Παρασκευή, 3 Μαΐου 2013

Πάνω στο Σταυρό.

Φωτό : Αντώνης Καμμάς

 Ύμνος της Μ.Παρασκευής από τον Λίβανο.
Κάθε χρόνο με συγκινεί. Φέτος για άλλη μια φορά θα καμαρώσω Μυροφόρες τις κόρες μου και θα ευχαριστήσω το Θεό για όσα με ευλόγησε να έχω. Θα ακούω τις καμπάνες και θα θυμάμαι τη γιαγιά μου τη Μόσχα που μου διάβαζε τα Πάθη Του Χριστού στην Πρίγκηπο.
Δε θέλω τίποτε άλλο για σήμερα, μόνο να ακούω τις καμπάνες.
Να ακούω τις καμπάνες και να προσδοκώ το αναστάσιμο φως να έρθει και να απαλύνει τα σκοτάδια.
Καλή Ανάσταση φίλες μου. 

2 σχόλια :

  1. Καλη Ανασταση στις ψυχες ολων μας!
    Να εισαι καλα μικρο και σπανιο κοριτσακι μου!
    Να βρισκεις χαρα στα πιο απλα και δεδομενα της ζωης!
    Γιατι μονο λιγοι ξερουν ποσο μη δεδομενη ειναι η χαρα....
    Να κρατας ανεγγιχτη απο τα ενηλικα σκοταδια την μικρη Ελενη,
    που μαλλον η ψυχη της ειναι μπολιασμενη με ολα τα χρωματα και τα αρωματα της Πολης.
    Και αυτο το ''αχ'' κληρονομια και νοσταλγια ποσο πιο ξεχωριστη σε κανει.
    Τι κι αν ανθισες εδω, οι ριζες σου παντα απ' τον Βοσπορο ποτιζονται!
    Γιατι δεν εχει πλουτο μεγαλυτερο απο την μνημη και αυτη την κληρονομια δεν σου την κλεβει κανεις.....
    Μιμα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή ανάσταση... Σε νιώθω απόλυτα!
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή