Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

Συνδρομητικά κουτιά Μέρος B': Cherrybox

"Γεια σας κορίτσια μου,
 σίγουρα κάπου έχετε δει στο facebook μια σχετική με το Cherrybox ανάρτηση. Το Cherrybox είναι ένα διαδικτυακό κατάστημα που παρέχει μια extra δυνατότητα. Να δοκιμάσεις προϊόντα σε ειδικό μέγεθος με το συνδρομητικό κουτί ομορφιάς Cherrybox. Με 10 ευρώ το μήνα έρχεται στο σπίτι σου με κούριερ ένα κουτί με 5-7 δείγματα προϊόντων ομορφιάς σε ειδικό μέγεθος, για το πρόσωπο, το σώμα, τα μαλλιά και το μακιγιάζ. Τα προϊόντα δεν ανήκουν στον κύκλο των ευρείας, επομένως είναι μια καλή ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε με λίγα χρήματα."  Χμμ... αυτά ήταν τα όσα σκόπευα να γράψω μόλις πήρα στα χέρια μου το Cherrybox μου. Δυστυχώς οι γιορτές και οι παραστάσεις στο σχολείο των κοριτσιών μου με κράτησαν λίγο πίσω στις αναρτήσεις μου και βγήκε ήδη το δεύτερο κουτάκι Cherrybox. Εκεί αρχίζει και το πανηγύρι.

Το πρώτο κουτί, όπως θα δείτε και παρακάτω, το είχαν ονομάσει συλλεκτικό και ήταν πολύ ωραίο σε περιεχόμενο. Προϊόντα από ακριβές εταιρείες, από αυτές που ακούς και θέλεις να δοκιμάσεις αλλά δεν έχεις πάντα την ευχέρεια. Πολύ δυνατό ξεκίνημα. Το δεύτερο κουτί δεν το παρήγγειλα εγώ, είδα μόνο αναρτήσεις από φίλες. Σχεδόν όλες ήταν απογοητευμένες, μιας και τα κουτιά δεν ήταν αντάξια των προσδοκιών τους. Πολλά κουτιά Ιουνίου που είδα περιέχουν 2 προϊόντα-δείγματα, κάτι που οι υπεύθυνοι είχαν αναφέρει ρητά πως δε θα συμβαίνει και κάποια προϊόντα που δόθηκαν και τον προηγούμενο μήνα. Γενικά σου έδιναν την εντύπωση πως είχαν ετοιμάσει έναν χ αριθμό κουτιών, οι παραγγελίες ήταν πολύ περισσότερες από τις αναμενόμενες και η σύνθεση τους έγινε πρόχειρα με ό,τι βρήκαν (ή ό,τι περίσσεψε, ακόμη χειρότερα). 
Το προφίλ τους στο facebook γέμισε παράπονα, τα οποία όμως "εξαφανίστηκαν" την άλλη μέρα κιόλας. Η εταιρεία προσπαθεί φυσικά να υπερασπιστεί τον εαυτό της, δημιούργησε όμως τις πρώτες αντιπάθειες ήδη. Υποθέτω πως το κουτί Ιουλίου θα είναι καλύτερο σε περιεχόμενο. Λίγο τα αρνητικά σχόλια για το κουτί Ιουνίου, λίγο και το Glowbox που άρχισε και αυτό να λειτουργεί, φαντάζομαι πως θα προσπαθήσουν περισσότερο.
Τελικά το κουτί Μαΐου που πήρα ήταν όντως συλλεκτικό, μάλλον ανήκω στις τυχερές. Ελάτε να το ανοίξουμε μαζί και να το σκαλίσουμε λιγούτσικο ...


 Πρώτη εντύπωση πολύ θετική, το ροζ χαρτί είναι αρωματισμένο

1- Babor, Ultra Lip colour (Nude brown)
Κραγιόν που αναπλάθει τα χείλη σε απαλό καφέ χρώμα - 25 ευρώ
Ποια δεν έχει ακούσει για τα Babor και ποια δεν τα έχει γλυκοκοιτάξει; Πολυτελής συσκευασία, ευκολοφόρετο χρώμα, καλή απόδοση και αρκετά καλή διάρκεια. Δεν ξέρω πόσο ακόμη θα μείνει στο νεσεσέρ μου, η μαμά μου το γλυκοκοιτάζει πολύ έντονα (ναι, η γνωστή μαμά που "ξαφρίζει" ό,τι ΝΥΧ βρει στο σπίτι μου).

2- Diptique, Eau de toilette Philosykos
 Απίστευτο άρωμα που μυρίζει σα φρεσκοκομμένο σύκο - 100ml / 84,50 ευρώ
12ml άρωμα, ενθουσιάστηκα όταν το πρωτοείδα. Τα Diptique είναι αρκετά αλμυρά για το πορτοφόλι μου και αυτή ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να το δοκιμάσω. Εξαιρετικό άρωμα, μοσχοβολάει όλος ο τόπος. Πάνω μου μυρίζει στην καλύτερη περίπτωση 15 λεπτά. Ευτυχώς που το δοκίμασα σε δείγμα και δεν κλαίω τα 85 του ευρώ. Δέρμα με δέρμα έχει διαφορά, αν το βρείτε κάπου δοκιμάστε το, είναι απόλυτα καλοκαιρινό.

3-Kyana, Herboria Max Restructuring Mask
Μάσκα μαλλιών με εκχυλίσματα από φύκια - 250 ml / 10 ευρώ
Τα ΚΥΑΝΑ πλέον τα βλέπω σχεδόν παντού. Δεν έχω προλάβει να τη δοκιμάσω ακόμη τη μάσκα, ίσα ίσα τη μύρισα (ναι, μυρίζει πολύ ωραία). Θα σας γράψω αναλυτικότερα για αυτήν σε επόμενη ανάρτηση. Χαίρομαι που ήταν full size, νομίζω θα την ευχαριστηθώ πολύ.

4- Murad, Intensive-C Radiance Peel
Peeling και μάσκα μαζί σε ένα προϊόν για λάμψη - 50 ml / 55 ευρώ 
Από το καλό στο καλύτερο. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τα Murad αλλά δεν είχα ποτέ κάποιο δείγμα τους. Όσες το δοκίμασαν το λάτρεψαν. Όπως καταλάβατε αυτές τις μέρες τρέχω με τις μικρές και δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω και πολλά. Το φυλάω για το τέλος των σχολείων, σκοπεύω να αφήσω μια μέρα τα κορίτσια στη μαμά μου και να κάνω ένα ολοήμερο beaute.

5- Red Water, Hydrating Shower Gel
Αφρόλουτρο με ελιά, προβιταμίνη Β5 και ιαματικό νερό - 250ml / 9,20 ευρώ 
Τα Red Water αν και ελληνικά μέχρι και πρόπερσι πολύ δύσκολα τα έβρισκα στα φαρμακεία και η παρουσία τους στο internet ήταν ελλιπής. Ευτυχώς αυτό σιγά σιγά διορθώνεται. Έχω χρησιμοποιήσει το αφρόλουτρο με το μέλι που έχουν, αυτό είναι με ελιά. Το μέγεθος είναι πολύ βολικό για ταξίδια, οπότε θα μπει και αυτό στην άκρη. Πάντως 9,20 ευρώ για ένα αφρόλουτρο είναι τιμή τσιμπημένη, όσο ωραίο και αν είναι.

Αυτά είχε το κουτί Μαΐου. Σύμφωνα με το σύστημα του Cherrybox παραγγέλνεις κάθε φορά το κουτί του επόμενου μήνα. Αν κάνετε δηλαδή τώρα την παραγγελία σας θα πάρετε το κουτί Ιουλίου. Οι αποστολές γίνονται τις πρώτες 10 μέρες κάθε μήνα. Υποθέτω πως μετά από τα παράπονα των πελατών το επόμενο κουτί θα είναι πιο προσεγμένο, διαφορετικά μάλλον το Cherrybox θα μας αποχαιρετίσει άδοξα. Κρίμα, γιατί μου αρέσουν οι εταιρείες που συνεργάζονται.


 Περισσότερες πληροφορίες για το Cherrybox μπορείτε να βρείτε στη σελίδα τους εδώ αλλά και στο προφίλ τους στο facebook εδώ

Μπορείτε να δείτε εδώ τη χθεσινή ανάρτηση για το πρώτο συνδρομητικό κουτί, το Beauty Test Box και θα ακολουθήσει και ανάρτηση για το Glowbox που περιμένω να μου έρθει σήμερα.

Σας φιλώ!!!   xxx















10 σχόλια :

  1. eixame akrivws to idio koutaki!!kai nai nomizw imastan apo tis tuxeres...afou to periexomeno tou koutiou Iounio den einai tosoo kalo!parola auta...to periexomeno tou kostizei 29e...den eimai teleiws apogoiteumeni,alla oute kai en8ousiasmeni!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο κουτί μου άρεσε πολύ. Ήταν ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα. Περιμένω και τα επόμενα κουτιά για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη ομως.

      Διαγραφή
  2. Το ίδιο όμορφο κουτακι ήταν και το ένα δικο μου, απλά το ένα κραγιόν μου ήταν σε Nude pink και ετσι δοκιμασα και αυτο, Πολύ καλή ανάρτηση
    Φιλια
    Μαιρη
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, το nude pink είναι ωραίο; θα ψάξω να το βρω.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Έγινε ντόρος μεγάλος αυτές τις μέρες με αυτά τα κουτιά, μας περιμένουν πολλά ακόμη νομίζω.

      Διαγραφή
  4. περιμένω και για το glowbox αύριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη το έχω στα χέρια μου (έχω ανεβάσει και τις πρώτες φωτο στο Instagram) :)

      Διαγραφή
  5. Δεν πρόλαβα του Μαίου,και τελευταία στιγμή ακύρωσα του Ιουνίου-δεν το μετάνιωσα!Είχαν δημιουργήσει άλλου είδους προσδοκίες.Κρίμα,ελπίζω τα επόμενα να είναι καλύτερα(λογικά θα είναι!) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως τα πράγματα λίγο ξέφυγαν με το κουτί Ιουνίου, με τον πρόσφατο όμως ανταγωνισμό νομίζω και εγώ πως το επόμενο κουτί θα είναι πιο προσεγμένο.

      Διαγραφή