Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Συνδρομητικά κουτιά Μέρος Α' : Beauty Test Box


BeautyTest Box Μαϊου
Γεια σας κορίτσια μου,
σήμερα θα ανοίξουμε το κεφάλαιο "συνδρομητικά κουτιά", μιας και βλέπω πως ολοένα και αυξάνονται και πολλές κοπέλες θέλουν να μάθουν κάτι παραπάνω. 
Τα συνδρομητικά κουτιά είναι μια ευκαιρία με λίγα χρήματα να δοκιμάσεις κάποια προϊόντα ομορφιάς για να αποφασίσεις εάν σου αρέσουν ή όχι, εάν σε καλύπτουν ή όχι, προτού προχωρήσεις σε μια αγορά. Κάπου εδώ θα αναρωτηθεί κάποια για ποιο λόγο να αγοράσει δείγματα όταν μπορεί να τα έχει δωρεάν με την επίσκεψη της σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών. Αφενός μεν τα δείγματα είναι πλέον είδος σπάνιο και δυσεύρετο στα καταστήματα, αφετέρου διαφέρει και το μέγεθος. Στα συνδρομητικά κουτιά συνήθως με 10-12 ευρώ παίρνεις 5-7 προϊόντα, κάποια σε full και κάποια σε travel size (και ίσως να υπάρχει και κάποιο δείγμα στο μέγεθος που έχουμε συνηθίσει). Κακά τα ψέματα, ένα προϊόν περιποίησης, μια κρέμα δηλαδή ή έναν ορό, το θέλεις σε μια ποσότητα ικανή να σε καλύψει μια εβδομάδα για να μπορέσεις να βγάλεις ένα ασφαλές συμπέρασμα. Ένα άλλο θετικό είναι η ευκολία που σου παρέχει η υπηρεσία αυτή. Δεν ταλαιπωρείσαι για να πάρεις ένα δειγματάκι, αλλά σου έρχεται ωραία αμπαλαρισμένο στην πόρτα σου. Φυσικά σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η χαρά της έκπληξης, μιας και δεν γνωρίζεις εκ των προτέρων τι θα περιέχει το κουτί. Συχνά πυκνά στα κουτάκια μπαίνουν και μικροδωράκια ενώ παρέχονται και κάποια bonus (π.χ. έκπτωση στις αγορές).
Στο εξωτερικό αυτά τα κουτάκια κυκλοφορούν εδώ και χρόνια (GlossyBox, Ipsy,Wantable, Sample Society κ.α.) με πρωτοπόρο το Birchbox. 
Στην Ελλάδα πρώτο έκανε την εμφάνιση του το Beauty Test Box, φέτος τον Ιανουάριο.

Με συνδρομή 10 ευρώ το μήνα έρχονται στο σπίτι σου 5-7 δείγματα καλλυντικών. Με την εγγραφή συμπληρώνεις ένα ερωτηματολόγιο, για να είναι κατάλληλα τα προϊόντα για εσένα και για να γνωρίζει και η εταιρεία το target group της. Υπάρχει η μηνιαία, η τρίμηνη και η εξάμηνη συνδρομή και e shop για να αγοράσεις αν θέλεις τα προϊόντα που σου άρεσαν (Σημείωση: Προς το παρόν έχουν κλείσει οι εγγραφές και παραγγελίες μπορούν να βάλουν μόνο οι ήδη εγγεγραμμένοι. Για τους υπόλοιπους υπάρχει λίστα αναμονής). Η πληρωμή γίνεται με pay pal ή με αντικαταβολή και σε 2-5 εργάσιμες έχεις στα χέρια σου το γνωστό στις περισσότερες πλέον κόκκινο κουτάκι (το κόκκινο κουτί απευθύνεται στις γυναίκες, υπάρχει και το μπλε κουτί για τους άντρες). Έχουν ήδη κυκλοφορήσει 6 κουτιά (τώρα είναι διαθέσιμο το κουτί Ιουνίου) και μέχρι στιγμής τα σχόλια είναι αρκετά θετικά για το περιεχόμενο τους. 

 Ελάτε να δούμε τι περιείχε το δικό μου κουτάκι, το κουτάκι του Μαΐου



1. Χειροποίητο βραχιολάκι με λευκές χάντρες και χρυσές λεπτομέρειες, Sismade.
Όσες με ξέρετε, πολύ σωστά καταλάβατε πως επέλεξα το κουτί Μαΐου γιατί μου άρεσε το βραχιολάκι :) Από ότι κατάλαβα το βραχιόλι ήταν extra δωράκι (σε προηγούμενο μήνα extra δωράκι ήταν ένα μπισκότο με ζαχαρόπαστα). Όμορφο καλοκαιρινό σχέδιο, που ταιριάζει πολύ ωραία με το ρολόι μου.



2. Mary Lou Manizer, eyeshadow/highlighter/shimmer, The Balm, 1.0 gr.
Δεν έτυχε να δοκιμάσω κάτι από τα The Balm και ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία. Το συγκεκριμένο είναι ένα δείγμα από ένα προϊόν πασπαρτού, από αυτά που τα βάζεις μέσα στην τσάντα σου και τα χρησιμοποιείς σχεδόν για τα πάντα. Κάνει για σκιά, κάνει για highlighter, κάνει για γυαλάδες. Μου άρεσε πολύ, μπήκε στην τσάντα μου και δε θα ξαναβγεί παρά μόνο όταν τελειώσει. Στο e shop είναι διαθέσιμη η κανονική συσκευασία στα 19,68 ευρώ.



3. Αποσμητική κρέμα ποδιών Gewohl, 20 ml.
Τα Gewohl είναι γερμανικά προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας για τα πόδια. Ειδικά η κρέμα για τα σκασίματα είναι πραγματικό βάλσαμο. Την παραπάνω κρέμα δεν είχε τύχει να τη δοκιμάσω και τη δοκίμασα τώρα, που αλλού; Στα σταράκια των κοριτσιών μου. Εντυπώσεις; Θετικότατες, η ατμόσφαιρα πλέον στο σπίτι είναι υποφερτή. Δεν αφήνει λιπαρότητα. Τη βρίσκουμε στα φαρμακεία.



4. Βερνίκι νυχιών Cesars Secrets, σε κόκκινο χρώμα, νο.12, 15ml.
Το πρώτο full size προϊόν από το κουτί μου. Τα Cesars Secrets δε τα γνώριζα. Το βερνίκι δεν περιέχει toluene και formaldehyd στη σύνθεση του, πράγμα θετικό. Το βουρτσάκι είναι το παλιό λεπτό, θα προτιμούσα ένα φαρδύ. Στα νύχια μου δε στέγνωσε ιδιαίτερα γρήγορα και η αντοχή του ήταν κανονική προς μέτρια. Το χρώμα ήταν ένα κλασικό κόκκινο, που ενώ μου αρέσει για χειμώνα, σε καλοκαιρινές μέρες με αφήνει αδιάφορη.



5. Cream bath, με άρωμα καρύδας, Azade, 30ml
Το άρωμα καρύδας σε όλο του το μεγαλείο! Ένα συμπαθέστατο κρεμώδες αφρόλουτρο σε μια βολική για ταξίδια συσκευασία. Ωραίο άρωμα, ωραία αίσθηση. Στην περιγραφή του αναφέρεται πως είναι και cruelty free. Νοt bad at all.

6. Lavender Anti Age Day Cream, Herbs Biofresh, 50ml
Το δεύτερο full size προϊόν στο κουτί μου.  Η Biofresh είναι μια σχετικά νεοσύστατη βουλγαρική εταιρεία που παράγει καλλυντικές κρέμες χωρίς parabens βασισμένες στα βουλγαρικά βότανα και στο περίφημο ροδόνερο τους. Είναι το προϊόν που μάλλον δε θα χρησιμοποιήσω ποτέ. Δε με ενθουσιάζει η ιδέα μιας βουλγάρικης κρέμας. Στη σελίδα τους δεν αναγράφεται ρητά για το αν είναι φυτικά ή βιολογικά, ούτε πιστοποιείται κάπως. Μου δίνει την αίσθηση μιας κρέμα από το ράφι των ευρείας, στη χώρα μας μπορώ να βρω καλύτερες, ελληνικής παραγωγής. Πράγματι μυρίζει πολύ όμορφα, αλλά στο πρόσωπο μου δεν απορροφάται καθόλου και τη νιώθω πάρα πολύ βαριά (εγώ, που γενικά αγαπώ τις πλούσιες κρέμες). Μοιάζει πολύ με τη NIVEA (μήπως να την κρατήσω για τις φτέρνες μου;).  

7. Eye contour cream, Pirin Dream Replenishing
24ωρη αναπλαστική κρέμα ματιών που υπόσχεται να μειώσει λεπτές γραμμές, μαύρους κύκλους και πρήξιμο κάτω από τα μάτια. Επίσης βουλγάρικη. Ευτυχώς σε δείγμα. Έμεινα εξίσου δυσαρεστημένη με την προηγούμενη. Το πρόσωπο μου δεν την απορρόφησε και την αισθανόμουν τόσο βαριά που πλύθηκα για να την αφαιρέσω. Στο e shop είναι διαθέσιμη η κανονική συσκευασία στα 17,84 ευρώ. Μου έκανε πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση που η κανονική συσκευασία είναι 50ml, είναι ποσότητα τεράστια για κρέμα ματιών.

Ίσως σε κάποιον από τους επόμενους μήνες να πάρω άλλο ένα Beauty Test Box. Μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω 4 προϊόντα που μου άρεσαν πολύ, το βραχιολάκι το χάρηκα, σίγουρα όμως δε με ενθουσίασαν οι βουλγάρικες κρέμες. Βέβαια η λογική αυτών των κουτιών είναι να δίδεται η ευκαιρία στις πελάτισσες να δοκιμάζουν και η αξία των προϊόντων να μην είναι χαμηλότερη της συνδρομής. Νομίζω αυτό το πέτυχαν.
 
Αν θέλετε και εσείς το δικό σας Beauty Test box βρείτε τη σελίδα τους εδώ και το προφίλ του στο facebook εδώ και μπείτε στη λίστα αναμονής.
Συνεργαζόμενες εταιρείες με το Beauty Test Box :





 Σας φιλώ!!!     xxx

23 σχόλια :

  1. Πολύ ωραία όλα τα πραγματάκια σου!! Σκέφτομαι να το παραγγείλω και εγώ ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό με το beauty test box είναι πως μπορείς να δεις σε αναρτήσεις τα πρώτα κουτιά κάθε μήνα, να δεις τι περίπου έχουν και αν σου αρέσει το περιεχόμενο να παραγγείλεις. Εγώ έτσι έκανα με το βραχιολάκι :)

      Διαγραφή
  2. aaaaa esena sou etuxan wraia pragmata me korufaio to the balm!!exw dei vevaia kai kati a8lia koutakia!ta perissotera diladi..gi auto den prokeitai na paraggeilw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το the balm πολύ το χάρηκα (σε αντίθεση με τις βουλγάρικες...)

      Διαγραφή
  3. Εγώ είμαι αρκετά καχύποπτη για αυτά τα κουτάκια.. Αναμένω να δω τις εντυπώσεις σου και από τα τρία αν και μάλλον θα δοκιμάσω το πιο πρόσφατο (glowbox)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) είπα να.. θυσιαστώ για το blog, ξέρεις...τραβάτε με και ας κλαίω χι χι

      Διαγραφή
  4. Kai ego tha simfwnisw me tin Kleoniki, an kai blepw sou etyxan oraia pragmata...kaloforeta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι εταιρίες που συνεργάζονται με το cherry box μου άρεσαν περισσότερο απ' αυτές του beauty test box. Όσο για τα προϊόντα είναι και λίγο θέμα τύχης, ωστόσο είπα να τα δοκιμάσω. Απυπομονώ για τη συνέχεια του post!
    Υ.Γ. Όταν μια κρέμα δεν μου αρέσει την βάζω στις φτέρνες μου και έτσι δεν πάει χαμένη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως και εγώ πρώτα το cherrybox παρήγγειλα και μετά πήρα και το Beauty test box για να τα συγκρίνω. Τώρα περιμένω να μου έρθει το Glowbox να συμπληρωθεί το σετ :)

      Διαγραφή
  6. Eγώ πήρα από τα πρώτα κουτάκια και δεν.... Βουλγάρικες εταιρείες??? Ε ποτέ!!! Στις φτέρνες στις φτέρνες!!!Ετοιμάζω και εγώ ένα Crush test και για τα τρία οσονούπω...με τις τελευταίες εξελίξεις επιβάλλεται!!! Σε φιλώ ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω πως έγιναν πράγματα που δεν περίμενα ποτέ να γίνουν...
      Όσο για τις βουλγάρικες , τι να πω; Γύρισε το μάτι μου. Μια το χέρι της blogger και μια η φτέρνα έχουν πολλάααα να πουν

      Διαγραφή
  7. Nice Box girl...enjoy....Personally I love the box concept.
    kisses
    Mary
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και εμένα μου αρέσουν όλα αυτά, όπως οι τυχερές σακούλες που αγοράζουν τα παιδάκια στο περίπτερο :)

      Διαγραφή
  8. νομιζω ειναι απο τα καλυτερα κουτακια που εχω δει!!! να τα χαρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, μάλλον ήμουν τυχερή γιατί είδα και κάτι κουτιά που καθόλου δε μου άρεσαν

      Διαγραφή
  9. Ωραίο φαίνεται !Αν και με την ιδέα μίας κρέμας Βουλγάρικης που δε ξέρουμε από που κρατάει η σκούφια της δεν ενθουσιάζομαι ,τα προιόντα και η ποσότητά τους φαίνονται ικανοποιητικά.Μου αρέσει και πολυ το βραχιολάκι :)
    Πάντως εγώ παρήγγειλα το Glowbox και το περιμένω αυτές τις μέρες,ανυπομονώ να δω τι θα περιέχει!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο λαιμό μου έκατσαν αυτές (αν και στα πόδια που την εβαλα ήταν μια χαρά), κρίμα. Το Glowbox το περιμένω και εγώ με αγωνία!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα κορίτσια! :-)
    Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί με βοηθήσατε να μπώ στη διαδικασία να γνωρίσω όλα τα boxes.
    Eίμαι αισθητικός και εξασκώ το επάγγελμα αρκετά χρόνια.
    Έγινα στο πρώτο cherry box συνδρομήτρια και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα προϊόντα τους. Στο δεύτερο που παρέλαβα πριν λίγες μέρες η ποιότητα των προϊόντων κατέβηκε κατά πολύ. Ειδικά, στο δεύτερο παρέλαβα 3 ιδία προϊόντα όπως και στο πρώτο και το χειρότερο ήταν τα φακελάκια!!! 
    Όσον αφορά το Beautytestbox , το κουτί που παράγγειλα το Μαιο ( σούπερ πρακτική συσκευασία συρταράκι!) ήταν λόγο μιας κριτικής που έκανε μια bloger για την κρέμα ματιών PIRINDREAM. Επειδή ως αισθητικός, για τη δουλειά μου αλλά και για μένα την ίδια, έψαχνα μια κρέμα ματιών με τις ιδιότητες της συγκεκριμένης. Δοκιμάζοντας την βεβαίως και’ μένα με ξάφνιασε η προέλευση της –Βουλγαρία- αλλά μπροστά στην ποιότητα της και στα αποτελέσματα της… δεν το σκέφτηκα καν… και το κυριότερο σίγουρα δεν είναι για φτέρνες!!!
    Περισσότερα Ελληνικά προϊόντα ομορφιάς που δηλώνουν προέλευση από χώρες που τις αποδεχόμαστε…. πρώτες ύλες παίρνουν από την Βουλγαρία και Αφρική!!!! Η Βουλγαρία είναι πηγή πολύτιμων συστατικών …όπως Ροδέλαιο και Λεβάντα..που είναι παγκοσμίως το νούμερο 1.
    ΓΙ ‘ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ, μόλις παράγγειλα και το GlowBox!!! Αναμείνατε για τα σχόλια μου… :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που βοηθήσαμε.
      Τις κρέμες ναι μεν τις είδα με μεγάλη επιφύλαξη παρόλα αυτά όμως τις δοκίμασα. Στο δικό μου δέρμα ήταν βαριές και δεν μου άρεσε η αίσθηση τους. Διάβασα και εγώ σε μια ανάρτηση για μια κοπέλα με σακούλες που έγραφε πως της άρεσε πολύ η κρέμα ματιών και είδε αποτέλεσμα. Η δική μου γνώμη ήταν αντίθετη.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα.Παρακολουθώ καιρό το blog σου και δεν σου κρύβω πως μου αρέσει πολύ η δουλειά σου.Απλά για αυτό το post σου θα διαφωνίσω όσο αναφορά στις κρέμες και στην αναφορά της προέλευσης τους.Λόγω εργασίας είμαι σε θέση να γνωρίζω πολλά για τις εταιρίες και τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούν.Το ότι η συγκεκριμένες προέρχονται από μια χώρα με χαμηλό βιοτικό επίπεδο δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν στην χώρα αυτή εταιρίες οι οποίες να πληρούν και με το παραπάνω τα ευρωπαϊκα ποιοτικά στάνταρ.Όπως επίσης ότι πρώτες ύλες οι οποίες προέρχονται από την χώρα αυτή δεν είναι όχι μόνο τοπ αλλά και δυσεύρετες και πανάκριβες.Πολλοί π.χ. δεν γνωρίζουν πως το Βουλγαρικό ροδόλαιο έχει 6.000 ευρώ το κιλό και έιναι πρώτη ύλη σε πολλές "ευρωπαϊκές" ακριβές εταιρίες.Για να μην κουράσω λοιπόν θα πω πως κάθε καλλυντικό αξίζει μια ευκαιρία.Τώρα αν δεν μείνεις ευχαριστημένη εννοείται θα το πεις.Αλλά να κρίνουμε ένα πρϊόν χωρίς δοκιμή είναι το λιγότερο που μπορώ να πω ΆΔΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Πράγματι κάθε καλλυντικό αξίζει μια ευκαιρία, άλλωστε για αυτό το λόγο πήρα και τα κουτάκια, για να δοκιμάσω. Ναι, ήμουν δύσπιστη απέναντι στις κρέμες, τις δοκίμασα όμως και τις δύο και το γράφω ξεκάθαρα. Δε μου άρεσε καμιά τους. Ως γνήσια Πολίτισσα χρησιμοποιώ ροδόνερο για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου (και των κοριτσιών μου). Γνωρίζω για την παραγωγή της Βουλγαρίας σε ροδόνερο και ροδέλαιο, και έχω μάλιστα και κάποια σαπούνια τους στο σπίτι. Θεωρώ κλάσεις ανώτερο το ροδόνερο και ροδέλαιο του Συνεταιρισμού Βοίου Κοζάνης (βλ. http://www.kozaniroses.gr/?page_id=138 )και όταν δεν χρησιμοποιώ αυτά χρησιμοποιώ τούρκικα για συναισθηματικούς λόγους.

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία όλα τα καινούργια σου αποκτήματα!
    Αγαπώ το βραχιολάκι Sismade και την coconut cream bath Azade!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή