Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

Golden Rose Cosmetics: Όταν το οικονομικό είναι και καλό.


Γεια σας κορίτσια μου!
Πολλές φορές σας έχω γράψει για τη μαμά μου, μια κλασική Κωνσταντινουπολίτισσα που γνωρίζει μόνο 2 χρώματα. Το κόκκινο της φωτιάς για κραγιόν (ασορτί με το νύχι φυσικά) και το μαύρο για το μολύβι και τη μάσκαρα. Όπως είναι λογικό λοιπόν, όταν έκανα την εφηβική μου επανάσταση ήθελα όλα τα χρώματα του πολέμου. Με το μικρό μου τότε χαρτζιλίκι ο μόνος τρόπος να τα αποκτήσω ήταν να στραφώ σε πολύ οικονομικά καλλυντικά από τα τότε καταστήματα των 300 δραχμών (κάτι ανάλογο των σημερινών 1 euro shop). Tι χρόνια και εκείνα Θεέ μου, αγόραζα βερνίκια νυχιών από τη λαϊκή...(θα το εκτιμούσα αν δεν το σχολιάζατε). Φυσικά τα νύχια μου κιτρίνισαν, τα μάτια μου πάθαιναν συχνά επιπεφυκίτιδες και το δέρμα μου μάλλον δεν ακτινοβολούσε. Η μαμά επενέβη, το νεσεσέρ πετάχτηκε ολόκληρο και αγοράστηκαν προϊόντα της προκοπής.
Τα χρόνια περνούσαν και στο μυαλό μου είχα πάντα πως τα οικονομικά καλλυντικά δεν είναι καλής ποιότητας και καλά θα κάνω να τα αποφεύγω. Μέχρι που μπήκε το beauty blogging στη ζωή μου και άρχισα πολύ δειλά να δοκιμάζω προϊόντα, δοκιμασμένα και συστημένα πάντα από φίλες bloggers, που, αν και οικονομικά, η ποιότητα τους ήταν πολύ καλή. Σήμερα είναι η σειρά μου να σας συστήσω τα Golden Rose.
Σας έχω ήδη μιλήσει για τη βερνίκια νυχιών τους, που με κέρδισαν με τη μεγάλη γκάμα χρωμάτων και την αντοχή τους σε παλαιότερη ανάρτηση εδώ. Λίγες μέρες αργότερα είχα τη χαρά να δοκιμάσω και κάποια είδη μακιγιάζ που μου έστειλε η εταιρεία.

Sexy Black Mascara, Infinity Volume στο χρώμα Midnight Black, 8,5 ml, 5,90 ευρώ

Ήταν το πρώτο πρώτο προϊόν που άνοιξα να δοκιμάσω. Θα μου πείτε όμως και ποια γυναίκα μπορεί να αντισταθεί σε μια μάσκαρα;
 Η συσκευασία είναι η ωραιότερη που έχω δει μέχρι στιγμής. Girly ροζ με βελούδινα μαύρα λουλούδια στην άλλη πλευρά.
Η θετική μου εντύπωση δεν περιορίστηκε όμως μόνο στην εμφάνιση της.
Το βουρτσάκι της είναι πολύ ιδιαίτερο, κάνει μια στρογγυλάδα στην άκρη του. Αυτή η στρογγυλάδα δίνει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες της εξωτερικής γωνίας. Φυσικά το βουρτσάκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για να δώσετε έντονο ύφος σε όλες τις βλεφαρίδες.Δεν μου δημιούργησε κόμπους ακόμη και όταν έβαλα τρεις στρώσεις. Μου άρεσε πάρα πολύ και σκοπεύω να την αγοράσω μόλις μου τελειώσει.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως η Golden Rose έχει άλλες 3 μάσκαρες με ιδιότροπο βουρτσάκι. Η Catwalk, η Maxim Eyes και η City Style (όλες κοστίζουν 3,60 ευρώ) έχουν και αυτές βουρτσάκι με διαφορετικό από τα συνηθισμένα σχήμα, κάτι που πίστευα πως ήταν προνόμιο των high end κυρίως. Θα ήθελα να τις δοκιμάσω και αυτές. Έχετε μήπως δοκιμάσει μια από αυτές;

Ρουζ Terracotta Stardust, no.103, 9gr, 9,90 ευρώ

Το δεύτερο προϊόν που επίσης μου άρεσε πάρα πολύ.
Άργησα να χρησιμοποιήσω ρουζ στο μακιγιάζ μου, για κάποιο λόγο θεωρούσα το εκρού χρώμα της επιδερμίδας μου κολακευτικό. Όταν ανακάλυψα την Αμερική, κατάλαβα πόσο πολύ βοηθά στο να φανεί το μακιγιάζ μου και πόσο μπορώ να παίξω με τις φωτοσκιάσεις (βλ. Κιμ Καρντάσιαν).
Όταν επιλέγω ρουζ, δυσκολεύομαι πολύ να διαλέξω χρώμα. Έτσι όταν βλέπω ένα ρουζ με 3-4 χρώματα το προτιμώ δίχως δεύτερη σκέψη, με βολεύει αφάνταστα. Το συγκεκριμένο δίνει ένα πολύ κολακευτικό ροζ χρώμα στα μάγουλα, μη σας τρομάζει το πράσινο, με μια υποψία shimmer, ίσα ίσα να δίνει λάμψη, όπως όλα τα baked ρουζ. Απλώνεται πολύ ωραία στο πρόσωπο και η ποσότητα του είναι τεράστια.Μου αρέσει πολύ η πλατιά του συσκευασία, είναι πολύ εύκολο να παίρνω χρώμα με το πινέλο μου. Θα το αγόραζα ξανά ευχαρίστως.

Πούδρα-make up Compact Foundation with vitamin E, no.4 , 9gr, 7,90 ευρώ

Είχα πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω ένα κόμπακτ make up. Μαύρη συσκευασία με χρυσές λεπτομέρειες, που ανοίγει και έχει καθρεφτάκι και σφουγγαράκι για την εφαρμογή.
Το χρώμα μου ταίριαξε πολύ ωραία (10 αποχρώσεις έχει σίγουρα όλες θα βρούμε μια που να μας ταιριάζει) και το άπλωσα με δυο τρόπους στο πρόσωπο μου. Μια με ένα stippling πινέλο (πινέλο που απλώνουμε το υγρό make up) και με το σφουγγαράκι της συσκευασίας. Με το πινέλο το αποτέλεσμα ήταν πιο έντονο και η κάλυψη έντονη. Με το σφουγγαράκι το αποτέλεσμα μου φάνηκε πιο αέρινο και ελαφρύ. Αυτό που με τρόμαξε και στις δυο περιπτώσεις ήταν πως το ένιωθα πολύ λιπαρό μόλις το εφάρμοζα. Ήμουν σίγουρη πως σε 5 λεπτά θα γινόμουν λαδοποντικός. Η συνέχεια με διέψευσε ευχάριστα. Σε 2-3 λεπτά η λιπαρότητα εξαφανιζόταν και άφηνε μια ωραία αίσθηση, σα να φορούσα μια πολύ καλυπτική πούδρα. Μπήκε στην τσάντα μου και με ακολουθεί έκτοτε σε κάθε μου βόλτα.

Διπλή σκιά Teracotta Eyeshadow Duo, no.311, 2.5gr, 5,90 ευρώ

Μέχρι στιγμής δεν είχα δοκιμάσει ποτέ baked σκιά, αυτή ήταν η πρώτη μου. Αν είσαι φαν του shimmer, εδώ θα βρεις τη χαρά σου. 11 διπλές σκιές (με αγαπημένη μου τη 308, ένα απίστευτο πράσινο) περιμένουν να δώσουν λάμψη στα βλέφαρα σου. Ωραία υφή, απλώνεται εύκολα και μένει σταθερά όπου τη βάλετε μέχρι την ώρα του ντεμακιγιάζ. Στα δικά μου μάτια τουλάχιστον είχε αντοχή 8 ώρες, με eye primer κράτησε μέχρι το βράδυ. Ναι, η πράσινη διπλή θα γίνει σύντομα δική μου και ίσως πάρει και φίλες της μαζί.


Μηχανικά αδιάβροχα μολύβια ματιών και χειλιών Waterproof eyeliner/lipliner

Όταν πρωτοξεκίνησα να μακιγιάρομαι τα απέφευγα γιατί δεν καταλάβαινα πως κάνεις μυτερή την άκρη άμα δεν τα ξύνεις. Ευτυχώς μεγάλωσα και κατάλαβα τη χρήση τους. Τα συγκεκριμένα μολύβια τα χάρηκα πολύ.
Το μαύρο είναι το no.01. Μαλακό μολύβι, κατάλληλο για smudging. Θέλει λίγα λεπτά για να σταθεροποιηθεί, αλλά από εκεί και πέρα θα μείνει σταθερό μέχρι το ντεμακιγιάζ. Στο waterline η απόδοση του έπεσε κάπως αλλά δε με πείραξε ιδιαίτερα.
Το ροδί είναι το no.52. Εξίσου μαλακό και ευκολοδούλευτο. Είναι και αυτό αδιάβροχο (το swatch που έκανα στο χέρι μου δεν έλεγε να φύγει με τίποτα και φυσικά όταν το έβαλα αργότερα και στα χείλη δεν έφευγε ούτε και από εκεί). Το φόρεσα κάτω από κραγιόν αλλά και με ένα gloss (δεν κάνω μόνο περίγραμμα, γεμίζω τα χείλη για μεγαλύτερη αντοχή). Πιστεύω πως σε στιγμές φούριας ή βαρεμάρας μπορεί να σταθεί και μόνο του.


Κραγιόν 2000 Lipstick, no.104, 4.2gr

Ματ κραγιόν σε ροδί χρώμα. Όπως τα περισσότερα ματ κραγιόν, δεν το ένιωσα ιδιαίτερα ενυδατικό στα χείλη μου. Η αλήθεια βέβαια είναι πως σπάνια επιλέγω να αγοράσω κάποιο ματ. Το χρώμα μου άρεσε πολύ και η διάρκεια του ήταν αρκετά καλή. Βρήκα εξαιρετικό το συνδυασμό μολύβι νο.52, κραγιόν νο.104 και gloss νο.102 (είναι το gloss που φαίνεται παρακάτω). Η Gloden Rose έχει και άλλες σειρές κραγιόν. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιο από τη σειρά Ultra Rich Color Lipstick (αυτά στη χρυσή συσκευασία).


 
Beauty Ultra Diamonds Volume Lipgloss, no.102, 7.4gr, 6 ευρώ.

Ακριβώς ό,τι λέει το όνομα του! Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία με τα swatches, είναι σούπερ λαμπερό, κάνει τα χείλη να φαίνονται ζουμερά και μυρίζει κεράσι. Πολύ παιχνιδιάρικο χρώμα και ευτυχώς δεν κολλάει. Οκ, η διάρκεια του δεν είναι μεγάλη αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποιο gloss που να κρατάει. Ταίριαξε πολύ ωραία με το παραπάνω μολύβι και κραγιόν.



Τα Golden Rose μπορείτε να τα βρείτε σε καταστήματα με οικονομικά καλλυντικά αλλά και να τα παραγγείλετε on line από το Βeautytown . Σύντομα θα λειτουργήσει και e-shop της εταιρείας. Για πληροφορίες και απορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο πρoφίλ τους στο facebook εδώ .
Σας φιλώ!!!    
xxx

23 σχόλια :

  1. Χμμ ώστε είναι καλά!!! Μα που έχει εδώ στην Θεσσαλονίκη?? Γιατί η μάσκαρα και το ρουζ πρέπει να τα δοκιμάσω :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούκλα μου στον επόμενο καφέ μας θα πάμε α λα μπρατσέτα να τα σκαλίσουμε. Τα έχω δει σίγουρα σε ένα μαγαζί στη Διαγώνιο.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον βουρτσάκι έχει η μάσκαρα! ;)
    Και το review σου ωραιότατο! :D

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα πλάκα η μάσκαρα πολύ με βόλεψε, τη χρησιμοποιώ καθημερινά. Το βουρτσάκικάνει πολύ καλή δουλίτσα.

      Διαγραφή
  3. Πιστψέ με όλες τα αγοράζαμε αυτα τα καλλυντικα γιατί μετο χαρτζιλίκι δεν μπορούσαμε να παρουμε ακριβα.Οποτε μην νιωθεις ασχημα.Τα Golden rose μ αρέσουν πολύ και έχουν και πολύ ωραία μανό.Ενδιαφέρουσα ακουγεται η μασκαρα.Θα την τσεκάρω!!Φιλιά συντοπίτισα!Κωνσταντινοπολίτισα και γω απο τον μπαμπά.Ο πατέρας του ήταν απο την Κωνσταντινουπολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συνονόματες και συντοπίτισσες; χαίρομαι πολύ :) Εγώ είμαι γεννημένη στην Πόλη. Με τα βερνίκια άρχισα και εγώ και μετά έμαθα και τα υπόλοιπα προϊόντα τους. Μου άρεσε και το blog σου. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτή την εταιρεία...κάπου θα ανταμωθούμε όμως... Ωραίο post αγαπημένη!!!
    ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πολύ ωραία βερνίκια, έχω λατρέψει και πολυφορέσει ένα κόκκινο της φωτιάς. Σε φιλώ πολύ :*

      Διαγραφή
  5. Με την πρώτη ευκαιρία θα τα δοκιμάσω!
    Μου άρεσε πολύ ο πρόλογος σου!! χιχι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα πικρή ιστορία οι επιλογές της νιότης μου! Να τα δοκιμάσεις κοπέλα μου, θα τα ευχαριστηθείς

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. όντως περίεργο και παλιότερα ήμουν κάπως επιφυλακτική με δαύτα. Τώρα που πήρα το κολάι δε βλέπω την ώρα να δοκιμάσω και τις άλλες τρεις :)

      Διαγραφή
  7. Χμμ, αυτό με τα μαγαζιά των 300δρχ το έκανα κι εγώ. Ευτυχώς ντρεπόμουν να τα φοράω στο σχολείο και έτσι γλύτωσα τα χειρότερα! Η Golden Rose έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ, το μόνο μου θέμα είναι ότι έχει τόοοοσες σειρές που θέλω μια ζωή για να δοκιμάσω όλα τα προϊόντα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια :) Έχει κοριτσάκια που διαβάζουν και αναρωτιούνται πότε είχαμε δραχμές χαχαχα καρφωνόμαστε

      Διαγραφή
  8. Έχω δοκιμάσει μόνο τα βερνίκια τους αλλά τώρα θέλω να δοκιμάσω και τις μάσκαρες που λες... Με τέτοια τιμή αξίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τη μασκαρα την εχουμε δει με την Χριστινα στο μαγαζι στη γειτονια μου.Της κιτρινης το βουρτσακι ειναι πολυ εντυπωσιακο.το ρουζ ειναι τελειο.σκιες δεν εχω δοκιμασει ακομη αλλα σιγουρα θα το κανω.Κραγιον εχω παρει ενα απο τη μαυρη τη σειρα σε κοραλοκοκκινο το νο 53 και ειναι τελειο!να τα χαρεις και να ερθεις και στη γειτονια μου να τσεκαρεις και τα υπολοιπα,χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια το φαρμακείο στη γειτονιά της Φανής και μια αυτό το μαγαζί στη δική σου γειτονιά, είναι δυο επισκέψεις που σίγουρα πρέπει να κάνω :) Τη μάσκαρα τη βολεύτηκα πολύ και τη χρησιμοποιώ καθημερινά, φυσικά όμως το μάτι μου έχει μείνει και στις 3 ξαδέρφες της.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα! Η terracotta φαίνεται υπέροχη! Τα Golden Rose τα εμπιστεύομαι πολλά χρόνια(και εγώ με δραχμές τα αγόραζα χιχι) αρχικά με επιφύλαξη αλλά τώρα πια με ενθουσιασμό!
    Δεν γνώριζα τα νέα τους προιόντα, ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνονται πολυ ωραία Ελένη!!! Εγώ έχω το μολυβάκι για τα φρύδια και πολλές όζες...αλλά μάλλον πρέπει να αποκτήσω και αυτή τη νέα μάσκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Otan mou esteile i etairia gia review gia to allo blog tha fovithika otan eida xwra proeleusis-paragwgis. Emena to paketaki mou eixe tin kokkini mascara eilikrina theiki...

    Se proskalw an theleis sto kainourgio mou blog
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αααχ τι ωραιο το βουρτσακι στο μασκαρα. Νομίζω ερωτευτηκα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εχω δοκιμασει τα βερνικια της εταιρειας αλλα τωρα εχω κολλησει να δοκιμασω και ολες τις μασκαρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή