Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Purple Rain.......



Μετά την τρομαχτική επιτυχία που είχε η προηγούμενη ανάρτηση μου με τα μακιγιάζ που είχα δημιουργήσει με τα καλλυντικά ΝΥΧ αποφάσισα να συνεχίσω με το part2.Μόνο που σε αυτό έχω μόνο ένα look.Όπως σας έχω πει αρκετές φορές...αγαπάω πολύ το μπλε χρώμα.Αν θα διάλεγα άλλο χρώμα αυτό θα ήταν το μωβ. Κάτι έχω με τις ψυχρές αποχρώσεις ε?Νομίζω ότι ταιριάζει και με τα φυσικά μαύρα βαμμένα μου μαλλιά(καταραμένες άσπρες τρίχες....γκρρρρ).
Anyway...η Ελένη μου πρότεινε να κάνω ένα μακιγιάζ step by step αλλά επειδή βιαζόμουν να ετοιμαστώ να πάω στην δουλειά,δεν είχα τον απαραίτητο χρόνο για τις inbetween photos.Αν σας ενδιαφέρει κάτι τέτοιο,αφήστε μου ένα σχόλιο παρακάτω ώστε να το ετοιμάσω σε κάποιο άλλο μακιγιάζ.




Ξεκινάμε απλώνοντας το HD primer (24,95€)σε όλο το πρόσωπο αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών.Συνεχίζουμε με το HD Foundation(19,95€),εγώ φοράω την απόχρωση 02.Δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα χωρίς να φαίνεται ότι φοράμε μάσκα.Στα μάτια τοποθέτησα το HD concealer (6,95€)στην απόχρωση 05.Θα μου πείτε...απόχρωση 02 στο πρόσωπο και 05 στα μάτια?Κάπου εδώ να σας εξομολογηθώ ότι έχω τραύματα από την εποχή που η Μενεγάκη φορούσε concealer 9867875 τόνους πιο ανοιχτό από το υπόλοιπο πρόσωπο της.Και όλες εσείς που θέλετε να "φωτίσετε"την περιοχή διαλέγοντας ένα αρκετά πιο ανοιχτόχρωμο concealer θέλω να σας ενημερώσω ότι δεν τα καταφέρνετε!Μετά από λίγη ώρα γκριζάρει και κατά την γνώμη μου πάντα...δεν φαίνεται όμορφο.Διαλέξτε μια απόχρωση το πολύ 1-2 τόνους πιο ανοιχτό.Εγώ προτιμώ να είναι στον ίδιο τόνο.Συνεχίζουμε με το HD eyeshadow base (6,95€)και το τοποθετούμε σε όλο το βλέφαρο χωρίς να βάζουμε τόνους ποσότητας.

Ωραία...τώρα είμαστε έτοιμες να ζωγραφίσουμε πάνω στον καμβά(στο πρόσωπο μας καλέ!)

Μουτζούρωσα τα μάτια μου κοντά στις βλεφαρίδες με το black bean(4,95€) και το έσβησα προς τα πάνω.Φανταστείτε ότι άφησα ελάχιστο μαύρο.Και πάλι εδώ ισχύει το "ουκ εν τω πολλώ το ευ".Χρησιμοποίησα την purple smokey look kit(9,95€).Επειδή δεν έχουν ονόματα οι σκιές θα τις βαφτίσουμε Α1,Α2,Α3,Β1,Β2,Β3,Γ1,Γ2,και Γ3. Χρησιμοποίησα την Β2 σύριζα στις βλεφαρίδες και η τοποθέτηση γίνεται ταμποναριστά (η αλλιώς πατητά όπως λέει η Smug).Μετά πήρα την Γ2 και δημιούργησα την καμπύλη του ματιού.Η Γ3 μπήκε σαν γραμμή eyeliner και ενίσχυσε την καμπύλη του ματιού.Σβήσαμε με την Β1 απαλά προς τα πάνω.Όπως βλέπετε δεν μπόρεσα να αφήσω την αγαπημένη μου μονή σκιά 07 highlight (4,95€)παραπονεμένη μιας και παίζει στα περισσότερα μακιγιάζ μου.Η θέση της είναι κάτω από το φρύδι για να δώσει φωτεινότητα.Στο κάτω βλέφαρο έβαλα το jumbo pencil purple 618(4,95€) και το έσβησα με λίγη σκιά Α3. Στο waterline το έχω φετίχ και βάζω σχεδόν πάντα μαύρο μολύβι(jumbo eye pencil 601).Δίνει ένταση στο βλέμμα και το κάνει πιο sexy.Φυσικά την αγαπημένη μου μάσκαρα doll eye(9,95€) σε όσες στρώσεις θέλει ο καθένας.

Στα μάγουλα ήθελα να βάλω κάτι φυσικό και επέλεξα το 07 natural PB(8,95€).Στα χείλη αφού τα ενυδάτωσα έκανα το περίγραμμα με το 834 prune (4,95€)και το έσβησα λίγο προς τα μέσα.Συνέχισα με το 838 purple rain(4,95€) και γέμισα όλα τα χείλη.Μιας και η μόδα θέλει ματ χείλη και γιατί όχι ...ombre χείλη είπα να πειραματιστώ με αυτά τα 2 μολύβια χειλιών.Τελικά το αποτέλεσμα δεν ήταν όσο ombre το είχα φανταστεί....αλλά οκ....better luck next time!

Πως σας φάνηκε?Τι θα μου προτείνατε να δοκιμάσω την επόμενη φορά???

13 σχόλια :

  1. Το αγαπώ αυτό το μακιγιάζ και τα χρώματα είναι ονειρεμένα,έχεις tag

    http://desertrose2012.blogspot.gr/2013/02/10-fashion-make-up-mistakes-tag.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσο υπέροχο!!!βρήκα άτομο που αγαπάει ψυχρά χρώματα στα μάτια!@!!δεν το πιστεύω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://beautyworldnena.blogspot.gr/ poso teleiooooo~~ gine melos sto blog m an thes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ax ax teleio to post, na soy pw thn alitheia kai elpizw na mhn gelaseis mazi moy egw to fovamai ligo to mov xrwma sta matia eimai poly leykh me kastana matia kai mallia kai fovamai oti tha eimai san klooun poy ton exoyn vapsei gia tis apokries an kai oloi moy lene oti tha moy paei trela, koritsia me vazete se skepseis to vlepw na akolouthw thn texnikh sas kai na to dokimazw.
    parepiptontws kai xwris na thelw na eimai h xeiroterh spammer ston aiwna ton apanta anarwtiemai mhpws tha mporousate na rixete mia matia sto blog moy? molis to eftiaxa kai exei na kanei me fusika, organika kai viologika proionta omorfias kai elpizw san idea na aresei, ena sxolio, ena follow otidhpote tha me ekane super happy
    http://organickindofbeauty.blogspot.gr/
    alliws me vlepw na to diagrafw epeidh elikrina den xerw an tha aresei san idea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μωβ ειναι μια αποχρωση που ταιριαζει στις περισσοτερες επιδερμιδες και πρεπει να το δοκιμασεις.
      Καλη αρχή στο μπλογκ σου,εγινα ηδη μελος!

      Διαγραφή
  5. δεν έχω δοκιμάσει NYX ποτέεε :(
    έχετε taaaaaag ->http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2013/02/10-fashion-make-up-mistakes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα..
    Καλή ιδέα για ποστ και θα χαρώ πολύ αν μας δείξεις και άλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ μικρούλα!Αν εχεις καποια προτίμηση σε χρωματα να μου πεις και θα το κανω!

      Διαγραφή
  7. Ena, alla pio oraio apo ola ta alla mazi! Exo megali adunamia sto mob kai mou arese para polu auto to look!!! Na kaneis kai matching nails ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχα χρωματα, wow! και εγω βαζω συνεχεια μαυρο μολυβι στο waterline! :) αν έχεις την καλοσύνη ρίχνε μια ματιά πού και πού και στο (πολύ νέο)blog μου http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/
    ελπίζω να σου αρέσεi:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή