Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Κορίτσια στον ήλιο : Apivita Suncare

 Γεια σας κορίτσια μου!
Μου λείψατε πολύ. Μια όχι και τόσο καλή περίοδος πέρασε ελπίζω για μένα και αρχίζω τώρα και ξαναβρίσκω λίγο τους ρυθμούς μου. Όσες με παρακολουθείτε και μέσω facebook μάλλον έχετε καταλάβει πως πολύ πρόσφατα απέκτησα και ένα σούπερ ντούπερ κινητάκι και πλέον έχω και instagram. Όσες θέλετε, θα με βρείτε ως Eleni Kersenoglou.

Ήταν καλοκαίρι του 2000. Τρελά ερωτευμένη με το τότε αγόρι μου (και νυν στεφάνι μου) πάω διακοπές στη Σαντορίνη. Το νησί του απόλυτου έρωτα. Στο μυαλό μου υπήρχε μόνο αυτός και γύρω γύρω καρδούλες. Υπέροχα; Ναι. Και όχι. Μετά από μια βδομάδα στις παραλίες και στα σοκάκια της Σαντορίνης, επέστρεψα στη Θεσσαλονίκη τσουρουφλισμένη από τον ήλιο και με έναν ωραιότατο λεκέ στη μύτη, αργότερα έμαθα πως το λέγανε πανάδα. Αυτός ο λεκές έκτοτε κάνει τη θριαμβευτική επανεμφάνιση του κάθε φορά που αμελώ την αντηλιακή μου προστασία. Έτσι λοιπόν προσέχω ιδιαίτερα και πλέον, ειδικά στο πρόσωπο, χρησιμοποιώ δείκτη προστασίας όλο το χρόνο.


Δοκίμασα αρκετά προϊόντα αλλά από πέρσι έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη με την αντηλιακή κρέμα της Apivita για πανάδες με δείκτη 50. Υπάρχει σε τρεις εκδοχές, για ευαίσθητα δέρματα, με χρώμα και χωρίς. Εγώ βολεύομαι πολύ αυτή με το χρώμα.


 Φέρει το όνομα Apivita, επομένως δεν χρειάζονται πολλές συστάσεις. Εμπιστεύομαι τα συστατικά και την ποιότητα της. Εάν σας ενοχλεί ο υψηλός δείκτης (μιας και δεν υπάρχει τόσο υψηλή φυσική αντηλιακή προστασία) υπάρχει και με χαμηλότερο δείκτη. Εγώ αγοράζω μόνιμα 50άρι , μιας και φυσάω πλέον και το γιαούρτι, και τη χρησιμοποιώ από αρχές Μαΐου έως τέλη Σεπτέμβρη.
Λεπτόρρευστη δε θα τη χαρακτήριζα σε καμία περίπτωση. Ίσως για ένα λιπαρό δέρμα να μην είναι και η καλύτερη επιλογή. Το δικό μου δέρμα είναι κανονικό και απολαμβάνω την πλούσια αίσθηση της κρέμας.
Μετά τον πρωινό μου καθαρισμό, βάζω ένα σέρουμ και μετά την απλώνω στο πρόσωπο μου με πινέλο. Μου δίνει πολύ ωραίο χρώμα και ματ όψη. Τη χρησιμοποιώ καθημερινά και ευλαβικά, περίπου σαν BB cream. Ο λεκές μου παραμένει άφαντος τα 2 τελευταία χρόνια και πολύ χαίρομαι γιαυτό. Στη θάλασσα πέρσι επίσης την είχα βολευτεί πολύ. Δε μαυρίζω πολύ και με το λίγο χρώμα που έχει η κρέμα η όψη μου είναι πιο καλοκαιρινή, χωρίς όμως υπερβολές.
Extra tip δικής μου έμπνευσης : Σε περίπτωση που περισσέψει από πέρσι, τη φυλάμε στο ψυγείο και την απλώνουμε στα πόδια μας Απρίλη-Μάη, σε καλέσματα που θέλουμε μεν να βάλουμε τα καλοκαιρινά μας αλλά να μην ξεπροβάλλουν κάτασπρα σαν αρνάκια τα πόδια μας :) Τίποτα δεν αφήνουμε να πάει χαμένο.

Κάθε χρόνο η Apivita κυκλοφορεί κουτάκια με τα αντηλιακά της και ένα ακόμη προϊόν δώρο. Τα κουτιά βγαίνουν σε πολύ προσιτές τιμές και αν ψάξετε λίγο στα διαδικτυακά φαρμακεία μπορείτε να τα βρείτε ακόμη φθηνότερα. Εγώ πέτυχα μια πολύ καλή έκπτωση στην ήδη χαμηλή τιμή και το τελικό ποσό ήταν από αυτά που δεν τα λες ούτε του παπά :)
Πέρσι έδιναν μια 24ωρη ενυδατική κρέμα, φέτος μια μάσκα ενυδάτωσης. Μια καλή ενυδάτωση είναι πάντα καλοδεχούμενη και η Apivita φημίζεται για τις καλές μάσκες της.
Ωραίο άρωμα, ωραία αίσθηση, ωραίο αποτέλεσμα. Όλα καλά μου φάνηκαν.
Μια φορά την εβδομάδα ξεκλέβω λίγο χρόνο. Μέσα στο ντους και ενώ οι πόροι μου είναι ήδη ανοιχτοί από τη ζέστη κάνω απολέπιση. Ξεπλένομαι, τυλίγω τα μαλλιά μου (τα οποία συνήθως έχουν κάποιο leave in προϊόν, μην ξεχνιόμαστε) και απλώνω τη μάσκα στο πρόσωπο με τα δάχτυλα. Μέχρι να ξυρίσω τα πόδια μου και να βάλω body cream τα 10 λεπτά της μάσκας έχουν ήδη περάσει και εγώ βγαίνω από το μπάνιο μια κούκλα, ανανεωμένη και μυρωδάτη.
Οι μικρές λεπτομέρειες είναι συνήθως αυτές που με κρατάνε πιστή σε μια μάρκα. Τα σωληνάρια είναι πάντα μα πάντα κλειστά με αυτόν τον τρόπο και στα προϊόντα και στο κουτί που τα περιέχει πάντα αναγράφεται η ημερομηνία λήξης. Πέρσι η κρέμα κυκλοφορούσε σε καφέ συσκευασία και όταν φέτος την άνοιξα και την είδα σε λευκό αιφνιδιάστηκα στην αρχή. Με την ημερομηνία κατάλαβα πως ήταν φετινή παραλαβή.



Κάτι μικρό για το τέλος...

Καλοκαίρι 2000, Σαντορίνη, εγώ και αυτός.

Σας φιλώ!!!    xxx





20 σχόλια :

  1. Τα αντιηλιακά της apivita είναι πολύ ποιοτικά για την τιμή τους. Δε θα έλεγα το ίδιο για του Κορρέ πχ.
    Λατρεύω τα αντιηλιακά της σειράς για το σώμα, γιατί στο πρόσωπο μου βγάζουν λιπαρότητα. Η μητέρα μου, με πιο σκούρο δέρμα λατρεύει αυτή την χρωματισμένη αντιηλιακή.

    Ζηλεύω θέλω και εγώ Σαντορίνη :P

    Φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ποσο συμφωνω για τον Κορρε.Οσες φορες δοκιμασα απογοητευθηκα

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα κορίτσια! Μπράβο τέλειο ποστ!

      xx
      FashionEvELand | FEEL

      Διαγραφή
    3. Νομιζα πως μονο εγω δεν τα βολευομαι του Κορρε.Ειμαστε πολλες τελικα ε;

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραίο ποστ, αλλά η φωτογραφία το κάτι άλλο!!
    η μασκα εχει καλά αποτελέσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ημουν και μπουμπουκι τοτε,μην ξεχνας!Η μασκα για καλοκαιρι με εχει βολεψει πολυ,χειμωνα ισως θελω κατι πιο δραστικο.Δεν την εχω κανει πολλες φορες ειναι η αληθεια,θα σου πω και μετα απο πιο πολλες χρησεις

      Διαγραφή
  3. Μου έστειλαν δείγμα ακριβώς το ίδιο αντηλιακό με χρώμα ή χωρίς και μου άρεσε πολύ. Αν και φέτος πήρα Avene (δεν ενθουσιαστηκα) του χρόνου θα δοκιμάσω Apivita.
    anthoulasbeauty.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να θυμηθεις την ψαξεις στα on line φαρμακεια,θα τη βρεις σε πολυ καλη τιμη

      Διαγραφή
  4. Eγω είχα το αντιλιακο της apivita με spf30 για προσωπο και σωμα και το λατρευω!ασε που μοσχοβολαει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mμμ εχεις δικιο,δεν εγραψα για το αρωμα.Ειχα παρει και το παιδικο αντηλιακο και μου ερχοταν να το φαω με το κουταλι χιχι

      Διαγραφή
  5. axxxxxxx ti teleiaaa i photografia!!!!!!!
    kai kalws irthes kai pali!! :D :D
    den exw dokimasei pote antiliako apivita..auto me xrwma fainetai polu kalo!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σας βρηκα,πλακα πλακα ενα μηνα χαθηκα.
      Αυτο με το χρωμα εμενα με εχει βολεψει τρελα,το φοραω καθε μερα.

      Διαγραφή
  6. Όλο το χρόνο βάζω πλέον αντηλιακό,γιατί κι εγώ την έχω πάθει πολύ άσχημα!Φέτος είχα από Apivita το 50άρι κι εγώ,αλλά χωρίς χρώμα.Φανταστικό προϊόν! :D
    Η φωτογραφία είναι όνειρο.Πάντα έτσι χαρούμενοι εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ καλη μου!Ετσι ειναι παντως,μια φορα την πατας και μετα πρεπει παντα να φυλαγεσαι.

      Διαγραφή
  7. Και 'γω με τον 50αρη SPF για το πρόσωπο αγκαλιά!Δεν μαυρίζω που δεν μαυρίζω με τίποτα,τουλάχιστον να προφυλάγομαι!
    Άσε που έχω φακίδες & φέτος ήρθαν & άλλες να προστεθούν άνευ λόγου στην παρεούλα! ;P
    Η φωτογραφία στο τέλος απλά φοβερή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μη μου μιλατε για φακιδες και παναδες,ειναι πικρη η ιστορια μου...Νομιζω εβγαλα στους ωμους αυτες τις μερες που περιμενα το σχολικο
    Χιχι στη φωτο ειμαστε ατιθασα νιατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ πέρα από τα υπόλοιπα που ανέφεραν οι προηγούμενες έχω να σχολιάσω: Τι ωραίο mani!!! Καλά η φώτο στο τέλος απερίγραπτη. Ξεχειλίζει ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και όμως, δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αντηλιακή από την Apivita!! Mε την πρώτη ευκαιρία θα το προσπαθήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θύμισε μου στον επόμενο μας καφέ να στη φέρω να τη δεις

      Διαγραφή