Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

Brush Guards ect....



Όλα ξεκίνησαν από μια ανάρτηση της Μάτας όπου μας έδειχνέ τα brush guards της τα οποία τα είχε αγοράσει από e-bay στην εκπληκτική τιμή των 0,78€.Τα δικά μου πινέλα νομίζω ότι τα φροντίζω και τα περιποιούμαι χωρίς να είμαι βάναυση.Τα πλένω περίπου 1 φορά την εβδομάδα εκτός αν έχω κάποιο μακιγιάζ με πελάτισσα,οπότε σε αυτήν την περίπτωση τα πλένω μια πριν πάω στο ραντεβού και μια μετά.
Τα πλένω μια κάποιο αφρώδες ντεμακιγιάζ προσώπου,τα σκουπίζω με μια πετσέτα και τα ξαπλώνω για να ξεκουραστούν.
Ενθουσιάστηκα με το όλο concept των brush guards και με τις φωτογραφίες που αποκάλυπταν τα θαυματουργά αποτελέσματα τους.Σκέφτηκα ότι αν μπορώ και διατηρώ τα πινέλα μου σε τόσο καλή κατάσταση χωρίς αυτά....φαντάσου πως θα ήταν με τα brush guards.
Χωρίς να το σκεφτώ πολύ πολύ άρχισα να ψάχνω το λατρεμένο e-bay κάποια καλή προσφορά σε brush guards με το μέτρο.Δεν το λες ευκαιρία αυτό που βρήκα...αλλά οκ ήθελα να το πάρω.Εγώ το αγόρασα από εδώ,ήρθε σχετικά γρήγορα και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.

Λάθος Νο1.
Δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή να μετρήσω πόσα χιλιόμετρα θα χρειαστώ.
Λάθος Νο2
Η Μάτα δεν έπρεπε να μου πει"Που πας ρε καραΜήτρο;"

Τεσπά...η Μάτα μετά από ένα facebook-ικό κράξιμο επανόρθωσε στέλνοντας μου το παρακάτω link.
Το πρόβλημα μου δεν είναι μόνο ότι το μέτρο δεν έφτασε για όλα τα πινέλα μου αλλά έχω να διατυπώσω την εξής απορία και θα χρειαστώ την συμμετοχή από όλες τις κοπέλες που έχουν δοκιμάσει τον συνδυασμό Sigma + brush guards.Ρε κορίτσια...σας στεγνώνουν τα πινέλα;Εμένα  έκαναν 2 μέρες για να στεγνώσουν!Οκ,είπαμε...το σπίτι μου είναι κρύο και έχει και υγρασία...αγνοείστε τα σαλιγκάρια στην κρεββατοκάμαρα και ελάτε να συνεχίσουμε την κουβέντα μας.Honestly...σας στέγνωσαν τα πινέλα?Έχω καταλήξει ότι τα Sigma επειδή είναι πολύ σφιχτά,δεν συνεργάζονται καλά με τα brush guards.
Μετά από αυτό,η αλήθεια είναι ότι δεν τα αφήνω να κάνουν και πολύ παρέα(τα sigma και τα guards)παρά μόνο αν έχω ρεπό και δεν σκοπεύω να βγω ώστε να χρειαστεί να τα χρησιμοποιήσω.
Και τα προβλήματα μου δεν σταματούν εκεί…..

WARNING


Από εδώ και πέρα κουβεντούλες small talk με άλλες bloggers θα θεωρούνται ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και απειλούνται με block & delete.

Και που λέτε…μιλάω με την Natalies beautyLand και την ρωτάω αν τα δικά της πινέλα στεγνώνουν γρήγορα.Και τι μου λέει;

Α,εγώ έχω τα dry& shape από τα Sigma



Αυτό ήταν….πάει …καταστράφηκα….το βλέπω στον ύπνο μου…..το θέλω,το ποθώ,το λαχταρώ……
Στις προδιαγραφές του αναφέρει ότι τα πινέλα στεγνώνουν σε 6 ώρες γκαραντί!Τι μου λέτε...;?!

The Dry'n Shape was specially designed to completely dry and shape your most dense brushes within 4 to 6 hours, guaranteed. The Dry’n Shape provides the necessary pressure to bristles to re-shape them while quickly and efficiently removing water from every bristle. It is an easy, quick, and effective way to quickly dry and shape your makeup brushes.

BRUSH CLEANING INSTRUCTIONS:
WASH - Wet brush head with warm water and work a small amount of cleanser into bristles. Use the Sigma Spa™ Brush Cleaning Glove to thoroughly wash brush until fully clean. Rinse brush and squeeze out any excess water.
SHAPE - Place your clean, damp brushes into the Dry’n Shape using the smallest band the brush will fit into, making sure that all bristles are firmly compressed.
DRY - After 4 to 6 hours, your brushes will be completely dry and reshaped to their original form - guaranteed!

© 2012 Sigma Enterprises, LLC


Το λιγουρεύομαι....Αλλά προς το παρόν αντιστέκομαι!Φήμες λένε ότι άλλαξαν τους όρους στην αποστολή και πλέον στέλνουν μόνο με"courier".Το κακό με αυτό είναι ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το πακετάκι σας να περάσει τελωνείο και έχω ακούσει ιστορίες όπου αναγκάστηκαν να πληρώσουν έως και 200€ φόρους και τελωνεία. Οκ,δεν τα λιγουρεύομαι και τόσο...Θα πάω σε μοδίστρα,θα ζητήσω να μου βγάλει πατρόν και θα το ράψω μόνη μου!

Πλάκα κάνω...αλλά αν έχουμε καμία μοδίστρα στην παρέα μας...ας μου στείλει ένα μήνυμα στο inbox!Μπουαχαχαχαχχαχα

Untill next time...πολλά πολλά φιλάκια!






29 σχόλια :

  1. χαχααχα :D Εδώ η ένοχη!

    +φωνω, τα μεγαλα πινελα δε στεγνώνουν μεχρι μέσα αν βαλεις brush guard αμεσως! Οποτε... πλένεις τα πινέλα σου το απόγευμα και βαζεις brush guard σε όλα εκτός απο τα πολύ πυκνά. Το βράδυ πριν κοιμηθείς οταν θα ειναι βαζεις νωπα αλλα θα εχουν φυγει τα πολλα νερα, βάλε και στα υπολοιπα. Εγγυημένο οτι το πρωι θα εχουν στεγνωσει όλα.

    Γιατι τα εχεις αναποδα στο βαζο στη φωτο; Φανταζομαι δε τα στεγνωνεις ετσι ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα εχω αναποδα για να μη μπαινει υγρασια μεσα.εσυ ορθια τα στεγνωνεις?

      Διαγραφή
    2. είτε όρθια είτε ξαπλωτά. ετσι όπως τα χεις η υγρασια εγκλωβιζεται στο βαζο, δεν αεριζονται... μικροβια ολε!!

      Διαγραφή
    3. δεν φταιω εγω....η michelle κυριε προεδρε.....

      http://www.youtube.com/watch?v=vVdciJkmb7o

      Διαγραφή
    4. και όρθια άμα τα αφηνεις τρέχει η υγρασία μέσα και στα καταστρέφει Mata, εγώ έτσι χάλασα όλατα MAC μου πινέλα που είχα πάρει ως φοιτήτρια γιατί δε μου χε πει κανείς πως νατα φροντίζω και πήγαν όλα σκουπίδια (ακόμη τα κλαίω τα λεφτά εκείνα). Ξαπλωτά πάνω σε μια πετσέτα και στα μεγάλη που γίνεται νωπή η πετσέτα να τα αλλάζετε θέση μετά από μερικές ωρες
      Τι να πω, γοητευτική ιδέα σε ένα βαθμό όλα αυτά τα brush guards, dry and shape κλπ αλλά εγώ τα πινέλα μου τα πλένω μια χαρά, στεγνώνουν μια χαρά, τα sigma από τη συγκεκριμένη σειρά θέλουν πιο πολύ χρόνο, τους το δίνω κι όλα οκ
      Δε με εχει ενοχλήσει τίποτα σε αυτή τη διαδικάσία και δε θα έμπαινα στον κόπο να ασχοληθώ παραπάνω προσωπικά πάντα

      Διαγραφή
    5. Δε παίζεστε κορίτσια...πολύ καλή ανάρτηση Αννα... Με κολάσατε κυριακάτικα... θελω όλες τις εκδοχες στεγνώματος κ reshapping....Α btw εγω τα στεγνωνω ξαπλωτα σε πετσετα!!
      Μενι κισες
      Μαιρη

      http://fairymakeuptales.blogspot.gr

      Διαγραφή
    6. Μαιρη,να παραγγειλουμε κανενα χλμ να ειμαστε οκ?

      Διαγραφή
    7. Ε καλα,αν τα έχεις στραγγιξει δε τρέχει νερό!

      Διαγραφή
  2. Για μενα, ο καλυτερος τροπος ειναι με πετσετα! Αλλα ο τροπος που δειχνει εδω:
    http://pursebuzz.com/2012/12/how-to-properly-dry-brushes-tip/
    Ουτε ειναι με τις τριχες προς τα επανω (παει νερο στην κολλα και αρχιζουν να μαδανε) ουτε μεσα σε μπωλ(μυριζουν και αργουν να στεγνωσουν)
    τα αφηνω για κανα 8ωρο και Voila!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν σου "τσαλακωνουν" οι τριχες ετσι;

      Διαγραφή
    2. καλλιο αργα παρα ποτε!
      Οχι, δεν μου τσαλακωνουν.Δεν τα βαζω μουσκεμα για να εχουν βαρος, τα στραγγιζω και καθονται αναλαφρα!

      Διαγραφή
  3. Aaa Anna αν ήταν να πάρω κάτι θα έπαιρνα αυτό http://www.benjabelle.com/
    μη με βρίσεις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tι τα έχωσες στο βάτραχο καλή μου με τις τρίχες προς τα κάτω??? (έ ξ α λ λ η!!!!) Εννοείται πως δεν θα στεγνώσουν ποτέ... και ούτε όρθια γιατί θα σου σαπίσουν!!!! Ξαπλωτά ωραία ωραία σε απόσταση το ένα από το άλλο ή ιδανικά σε αντίθετη φορά το ένα από το άλλο σε απορροφητική πετσέτα και θα είναι μια χαρά!!! Έτσι τα κάνω και είναι όλα μου τα πινέλλα σαν καινούργια....μόνο στα ταξίδια τους βάζω τα προστατευτικά τους άντε και σε όσα είναι αχρησιμοποίητα...και περιμένουν την ώρα τους...
    @smug δεν είναι κακό το brush tree αλλά ρε συ δεν τα θέλω έξω τα πινέλλα η υστερική...νομίζω πως μου βρωμίζουν....
    τα φιλιά μου ΧΧΧ ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα συμφωνα με τον νομο της βαρυτητας,η υγρασια θα απομακρυνθει απο τα πινελα και το εσωτερικο τους.Πειραζει που γλυκοκοιταζω το δεντρακι?

      Διαγραφή
    2. Είσαι καλά που θα τα αφήνω έξω? Μόνο για να στεγνώσουν το Brush tree που κ πάλι εγώ τα βάζω ξαπλωτά στην πετσέτα, εναλλάξ αντικριστά και τα μετακινώ κιόλας να μην κάθονται πολλές ώρες στη νωπή πετσέτα :P Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Ki egw etsi ta kanw kai stegnwnoun mia xara!!
      mesa sto vazo den prokeitai na stegnwsoun pote gt to neraki tha mazeutei mesa sto vazo kai pali an akoumpane oi trixes ston pato 8a roufixoun!

      Διαγραφή
    4. δεν ειναι ετσι ακριβως....μιας και τα brush guards τα εχω κοψει αρκετα πιο μακρια ωστε να μην ακουπανε καθολου στον πατο του ποτηριου.ολα τα υπολοιπα πινελα στεγνωσαν,μονο με τα sigma καθυστερησαμε....

      Διαγραφή
    5. aaa...gi auto eipa "an" akoumpane!!den imoun sigouri an tha akoumpousan!!tote ti na pw??isws einai pio duskolo na stegnwsoun ta sigma!proswpika den exw...exw mono real techniques k mac...!

      Διαγραφή
  5. Χμμ τι να πω εγώ πάνω σ'αυτό που έχω μόνο 3 πινέλα..
    Πάντως και εγώ όποτε τα πλένω τα αφήνω σε μια πετσέτα πλάγια!! Προστατευτικό έχω μόνο σ'ένα και αυτό ήταν μαζί με την συσκευασία του αλλιώς θα τα είχα αφήσει στην τύχη τους τα καημένα.. χαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω τους φερομαι σα μωρα. Βραδυνο μπανιο με μαλακο σαπουνι και υπνο σε αφρατη πετσετα. προτου κοιμηθω τους αλλαζω πλευρο και το πρωι ειναι ολα οκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγω σαν την Ελενη... Τα πλενω με το βιολογικο σαμπουαν των παιδιων μου (ειμαι σπασικλα το ξερω) και τα απλωνω σε μια καθαρη πετσετα (μια συγκεκριμενη που εχω γι αυτη τη δουλεια). Καθε λιγο "πειραζω" τις τριχες για να μην κολλησουν μεταξυ τους και να αεριζονται κατα τη διαρκεια του στεγνωματος. Αυτο που αργει πιο πολυ να στεγνωσει παντα ειναι το tapered kabuki της sigma (F86) προφανως λογω σχηματος, τα αλλα ειναι πιο ευκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άλλη μια ανάρτηση που διχάζει και σηκώνει θύελλα αντιδράσεων χαχαχα!
    Εγώ το έχω βολευτεί το dry n shape αλλά 1) έτσι κι αλλιώς τα αφήνω όλη νύχτα 2) το F80 δεν στεγνώνει 100% αλλά είναι οκ για χρήση, δηλαδή είναι νωπό μόνο λίγο στο κέντρο 3) αν δεν το κέρδιζα τόσα λεφτά δεν έδινα.
    Εσύ νομίζω με τα διχτάκια και μια πετσετούλα θα είσαι κυρία, για δοκίμασε να μας πεις νεότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτα τα διχτακια τα ειδα απο τη ματα και μετα οταν τα πηρες τα ξαναθυμηθηκα.προβληματιστηκα για τη χρησιμοτητα τους μετα απο αυτο το ποστ... τα πλενω με johnsons οχι πια δακρυα και τα απλωνω πανω σε πετσετουλα να στεγνωσουν οριζοντιως.ακομη και το "τουμπανο" ecotools bronzer πινελο που εχω στεγνωνει μεχρι το πρωι.χμμμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω και εγω ενα τουμπανο πινελο clinique.ακομα και εκεινο στεγνωνει μεσα στα διχτακια αλλα τα sigma αντιστεκονται!και οταν λεμε τουμπανο....εννοουμε ΤΟΥΜΠΑΝΟ!

      Διαγραφή
  10. Εγώ τα τυλίγω με χαρτί κουζίνας για να μην χαλάσει το σχήμα τους και τα ακουμπάω κάπου (συνήθως σε ένα καδράκι) για να έχουν λίγη κλίση. Τα πλένω την Κυριακή το πρωί προς μεσημέρι και το επόμενο πρωί είναι έτοιμα για χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οντως τα sigma αργουν πολυ να στεγνωσουν ειδικα το f80 και to f86(δυο μερες μου επαιρνε το χειμωνα).κι εγω σε πετσετα τα βαζω και τα αλλαζω θεση συχνα πυκνα.το brush tree το θελω κι εγωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω το variety pack της brush guard και όντως βλέπω ότι τα χοντρά πινέλα δεν στεγνώνουν τόσο γρήγορα, ανεξαρτήτως εταιρίας όμως. Βέβαια, ίσως να φταίει που τα βάζω κι εγώ σε ποτηράκι πλέον. Παλιά τα έβαζα σε μια πετσέτα πάνω από ένα παλιό mousepad και από τη μια μεριά το στηρίζω κάπου για να έχει μια κλίση και να φεύγει το νερό. Την επόμενη φορά θα κάνω μια δοκιμή με τα brush guards και το mousepad να δω αν αλλάξει κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή