Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013

Keratinology by Sunsilk


Γεια σας κορίτσια μου!
Επιτέλους σταμάτησε να βρέχει. Έχει 2-3 μέρες που ο ήλιος μας κάνει τη χάρη και μας δείχνει το πρόσωπο του και κατάφερα να βγάλω από τα πόδια μου τις γαλότσες. Ουφ... Τις μέρες τις καλές αυτόματα το βάρος μου το ρίχνω στα μαλλιά μου. Δεν υπάρχει δικαιολογία για σκουφί και τα μάτια μου συνήθως κρύβονται πίσω από τα πετρόλ γυαλιά ηλίου μου. Από το περσινό καλοκαίρι προσπαθώ για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια κοντής κουπ να μεταμορφωθώ σε μακρυμαλλούσα καλλονή. Το "καλλονή" το πέτυχα (σας βλέπω που γελάτε), το "μακρυμαλλούσα" όχι και τόσο. Τα μαλλιά μου ήταν θαμπά και άτονα, με έντονη λιπαρότητα και μια εποχιακή τριχόπτωση, που πιο πολύ μόνιμη την έλεγες παρά εποχιακή. Δοκίμασα πολλά, πάρα πολλά και τελικά την απάντηση τη βρήκα εκεί που δεν περίμενα.
Συνήθως δεν ενθουσιάζομαι με σαμπουάν ευρείας, αυτή τη φορά όμως πρέπει να σας δείξω τι χρησιμοποιώ και έχω χιλιοευχαριστηθεί. Όλα ξεκίνησαν από ένα πρωινό στο Beautyblog της αγαπημένης Τζούλιας, που κέρδισα μια σειρά περιποίησης. Η Τζούλια δεν είχε αποκαλύψει τι σειρά θα ήταν και μέχρι να έρθει το πακέτο σπίτι δεν ήξερα τι θα λάβω. Τελικά η σειρά ήταν η “Εντατική αναδόμηση, Keratinology by Sunsilk” , για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά. Οι οδηγίες ήταν να χρησιμοποιήσουμε τη σειρά για 5 λουσίματα και μετά να γράψουμε τις εντυπώσεις μας. Ολόκληρο το άρθρο του Beautyblog μπορείτε να το βρείτε εδώ .

Σαμπουάν “Εντατική αναδόμηση, Keratinology by Sunsilk” , για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά.
200 ml 
 
Όταν πρωτοέπιασα το μπουκάλι στα χέρια μου χαμογέλασα.

Χρυσή shimmer συσκευασία που σου θυμίζει ακριβό προϊόν κομμωτηρίου και όχι ένα σαμπουάν ευρείας (που στο s/m το βρήκα 2, 60 ευρώ με εκπτωτικό sticker), το δε άρωμα απλά υπέροχο! 

Το σαμπουάν μου καθάρισε τα μαλλιά μου, αφήνοντας τα μυρωδάτα, δίχως ίχνος λιπαρότητας. Το τονίζω αυτό γιατί ο καμένος φυσάει και το γιαούρτι, μου έχει τύχει να λουστώ το πρωί και να έχουν λαδώσει μέχρι το βράδυ.


Conditioner Άμεσης Θρέψης “Εντατική αναδόμηση, Keratinology by Sunsilk” , για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά. 180 ml

Πολύ ωραίο conditioner, ξεμπέρδεψε απαλά τα μαλλιά μου χωρίς όμως να τα βαρύνει με μια μικρή ποσότητα προϊόντος. Μόλις το εφαρμόσεις στα μαλλιά σου νιώθεις πως κάνει δουλίτσα. 

Σας είπα πόσο πολύ μου άρεσε το άρωμα όλης της σειράς;



Μάσκα Θρέψης “Εντατική αναδόμηση, Keratinology by Sunsilk” , για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά. 200 ml

Παλαιότερα απέφευγα να χρησιμοποιώ μάσκες στα μαλλιά μου. Σε λιγότερο από τρεις ώρες έμοιαζα με λαδοποντικός. Όσες είχα δοκιμάσει ήταν πολύ βαριές και λιπαρές για την τρίχα μου. 

Κακά τα ψέμματα όμως, όπως μια λιπαρή επιδερμίδα προσώπου, παρά την υπάρχουσα λιπαρότητα της χρειάζεται θρέψη και ενυδάτωση, έτσι και τα μαλλιά μας έχουν αυτή την ανάγκη. Απλά πρέπει να βρούμε το κατάλληλο προϊόν. 

Η μάσκα χρειάζεται 5 λεπτά για να δράσει. Έχω στη μπανιέρα μου ένα σκουφάκι πλαστικό από αυτά των ξενοδοχείων και το χρησιμοποιώ για να δράσει καλύτερα με τη ζέστη. Πραγματικά είδα διαφορά στη λάμψη και στην υφή με τη χρήση της, τη συνιστώ χωρίς δεύτερη σκέψη. 


Κρέμα Άμεσης Αναδόμησης Νύχτας “Εντατική αναδόμηση, Keratinology by Sunsilk” , για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά. 150 ml

Το “βαρύ πυροβολικό” της σειράς, το προϊόν που κέρδισε μια μόνιμη θέση στο μπάνιο μου. 

Πρόκειται για ένα μαγικό γαλάκτωμα, που το εφαρμόζεις το βράδυ και το πρωί τα μαλλιά σου σε ευγνωμονούν και οι συνάδελφοι στο γραφείο σε ζηλεύουν. 

Θεωρητικά το βάζεις κάθε βράδυ σαν θεραπεία αλλά εγώ έκλεψα γιατί μερικά βράδια το ξέχασα. Θέλει λίγη προσοχή στη χρήση. Είναι σε μορφή ντισπένσερ, ένα πάτημα βγάζει υπεραρκετή ποσότητα, αν έχετε κοντή κουπ ίσως χρειαστείτε και λιγότερο. Το εφαρμόζουμε σε νωπά ή στεγνά μαλλιά. Εάν έχετε λιπαρά μαλλιά αποφύγετε την εφαρμογή του στις ρίζες, εμένα μου τις λάδωσε. Κατά μήκος όμως και στις άκρες ήταν καταπληκτικό. 


Σας μεταφέρω εικόνα: είμαι με τη μαμά μου στην Τσιμισκή για shopping και το άγρυπνο βλέμμα της πέφτει στα μαλλιά μου. “Ελένη, τι έκανες στα μαλλιά σου; Γυαλίζουνε”. Χαμόγελο μέχρι τα αυτιά η Ελένη. 
Παρόμοια σχόλια άκουσα και από τον άντρα μου και από φίλες. Τα μαλλιά μου είναι λαμπερά. Οι άκρες μου δεν είναι πια φριζαρισμένες. Το μαλλί μου φαίνεται υγιές, δεν είναι πια θαμπό όπως παλιά αλλά “ζωντανό”. Να σας πω την αλήθεια δεν περίμενα να δω τέτοια διαφορά από ένα φτηνό προϊόν ευρείας αλλά τώρα θα το συστήνω σε όλες μου τις φίλες. Εδώ πρέπει να σημειώσω πως είχα μια κουβέντα με τη φίλη μου τη Rafalena που δε συμμεριζόταν τον ενθουσιασμό μου για τη σειρά. Εγώ πάντως τα λάτρεψα και όταν τα βρήκα με -40% στο Μασούτη άδειασα στην κυριολεξία όλο το ράφι (έπρεπε να βλέπατε το ύφος της γιαγιάς που ψώνιζε δίπλα μου χι χι ). Περιμένω και τα δικά σας σχολιάκια, είμαι περίεργη να δω αν το έχετε δοκιμάσει.
Σας φιλώ!!!        xxx







19 σχόλια :

  1. θέλω πολύ να τα δοκιμάσω αυτά τα προιόντα! γενικά έχω ακούσει καλά λόγια, και τα μαλλιά μου ως σγουρά θελουν αρκετή ενυδάτωση.
    πολύ ωραίο post!

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έκανε εντύπωση που έκανε δουλειά και στα μαλλιά της μαμάς μου, που όσο να πεις μια ταλαιπώρια παραπάνω την έχουν. Να τα δοκιμάσεις

      Διαγραφή
    2. ναι ε;; ωραια!! μολις τελειωσει το σαμπουαν μου θα τα δοκιμάσω!!!

      Διαγραφή
  2. Mπήκε στη δομή!!! ακα wish list μου!!! Φιλιά καρακαλλόνα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει την κρέμα αναδόμησης νύχτας & πολύ απλά την Λ-Α-Τ-Ρ-Ε-Ψ-Α! :D
    Μες στην εβδομάδα θα πάω να πάρω & άλλα προϊόντα της σειράς,αφού έχει έκπτωση στα Carrefour κτλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν το εχω δοκιμάσει αλλά μετα από αυτά θα το κάνω σίγουρα κ σύντομα!
    )Φιλιά
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις και δε θα χάσεις, ειδικά τώρα που κυκλοφορούν και με μεγάλη έκπτωση είναι ευκαιρία

      Διαγραφή
  5. Σκέφτομαι και εγώ να τα πάρω...τα έχει η κολλητή μου και λέει τα ίδια καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δοκιμασα το condotioner και την κρεμα αμεσης αναδομησης και πραγματικα η κρεμα ειναι πολυ τελεια και αφηνει τα μαλλια μου τοσο απαλα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω πάρει και γω την κρέμα εντατικής αναδόμησης!πολύ ωραία περιγραφή και όσο για το καλλονή δε γελάμε καθόλου φίλτατη!!Μαμά με τέτοια επιδερμίδα σαν τη δικιά σου τι να λέμε τώρα...τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με εψησες ασχημα για την κρεμα νυχτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εδω και το "μαυρο" σγουρομαλλο φριζι προβατο,χιχι.Ψηθηκα απο τη διαφημιση και τα σχολια στα μπλοκς και ειπα να το δοκιμασω.πηρα το σαμπουαν και το κοντισιονερ αμεσης θρεψης.Ουτε η μυρωδια του ειναι κατι εξαιρετικο αλλα ουτε ειδα καμια εμφανη αλλαγη στα μαλλια μου ουτε απο λαμψη ουτε απο επανορθωση.Ισως το μονο προιον που μπορει να κανει δουλεια απο τη σειρα να ειναι η κρεμα νυχτας αλλα δεν θα την παρω.Το μπουκαλι επισης μικρο ,ευτηχως για να τελειωσει γρηγορα στη δικη μου περιπτωση.Παντως το πιστευω οτι ολα δεν ταιριαζουν σε ολους και καλυτερα για να εχουμε περισσοτερα προιοντα να επιλεξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω δεν τα εχω δοκιμασει η αληθεια ειναι, αλλα επειδη ειδα τα μαλλια της προλαλησασας Ραφαλενας ομολογω οτι δεν ειδα καλο αποτελεσμα. Σε αντιθεση με το Macadamia που οταν το εβαλε ειχε εντελως διαφορετικο κεφαλι! Η μυρωδια ουτε κι εμενα με ξετρελανε αλλα οκ αυτα ειναι και υποκειμενικα. Παντως η αληθεια ειναι οτι πολλες φορες επηρεαζομαστε απο τις διαφημισεις ή ακομα και απο αναρτησεις που διαβαζουμε και αγοραζουμε με ενθουσιασμο κατι και μετα απογοητευομαστε. Και θα ξανασυμφωνησω με τη προλαλησασα οτι δεν ειναι ολα για ολες. Παντως χαιρομαι που σου εκατσαν καλα και γοητευσες και τη mother γιατι ομολογουμενως οι μητερες μας ειναι το πιο δυσκολο κοινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγραψα σχόλιο και για κάποιο λόγο κράσαρε πφφφ
    θα δοκίμαζα τη μάσκα πιθανότατα, μου αρέσει να χρησιμοποιώ συνέχεια διαφορετικά προϊόντα για τα μαλλιά μου, νιώθω πως δε τα συνηθίζει η τρίχα, κι αν κάτι το αγαπήσω το επαναφέρω στη ρουτίνα μου
    Πάλι κέρδισες? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα συμφωνήσω με τα κορίτσια.. Μπορεί σε σένα να έκατσε πολύ καλά αλλά σε άλλη κοπέλα όχι!! Εγώ πάντως θα ήθελα να το δοκιμάσω.. μόλις εξαντλήσω όοοολα αυτά που έχω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω την κρέμα νύχτας,πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή