Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

I hate SMUGNIFICENT!


Δεν ξέρω πόσες από εσάς παρακολουθείτε την Smugnificent αλλά έχω να σας δηλώσω ότι την μισώ!Ναι,ναι....καλά ακούσατε!Την μισώ!Και αυτήν και τα μαλλιά της!Οκ,έχει πλούσια μαλλιά έτσι και αλλιώς και τα φροντίζει και τα περιποιείται με πολλούς τρόπους και πολλά προϊόντα  Αλλά υπάρχουν μερικές φωτογραφίες της ή βιντεάκια της που προσωπικά παθαίνω πλάκα με τα υπέροχα μαλλιά της και όταν την ρωτάω"wow,τι τα έκανες τα μαλλιά σου?" μου απαντάει με ΘΡΑΣΟΣ κυρίες και κύριοι "α,σήμερα δεν τα έκανα τίποτα!Απλά τα στέγνωσα!"
Ε όχι....αυτό είναι προκλητικό!Δεν το δέχομαι!!!!
Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που ο καλός θεούλης δεν τους χάρισε πλούσια μαλλιά και προσπαθούν με διάφορους τρόπους αχμμμ..να τα εμπλουτίσουν?!;Έχω επενδύσει σε τρέσες μαλλιών αφού αποφάσισα ότι με τα εξτένσιονς πετάω τα λεφτά μου σε τρύπιο κουμπαρά.
Επειδή λοιπόν έχω λίγα μαλλιά και λεπτά προσπαθώ να μην τα ταλαιπωρώ με διάφορα θερμαντικά μέσα γιατί αν τώρα που μιλάμε έχω 5 τρίχες...δεν θέλω να φανταστώ τα μαλλιά μου κακοποιημένα και μόλις 3 τρίχες!

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιώ πιστολάκι για να στεγνώσω τα μαλλιά μου(νομίζω μόνο η Φανή αφήνει τα μαλλιά της να airdry).Απλά τα ψήνω ή με το πιστολάκι ή με την μασιά όταν υπάρχει κάποιος λόγος(πχ να είμαι καλεσμένη στα oscars).Για αυτό λοιπόν,τις περισσότερες φορές που θα με δείτε θα έχω μαζεμένα τα μαλλιά.Γιατί από το να είναι απεριποίητα,προτιμώ να είναι μαζεμένα!




Και λοιπόν...τον Δεκέμβριο στην έκθεση ομορφιάς στην Θεσσαλονίκη,είδα ένα γκατζετάκι για τα μαλλιά το οποίο υποσχόταν ανάλαφρες μπούκλες χωρίς την χρήση θερμότητας.Στεγνώνεις κανονικά τα μαλλιά σου,τα τοποθετείς και μετά από 20' βουαλά...όμορφες μπούκλες!!!Δεν το σκέφτηκα πολύ πολύ....εντυπωσιάστηκα αμέσως οπότε και το αγόρασα!


Το αποτέλεσμα?Χμμμμ....δεν με ενθουσίασε....Τα άφησα 20' όπως μου είχαν πει αλλά προφανώς ο χρόνος δεν ήταν αρκετός.Δοκίμασα να κάνω μπούκλες και στην τρέσα μου.Τα άφησα ένα ολόκληρο βράδυ.Ομολογώ ότι οι μπούκλες πέτυχαν!Αλλά με ρωτάτε εμένα αν θέλω να κυκλοφορώ έτσι μέσα στο σπίτι για πολλές πολλές ώρες?Οκ,για 20' κάνω πέτρα την καρδιά μου....αλλά για παραπάνω...δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω!Προς το παρόν τα έχω αφήσει στην άκρη(όχι ακόμα στην άκρη άκρη aka αποθήκη) αλλά το πολύ πολύ να τους δώσω άλλη μια ευκαιρία.Το δοκίμασα 2 φορές στα δικά μου μαλλιά και 1 φορά στην τρέσα.Την πρώτη φορά που το έβαλα στα μαλλιά μου δεν έβαλα κάποιο προιον styling γιατί οραματίστηκα τις μπούκλες μου πολύ ανάλαφρες.Δεν κράτησαν ΚΑΘΟΛΟΥ.Την επόμενη φορά έβαλα αφρό για μπούκλες.Οκ,κράτησαν μισή μέρα αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που είχα φανταστεί.Στην τρέσα μου το αποτέλεσμα ήταν πολύ πολύ όμορφο και αφράτο.Αλλά όπως σας είπα το είχα αφήσει όλο το βράδυ.

Και για να κλείσω....θα ήθελα την γνώμη σας χωρίς φόβο και πάθος....πόσες από εσάς μισείτε την Smugnificent?Θέλετε να κάνουμε γκρουπάκι στο facebook" I hate Smugnificent and her hair"?

Υ.Γ:Μα δεν είμαι κούκλα με τα γυαλιά και τα μπλιμπλίκια στα μαλλιά?
Υ.Γ2:Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην σελίδα τους στο facebook 

Until next time...πολλά πολλά φιλάκια!

38 σχόλια :

  1. Εισαι κουκλα, ειναι γεγονος...Ετσι οπως τα ειχα δει,πιστευα οτι θα δουλεψουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τους δώσω άλλη μια ευκαιρία με έναν πιο δυνατό αφρό και με περισσότερη ώρα.Γιατί όπως είπα,στην τρέσα μου έχουν εκπληκτικό αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  2. Πιστεύω πως τα μαλλιά μου είναι στην καλύτερη τους κατάσταση ever και αυτό λόγω της αγαπημένης μας Smugnificent. Την άνοιξη θαρρώ συζητούσαμε για ένα wand που είχε αγοράσει και έκανε μπούκλες τα μαλλιά της. Τότε εγώ, η ορκισμένη εχθρός των μακριών μαλλιών, εγώ που περηφανευόμουν πως το γαλλικό καρέ μου δίνει τύπο και φινέτσα, απαρνήθηκα τις κοντές κουπ και άφησα να μαλλιά μου να μακρύνουν. Φυσικά είχαν το χάλι τους οπότε και άρχισα τα ματζούνια, πάντα με την καθοδήγηση της Smug. Λίγους μήνες αργότερα η μαμά μου ο Κέρβερος μου κάνει κοπλιμέντα για το πόσο λαμπερά και υγιή μαλλιά έχω και εγώ κουνιέμαι καμαρωτή καμαρωτή.
    Όχι, τις μπούκλες δεν τις κατάφερα αλλά δέχομαι να γίνω πειραματόζωο Άννα και να δοκιμάσω αυτά τα ... αλήθεια πως τα λένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπλιμπλικια τα λεω εγω...ετσι να τα ζητησεις!μπουαχχαχαχαχαχχα

      Διαγραφή
    2. είναι σαν τα "λεμπλεμπιά" που λέμε στην Πόλη τα στραγάλια τα άσπρα; χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Είσαι, είσαι μια κούκλα!!! Αυτά είχα και εγώ την περιέργεια να τα πάρω στην Έκθεση του Δεκέμβρη αλλά δεν τα είχα πάρει τότε τελικά...
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω στην εκθεση τα ειδα.τα ειδα,ενθουσιαστηκα με την ιδεα και τα αγορασα....

      Διαγραφή
  4. Και δεν έγιναν καλοσχηματισμένες μπούκλες ε? Κρίμα γιατί έτσι όπως τα είδα στην φωτογραφία θα έλεγα ότι θα έκαναν καλή δουλειά!!
    Το να πω, ότι έχω σπαστό (ανεξέλεγκτο) μαλλί αλλά το ισιώνω ελπίζω να μην σε εξαγριώσει.. χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το ξαναδοκιμασω και θα ακολουθησει part2.

      Διαγραφή
  5. Ψιτ κοπελιά!!!! αν θέλεις μπούκλες δοκίμασε βραστά ρόλεϋ!!! Από περιέργεια πόσο τα πήρες??? γιατί τα έχω δει ebay πολύ φθηνά....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 15€ τα 40 κομματια.ειμαι σχεδον σιγουρη οτι ebay θα τα βρεις φθηνοτερα αλλα ηταν μια παρορμητικη αγορα!

      Διαγραφή
    2. Που τα βρηκες 7.60€ θέλεις να μας πεις;

      Διαγραφή
    3. Eδώ http://www.ebay.co.uk/itm/20-pcs-Velcro-Rollers-Magic-Leverag-Circle-Hair-Styling-Roller-Curler-/271072880876?pt=UK_Health_Beauty_HairCare_Rollers_Curlers&hash=item3f1d33e8ec

      Διαγραφή
  6. Και γω μισώ να τη λατρευω τη smug...!!! Το πιστευεις οτι δεν ειχα προσεξει ποτε τα μαλλιά της? Ντροπή μου!! Ειναι τοσο φοβεερη κοπελα που ο χαρακτηρας της με εχει τυφλώσει και δεν βλέπω τιποτα αλλο...Μου χετε λείψει κουκλες..αλλα να ξερετε οτι σας διαβάζω και ας μη σχολιάζω παντα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ δεν την μισώ. Γιατί... έχω υπερβολικά πολλά μαλλιά!
    Το αντίθετο απο σένα βασικά.. Τις περισσότερες φορές τα αραιώνω όταν πάω κομμωτήριο!
    Δεν ξέρω αν φαίνεται κατι στο ανάλογο ποστ..
    http://princesagr.blogspot.gr/2012/09/phytobaume-volume-express-conditioner.html
    Μίσησε και μένα, μπορείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι μολις κατεκτησες την πρωτη θεση!

      Διαγραφή
    2. Στην λίστα του μίσους?
      Δεν το έκανα επίτηδες, αλλα πιστεψε με το να έχεις πολλά μαλλιά είναι εξίσου κουραστικό.
      Απο τις ώρες που τα περιοποιείσαι, απο τους πονοκεφάλους που σε πιάνουν όταν τα μαζευεις, απο τα λεφτά που χαλάς στο styling, και την τρίχα που μαζεύεις στο σπίτι ! άστο!

      Διαγραφή
    3. Πραγματικα...αν υποθετικα ημουν στην κατηγορια των κοριτσιων με τα πλουσια μαλλια,δεν φανταζομαι να ελεγα ποτε μα ΠΟΤΕ στην κομμωτρια αραιωσετα!Σας ζηλευω ολες!
      πονοκεφαλο εχω και εγω γιατι και εγω τα μαζευω συνεχεια!

      Διαγραφή
    4. Οταν το μαλλι σου μοιάζει με χαίτη αλόγου , ειδικά όταν ξυπνάς, πίστεψε με μπορεί να το πεις!
      Γονίδια...
      Και μαμά και μπαμπάς πολύ μαλλί ! (η μαμά περισσότερο απο μένα!)

      Διαγραφή
  8. Κάθε φορά που διαβάζω ποστ σου λιώνω στι γέλιο. Θεά δεν το συζητώ... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lol,thanks Μαρακι! <3

      Ξεχασες να αναφερεις και το "κουκλα"

      Διαγραφή
  9. Θεά!
    Κρίμα & ήθελα τόσο πολύ να "δουλεύουν" καλά..!
    Να γίνω η 2η μετά τη Φανή που απεχθάνομαι τη θερμότητα στα μαλλιά & δεν τα στεγνώνω ΠΟΤΕ με πιστολάκι! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω λεω να τα αφησεις ισια και στην ησυχια τους.Μου αρεσουν πολυ τα μαλλια σου και μαζεμενα και κατω,σου δινουν τυπο και ειναι το σημα κατατεθεν σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κακο ειναι οτι δεν ειναι ισια αλλα..."σπαστικα".και σε αγαπωωωωωωωωωωωω για τα καλα σου λογια!!!

      <3

      Διαγραφή
  11. κοίτα να δεις θα σου δώσω μια συμβουλή,μιας και εγώ έχω πολλά μαλλιά,ακόμα και το τεύτείο εξάμηνο που τα έκοψα γαλλικό καρέ!!!μην τα πειράζεις με άσκοπα πραγματα!!!εγώ είμαι 23 και ποτέ ποτέ δεν έχω βάλει λακ,κερί,αφρούς κτλ στα μαλλιά μου!!!βέβαια είναι ίσια και δε χρειάστηκε να είμαι ειλικρινης,πέρα που τα βάφω,μια φορά το δίμηνο!
    πάντα ακούω κοπλιμέντα για τα μαλλιά μου-την ποσότητα και την ποιότητα και έχω να σου πω τα εξής->
    1 φορά την εβδομάδα βάζε ζεστό ελαιόλαδο όλο το βράδυ,ή καστορέλαιο ή α,υγδαλέλαιο,μην τα φορτώνεις με προιόντα styling εαν τα λούζεις 3 φορές την εβδομάδα,και τα κόψεις για να δυναμώσουν-μην τα λυπηθείς όμως-μετά δε θα έχεις να ζηλέψεις ΤΙ ΠΟ ΤΑ!!!
    Και μια καλη βούρτσα φυσικά!!!
    Ελπίζω να σε βοήθησα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χαρα μου!Βαζω δαφνελαιο στα μαλλια μου και εχω δει τρομερη βελτιωση.Κανω μασκα σε καθε λουσιμο και σπανιως χρησιμοποιω προιοντα styling ή πηγες θερμοτητας.Σκοπευω να παρω καποια στιγμη και το tangle teezer αν και η βουρτσα που εχω ειναι πολυ καλη!

      σε ευχαριστω για τις συμβουλες!

      Διαγραφή
  12. Γειά σου Αννα είμαι και συνονόματη και συμπάσχουσα....πέντε τρίχες όλες και όλες μα καρδιά μικρού παιδιού.....
    Λιγά μαλλιά και μεγάλος καυμός μια πλούσια χαίτη αχ βαχ.
    Εκτός από λίγα είναι και σπαστικά ούτε ίσια ούτε σπαστά απλώς σπαστικά μπλιαξ και τα τελευταία 3 χρόνια πρόσθεσε και τις άσπρες τρίχες μπλιάξ μπλιαξ.
    Τα βάφω περίπου κάθε 5 εβδομάδες.
    Μεγάλη διαφορά είδα από τότε που άρχισα να βάζω πριν από το λούσιμο δαφνέλαιο με αιθέριο έλαιο δενδρολίβανο ή ελαιόλαδο με καστορέλαιο ενάλαξ σε κάθε λούσιμο.
    Το πιστολάκι δεν μπορώ να αποφύγω αλλά βάζω προίον για προστάσια από την θερμοτητα και προσέχω να μην τα καίω τα μαλλιά μου, απλά τα στεγνώνω σε χαμηλή θρμοκρασία και με την βοήθεια μιας βούρτσας τα στρώνω λίγο για να μην πετάνε.Μασιά χρησιμοποιώ μια άντε δύο φορές το χρόνο.

    Όσο αφορά το πιάσιμο δεν τα πιάνω συχνά γιατί κάποτε που τα έπιανα ουρά (όχι αλογο-ουρά αλλά κάτι σε ποντικο-ουρά το λες) διαπίστωσα ότι μου έπεφταν τα μαλλιά και έφταιγε το συνεχές τράβηγμα.

    Θα είχες να μου προτείνεις μια καλή βούρτσα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη μου συνονοματη.Θα μπορουσες ανετα να εισαι ο καθρεφτης μου.Και εγω σπαστικα μαλλια=ουτε ισια,ουτε σπαστα και οι ασπρες τριχες κανουν παρτυ στο κεφαλι μου!Δαφνελαιο χρησιμοποιω και εγω και εχω δει μεγαλη βελτιωση αλλα οκ,θαυματα δεν γινονται!Για βουρτσα σκεφτομαι να "επενδυσω"σε ενα tangle teezer.Stay tuned και μολις το αγορασω θα γραψω και την αντιστοιχη αναρτηση!

      Διαγραφή
  13. Άννα μου, μην τα πειράζεις τα μαλλάκια σου!!!
    Αν και έχω μακριά, σπαστά και πλούσια μαλλιά, προτιμώ να τα μαζεύω κότσο. Είναι το δικό μου σήμα κατατεθέν!!!
    Δεν αντέχω να έχω τα μαλλιά μου μες στα μάτια ή να πέφτουν στο πρόσωπο. Γι' αυτό και τα μαζεύω (με κλαμεράκια ή με μεγάλες πλαστικές φουρκέτες). Η μαμά μου φωνάζει που τα πιάνω συνέχεια και λέει, οτι φαίνομαι σαν 60άρα. Ακόμα και να χτενιστώ (για κάποιο κοινωνικό γεγονός) και τα κάνω ίσια, στο τέλος θα τα έχω μαζέψει. Από την άλλη ο άντρας μου λέει να τα κουρέψω καρέ!!! Δεν υπάρχει περίπτωση!!! Γενικά δεν με αρέσουν οι μεγάλες αλλαγές στα μαλλιά!
    Τα βάφω κάθε τρεις μήνες (αν και έχω λευκές τρίχες, δεν με νοιάζει ιδιαίτερα). Tα στεγνώνω τις περισσότερες φορές φυσικά (εκτός από πιστολάκι δεν έχω άλλα θερμαντικά μέσα) και χρησιοποιώ σπάνια προϊόντα styling. Το κακό είναι, ότι το τελευταίο χρόνο βλέπω μια μικρή αραίωση μπροστά (μάλλον από το διαρκές πιάσιμο). Σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποιο από τα έλαια που υπάρχουν στα φαρμακεία.
    Γενικά πιστεύω πως η κάθε κοπέλα ξέρει τι της ταιριάζει και πως μπορεί να αναδείξει καλύτερα το κούρεμα της. Σε προτείνω να ακολουθήσεις αυτό που θεωρείς εσύ το καλύτερο για σένα!
    xxx
    Έλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα,μη νομιζεις...και εγω με μαζεμενα μαλλια κυκλοφορω και μπαντανα γιατι και εγω δεν θελω τα μαλλια στο προσωπο μου.Απλα ψαχνω να βρω εναλλακτικους τροπους που δεν θα ταλαιπωρουν τα μαλλια μου που θα φαινονται και πλουσια και περιποιημενα.Νομιζω θα επενδυσω σε μια ακομα τρεσα.....

      Διαγραφή
  14. I have a hater :D smug:
    (well more than one, αλλά εσένα σ' αγαπάω) <3
    Στην Ελλάδα 19 φορές στις 20 τα στέγνωνα φυσικά, δυστυχώς δεν έχω πλέον αυτή την πολυτέλεια χρόνου εδώ και με τους μείον που χτυπά εδώ δε με παίρνει. Θέλω και πάνω από 4-5 ώρες για να στεγνώσουν. Παλιά τα αραίωνα για χρόνια γιατί ήταν πιο κοντά και ήταν φουντωτά. τώρα δε με ενοχλεί γιατί είναι μακριά και βαριά και κάθονται πολύ πιο όμορφα. Το αγαπάω το μαλλί μου, είναι καλύτερο από ποτέ. Έχω μια σχέση πάθους μαζί του χαχα. Αλλά τα δικά σου σου πηγαίνουν τόσο πολύ ίσια γιατί έχεις φαγωθεί δε καταλαβαίνω :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο που αραιωνετε τα μαλλια σας....ποτε δεν το καταλαβα.......

      Διαγραφή
  15. klaiwww me thn eisagwgh! haha! ki egw 5 trixes...ase mas!!grrr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυδια....εισαι να επενδυσουμε σε μια ακομα τρεσα?

      Διαγραφή
  16. Ετσι, είπα να ρίξω λάδι στην φωτιά και να πω οτι εχω τόσα μαλλια που τα αραιωνω παρα πολυ συχνά. Φεύγω τωρα. Γεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή