Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

Repeat after me....Δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους....δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους!

Σε αυτήν την ανάρτηση...δεν θα δείτε καμία όμορφη φωτογραφία,καμία αναφορά σε καμία εταιρία....αλλά έναν μονόλογο(στα σχόλια μπορεί να γίνει διάλογος)
Θέλω να σας πω κάποια πράγματα κι ας με παρεξηγήσετε.....





Αυτό το blog το ξεκινήσαμε με την Ελένη ως χόμπυ!Τις κουβέντες που κάναμε με τις φίλες μας και αξιολογούσαμε τα προϊόντα που αγοράζαμε και κάναμε ανταλλαγή απόψεων,αυτό θέλαμε να μεταφέρουμε και στο blog.Το γεγονός ότι δουλεύω σε μια εταιρία,δεν θα με βάλει ποτέ στο "τριπάκι" να σας "πουλήσω"κάτι το οποίο δεν πιστεύω σαν προϊόν  Δεν με συμφέρει ούτε σαν πωλήτρια αλλά ούτε σαν blogger.Μπορεί η καθεμιά σας να με αμφισβητεί και να θεωρεί ότι είμαι "κατευθυνόμενη".Όχι,στην ηλικία που είμαι και με την εμπειρία που έχω...δεν κατευθύνομαι τόσο εύκολα!Δεν έχω ανάγκη ούτε τα freebies των εταιριών,ούτε τα δώρα.Κανείς δεν λέει όχι στα δωράκια...αλλά δεν είναι σε θέση να με εξαγοράσουν.
Παρόλα αυτά...θέλω να σας εκμυστηρευτώ ότι πολλές φορές,έμπαινα στο παιχνίδι του blogging και προσπαθούσα να βρω όμορφες λέξεις για να περιγράψω ένα προϊόν ώστε να μην το θίξω.Ανήκω στην κατηγορία των bloggers όπου αν δεν έχουν κάτι καλό να πουν για ένα προϊόν απλά δεν θα μιλήσουν.Δεν ξέρω αν είναι κακό ή καλό αλλά αυτό που σκέφτηκα εγώ είναι ότι ανά διαστήματα θα μπορούσα να κάνω λίστες με προϊόντα που δεν θα αγόραζα.Το να κάτσω να γράψω ένα αρνητικό review το οποίο σαφώς και θα έχει και περισσότερα views (γιατί καταβάθος όλες ψοφάμε για το κοτσομπολιό-ναι,βάζω και τον εαυτό μου μέσα) με εξουθενώνει και δεν με ενδιαφέρει.

*Update
Κάπου εδώ να κάνω ένα μικρό update γιατί προφανώς και κατάφερα να παρεξηγηθώ.Δεν μιλάω για προϊόντα για τα οποία έχω να πω κάτι αρνητικό.Έχω γράψει αρνητικά reviews και μάλιστα με μεγάλη δόση χιούμορ!Μιλάω για προϊόντα τα οποία μου είναι παγερά αδιάφορα και στην σκέψη και μόνο να βρω κάτι να πω χασμουριέμαι.Εξηγώ ότι ακριβώς ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να βρω όμορφες λέξεις να περιγράψω ένα προϊόν που μου είναι αδιάφορο και ΔΕΝ ΘΕΛΩ να πιεστώ,για αυτόν τον λόγο και έχω αφήσει αρκετά προϊόντα απ'εξω χωρίς κανένα μα κανένα review.


Επίσης....θέλω να σας δηλώσω κάτι ακόμα....αν για ένα προϊόν που μας έχουν στείλει,θέλω να γράψω 3 γραμμές...θέλω να μπορώ να γράψω 3 γραμμές.Όχι...δεν θέλω να προσπαθήσω να γράψω μια παράγραφο.Δεν είμαι στο σχολείο και δεν γράφουμε έκθεση ιδεών.
Είναι δικαίωμα σας να με διαβάζετε,είναι δικαίωμα σας να με αμφισβητείτε....παρόλα αυτά...είναι δικαίωμα μου να συνεχίσω να κάνω το χόμπυ μου!Δηλαδή να γράφω την γνώμη μου για διάφορα προϊόντα ομορφιάς.
Και λοιπόν....repeat after me...Δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους,δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους!!!
Επίσης...θέλω να σας πω ότι αρκετές φορές "βασανίστηκα" με την ιδέα"Μα γιατί δεν έχω σχόλια στις αναρτήσεις μου;Μα γιατί δεν έχω views;Η τάδε τι παραπάνω έχει και έχει ένα σωρό views και σχόλια;"Αποφάσισα ότι δεν θα ασχοληθώ ούτε με την τάδε,ούτε με την τούδε.Θα κοιτάω την δική μου δουλειά και θα αποδεχτώ ότι δεν μπορώ να αρέσω σε όλους!Θέλω να πω και το άλλο....Το ξέρετε ότι διαβάζω τις περισσότερες από εσάς που έχετε blogs.Ακόμα και αν δεν αφήνω σχόλια στα blogs σας,το ξέρετε ότι σας διαβάζω.Το ξέρετε από τις συναντήσεις μας,που δεν με πιάνετε σχεδόν ποτέ αδιάβαστη.Παρόλα αυτά...αρνούμαι να μπω στο παιχνίδι"εγώ σχολίασα στο δικό σου blog,μου χρωστάς ένα σχόλιο".Κανείς δεν χρωστάει σε κανέναν.Όποτε έχω κάτι να πω,το σχολιάζω.Δεν αφήνω δανεικά σχόλια και σχόλια με σκοπό την ανταλλαγή.
Πολλές φορές έπιασα τον εαυτό μου να λέει ότι θα τα παρατήσω!Ότι δεν θα ξανα-ασχοληθώ με το blogging και δεν θα ξαναπάω σε καμία επόμενη συνάντηση.Ξέρετε τι με ταρακούνησε;Όταν άκουσα μια κοπέλα με blog να δηλώνει κουρασμένη από τον ανταγωνισμό και ότι θα τα παρατήσει.Με άκουσα να την συμβουλεύω "κράτα αποστάσεις,μην το αφήνεις να σε αγγίζει".Μετά αναρωτήθηκα γιατί οι συμβουλές μου ισχύουν για αυτήν και όχι για μένα.Ναι,συμβουλές έχουμε πάντα για τους άλλους....τα δικά μας τα χάλια δεν τα βλέπουμε!


Οπότε λοιπόν....θα συνεχίσω με τον δικό μου τρόπο να είμαι εδώ,στο blog που δημιουργήσαμε με την Ελένη,όσο μπορώ,όσο με κάνει και αισθάνομαι όμορφα και όσο δεν πιέζομαι. Εεεεε....γράψτε και εσείς κανένα καλοπροαίρετο σχόλιο να με φτιάξετεεεεεεεεεεε.......

Μεγάλη Εβδομάδα ξεκίνησε....ας ελπίσουμε ότι θα καταφέρω να νηστέψω από τις αρνητικές σκέψεις!Καλό Πάσχα να έχουμε!

Until next time...πολλά πολλά φιλάκια!

19 σχόλια :

  1. Μαζί σου κι εγώ, δε γίνεται να αρέσουμε σε όλους! Καθένας έχει τον τρόπο του να μιλάει και αυτοί που κλέβουν τρόπους άλλων, συγγνώμη αλλά βγάζει μάτι! Έχω σκεφτεί κι εγώ να τα παρατήσω, έχω αηδιάσει από μερικά πράγματα αλλά σκέφτομαι αυτό που λες και κρατάω αποστάσεις. Ευτυχώς έχω ζωή και εκτός μπλογκόσφαιρας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπερτατο post ... μια χαρα τα λες , συνεχισε και να οου πω κατι ;;
    Aπο την στιγμη που κανεις αυτο που γουσταρεις ,δν σε νοιαζει τι λενε και αν λενε !
    ΚEEP CALM AND BLOG ON !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το επαναλαμβάνω μαζί σου!!!! :D
    Δε θα πω ψέμματα, και εγώ έχω κάνει παρόμοιες σκέψεις με σένα αλλά πάντα στο τέλος φαίνεται ποια κοπέλα παρακολουθεί το blog μου γιατί της αρέσει και όχι από υποχρέωση!!
    Κάνε καλές σκέψεις λοιπόν γιατί δε λέει τέτοιες μέρες να πάρουμε αμαρτία πάνω μας χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννετ, γιατί τόσος προβληματισμός;! Ποιος σου είπε να γράφεις έκθεση ιδεών; Ποιος σε πιέζει; Γράφεις κι εσυ κ η Ελένη ωραιότατα! Και βέβαια το μπλογκ σας, δεν ειναι γεματο reviews για δωρεαν προϊόντα, ουτε και βγαζει κάτι "κατευθυνομενο". Οσο για τ' αρνητικά reviews, μιας έχω κάνει αρκετά τέτοια ποστς, βλέπω στα στατιστικά μου ότι δεν έχουν παραπάνω views από τα υπόλοιπα, γι αυτό και δε βρίσκονται στο τοπ των 'δημοφιλών αναρτήσεων'. Οπότε μη φοβού, κανείς δε θα βαφτίσει την ειλικρίνειά σου 'σκοπιμότητα'. Αντιθετα, θα βοηθήσεις να προστατευτει το πορτοφόλι της αναγνώστριας που μόνο καλοσύνες ακούει για προϊόντα. Σου ζήτησαν σχόλια προς αντάλλαγμα αν κατάλαβα καλα... τραγικό, δεν αξιζει ν ασχολείσαι καν με τετοια ατομα. Μην πιέζεσαι και μη σταματήσεις να γράφεις!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ε σαν να εγραφα εγω.συμφωνω ακομη και με τα κομματα και τις τελειες σου.μπλοκαρω για να ξεμπλοκαρω Αννα.πες το μαζι μου.σμουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ μαζί σου ως προς το κάνουμε το κέφι μας και σε όποιον αρέσουμε...Διαφωνώ όμως και μάλιστα πολύ ως προς το όταν δεν έχω κάτι καλό να πω δεν θα πω τίποτα... Δεν το βρίσκω ειλικρινές, γιατί το μήνυμα είναι κρατάω πισινές και ειδικά όπως "ομολογείς" όταν σου αρέσει να διαβάζεις αρνητικά reviews σε άλλα blogs...τι σημαίνει αυτό φίλη???Ας βγάλουν οι άλλες το φίδι από την τρύπα???ας γίνουν αυτές κακιές και εγώ βασισμένη στις αρνητικές τους πληροφορίες θα προστατευτώ και δεν θα αγοράσω κάτι που ήμουν έτοιμη??Το αρνητικό review δεν γράφεται ούτε για περισσότερα views ούτε για περισσότερα σχόλια και στο λέω εγώ που έχω γράψει αρνητικά reviews και για προϊόντα που τα είχα "σκάσει" και για προϊόντα που μου είχαν σταλθεί δωρεάν...γιατί για εμένα δεν υπάρχει διαφορά...γιατί για εμένα αυτό είναι blogging ανταλλαγή απόψεων και ενημέρωση...αλλιώς να γράφουμε όλες posts τύπου "Αχ πόσο τέλειο!!!" ή να περιμένουμε ποιά θα βρεί το θάρρος να μας πει αυτά που το marketing της εταιρείας δεν θα ομολογήσει ποτέ...ας κάνουμε PR με αποκλειστικά θετικά reviews μήπως και αυτά λειτουργήσουν ως μαγνήτες για περισσότερες εταιρείες, για περισσότερα freebies. Είναι σωστό αυτό???Είναι blogging αυτό??? Η κάθε μία από εμάς έχει φυσικά τον δικό της τρόπο που γράφει, που παρουσιάζει, που ενημερώνει αλίμονο αν όλες είμαστε ίδιες...και πιστεύω ακράδαντα πως αν μπούμε στο tripaki γιατί αυτή και όχι εγώ ας τα κλείσουμε τα blogs...δεν υπάρχει λόγος να τα διατηρούμε...hello bblogging κάνουμε... το κέφι μας κάνουμε... και το αν το κάνουμε καλά ή όχι δεν το αποδεικνύουν ούτε οι followers, ούτε τα views, ούτε τα comments. Φυσικά και μας δίνουν ικανοποίηση για το feedback όσων γράφουμε αλλά αν φτάσουν να γίνουν αυτοσκοπός το παιγνίδι χάθηκε... Αυτή είναι η άποψή μου και το ότι διαφωνούμε το βρίσκω απολύτως υγιές...αλίμονο αν όλα τα comments σε αυτό σου το post ήταν "συμφωνώ απολύτως" αλίμονο αν σχολιάζαμε μόνο ανταποδοτικά, αλίμονο αν το blogging μας γίνει βραχνάς και μας κατακυριεύσει... αλίμονο αν δεν σταματήσω τώρα....έχω και μια βαλίτσα να φτιάξω LOL.... Σε φιλώ ΧΧΧ ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωπα,ωπα...γιατι μαλλον δεν διατυπωσα σωστα αυτο που ηθελα να πω!αρνητικια reviews εχω κανει και μαλιστα με μεγαλη δοση χιουμορ.μιλαω για προιοντα τα οποια με αφηνουν παγερα αδιαφορη!δεν καταλαβαινω γιατι ΠΡΕΠΕΙ να γραψω review απλα και μονο επειδη μου το εστειλαν.Οχι,λυπαμαι...δεν θα γραψω για κατι flat και αδιαφορο.χασμουριεμαι και μονο στην σκεψη....

      φτιαξε βαλιτσα και μη ξεχασεις να μου φερεις μαγνητακι για το ψυγειο για την συλλογη μου!

      Διαγραφή
    2. Mη με τρελαίνεις... γράφεις "θέλω να σας εκμυστηρευτώ ότι πολλές φορές,έμπαινα στο παιχνίδι του blogging και προσπαθούσα να βρω όμορφες λέξεις για να περιγράψω ένα προϊόν ώστε να μην το θίξω.Ανήκω στην κατηγορία των bloggers όπου αν δεν έχουν κάτι καλό να πουν για ένα προϊόν απλά δεν θα μιλήσουν" Δεν γράφεις δεν έχουν να πουν τίποτα για ένα προϊόν... υπάρχει μεγάλη διαφορά αν εννοούσες τα flat reviews.... xaxxaaxa μαγνητάκι ε??? οk!!! :o))

      Διαγραφή
    3. για flat reviews αναφερομουν...και επειδη δεν μπορω να βρω ομορφες λεξεις για να περιγραψω ενα προιον που μου ειναι αδιαφορο για αυτο και εχω αφησει "απ'εξω"πολλα reviews.
      Για αυτο και σκεφτομαι να κανουμε μια ενοτητα με την Ελενη και να την ονομασουμε ΣΦΗΝΑΚΙΑ or else...the shortest review you have ever seen!

      Διαγραφή
    4. Εγώ πάντως έτσι όπως το έγραψες κατάλαβα αρνητικά και σε υατή τη βάση σου απάντησα...
      xaxxaxa σφηνάκια !!! Κατοχυρώστε τον τίτλο γρήγορα!!!!

      Διαγραφή
    5. δικο μας ειναι!κατοχυρωθηκε λεμε!!!

      Διαγραφή
  7. Δεν ξέρω με ποια από τις προλαλήσασες να συμφωνήσω περισσότερο..!
    Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις σαν να μην υπάρχει αύριο! :)
    Και στο κάτω κάτω,όταν κάποιος είναι ετεροκατευθυνόμενος(εκτός του ότι κάνει μπαμ),ένα πρόβλημα με τη συνείδηση δεν θα το έχει?!
    Και για ποιο λόγο να πεις ψέματα για την οποιαδήποτε εταιρεία?!Οι 10,20,1000 followers Που έχεις σε εμπιστεύονται & προσωπικά πιστεύω ότι δύσκολα κάποιος θα αρχίσει να εξαπατά κάποιον που του έχει δείξει την εκτίμησή του,όσο "γλυκά" & να είναι τα freebies..!
    Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αννααα γιατι δεν μου σχολιαζειςς;;;;;καλα ποια τολμησε και το ειπε;το να διαβασεις μια αναρτηση και να αφησεις ενα σχολιο δεν το κανεις επειδη θες σχολια στο δικο σου blog αλλα επειδη κατι σου τραβηξε την προσοχη.Η αν θες και οποτε θες να γραψεις μια αναρτηση παλι ειναι δικη σου επιλογη,ειτε ειναι μικρη ειτε μεγαλη.Και οσον αφορα τα ποστ με κακολογηση ενος προιοντος που δεν σου αρεσε τα βρισκω εξισου χρησιμα με τα reviews.και φυσικα τα προτιμω πολυ παραπανω απο τα υπερβολικα πολλα διαφημιστικα και αντιγραμμενα ποστ που βλεπουμε τον τελευταιο καιρο.τουλαχιστον αυτη ειναι η δικη μου αντιληψη και συμφωνω με ολα τα κοριτσια!α και μην λειπεις απο το επομενο event,πρεπει να μου κανεις εκεινη την τελεια πλεξιδα!!!φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διορθωνω και σε σενα την λαθος διατυπωση μου"προιοντα που με αφηνουν παγερα αδιαφορη" ηταν ο σωστος ορος.
      την πλεξουδα ΠΡΕΠΕΙ να σου την κανω!

      Διαγραφή
  9. Αννα μου και εγω δυσκολευομαι να γραφω ποστ για προιοντα τα οποια δεν με αφησαν ικανοποιημενη αλλα το εχω κανει δυο τρεις φορες και θεωρω μερικες φορες ειναι αναγκαιο κακο.
    Δηλαδη beauty blog (για εμενα) = ενημερωση/ρεπορταζ πανω στα οποια προιοντα παρουσιαζονται.
    Ομως δε θεωρω κακο το να 'μην' γραψεις αρνητικο review- ο καθενας ας κανει οτι ευχαριστει τη ψυχουλα του!:-)
    Καταλαβαινω ομως γιατι ολη η διαδικασια του να κανεις ενα αρνητικο review ειναι κουραστικο.
    Στηνεις το προιον σα μοντελο, ψαχνεις το ιδανικο φως, κανεις επεξεργασια στις φωτο, βαζεις λογοτυπο,για να εχεις μια ομορφη παρουσιαση και... μετα να γραφεις οτι ειναι χαλια!
    Ποναει λιγο γιατι ειναι σαν να παει στραφι ο κοπος σου -εγω ετσι νιωθω! :P
    Οσες γραφουμε blog ξερουμε οτι δεν ειναι απλη υποθεση να γραφεις αρνητικο review (ασχετα αν ειναι προιον που εχεις αγορασει με δικα σου χρηματα η οχι) και σιγουρα ολες εχουμε νιωσει ασχημα με καποια σχολια που μας αμφισβητουν η ειναι αρνητικα επειδη πιθανον να διαφωνουν κλπ.
    Ολα ειναι μεσα στο παιχνιδι oμως αυτου που κανουμε.
    Το θεμα ειναι να συνεχιζει κανεις να Bloggααρει επειδη το γουσταρει και οχι για να ευχαριστει τους αλλους (αν και σιγουρα ολοι μας θελουμε αποδοχη και ανταποκριση!!)
    Ευχομαι καλο Πασχα και καλη συνεχεια στο Blog!! δεν σχολιαζω συχνα-εως ποτε, αλλα διαβαζω!! :-)
    φιλακια πολλα <3 xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασα,εχω απαντηση ηδη στην Ελενα και εχω κανει και update στην αναρτηση.Μιλαω για προιοντα που με αφηνουν αδιαφορη και οχι για αρνητικα reviews.

      Διαγραφή
    2. εγω το διαβασα πριν το update και δεν ειχα διαβασει τα παραπανω σχολια, γι'αυτο ειπα οτι ειπα. οπως και να'χει το ιδιο ισχυει, να κανεις αυτο που ευχαριστει εσενα προσωπικα- δικο σου blog ειναι οτι θελεις ας γραφεις. :-)
      Ειναι το πιο σωστο και δεν υπαρχει λογος να ξεβολευεσαι η να κανεις πραγματα που δε σε ευχαριστουν για αλλους.
      Επειδη εγω βαζω τα μετρια/αδιαφορα προιοντα με τα κακα στην ιδια κατηγορια οσον αφορα το θεμα αναφορας σε καποιο ποστ και με στεναχωρει να μπαινω σε τοσο κοπο και μετα να γραφω ενα χλιαρο review να τοποθετηθηκα ετσι νωριτερα.

      Διαγραφή
  10. την ξέρεις την άποψη μου και την έχω συζητήσει αναλυτικά και με τις 2 σας. Και για τα προϊόντα από εταιρίες και για όσες παρακαλάνε και μετά το παίζουν τρελίτσα και δε ξέρω τι μου λέτε και για τα views και τα σχόλια και για ολες τις απόψεις μου για τη beauty community και τις αναγνώστριες. Όπως επίσης και για τα αντίστοιχα στο YT το οποίο το θεωρώ τελείως διαφορετικό και μη συγκρίσιμο με το Blogging. Kαι για πολλά προβληματίζομαι ακόμα. Το τι θεωρεί η καθεμία beauty blogging είναι τελείως διαφορετικό και τα μέτρα και σταθμά είναι άλλα, το μεράκι της καθεμιάς διαφέρει όπως και ο χρόνος που αφιερώνει σε αυτή την ενασχόληση. Όλα είναι παράγοντες που έχουν σημασία αλλά ένα πράγμα που ξεχνάμε συχνά είναι πως πέρα από το μικρόκοσμο μας τις άλλες Bloggers ή ντεμέκ Bloggers υπάρχουν και κάτι αναγνώστριες που διαβάζουν τα Blog για να αποφασίσουν πάνω σε μια αγορά, για να σχηματίσουν άποψη για ένα προϊόν και για πολλούς τέτοιους λόγους. Αναγνώστριες που χέστηκαν (με το συμπάθιο) για τα events, τα freebies κλπ και περιμένουν μια ειλικρινή άποψη και ένα βοηθητικό κείμενο κι όχι δελτία τύπου ή διαφημίσεις κονσέρβα. Και δε ξέρω αν τελικά η καθεμία έχει το κοινό που τις αξίζει, ξέρω όμως πως οι Ελληνίδες αναγνώστριες έχουν τη beauty community που τους αξίζει και αν δε του αρέσει (well, τουλάχιστον αυτό θα έδινε μια κάποια ελπίδα) στο χέρι τους είναι να το αλλάξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ , ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΨΩΝΙΟ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΧΟΜΠΥ. ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ , Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ , ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ LIKE , ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΜΙΚΡΟΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚ .ΒΛΑΚΕΙΕΣ!!!!!!!! ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΟΧΙ ΑΠΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ Η ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΣΧΟΛΙΩΝ , ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ. ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή