Τρίτη, 7 Μαΐου 2013

Γυαλιά Firmoo και πως να αποκτήσετε όλοι δωρεάν ένα ζευγάρι.

www.firmoo.com
Γεια σας κορίτσια μου!
Κάθομαι στο μπαλκόνι μου και χαίρομαι τον ήλιο και το καφεδάκι μου. Ελπίζω να περάσατε όλες πολύ ωραία το Πάσχα και να το διασκεδάσατε όσο και εγώ. Ο ήλιος πλέον έχει γίνει αρκετά δυνατός οπότε δυο πράγματα τα θεωρώ απαραίτητα, μια καλή αντηλιακή και ένα καλό ζευγάρι γυαλιά.
Σήμερα θα σας μιλήσω για το δεύτερο. Τι και αν έχουμε ήδη ένα (ή και δυο) ζευγάρια γυαλιά, νομίζω καμιά γυναίκα δε θα έλεγε όχι σε ένα ακόμη ζεύγος. Κακά τα ψέματα, είναι ένα αξεσουάρ που μπορεί να αλλάξει εντελώς το στυλ μας και σε μέρες απόλυτης σπαρίλας να μας βοηθήσει να κρύψουμε μαύρους κύκλους ή αμακιγιάριστα μάτια.
Είμαι σίγουρη πως όλο και κάπου θα έχετε πετύχει μια διαφήμιση των Firmoo και θα έχετε αναρωτηθεί τι "παίζει" με αυτά. Έτσι και εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό τα κοίταζα όλο απορία. Πως μπορείς να αγοράσεις γυαλιά από το internet; Δίνουν πράγματι δωρεάν το πρώτο ζευγάρι; Ας τα πάρουμε λοιπόν με τη σειρά.



Η Firmoo είναι μια αμερικάνικη σελίδα που πουλάει on line γυαλιά οράσεως και ηλίου. Αν και έχουμε συνηθίσει τα γυαλιά να τα προβάρουμε πρώτα, στη σελίδα αυτή υπάρχουν 2-3 κολπάκια που μας βοηθούν στην επιλογή. Το κάθε ζευγάρι παρουσιάζεται με πολλές φωτογραφίες από όλες του τις πλευρές. Υπάρχουν επίσης και φωτογραφίες που το βλέπουμε φορεμένο. Αναγράφονται αναλυτικά οι διαστάσεις του, το υλικό και το βάρος του.


Πραγματικά χρήσιμο όμως είναι το νούμερο PD (Pupillary Distance) που αναγράφεται, το οποίο είναι η απόσταση σε χιλιοστά της μιας κόρης του ματιού σας από την άλλη. Αυτό μπορείτε να το μετρήσετε στον οφθαλμίατρο σας αλλά μπορείτε και μόνες σας, με τη βοήθεια ενός χάρακα, ενός καθρέφτη και των αναλυτικών οδηγιών εδώ. Ο αριθμός PD βοηθάει στο να είναι σωστά κεντραρισμένα τα γυαλιά στο πρόσωπο σας.


Στη σελίδα τα γυαλιά είναι ταξινομημένα σε λίστες ανά φύλο, ανά σχήμα, ανά σκελετό, ανά υλικό και ανά μέγεθος. Όλες οι μετρήσεις είναι σε χιλιοστά. Κάθε ζευγάρι έχει κάτω δεξιά 3 αριθμούς πχ 52-17-145. Αυτοί αντιστοιχούν σε χιλιοστά 1-στο μήκος του κάθε φακού 2-στην απόσταση της γέφυρας του σκελετού (το κομματάκι της μύτης) και 3-στο μήκος του βραχίονα. Βοηθάει πολύ αν μετρήσετε ένα ζευγάρι που ήδη έχετε για να αποκτήσετε μια εικόνα στο περίπου. Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε και μια φωτογραφία σας στη σελίδα των Firmoo και να "προβάρετε" ψηφιακά το ζευγάρι.

http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2182.html
Πριν λίγες μέρες μας δόθηκε η ευκαιρία να παραγγείλουμε δωρεάν με την Άννα 2 ζεύγη γυαλιά Firmoo για να τα δοκιμάσουμε.
Η Άννα επέλεξε ένα ζευγάρι ηλίου σε μωβ χρώμα (δείτε το εδώ) με χρυσές λεπτομέρειες, το οποίο μου άρεσε πολύ και εμένα. Μάλιστα όταν το δοκίμασα πρόσεξα πως δε με ενοχλούσε καθόλου στα μάγουλα και καθόταν πολύ ωραία στο πρόσωπο μου.
Ο συγκεκριμένος σκελετός είναι διαθέσιμος και σε μαύρο και σε κόκκινο χρώμα, αλλά νομίζω πως το μωβ τον αναδεικνύει.

Δεν είναι μια κούκλα η Άννα;
http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2131.html#3103

Εγώ επέλεξα ένα ζευγάρι οράσεως με λευκό σκελετό και τσαχπίνικο βραχίονα (δείτε το εδώ). Μέτρησα το σκελετό που ήδη χρησιμοποιούσα και επέλεξα το συγκεκριμένο ζευγάρι γιατί είχε ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις.
Τα μήλα μου είναι λίγο πεταχτά και δεν "κάθονται" όλοι οι σκελετοί καλά πάνω μου.
Είχα πάει στην οφθαλμίατρο μου και είχα κάνει τις μετρήσεις μου, οπότε με βάση αυτές συμπλήρωσα την παραγγελία μου.
Με τις μετρήσεις της γιατρού μου...


...συμπλήρωσα την παραγγελία μου...

...τσέκαρα τι είδους φακούς θέλω..,

...αν θέλω και κάτι εξτρά.

Η παραγγελία μου ήταν έτοιμη.
Το επόμενο στάδιο ήταν να συμπληρώσω τα στοιχεία μου και να επιλέξω τον τρόπο πληρωμής. Σε on line αγορές σας συμβουλεύω να χρησιμοποιείτε πάντα ένα λογαριασμό pay pal ο οποίος να συνδέεται με μια prepaid κάρτα, νομίζω είναι ο ασφαλέστερος τρόπος και αν πάει κάτι στραβά σίγουρα θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

Η παραγγελία μας δόθηκε και ήρθε απρόσμενα γρήγορα, τα πήραμε στα χέρια μας σε μια βδομάδα μέσα. Μάλιστα μας είχε δοθεί και το tracking number της αποστολής και παρακολουθούσαμε σε ποιο σημείο βρισκόταν το πακέτο μας. Κοσμογυρισμένα τα γυαλιά μας. Το πακέτο έρχεται στην Ελλάδα με τη Fed Ex και μου έκανε μεγάλη εντύπωση πόσο καλά αμπαλαρισμένα ήταν. Η αλήθεια είναι πως τα περίμενα αρκετά ψεύτικα όμως όταν τα έπιασα στα χέρια μου είδα πως κάθε άλλο παρά ψεύτικα και "πλαστικά" δεν ήταν. Είναι ένας αξιοπρεπέστατος σκελετός, ελαφρύς και βολικός και όποιος τον είδε μόνο θετικά σχόλια είχε να κάνει.
Να και φορεμένα τα γυαλιά μου.
Πάμε τώρα στα όμορφα. Τα Firmoo έχουν μια προσφορά για κάθε νέο πελάτη. Μόλις κάνει κάποιος εγγραφή στη σελίδα τους δικαιούται ένα ζευγάρι γυαλιά οράσεως δωρεάν. Ναι, δωρεάν. Χρεώνεται μόνο τα έξοδα αποστολής, που για τη χώρα μας είναι 18,75 δολάρια ή περίπου 14,30 ευρώ. Καθόλου άσχημα έτσι; Μπορείτε να βρείτε τη λίστα με τα ζευγάρια που είναι μέσα στην προσφορά εδώ. Ρίξτε μια ματιά, μετρήστε και ένα ζευγάρι που ήδη έχετε (για να έχετε στο περίπου μια ιδέα του τι ψάχνετε) και πάρτε το ζευγάρι σας.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Firmoo μπορείτε να βρείτε στη σελίδα τους εδώ και φυσικά στο προφίλ τους στο facebook εδώ.

Σας φιλώ!!!     xxx

3 σχόλια :

  1. Υπέροχα και τα δύο ζευγάρια κορίτσια!! Με γεια σας κιόλας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με 'γεια σας!! Κι εγώ τα έχω βολευτεί απίστευτα τα Firmoo μου! Αρκεί να σου πω ότι έχω παρατήσει τα Rayban μου για αυτά. Μπήκα στη σελίδα και βλέπω καινούρια σχέδια, ψήνομαι για παραγγελίαααα-ζήλεψα της Άννας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο blog! Follow and I will follow back just let me know κορίτσι!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή