Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

Οι καλοκαιρινές παραλαβές στα ΝΥΧ, οι τιμές και πως να τα παραγγείλεις.

Γεια σας κορίτσια μου!
Όσες με παρακολουθείτε και στο instagram μάλλον έχετε καταλάβει τον ενθουσιασμό μου εδώ και μέρες. Στα ΝΥΧ Θεσσαλονίκης ήρθαν οι νέες παραλαβές για το καλοκαιρινό μακιγιάζ και δε θα μπορούσα να μην πάω να τα χαϊδέψω όλα. Ήδη πρώτες πήρατε μια γεύση από τις πρώτες φωτογραφίες στο facebook. Χθες τα ΝΥΧ με ένα όμορφο event μας τα παρουσίασαν και επίσημα. Ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να χαρούμε τα χρώματα του καλοκαιριού και να ψωνίσουμε τα ...απαραίτητα :)

Soft Matte Lip Cream, ΝΥΧ, 7,95 ευρώ.




Ξεκινάω με τα πολυαναμενόμενα Soft Matte Lip Cream. Όπως γράφει και πάνω στη συσκευασία, δεν είναι gloss αλλά ούτε και κραγιόν. Είναι ένα προϊόν που θα δώσει χρώμα και ενυδάτωση στα χείλη σας και θα σας εντυπωσιάσει με την σταθερότητα του. Έχω ήδη πάρει το Antwerp και το Istanbul, τα έχω φορέσει αρκετές φορές και έχω πλέον ολοκληρωμένη άποψη. Για τα Soft Matte πρώτη φορά άκουσα από τη φίλη μου τη Smugnificent (που δεν την πιάνεις πουθενά αδιάβαστη) και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω. Ωραία συσκευασία, με μαύρο ματ καπάκι που σε παραπέμπει στο ματ αποτέλεσμα τους. Καραμελένια μυρωδιά και -ευτυχώς- καλή γεύση. 13 αποχρώσεις, η μια πιο ωραία από την άλλη. Τα χείλη μου είναι ταλαιπωρημένα από τα μικράτα μου, ναι μεν τα περιποιούμαι καθημερινά με balms αλλά και πάλι έχουν πολλές γραμμούλες.. Δυστυχώς σκέτο το Soft Matte σε εμένα δεν έστρωνε (που το είδα όμως φορεμένο σε άλλα κορίτσια έστρωνε μια χαρά). Η Άννα με συμβούλευσε είτε να αποχρωματίσω τα χείλη μου με ένα κονσίλερ, είτε να καλύψω τα χείλη μου με μολύβι. Το κόλπο με το μολυβάκι έπιασε και νομίζω πως το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Μου άρεσε πολύ η υφή και μου κράτησε αρκετά παρόλο που έφαγα.

Matte Lipstick, NYX, 6,95 ευρώ.

Αν πάλι δε σας αρέσει η κρεμώδης μορφή στα κραγιόν, έχουν έρθει και τα νεα Matte Lipsticks. Είχα καιρό να δοκιμάσω ματ κραγιόν που να μην ξεραίνει τα χείλη μου και να μη νιώθω άβολα φορώντας το. Πολλές αποχρώσεις, ειδικά σε ροζ τόνους έχει μεγάλη ποικιλία και πολύ πολύ μεγάλη διάρκεια. Έφαγα, ήπια και το κραγιόν εκεί σταθερό και όμορφο. Βάλτε και ένα μολυβάκι από κάτω και δε θα φύγει ποτέ. Αγαπημένη απόχρωση το Angel, το αγόρασα πριν δυο εβδομάδες και το φοράω σχεδόν καθημερινά. Πολύ μου άρεσαν.  Έχω ήδη βάλει στο μάτι ένα πολύ ωραίο πορτοκαλί, το Indie Flick, ένα "βρώμικο" ροζ από αυτά που μου αρέσουν πολύ, το Tea Rose. Όσες είστε λάτρεις του κόκκινου τσεκάρετε τα Perfect Red και Bloody Mary και θα χαμογελάσετε, μιας και θεωρούνται dupes των Russian Red και Ruby Woo της Mac αντίστοιχα.



Δοκιμάζοντας χρώματα ή αλλιώς το πολύπαθο χέρι της blogger :)

Glam Lipsticks Aqua Luxe, ΝΥΧ, 6,95 ευρώ.

Αν πάλι είστε από τις γυναίκες που δεν καταλαβαίνουν για ποιο λόγο το κραγιόν να είναι ματ και να μην έχει το glam του , τα Glam Lipsticks Aqua Luxe θα σας καλύψουν απόλυτα. Εγώ αυτά τα λέω "στραφταλιζέ" και δεν είμαι ιδιαίτερα φαν τους , αλλά στο χέρι που τα δοκίμασα ήταν ευχάριστα ενυδατικά και δίνανε σίγουρα λάμψη. Μου αρέσει να τα βλέπω σε σαρκώδη χείλη, τα δικά μου δυστυχώς δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία (μάλλον στου φτερού θα τα έβαζα).

Παλέτα Spring Fling, NYX, 24.95 ευρώ.

   
Παλέτα Spring Fling
Την αγαπώ. Τέλος. Την περίμενα πως και πως και τελικά ήρθε σε συσκευασία δώρου από την αγαπημένη μου συμblogίτισσα Άννα, το πιο Tickle me pink δώρο ever! Με περηφάνια θα λέω πως ήταν η πρώτη παλέτα που βγήκε από τις κούτες :) Σήμερα δε θα γράψω πολλά, θα ακολουθήσει αναλυτική ανάρτηση μαζί με προτάσεις μακιγιάζ. 10 σκιές ματιών σε παστέλ αποχρώσεις, 2 καλοκαιρινά ρουζ, 2 συμπαθέστατα gloss, μια κάτασπρη και μια κατάμαυρη σκιά που μάλλον είναι πολυχρηστικές (και μολύβι σετάρεις και χίλια δυο πράματα κάνεις). Όλα αυτά σε μια κοριτσίστικη συσκευασία στολισμένη με κερασολούλουδα (πόσο Tickle me pink!). Λεπτομέρειες στην ανάρτηση που θα ακολουθήσει.


Παλέτα Bohemian Chic, NYX, 22,95 ευρώ.



Bohemian Chic, η άλλη καινούργια παλέτα. 24 σκιές αυτή τη φορά και 2 ρουζ.
 Οι 18 πάνω σκιές είναι σε ματ γήινες αποχρώσεις, που νομίζω όλες αγαπάμε και χρησιμοποιούμε στο καθημερινό μας μακιγιάζ. Συνδυάζονται εύκολα με όλα και ταιριάζουν στα χρώματα των Ελληνίδων. Οι κάτω 6 όμως σκιές είναι αυτές που με ενθουσίασαν. Αν και μου κάνουν λίγο πιο χειμωνιάτικες, αυτό το εκπληκτικό teal πρέπει να γίνει δικό μου. Νομίζω τονίζει τα καστανά μάτια όσο κανένα άλλο χρώμα. Έχετε καταλάβει φαντάζομαι πως είναι ήδη στη λίστα μου ε; 
Πολύ όμορφη παλέτα, μου άρεσε πάρα πολύ και αυτή η συσκευασία. Καλοφτιαγμένη και σικάτη, ανάλογη του ονόματος της.
Είναι πολύ όμορφη η συσκευασία της.

Pore Filler, NYX, 19,95 ευρώ και  Shine Killer, NYX, 19,95 ευρώ.


Δυο πολύ χρήσιμα εργαλεία ήρθαν να προστεθούν στην γκάμα της ΝΥΧ.
Το Pore Filler, υπόσχεται πως θα μειώσει την όψη των ανοιχτών πόρων. Εφαρμόζεται πριν τη βάση ή και χωρίς βάση. Περιέχει σιλικόνη, η οποία κάνει ομολογουμένως θαύματα στην κάλυψη αλλά ή την λατρεύεις ή την μισείς. Εγώ τη θεωρώ φίλη μου (που καλύπτει αξιοπρεπέστατα γραμμές και σημάδια). Είναι oil free και έχει βιταμίνη Ε. Θυμίζει πολύ το Porefessional των Benefit αλλά βγαίνει πολύ οικονομικότερο.
Το Shine Killer, υπόσχεται πως θα είναι ο σύμμαχος σας κατά της γυαλάδας. Είναι στη λογική του De-Slick In A Tube Mattifying Gel της Urban Decay. Εφαρμόζεται και αυτό πριν τη βάση ή και μόνο του και περιέχει και αυτό βιταμίνη Ε και τη φίλη μας τη σιλικόνη.


Stay matte but not flat Liquid Foundation, NYX, 14,95 ευρώ.

Ένα νέο make up, το Stay matte but not flat Liquid Foundation, έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια ΝΥΧ. Το δοκίμασα στο χέρι μου και μου άρεσε πάρα πολύ. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το high definition foundation και ήμουν πολύ ευχαριστημένη αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω και αυτό. Είναι οil free και έχει βάση το νερό. Περιέχει minerals. Βολική συσκευασία σε σωληνάριο και μεγάλη ποσότητα, 35 γραμ.

Αυτά ήταν τα νέα καλούδια που μπορούμε να βρούμε στα ΝΥΧ Θεσσαλονίκης. Την Πέμπτη που μας πέρασε, όπως έγραψα και παραπάνω, έγινε και ένα όμορφο καλοκαιρινό πάρτι για την παρουσίαση τους. Σε συνεργασία με τα ρούχα της Desire και τα παπούτσια του Χαραλά, η ΝΥΧ παρουσίασε δυο μοντέλα με καλοκαιρινές προτάσεις μακιγιάζ.

Η Άννα επί τω έργω

μου άρεσε πάρα πολύ το μακιγιάζ που έκανε, περιμένω τις φωτογραφίες από την επίσημη σελίδα των ΝΥΧ.

Φυσικά δε θα έφευγα με άδεια χέρια, ευκαιρία για ψώνια ήταν :)

Εάν μένεις στη Θεσσαλονίκη σου προτείνω ανεπιφύλακτα να περάσεις μια βόλτα από τα ΝΥΧ, στην Ερμού 65 (απέναντι από τον ΟΤΕ). Εάν πάλι δε μένεις στην όμορφη πόλη μας μη στεναχωριέσαι, θα έρθουν τα ΝΥΧ στην πόρτα σου.

Μπορείς είτε να δεις τα προϊόντα στο προφίλ των ΝΥΧ στο facebook εδώ, είτε στον ηλεκτρονικό κατάλογο εδώ.

Αφότου αποφασίσεις τι θέλεις στέλνεις ένα e mail στο sales@nyxgreece.gr.

Τα κορίτσια της ΝΥΧ θα ελέγξουν τη διαθεσιμότητα και θα αποστείλουν τα προϊόντα 
σε 1-2 εργάσιμες μέρες με Acs courier και χρέωση 5,70€ με αντικαταβολή.

Στο ίδιο e mail μπορείς να στείλεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προϊόντα ή τις παραλαβές.
Γνωστή και ως "Θηλυκός Γκαστόνε" κέρδισα ένα από τα τρία δώρα που κληρώθηκαν :)


Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο τριήμερο, να χαρείτε τον ήλιο και τη θάλασσα και να ζήσετε όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Σας φιλώ!!!    xxx

25 σχόλια :

  1. Το κολπάκι με το μολύβι το δοκίμασα και εγώ και όντως έστρωσε πιο όμορφα το Antwerp :)
    Με γεια σου κοπέλα μου!! Η παλέτα είναι πολύ όμορφη..
    Αχ αυτή η τύχη σου.. Πόσο σε νιώθω χαχαχ
    Πάντα τυχερή κοπέλα μου!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σε ευχαριστώ και αντεύχομαι ! Ξέρεις εσύ :)

      Διαγραφή
  2. i paleta spring fling tairiazei apolutaaaaaaa me to background sou!! :D :D :D
    gt den exoume ki emeis stin a8ina nyx?einai dunaton???pff..
    exoun erthei ta butter glosses?xereis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη Spring Fling μέχρι να την πάρω την έβλεπα μέχρι και στον ύπνο μου χαχαχα. Αυτά τα Butter Glosses δε νομίζω να έχουν έρθει, τι στο καλό δε θα τα έβλεπα;( και δε θα είχα πάρει και ένα; ).

      Διαγραφή
    2. hahahahaha ela mou nte!!!!! :D
      an erthoun,mas enimerwneis! ;)

      Διαγραφή
  3. Τέλεια!!Πόσο σας ζηλεύω που δεν μπόρεσα να έρθω...Νομίζω πως οι παλέτες και τα λιπ γκλος-κραγιόν είναι πανέμορφα....Με γεια!!!Καλό τριήμερο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ ωραία στο πάρτι κρίμα που δεν ήρθες :(
      Καλό τριήμερο και σε εσένα!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Εγώ με αυτά τα matte έχω ξεμυαλιστεί εντελώς και την παλέτα τη Bohemian ενώ έλεγα πως θα την πάρω αργότερα με βλέπω Τρίτη πρωί πρωί να κατεβαίνω χι χι

      Διαγραφή
  5. Ολα τέλεια!Οι παλετίτσες σούπερ.Μεγιές το έχω και γω στο πρόγραμμα να ψωνίσω σύντομα!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως οι παλέτες τους κάθε φορά και εμένα μου αρέσουν πολύ, καλά ψώνια!

      Διαγραφή
  6. Πόσα καλούδια πια η ΝΥΧ!! Τα lip creams μου κλείνουν το μάτι και αυτή η παλετούλα η Spring Fling, πόσο όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλτοί είναι να μη μείνει ευρώ στην τσέπη μας, χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτα τα ποστ σου αχ... Την επόμενη φορά στη Θεσσαλονίκη θα κάνω δύο πράγματα. Θα πάρω από αυτά τα matte κραγιόν και θα αφεθώ στα χεράκια της Άννας. Ζήλεψα, το παραδέχομαι! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χεράκια της Άννας είναι μαγικά, σε περιμένουμε Θεσσαλονίκη!

      Διαγραφή
  8. Mε γειά σου κοπελιαααααά!!! Project Spring Fling it's over!!!! xxaxxxaa Πραγματικά όμως αυτή φτιάχτηκε για σένα!!! Καλοφόρετα!!! Σε φιλώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σε ευχαριστώ Έλενα, νομίζω εσύ ξέρεις τι κόλλημα είχα φάει με αυτήν! Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  9. Τέλειο ποστ, μπράβο! Κι εγώ πριν λίγες μέρες πήρα το Soft Matte Lip Cream στο χρώμα Milan και θέλω να το φοράω κάθε μέρα όλη μέρα! :)
    Ανυπομονώ να δοκιμάσω κι άλλα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ πολύ ωραίο και το Milan! Μου αρέσουν και εμένα πάρα πολύ και τα βρίσκω τόσο καλοκαιρινά!

      Διαγραφή
  10. Αγάπη μου γλυκιά, πάντα με τον καλό λόγο! Μα δεν είναι πολύ ωραία τα matte lip creams, εγώ έχω 3 το Τοkyo, το Sao Paolo και το Monte Carlo αλλά θέλω και τo Milan και ίσως κάποια ακόμη. Καλοφόρετα όλα! Και η παλέτα είναι πολύ φωτεινή πολύ όμορφη, θα την χαρείς σίγουρα. Πολλά νέα προϊόντα βλέπω, πάλι σε πειρασμούς μπαίνουμε...Χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αγαπώ και το ξέρεις <3
      Με είχες ξεσηκώσει τόσο πολύ με αυτα που δεν υπήρχε περίπτωση να μην τα δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη ανάρτηση, τις παλέτες τις θέλωωωω! Καλοφόρετα τα καλούδια σου :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γειά σου κούκλα
    μολις βρήκα το μπλόγκ σου και πρέπει να σου πώ ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά!μου άρεσε πολύ το περιεχόμενο!της ΝΥΧ τα προιοντα ςιναι απο τα αγαπημενα μου! Καλό σου καλοκαίρι!!
    θα χαρώ να σε δώ κα στο δικό μου μπλόγκ και ελπίζω να τα λέμε!!
    Φιλάκιαα
    Βίκυ

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΓΑΠΩ NYX και θα ήθελα πάρα πολύ να αποκτήσω υπάρχει κάποιος τρόπος για μας τα παιδιά που δεν μένουμε θεσσαλονίκη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΓΑΠΩ NYX και θα ήθελα πάρα πολύ να αποκτήσω υπάρχει κάποιος τρόπος για μας τα παιδιά που δεν μένουμε θεσσαλονίκη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή