσφιγκτική μάσκα προσώπου, Face Lift, That's Better, 50ml.

Το τρίτο full size προϊόν του κουτιού. Τα That's Better είναι ελληνικά καλλυντικά, με πιο γνωστό το serum τους "After Party", που δεν τα έχω βρει μέχρι στιγμής σε κανένα φαρμακείο εδώ στην Περαία. Η μάσκα περιέχει acai berry (είναι το βασικό συστατικό των That's Better), υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε, συστατικά που λογικά κάνουν δουλίτσα. Η συσκευασία είναι αντλία και μου αρέσει πολύ, τη θεωρώ από τις καλύτερες για skin care products. Μόλις κοιμηθούν οι κόρες μου σήμερα θα κάνω ένα ωραίο αφρόλουτρο, θα βάλω το λάδι της Nuxe και θα κάνω και τη μάσκα, να πάω αύριο στη γιορτή του σχολείου φρέσκια και όμορφη.


6. Just Kissed, Lip and Cheek Stain, στο χρώμα Forever Pink, Jane Iredale.

Μμμ εδώ έχουμε πολλά να πούμε. Τα Jane Iredale είναι αμερικάνικα προϊόντα μακιγιάζ που ανήκουν στην κατηγορία των mineral, όπου mineral σημαίνει μακιγιάζ που μας καλλωπίζει αλλά και μας προσφέρει ταυτόχρονα περιποίηση στο δέρμα . Κυκλοφορούν από το 1994 και στην επίσημη σελίδα τους υποστηρίζουν πως ήταν οι πρώτοι στην αγορά που συνδύασαν το skincare με το makeup. 
Οι τιμές των mineral είναι λίγο πιο αλμυρές σε γενικές γραμμές.
Το συγκεκριμένο lip stain μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στα χείλη όσο και στα μάγουλα. Υπόσχεται τροφή και ενυδάτωση. 
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως στη σελίδα του Glowbox περιγράφεται ως "Μεγάλης διάρκειας, ενυδατικό, φυσικό, πολυχρηστικό προϊόν που προσαρμόζεται στη χημεία κάθε επιδερμίδας και δίνει τη δική της απόχρωση του ροζ σε κάθε γυναίκα". Στα δικά μου χείλη δίνει ένα βαθύ ροζ και πράγματι το νιώθω πολύ ενυδατικό. Είμαι πολύ περίεργη να δω το αποτέλεσμα του σε άλλες κοπέλες, αν το έχετε δοκιμάσει αφήστε μου ένα σχόλιο.



Αυτό ήταν το περιεχόμενο του Glowbox Ιουνίου. Έρχεται σε μια στιγμή που ήδη κυκλοφορούν 2 συνδρομητικά κουτιά. O ανταγωνισμός λοιπόν είναι μεγάλος και μεγάλη σημασία έχουν οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται ο καθένας. Στο Glowbox θα βρούμε προϊόντα από τους παρακάτω: 



Αν σου άρεσαν αυτά που είδες, μπορείς να παραγγείλεις και εσύ το δικό σου κουτί πατώντας εδώ. Η μηνιαία συνδρομή είναι 12 ευρώ και με κάθε αγορά μαζεύεις πόντους που μπορείς να τους εξαργυρώσεις μετά.
Μπορείτε να βρείτε τις δυο προηγούμενες αναρτήσεις
για το Beauty Test Box πατώντας εδώ 
και για το Cherrybox πατώντας εδώ.

Θα ήθελα πάντως να τονίσω πως το σκεπτικό γύρω από αυτά τα κουτιά είναι η ευκαιρία δοκιμής με λίγα χρήματα. Τα ερωτηματολόγια που συμπληρώνουμε είναι περισσότερο για στατιστικούς σκοπούς κυρίως και δεν είναι αυτά που διαμορφώνουν το περιεχόμενο των κουτιών. Κάθε μήνα υπάρχουν 1-2 συνδυασμοί προϊόντων και αυτοί στέλνονται συνήθως τυχαία. Στο Glowbox τα περισσότερα κουτιά που είδα είχαν το ίδιο περιεχόμενο και μόνο το χρώμα του βερνικιού άλλαζε (αν και η Θεοδότα του Desert Rose με ενημέρωσε πως μία κοπέλα έλαβε συσφιγκτική κρέμα Τhat's Βetter). Θα είναι λάθος να περιμένουμε τα κουτιά να είναι προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις μας και φυσικά με 10 ευρώ δεν μπορούν όλα τα προϊόντα να είναι full size επιλεκτικής. 
Προσωπικά αυτό που περιμένω είναι να βρίσκω τουλάχιστον 2 προϊόντα σε κανονικό μέγεθος και 3-4 σε travel size, δε θέλω να δω κανένα δείγμα σε φακελάκι-κουτσουλιά και θέλω κάθε μήνα διαφορετικά πράγματα στο κουτί μου, των οποίων η αξία να μην είναι μικρότερη της συνδρομής μου. Ευτυχώς στο facebook οι φωτογραφίες κυκλοφορούν πολύ γρήγορα και μπορούμε να σχηματίσουμε μια εικόνα του τι περίπου να περιμένουμε κάθε μήνα. Θα περιμένω με περιέργεια τόσο τα επόμενα κουτιά του Glowbox (γιατί ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη) αλλά και τα κουτιά Ιουλίου των Beauty Test Box και Cherrybox, τώρα που ο ανταγωνισμός μεγάλωσε. Νομίζω πως μας περιμένουν ωραία πράγματα.
Θα χαρώ να διαβάσω και τις δικές σας εντυπώσεις για τα συνδρομητικά κουτιά.
Σας φιλώ!!!     xxx

27 σχόλια :

  1. Yperoxo..perimenw pws kai pws to diko mou na erthei!!
    sumfwnw apoluta me osa les sto telos gia tin logiki twn koutiwn autwn!to idio egrapsa ki egw sto blog! :D
    tin avon tin mascara tin exw idi..alla lerwnei poluuuuuuu!!esu den lerwthikes???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν ήδη μακιγιαρισμένη όταν την έλαβα αλλά δε γινόταν να μη τη δοκιμάσω και έτσι την εφάρμοσα πάνω από τη δική μου. Δε λερώθηκα αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω και πολλά για την απόδοση της. Πάντως θα έσκαγα αν δεν την δοκίμαζα :)
      Όσο για τα κουτιά, πολλές κοπέλες απογοητεύθηκαν γιατί περίμεναν άλλα.

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ σήμερα παρέλαβα το δικό μου και έκανα και ανάρτηση http://linabeautyinsider.blogspot.gr/2013/06/glowbox-to.html δες εδώ εμένα είχε that's better κρέμα για κυτταρίτιδα και άλλο χρώμα βερνίκι!! Και το κραγιονακι το λάτρεψα!!
    Αναμένουμε και τα υπόλοιπα να δούμε αν αξίζει!!
    Φιλιά Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ θα μπω να δω την ανάρτηση σου, είμαι περίεργη :)

      Διαγραφή
  3. wow telia prointa

    prin liges meres eirthe ena dema apo tin glossybox gia mena, den mporis na fantastis poso xarika :)

    to teutaio shopping haul mou einai online!

    Lady-Pa

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ την έκανα την παραγγελία μου για το Glowbox, για να δούμε τι θα δούμε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω την ανάρτηση σου, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις :)

      Διαγραφή
  5. Kιεγώ έλαβα συσφιγκτική κρέμα Τhat's Βetter αντί για μάσκα! (πηραν χαμπάρι τι χρειάζομαι μαλλον...:))
    Μου άρεσε πολύ το κουτάκι αυτό!

    Μεγειά και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω την ανάρτηση σου και για το δικό σου κουτάκι :)
      Με γεια μας!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως για αρχή κρατάω μιρκό καλάθι. Ναι, μου άρεσε πολύ το κουτί μου αλλά θα σχηματίσω μια ολοκληρωμένη άποψη όταν δω και τα επόμενα 2-3.

      Διαγραφή
  7. Εγώ ήμουν δύσπιστη με όλα.. Λίγο και το οικονομικό, δεν έχω δοκιμάσει κάποιο!! Αλλά το συγκεκριμένο θα το δοκίμαζα αν δεν είχα ήδη αντηλιακή προσώπου και 1000 λαδάκια..
    Παρόλ'αυτά έχω συμπληρώσει το προφίλ μου και περιμένω το επόμενο μήπως έχει κάτι που δεν έχω ή θέλω πολύ να το δοκιμάσω!!!
    Το δικό σου νομίζω ότι σε ξετρέλανε :)
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μωρέ με ξέρεις πως είμαι... Θα έσκαγα άμα δεν τα δοκίμαζα. Έτυχε βέβαια σε αυτό να έχει πράγματα που ήδη ήθελα πολύ, οπότε σαν παιδάκι χάρηκα. Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο!! Το παραγγελνω αμέσως! Ουτε εγω θα κρατήθω μάλλον! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δείχνει πολύ καλό, αλλά με τόσα που ακούγονται τελευταία φοβάμαι να παραγγείλω και περιμένω να δω πως θα κυλήσουν τα πράγματα και μετά να το τολμήσω :/ btw, έχω δοκιμάσει τη μάσκαρα κ τη μάσκα προσώπου και μου άρεσαν πολύ και τα δύο :) Να τα χαρείς εύχομαι, με γειά σου!!
    Φιλιά!

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που την είχες δοκιμάσει τη μάσκαρα; Άρχισε να πωλείται;

      Διαγραφή
  10. to balm tis jane iredale to exo apo to glossybox stin agglia. einai apla katapliktiko. dinei fovero xroma se magoula kai xeili. den afinei liparotita...den eiani asximo to glowbox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για πρώτο κουτί νομίζω τα πήγαν πολύ καλα. Το balm της jane iredale δεν το ήξερα καθόλου αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον. Αφήνει πολύ ωραία αίσθηση.

      Διαγραφή
  11. ατιμο κοριτσι με παρεσυρες και το παρηγγειλα!!!!θελω να ακουσω τη γνωμη σου για τη μασκαρα συντομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα Avon θέλω να γράψω κάτι ξεχωριστά. Μέχρι στιγμής για τη μάσκαρα έχω να πω μόνο καλά, μάλλον επειδή την ήθελα πολύ. Είναι λίγο μπελαλίδικη στο χειρισμό, την πρώτη φορά την στόχευσα κατευθείαν στο μάτι μου μέσα, τελευταία στιγμή το έσωσα, χι χι. Καμπυλότητα δεν μπορώ να πως πως μου δίνει. Θα πρέπει νομίζω να με πάει σήμερα για ποτό ο Σωκράτης να την ξαναδοκιμάσω :)

      Διαγραφή
  12. δε μου αρέσει που ήταν όλα τα κουτιά τόσο όμοια αλλά ακόμη είναι αρχή γενικά για τα συνδρομητικά κουτιά στην Ελλάδα και πιστεύω πως γενικά κάνανε καλή αρχή. Εδώ τα κουτιά είναι όλα πολύ κατώτερα και τα έχω κόψει για την ώρα. Θεωρώ πως σε καμία περίπτωση δε μπορεί να περιμένει κάποια να είναι όλα τα προϊόντα του κουτιού του γούστου της και των αναγκών της κλπ. Σε όσα κουτιά έχω δει έχουν κάθε μήνα συγκεκριμένα 10-12 προϊόντα και τα εναλλάσσουν το θέμα είναι να σου αρέσει αυτό το στοιχείο της έκπληξης και στο τέλος να βγάζεις τα λεφτά σου σε προϊόντα που σ' αρεσουν ή σου φαίνονται ενδιαφέροντα να δοκιμάσεις. Αν έμενα Ελλάδα από τις εταιρίες ως τώρα θα δοκίμαζα το cherrybox και το glowbox νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω πως τελικά αυτό είναι το νόημα αυτών των κουτιών, όπως το λες. Να δοκιμάζουμε νέα πράγματα. Κάποια θα μας αρέσουν και κάποια όχι, αναμενόμενο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θεωρώ αυτό το κουτί, καλύτερο από τα υπόλοιπα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Έκανε πολύ ωραία αρχή αλλά ελπίζω να παραμείνει έτσι και να μη με απογοητεύσει. Και συμφωνώ και με smugnificet, λίγη ποικιλία στα κουτιά, να μην είναι όλα ίδια.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου άρεσε περισσότερο όλων, ίσως επειδή έτυχε να έχει μέσα προϊόντα που ήθελα πολύ να δοκιμάσω. Θα δούμε στα επόμενα κουτιά όμως πως θα πάει και αυτό.

      Διαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ!!!δοκιμασα και εγω το προιον θαυμα και σε εμενα εχει μια απαλη αποχρωση του ροζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Απαλό ροζάκι ε; Σαν εκείνο το κραγιόν της L'Oreal που βγαίνει άλλο χρώμα σε κάθε κοπέλα :)

      Διαγραφή