Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

Nip+Fab "Laser In A Box", χμμμ

Nip+Fab Laser In A Box

Γεια σας κορίτσια μου,
ο Μάρτης συνεχίζει να είναι γδάρτης και παλουκοκάφτης (και παλουκομπήχτης θα μπορούσα να πω...) και περιμένω πως και πως να φύγει και να εξαφανιστεί και αυτός και οι ιώσεις του. Οκ, μετά θα αρχίσουν οι ανοιξιάτικες αλλεργίες μου, αλλά τουλάχιστον αυτές δεν είναι κολλητικές.
Στην αρχή του χρόνου είχα κάνει μια λίστα με καλούδια που είχα δει σε αναρτήσεις από φίλες beauty bloggers και είχα αποφασίσει πως θα προσπαθήσω να τα δοκιμάσω φέτος. Μπορείτε να θυμηθείτε τη λίστα μου εδώ.
Στο νούμερο πέντε της λίστας μου ήταν τα Nip+Fab. "Επιτέλους ήρθαν και θέλω να τα δοκιμάσω όλα! Μιλάω για τα Nip+Fab που έφερε η αγαπημένη Κατερίνα στο Beautystore (γεμάτο πειρασμούς αυτό το μαγαζί) και μόνιμα τα μπερδεύω και τα λέω Nip Tuck. Είναι η οικονομική σειρά της Rodial και όταν λέμε οικονομική, εννοούμε οικονομική, το ακριβότερο προϊόν κοστίζει 20 ευρώ. Ένα θα σας πω: τα χρησιμοποιεί και η Victoria Beckham.", έγραφα χαρούμενη και περίμενα την ευκαιρία που θα τα χάιδευα και από κοντά.

Κάπου μέσα στις εκπτώσεις και ενώ με είχαν πιάσει οι αυπνίες μου βρέθηκα να σκαλίζω τις σελίδες του Lookfantastic, ένα αγγλικό κατάστημα που ουκ ολίγες φορές έχω κάνει σημαντικές καταθέσεις. Δε φταίω εγώ, βγάζει συχνά προσφορές και έχει δωρεάν μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες, πόσο να αντισταθώ η γυναίκα; Λίγο η έκπτωση, λίγο ένας κωδικός που βρήκα στο RetailMeNot (σελίδα που βρίσκουμε εκπτωτικούς κωδικούς για on line αγορές-τσεκάρετε το) και τελικά με περίπου 11 λίρες Αγγλίας ένα κουτάκι προσφοράς Nip+Fab "Laser In A Box" ξεκίνησε το δρόμο του για το μπάνιο μου. Ήταν τόσο χαμηλή η τιμή, που ήμουν σίγουρη πως θα ήταν όλα σε ειδικό μέγεθος (δεν έγραφε πουθενά στην περιγραφή τα ml των προϊόντων).
Το κουτάκι μου ήρθε πολύ γρήγορα και με μεγάλη μου έκπληξη είδα πως ήταν όλα σε κανονικό μέγεθος. Από τότε τα χρησιμοποίησα καθημερινά και πλέον νομίζω πως έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.



Μάλλον το καλύτερο προϊόν από τα τρία. Ικανοποιητικός κόκκος και ευχάριστο άρωμα.

Σύμφωνα με τη συσκευασία περιέχει:
-Μικροσωματίδια,  που βελτιώνουν και γυαλίζουν το δέρμα
-Σαλικυλικό οξύ , που δίνει φωτεινότητα και νέα υφή στο δέρμα και
-Μπαμπού, που ανανεώνει και αναζωογονεί το δέρμα.

Το χρησιμοποιώ μια-δυο φορές τη βδομάδα, ανάλογα με το πως νιώθω το δέρμα μου. Όπως και με άλλα scrub που είχα, το φυλάω στη μπανιέρα και συνήθως κάνω την απολέπιση μου κατά τη διάρκεια του μπάνιου μου. Λούζομαι με αρκετά ζεστό νερό και οι πόροι μου ανοίγουν, άρα είναι η ιδανική ώρα για srcub. 

Νομίζω πως δίνει ένα καλό αποτέλεσμα. Μου αρέσει πολύ το λεμονάτο του άρωμα. Πωλείται και μεμονωμένα.



 Nip+Fab Frown Fix, instant line filler, 4ml


Ήταν το πιο δελεαστικό προϊόν του κουτιού. Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα filler μιας και κληρονόμησα τις ωραιότατες γραμμές έκφρασης στο μέτωπο από τον μπαμπά μου ( μα τις γραμμές βρήκα να πάρω, χάθηκε βρε αδερφέ να κληρονομήσω τα ωραία του τα γαλάζια τα μάτια; Στραβό ήταν το dna μου όταν διάλεγε; )

Δυστυχώς το συγκεκριμένο στάθηκε πολύ "λίγο" για τις προσδοκίες μου. Η αλήθεια είναι βέβαια πως όταν κάτι είναι πολύ οικονομικό δεν μπορεί να κάνει και θαύματα. Το χρησιμοποιήσα πρωί και βράδυ, πριν την ενυδατική, στοχευμένα σε σημεία που είχαν ανάγκη. Μέτωπο, πόδι της χήνας και γύρω από το στόμα μου.
Είδα μια πολύ μικρή βελτίωση στις πρώτες εφαρμογές αλλά τίποτα το ιδιαίτερο.

Σύμφωνα με τη συσκευασία περιέχει:
-Αμινοξέα, που μειώνουν τις γραμμές έκφρασης
-Εκχυλίσματα γλυστρίδας (ε;), που ενυδατώνουν και απαλύνουν τις ρυτίδες
-Εκχυλίσματα centella, που μειώνουν ορατά τις πρώτες γραμμές
εγώ όμως δεν παρατήρησα τα παραπάνω στο πρόσωπο μου. Ίσως να είναι για δέρματα με λιγότερες ανάγκες ή πιο απαλές γραμμές έκφρασης. Σε καμιά περίπτωση όμως ο τίτλος "Laser In A Box" δεν δικαιολογείται.



Η ενυδατική της σειράς, που υπόσχεται δέρμα ομοιόμορφο, χωρίς λεκέδες.

Σύμφωνα με τη συσκευασία περιέχει:
-Illumiscin, που στοχεύει στους λεκέδες του προσώπου
-Βιταμίνη C, που βοηθά στη βελτίωση του δέρματος
-Εκχυλίσματα φύλλων ελιάς (θαύματα η "φραπελιά" γιατρέ μου, χι χι ), που χαρίζει φωτεινότητα.

Χμμ, πολύ χλιαρή και εδώ η άποψη μου. Δεν πρόσεξα κάτι ιδιαίτερο στην επιδερμίδα μου. Μου άρεσε το άρωμα, είχε πολύ καλή απορρόφηση, δε μου άφηνε γυαλάδες, έστρωνε ωραία μετά το μακιγιάζ μου αλλά δεν είδα βελτίωση στα σημεία που θεωρητικά στοχεύει. Κάποια μικρά λεκεδάκια που είχα βρίσκονται ακόμη στη θέση τους.

Δε θα το αγόραζα ξανά, ούτε θα το σύστηνα σε φίλη μου.


Σε γενικές γραμμές είχα μεγάλες προσδοκίες από αυτό το κουτάκι και απογοητεύθηκα πολύ. Επιμένω πως σε καμιά περίπτωση ο τίτλος "Laser In A Box" δεν δικαιολογείται. Το απολεπιστικό ήταν ίσως το μόνο που άξιζε τα χρήματα του. Η κρέμα ναι μεν κάθησε ωραία στο δέρμα μου, δεν έκανε όμως τίποτα από όσα υπόσχεται. Σε σύγκριση με μια απλή ενυδατική κρέμα ευρείας ίσως να είναι ένα σκαλί παραπάνω, αυτό όμως δεν ήταν το ζητούμενο. Το στυλό filler ήταν το προϊόν που με απογοήτευσε περισσότερο από όλα. Δεν υπάρχει καμιά ορατή βελτίωση στις γραμμές μου.
Μου κάνει εντύπωση πόσο καλές κριτικές διάβασα στο internet και πόσο απέχει η δική μου εμπειρία.  Θα τα παρομοιάσω με τα προϊόντα του Κορρέ, που όλοι λένε τα καλύτερα και εγώ, με εξαίρεση τα βερνίκια και μια μάσκα, δεν έχω καταφέρει ακόμη να βρω κάτι που να με ικανοποιεί. Ίσως να μην πέτυχα τα καλά προϊόντα της σειράς. Είμαι περίεργη να μου πείτε αν έχετε δοκιμάσει εσείς κάποιο προϊόν Nip+Fab και αν σας άρεσε.
                                                                Σας φιλώ!!!     xxx 

15 σχόλια :

  1. Ξέρω πως είναι να δοκιμάζεις ένα προϊόν και να περιμένεις να δεις αποτέλεσμα αλλά τελικά μόνο αυτό να μην βλέπεις.. Τουλάχιστον δεν κλαις πολλά λεφτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, τα χρήματα δεν ήταν ευτυχώς πολλά και τουλάχιστον με βόλεψε το απολεπιστικό, απλά με χάλασε γιατί περίμενα άλλα να δω.

      Διαγραφή
  2. Toulaxiston den itan kati polu akrivo wste na vgeis zhmiwmeni!!
    ithela ki egw na ta dokimasw alla meta to post sou den nomizw oti tha to kanw!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω...ίσως και να σου έστρωναν καλά, ίσως να μην ταίριαξαν μόνο στο δικό μου δέρμα. Να πάρει η ευχή, άμα με βόλευαν θα έπαιρνα όλη τη σειρά με κλειστά μάτια.

      Διαγραφή
  3. Θυμαμαι ποσο το ηθελες αυτο... Κριμα που δεν εκατσε οπως το περιμενες. Το καλο ειναι οτι το πηρες φτηνο οποτε δεν ειχες μεγαλη ζημια.

    Υ.Γ. Τα ματια του μπαμπα κρατανε για 7 γενιες, θα τα δωσουν οι κορες σου στα παιδια τους και θα εισαι περηφανη γιαγια βρε! Οσο για το dna... ρωτα κι εμενα που ο αδερφος μου βγηκε 1.90 κι εμενα με βγαλανε μπασμενο! Αχ ατιμα γονιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς το scrub είναι καλούλι και δεν τα κλαίω πολύ.
      7 γενιές ε; θα έχω όμορφα εγγόνια <3

      Διαγραφή
  4. Στο είχα πει και στα comments της wish list σου πως είχα κάποια αλλά δυστυχώς δεν είχα ολοκληρωμένη άποψη τοτε για να σε σταματήσω... Συγκεκριμένα πήρα το Exclusive Party Rescue Set και το Upper Arm Fix Tone & Smooth.Από το σετ μου άρεσε μόνο το Shine Fix to mattify the skin τα υπόλοιπα fails!!! Eιδικά το Frown Fix instant line filler για πέταμα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου... Το Upper Arm Fix Tone & Smooth συμπαθητικό αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας... Ευτυχώς και εγώ δεν έδωσα πολλά χρήματα 11€ είχε το set και άλλα 12€ για το upper arm με discount codes από το Asos, αλλά φυσικά και απογοητεύτηκα..σε καταλαβαίνω απόλυτα... Δεν λες που δεν τα πήραμε από εδώ που τα έχουν και πανάκριβα??? Όλα μέσα στο παιγνίδι είναι Κέρσεν μου δοκιμάζουμε και αγαπάμε ή μισούμε... kisses XXX ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ αυτά που πήρες τα γλυκοκοίταζα και εγώ, ευτυχώς φιλενάδα κρατήθηκα. Α, οι αγορές μου πλέον είναι πολύ στοχευμένες και όλες με εκπτωτικούς κωδικούς. Οκ, δεν ήταν μια πετυχημένη μου αγορά αλλά η επόμενη θα είναι πολύ καλύτερη :P

      Διαγραφή
  5. από τα παραπάνω έχω μόνο το scrub και είναι μια χαρά. Έχω το Shine fix που μ'αρεσει και την κρέμα ματιών που περιμένω να τη χρησιμοποιήσω μόλις τελειώσω το roll on της L' occitane. Και έχω και κάποι για το σώμα από τα οποιά δε περιμένω τα τρελα.
    Αντίθετα το rodial glamoxy pen εχει αποτελέσματα και άμεσα αλλά εντάξει και η τιμή του είναι αντίστοιχη. Συνήθως δεν απογοητεύομαι εύκολα από προϊόντα γιατί πάντα περιμένω πού λιγότερα απ' όσα υπόσχονται :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κοιτάξω αυτό το rodial που λες γιατί και το filler της θείας Estee που είχα ναι μεν είχε την τιμή του αλλά έκανε δουλειά και όχι αστεία. Όλο και κάπου θα πετύχω έναν εκπτωτικό κωδικό, που θα μου πάει;

      Διαγραφή
  6. Ωχ..και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω γιατί διάβαζα κάποια θετικά σχόλια, ευτυχώς με πρόλαβες!! Είναι και τα άλλα προϊόντα τους έτσι άραγε? Μάλλον δε θα το τολμήσω για να δώσω η ίδια απάντηση μετά τη δημοσίευσή σου. Κρίμα.. το καλό τουλάχιστον είναι ότι δεν ήταν πολύ ακριβά :-(

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα...συγκριτικά με προϊόντα ευρείας θαρρώ πως είναι καλύτερα. Μπορείς αν θες να δοκιμάσεις κάτι ανώδυνο, ένα scrub ή ένα γαλάκτωμα ή κάποιο καθαριστικό που οκ πόσο κακό να είναι; Απλά για τα άλλα που υπόσχονται παπάδες κράτα μικρό καλάθι.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το blog σου..Σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στο δικό μου
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αααχ τι ωραιο ποστ! και ότι σκεφτομουν να κανω μια αγορα... με προλαβες!
    ευχαριστούμε πολυ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δοκίμασα κ εγώ τρία προϊόντα σε ένα αντίστοιχο σετ. Τη γνώμη μου περιγράφει η αδερφή μου εδώ http://chicgirlonthego.blogspot.gr/2013/05/nip-fab-fab.html#comment-form
    Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν είναι τόσο fab όσο υπόσχονται!! Ευτυχώς το ένα από τα τρία ήταν καλό και δεν κλαίω ούτε εγώ τα λεφτά μου... τελικά ίσως να ισχύει το ότι δίνεις παίρνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή