Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

Beauty Line Cosmetics , μια ελληνική οικονομική πρόταση



Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα έχω να σας δείξω καλούδια που μου στάλθηκαν από μια ελληνική εταιρεία, τη Beauty Line. Η γνωριμία μου με αυτά έγινε κάπως ανορθόδοξα. Πρώτα γνώρισα τα Essence, που είναι γερμανικά και τα εισάγει η εταιρεία που κατασκευάζει και τα Beauty Line. Λιτές συσκευασίες, καλή απόδοση, μεγάλη γκάμα χρωμάτων και οικονομικές τιμές είναι τα στοιχεία που τα χαρακτηρίζουν.
Όσες με γνωρίζετε, έχετε ήδη μαντέψει πως πρώτα ξεκίνησα να δοκιμάζω τα βερνίκια. Αδυναμίες είναι αυτές :)

 Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, την τίμησα και με το παραπάνω τη βάση αυτή. Όσο και να βαριέμαι, όσο και να βιάζομαι, δε βάφω ποτέ τα νύχια μου εάν πρώτα δεν περάσω μια βάση. Η βάση προστατεύει τα νύχια μας και βοηθάει το χρώμα να στρώσει πολύ καλύτερα. 
Στο εμπόριο κυκλοφορούν λογιών λογιών βάσεις που πολλές φορές η τιμή τους αγγίζει τα 8 ευρώ, χωρίς να παρέχουν κάτι ιδιαίτερο. Αλλάζω χρώμα στα νύχια μου κάθε δυο μέρες δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω τόσα λεφτά, εκτός αν το μπουκαλάκι κάνει και κωλοτούμπες.
Η συγκεκριμένη βάση της Beauty Line κοστίζει 1,50 ευρώ και πέρασε με άριστα το τεστ του κόκκινου βερνικιού, όταν αφαίρεσα δηλαδή το βερνίκι τα νύχια μου είχαν το φυσικό τους χρώμα και όχι του παντζαριού. Τη χρησιμοποιώ και σκοπεύω να την προμηθευτώ ξανά μόλις μου τελειώσει. 
Beauty line Top Coat
Το αγαπημένο μου top coat μέχρι στιγμής είναι ένα της Essence, το οποίο όταν το βρίσκω (άτιμο Hondos πάντα μισογεμάτα έχεις τα stand) αγοράζω όσα κομμάτια βρω. Το top της Beauty Line ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Στέγνωσε γρήγορα, γυάλιζε όμορφα και κράτησε άθικτο το βερνίκι στα νύχια μου για 4 μέρες (μετά βαρέθηκα και τα ξέβαψα, δεν είχαν όμως τίποτα). Η τιμή του είναι στο 1,50 ευρώ, η ποσότητα του μεγάλη και το βρίσκω πολύ πιο εύκολα από το Essence. 


Beauty Line βερνίκια νυχιών

Με τα βερνίκια έπαιξα πολύ, το ομολογώ :) Μου στάλθηκαν τρία.
Το νο.592, ένα πολύ σκούρο καφέ σαν αυτό που φοράει πολύ συχνά η Μενεγάκη. Το φόρεσα πάρα πολύ και το ευχαριστήθηκα. Είναι από τα βερνίκια που αν βάλεις πλούσια την πρώτη στρώση δε χρειάζεσαι δεύτερη. Στέγωσε γρήγορα και μου κράτησε 4 μέρες (μετά βαρέθηκα και άλλαξα χρώμα, πιθανόν να κρατούσε και παραπάνω). 
Το νο.396, ένα χρυσό glitter που μόνο του δεν είναι και πολύ εντυπωσιακό αλλά πάνω από χρώμα δίνει πολύ ωραίο εφέ. Να σημειώσω εδώ πως δε με ταλαιπώρησε όταν το αφαίρεσα.
Το νο.102, ένα ασημί glitter με λεπτό πινελάκι. Λογικά με αυτό το βερνίκι, αν "πιάνει" λίγο το χέρι σου, μπορείς να κάνεις πολύ ωραία σχεδιάκια. Εγώ έκανα το "μανικιούρ της κουλής", μια γραμμούλα και 3 βουλίτσες δηλαδή, μιας και δε φημίζομαι για το ελεύθερο μου σχέδιο, αλλά νομίζω πως ακόμη και έτσι το αποτέλεσμα ήταν καλό. Η εξάσκηση θα με κάνει καλύτερη και σκοπεύω να πάρω και άλλα χρώματα για να βελτιωθώ. 
16ml χρώμα έχουν οι συσκευασίες και κοστίζουν 1,50 ευρώ, αποτελούν δηλαδή μια πολύ συμφέρουσα λύση για όποια κοπέλα ψάχνει οικονομικά βερνίκια. Μεγάλο ατού είναι η μεγάλη γκάμα στα χρώματα και η προσθήκη νέων σύμφωνα με τις τάσεις της μόδας. Το μόνο που θα ήθελα διαφορετικό είναι η συσκευασία. Θα ήθελα μια πιο μοντέρνα συσκευασία με πιο πλατύ βουρτσάκι.



Φέτος το cat line επανήλθε δυναμικά και τα στυλό eyeliner είναι ό,τι πιο εύχρηστο για όσες δεν έχουν το χέρι αλφάδι.
Το συγκεκριμένο eyeliner απλά το λάτρεψα. Μου τέλειωσε αυτό που μου στάλθηκε και αγόρασα και δεύτερο. Η μύτη του είναι αφάνταστα βολική και το χρώμα του έντονο μαύρο. Ξεκινάω από την εσωτερική γωνία του ματιού μου και με μικρές κινήσεις κάνω μια λεπτή αρχικά γραμμή, την οποία και χοντραίνω όσο πηγαίνω προς την εξωτερική γωνία. Είναι πολύ σταθερό και μένει στα μάτια μου μέχρι την ώρα του ντεμακιγιάζ. Κοστίζει 3,50 ευρώ και πιστεύω πως είναι πολύ χρήσιμο σε κάθε αρχάρια που θέλει μεν το βλέμμα της Angelina Jolie αλλά δεν τα καταφέρνει με τα gel eyeliner.



Σιχαίνομαι τα ρουζ με μικρές ορθογώνιες συσκευσίες. Το πινελάκι-δείγμα που συχνά τα συνοδεύει δε με βολεύει και το πινέλο μου δε χωράει για να πάρω ομοιόμορφα μια ποσότητα. Όπως καταλάβατε αυτό το ρουζ το ευχαριστήθηκα. Η ποσότητα του είναι πολύ μεγάλη και η συσκευασία απλή αλλά εύχρηστη.
Το συγκεκριμένο χρώμα δίνει ένα απαλό αποτέλεσμα και δεν έχει shimmer, οπότε το χρησιμοποιώ κυρίως ως bronzer στο μακιγιάζ μου. Ωραία υφή και σχετικά καλή απόδοση χρώματος. Μου έκανε εντύπωση η μυρωδιά του, έχει ένα vintage άρωμα, αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον όρο. 
Θα ήθελα κάποια στιγμή στο μέλλον να δω και ρουζ-σκακιέρες, ας πούμε ένα με ροζ αποχρώσεις και ένα με μπρονζέ. Με βολεύουν περισσότερο, στις μονές αποχρώσεις δεν μπορώ να καταλήξω εύκολα σε ένα χρώμα. Βέβαια τα ρουζ κοστίζουν 3 ευρώ και έχουν 9 γρ. προϊόντος, οπότε μπορώ άνετα να αγοράσω 2-3 σε κοντινές αποχρώσεις.


Beauty Line Κραγιόν Νο.55

Θα το χαρακτήριζα "πρωινό" κραγιόν. Όταν το άνοιξα ενθουσιάστηκα με το χρώμα του, μου φάνηκε έντονο κόκκινο, ξύπνησε η Πολίτισσα μέσα μου. Δυστυχώς στα χείλη μου το χρώμα ήταν πολύ πιο απαλό ή τουλάχιστον πολύ απαλό για τα γούστα μου. Θα απογοητευόμουν και θα το έβαζα στην άκρη αν δεν είχε ένα πολύ μεγάλο προτέρημα. Είναι πάρα πολύ ενυδατικό και αρκετά ματ. Θα τολμούσα να το παρομοιάσω με liposan με χρώμα. Θα ήθελα να δω και τις υπόλοιπες αποχρώσεις, μιας και με 2,50 ευρώ είναι μια ωραία επιλογή για ένα πρωινό ελαφρύ μακιγιάζ, όταν θέλεις κάτι ίσα ίσα να δίνει ένα χρώμα στα χείλη σου.

Σε γενικές γραμμές τα Beauty Line μου άρεσαν. Ελληνικά και οικονομικά, μια λύση για κάθε κοπέλα που θέλει να πειραματιστεί με χρώματα και στυλ. 
Θα ήθελα μόνο να δω κάποια στιγμή μια ανανέωση στις συσκευασίες τους. Από πέρσι η εταιρεία έδειξε πως θέλει να συμβαδίζει με τις τάσεις της κάθε σεζόν και να έχει ένα φιλικό πρόσωπο απέναντι τους καταναλωτές της. Λειτούργησαν μια σειρά από καταστήματα με την πλήρη γκάμα των προϊόντων τους (επιτέλους μπορούμε να βρίσκουμε και κάπου αλλού τα Essence εκτός από τα Hondos), έχουν ενεργό προφίλ στο facebook εδώ και διατηρούν μια σελίδα για on line αγορές εδώ
Καταστήματα Dust + Cream μπορείτε να βρείτε: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΑΝΔ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 56 - ΚΟΡΔΕΛΙΟ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - MΠΟΤΣΑΡΗ 22
ΜΟΥΔΑΝΙΑ – ΤΖΑΒΟΥΡΑ 15
ΒΕΡΟΙΑ - ΒΙΚΕΛΑ 15
ΚΕΡΚΥΡΑ - ΙΩΑΝΝΗ ΘΕΟΤΟΚΗ 23
ΑΡΓΟΣ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ 10
ΝΑΥΠΛΙΟ - ΑΡΓΟΥΣ 36
ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΠΛ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΓΑΡΟ ΤΡΙΑΝΩΝ
ΑΘΗΝΑ –Π.ΤΣΑΛΔΑΡΗ 29 – ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Έχω γράψει και σε προηγούμενη ανάρτηση πως σαν μαθήτρια είχα μια πολύ κακή εμπειρία με φθηνά προϊόντα μακιγιάζ και ήμουν διστακτική στις αγορές μου. Ευτυχώς πλέον είμαι σε θέση να ξεχωρίζω το φθηνό από το φθηνιάρικο. 
Βλέπω κοπέλες να καμαρώνουν για προϊόντα μακιγιάζ κινέζικης προέλευσης από γνωστό παιχνιδομάγαζο ή από λαϊκές και πανηγύρια. Προσέξτε πολύ τι βάζετε στο πρόσωπο σας. Διαρκώς κυκλοφορούν μελέτες για χημικά συστατικά των καλλυντικών που επιβαρύνουν τον οργανισμό μας. Μια αλλεργική αντίδραση μπορεί να σας ταλαιπωρήσει αφάνταστα.
Κρίμα δεν είναι;
Σας φιλώ!!!     xxx

13 σχόλια :

  1. Η αλήθεια είναι ότι τα ζαχαρωνω αλλα ποτε δεν αποφασιζω να παρω κατι. Ο πειρασμός όμως είναι μεγάλος γιατί και οικονομικά είναι και υπέροχα φαίνονται.

    καλοφορετα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει τα βερνίκια και πραγματικά είναι πολυ καλά για την τιμή τους αλλά δυστυχώς πρέπει να παώ
    Θεσσαλονίκη για να τα βρώ, την πρώτη φόρα τα βρήκα τυχαία και μου άρεσαν αλλά δεν τα φέρνουν εδώ στα Ιωάννινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ έχω δοκιμάσει τα βερνίκια και τα λατρεύω! Έχουν ποικιλία χρωμάτων, στρώνουν υπέροχα στο νύχι, δεν αλλοιώνεται το χρώμα και ειναι πολύ οικονομικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελενη μου ενα καλοκαιρι ολοκληρο αγοραζα οζες απο αυτην την εταιρια απο το 1ευρω μαρκετ της γειτονιας μου. Ετσι εβαφα τα νυχια μου στα πιο μοντερνα χρωματα κ ξοδευα ελαχιστα. Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαιρομαι που τα εγκρινεις.
    Με τρωγανε οι τυψεις απεναντι στα ερμα τα νυχακια μου γιατι αν κ δεν παθανε τιποτα εγω νομιζα πως βαζω κινεζικα δηλητηρια πανω τους!!! Αλλα τωρα που λες πως ειναι ελληνικη εταιρια κ ειναι καλα απενοχοποιηθηκα!
    Θα παω να παρω κ ρουζ κ κραγιον κ eyeliner.
    Γιουχου! Ζητω η κριση!!! ;p Μιμα ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mou aresei polu i Beauty Line, kuriws ta bernikia!!! An kai suni8ws ta f8ina den einai aparaititws kai kala, ta sugkekrimena einai fantastika!!! Kai exoun kai apisteuti poikilia se xrwmata kai finishes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εμένα τα βερνίκια της συγκεκριμένης εταιρίας με έχουν εντυπωσιάσει! Μα τόσες αποχρώσεις πια;; Και μεγάλο μέγεθος και καλή τιμή, παράπονο δεν έχω! Θα επεκταθώ σύντομα και σε άλλα προϊόντα, το ρουζάκι μου κλείνει το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ανάρτηση!!! Λατρεύω τα συγκεκριμένη βερνίκια και είναι και πολύ οικονομικά!!!!!!
    des an 8es http://rixnontas1matiaparea.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, η σελίδα τους για αγορές on line είναι αυτή http://www.dustandcream.gr/?products=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ola ta proionta ths einai uperoxa exw para polla mano kai pragmatika einai uperoxa :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή