Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Οικονομικές αγορές: βερνίκια νυχιών Golden Rose


Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα βγήκα μια βόλτα και όλως τυχαίως βρέθηκα να αγοράζω βερνίκια. Ακούω γέλια; Όσες με ξέρετε, γνωρίζετε την αδυναμία μου στα βερνίκια νυχιών και το κουσούρι μου να αγοράζω ξανά και ξανά το ίδιο χρώμα με πολύ μικρή διαφορά στον τόνο. Δεν τολμώ να μετρήσω τα παλιά, δεν μπορώ να αντισταθώ στα καινούργια.
Σήμερα θα σας μιλήσω για τα Golden Rose. Ιταλική εταιρεία που τελικά κατέληξε να έχει το εργοστάσιο της στη γειτονική Τουρκία. Οι τιμές είναι πολύ προσιτές και τα βρίσκουμε κυρίως σε καταστήματα με προϊόντα του ενός ευρώ. Εγώ προμηθεύτηκα τα δικά μου από το κατάστημα "Mini Mall" στην Περαία.

Τα βερνίκια τους τα γνωρίζω από παλιά και τα χρησιμοποιώ συχνά. Εντύπωση κάνουν οι πολλές σειρές που έχουν. Κοιτάζοντας στη σελίδα τους θα βρείτε 17 παλιές και 3 καινούργιες. Δεν υπάρχει νομίζω περίπτωση να ψάχνεις μια απόχρωση και να μη τη βρεις.
Ας δούμε όμως τι καλούδια είχα στο καλάθι μου σήμερα.


Golden Rose Selective, στο χρώμα no.45 Strawberry Punch,16 ml , 1,90 ευρώ.

Σας θυμίζει κάτι; Τόσο η συσκευασία όσο και τα ml μας παραπέμπουν στα O.P.I. , μόνο που εδώ η τιμή είναι κατά πολύ πολύ χαμηλότερη.

Η σειρά Selective είναι από τις φρεσκολανσαρισμένες και έχει υπέροχα χρώματα. Βρήκα όλα αυτά τα γκριζολιλά και γκριζοκαφέ που λατρεύω (δείτε τα νο.35 και νο.38), φοβερές αποχρώσεις του κόκκινου και ξεχώρισα το νο.41, ένα σμαραγδί κόλαση.

Στεγνώνει σε χρόνο dt και με λίγη καλή θέληση μπορεί να φορεθεί και με μια μόνο στρώση. Θα σας ενημερώσω για τη διάρκεια.

Η μυρωδιά του είναι κανονική και στο αυτοκολλητάκι με τα συστατικά του δεν είδα να αναγράφονται τα 3 απαγορευμένα Formaldehyde, DBP, ή Toluene. 

Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ όλη η σειρά και δε βλέπω την ώρα να διαλέξω μερικά ανοιξιάτικα χρώματα και σίγουρα εκείνο το σμαραγδί που μου χαμογελούσε σήμερα.
Μπορείτε να δείτε το χρωματολόγιο της σειράς εδώ



Golden Rose Rich Colour, στο χρώμα νο.13 , 10,5 ml , 2.20 ευρώ

Άλλη μια νέα σειρά. Η συσκευασία είναι πολύ όμορφη και το ατού της δεν είναι άλλο από το πλατύ βουρτσάκι, μια μόδα που βλέπουμε από πέρσι στα βερνίκια. Πόσο τα βολεύομαι αυτά τα βουρτσάκια! Με ένα πέρασμα καλύπτουν όλο το νύχι και γλιτώνεις τις βουρτσιές και τα λάθη.

35 τα χρώματα αυτής της σειράς, με αγαπημένο μου το νο.19 , ένα καταπληκτικό φωτεινό πετρόλ ( που ταιριάζει περίφημα με ένα μεταξωτό Toi Moi φόρεμα που έχω, μαντεύετε τη συνέχεια ε; ). Μου άρεσε και το νο.15 (μου θυμίζει πολύ ένα του Κορρέ) και φυσικά το νο.5, τόσο σοφιστικέ αυτό το χρώμα.

Ωραία σύνθεση και εδώ, στεγνώνει επίσης πολύ γρήγορα και μπορεί να φορεθεί και αυτό με μια στρώση, αν και στις 2 στρώσεις το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο. Στα συστατικά του δεν βρήκα τα big3.

Μπορείτε να δείτε το χρωματολόγιο της σειράς εδώ



Golden Rose Magnetic, στο χρώμα νο.05, 11ml , 5,90 ευρώ.

Ελάτε να παίξουμε! Η πρώτη μου εμπειρία με μαγνητικό βερνίκι ήταν μια αποτυχία και μισή, τίποτα δεν είχε πάει καλά. Τότε η φίλη μου Χριστίνα είχε ανακαλύψει τα μαγνητικά της Golden Rose. Χαμηλότερη τιμή από άλλα της αγοράς και ωραίο, καθαρό αποτέλεσμα.

Πως το εφαρμόζουμε: Κουνάμε καλά το βερνίκι. Βάφουμε ένα νύχι και προτού στεγνώσει το χρώμα βάζουμε από πάνω τον μαγνήτη που περιέχει το κουτάκι. Το κρατάμε περίπου στα 3 χιλιοστά και μετράμε μέχρι το 5. Ντα ντααααν το χρώμα έχει μαγνητιστεί και ένα όμορφο σχεδιάκι έχει εμφανιστεί στο νύχι μας. Προχωράμε στο επόμενο νύχι. Ολοκληρώνουμε με ένα top coat.

Αυτό που διαφοροποιεί το συγκεκριμένο βερνίκι είναι ο βολικός μαγνήτης, που είναι ξεχωριστά από το μπουκαλάκι και το γρήγορο και καθαρό αποτέλεσμα. Κυκλοφορούν πολλά βερνίκια εκεί έξω που δίνουν ένα αχνό εφέ, ίσα που το διακρίνεις.

Μπορείτε να δείτε το χρωματολόγιο της σειράς εδώ


Golden Rose Paris, στο χρώμα no.02 , 11 ml , 2,20 ευρώ.

Η σειρά με την οποία πρωτογνώρισα τα Golden Rose. Ωραία βερνίκια σε ωραίες τιμές. Ικανοποιητική διάρκεια, πολλά χρώματα, στεγνώνουν γρήγορα και αφαιρούνται σχετικά εύκολα χωρίς να αφήνουν λεκέδες.

Είχα αρκετά χρώματα στο νεσεσέρ μου. Λέω "είχα" γιατί πριν λίγες μέρες μετακόμισαν όλα στο νεσεσέρ της μαμάς μου. Η μαμά μου είναι από τις γυναίκες που τα περισσότερα βερνίκια απλά δε στεγνώνουν ποτέ στα νύχια της. Ακόμη και μετά από πέντε ώρες έχει τύχει να ξαπλώσει και να μείνουν σημάδια από το σεντόνι. Με τα συγκεκριμένα βολεύτηκε πολύ.

Φυσικά το αγαπημένο της δεν είναι άλλο από το νο.83, ένα φλογερό κόκκινο που όλες οι Κωνσταντινουπολίτισσες αγαπούν. Εγώ πάλι έχω βάλει στο μάτι το νο.69 , ένα πολύχρωμο στρασωτό βερνίκι που φωνάζει από μακριά. Θα το βάλω στον αντίχειρα και στον παράμεσο και θα το συνδυάσω με σχεδόν όλα μου τα βερνίκια.

Μπορείτε να δείτε το χρωματολόγιο της σειράς εδώ


Golden Rose Ceramic, στο χρώμα νο.104, 9,7 ml , 2,20 ευρώ

Το έχετε δει ξανά εδώ, είναι το αγαπημένο μου βερνίκι για στάμπες. Οπάκ χρώμα, στεγνώνει γρήγορα, πολύ οικονομικό, η τέλεια επιλογή για στάμπες και σχεδιάκια.

Δυστυχώς τη σειρά αυτή δεν τη βρήκα στο φετινό κατάλογο και δεν γνωρίζω αν έχει καταργηθεί ή αν άλλαξε/βελτιώθηκε. Περιμένω την απάντηση του εισαγωγέα στην Ελλάδα και θα σας ενημερώσω. Πάντως έχω βρει μερικά βερνίκια στο Mini Mall σήμερα, οπότε θα πάω να στοκάρω.

EDIT: Τελικά έλαβα την απάντηση μου από την εταιρεία. Τα κακά νεα είναι πως δυστυχώς τα ceramic έχουν καταργηθεί αλλά τα καλά νέα είναι πως σε ένα μήνα περίπου θα λανσαριστούν τα ημιμόνιμα βερνίκια Golden Rose. Φαντάζομαι πως θα είναι εξίσου καλά και οικονομικά όσο και τα υπόλοιπα προϊόντα τους. Τα περιμένουμε λοιπόν.


Νομίζω για αυτά τα βερνίκια θα ξαναμιλήσουμε σύντομα. Στο μεταξύ μπορείτε να ρίξετε κλεφτές ματιές στη σελίδα τους εδώ, στου εισαγωγέα εδώ και στο facebook εδώ. Εμένα μου άρεσαν πολύ και από τη στιγμή που η τιμή τους είναι πολύ προσιτή και στη σύσταση τους δεν περιέχουν τα big3 δε βλέπω για ποιο λόγο να μην τα προτιμώ.

Σας φιλώ!!!       xxx

19 σχόλια :

  1. Καλημέρα...!!! Εγώ ευτυχώς ακόμα έχω έρωτα μόνο με τα καλλυντικά και όχι και τόσο με τα βερνίκια νυχιών... Είχα βρεθεί και εγώ πρόσφατα σε ένα μαγαζάκι με βερνίκια golden rose και πήρα από την καινούργια σειρά την rich colour ένα μανουδάκι....Το δικό μου χρώμα ήθελε δύο στρώσεις, στέγνωσε σχετικά γρήγορα και είχε μεγάλη διάρκεια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ευτυχία. Ποιο χρώμα πήρες; Εγώ δεν ήξερα ποιο να πρωτοδιαλέξω. Πάντως το έχω προσέξει και σε άλλες μάρκες βερνικιών, όλα τα χρώματα δεν καλύπτουν με τον ίδιο τρόπο, άλλα είναι πιο οπάκ και άλλα όχι. Το συγκεκριμένο πάντως εμένα χωρίς top coat και με φουλ δουλειές στο σπίτι μου κράτησε τρεις μέρες. Πολύ καλά για μια στρώση.

      Διαγραφή
    2. Εγω πηρα το Νουμερο 28 αν θες να δεις και το χρωμα ριξε μια ματια εδω http://efibeauty.blogspot.gr/2013/02/mini-haul.html....!!!
      Και με μια στρωση δεν ηταν ασχημο αλλα σαν να αφηνε καπως κενα και το ξαναπερασα για καλυτερο αποτελεσμα και εμενα με πολυ πλυσιμο πιατων μου κρατησε 4 μερες...!

      Διαγραφή
    3. Μόλις τσέκαρα την ανάρτηση σου. Είχες δίκιο, είναι πολύ όμορφο χρώμα το βερνίκι! Το έχεις καταλάβει πως θα είναι η επόμενη μου αγορά ε;

      Διαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει μερικά προϊόντα από την εταιρία και μου αρέσουν πολύ! Από βερνίκια η τελευταία μου εμμονή είναι να αποκτήσω τα Jolly Jewels αλλά δε νομίζω ότι κυκλοφορούν στην Ελλάδα, δεν τα έχει και στον κατάλογο του εισαγωγέα. Κρίμα, είναι τόσο όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @NatalieDouka μες στο μυαλό μου είσαι!!! Τα είδα και εγώ και τα λιγουρεύομαι τρελά!

      Διαγραφή
    2. Έστειλα στη σελίδα στο facebook να ρωτήσω αν θα τα φέρουν! Αν μου απαντήσουν θα σε ενημερώσω αμέσως! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τα λατρεύω τα golden rose. Έχουν υπέροχα χρώματα, ποικιλία από τελειώματα, καλή διάρκεια (νομίζω ότι αυτά με το πλατύ βουρτσάκι κρατάνε περισσότερο απ' όλα) και πολύ οικονομικές τιμές. Και τα βερνίκια classics νομίζω είναι της ίδιας εταιρίας ή θυγατρική και είναι και αυτά τέλεια, ειδικά τα glitter τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω ενα μαγαζι στη γειτονια μου και ειμαι θαμωνας μονο και μονο για αυτα.χιχι.φοβερα χρωματα πολυ καλη διαρκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως συνδυάζουν τιμή και ποιότητα, ειδικά αυτά τα 2 καινούργια πάρα πολύ μου άρεσαν.

      Διαγραφή
  5. Ποσο καιρο πριν τα ειχα παρει τα μαγνητικα θυμασαι? Ακομα ειναι μια χαρα και τα χρησιμοποιω! Εχω κι εγω αρκετα χρωματα απο τη συγκεκριμενη εταιρεια. Τα βρισκω σουπερ! Με γεια τα καινουρια χρωματακια και περιμενω να δω κι εκεινο το σμαραγδι μολις το τσακωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν την ξέρω αυτή τη μάρκα,αλλά θα την έχω στα υπόψιν μου πλέον,!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κερσεν δεν τα ξέρω!!! Απαράδεκτη έτσι??? Δεν το έχω ρε συ με τα βερνίκια..αν τα δω μπροστά μου όμως όλο και κάτι θα τσιμπήσω....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν θελεις το πιστευεις....δεν εχω κανενα βερνικι golden rose!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ουτε εγω εχω βερνικι golden rose οπως δεν εχω και μαγαζι στη γειτονια μου που να τα πουλαει..ειδικα αυτη η σειρα που μοιαζει με τα λατρεμενα μου opi μου κινησε τρελα την περιεργεια!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kanena glitter den blepo kai anisuxo. Polu kala ontos ta golden rose kai exei pantou, akoma kai sta euroshop, opote briskontai eukola. Tora na doume poios 8a ferei tin seira Jolly Jewels me ta gitter giati ego auta 8elo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραια χρωματα!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή