Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Σεμινάρια μακιγιάζ από τη Seventeen 2013

Ζεστό καφεδάκι και καλούδια ομορφιάς από την Seventeen.
 
 Γεια σας κορίτσια μου!

Όταν έψαχνα πληροφορίες για τα ελληνικά καλλυντικά (βλ. εδώ την ανάρτηση) είχα προσέξει στη σελίδα της Seventeen πως η εταιρεία διοργανώνει δωρεάν σεμινάρια μακιγιάζ. Αυτό υπήρχε σε μια ακρίτσα στο μυαλό μου και να σας πω και τη μαύρη μου αλήθεια πίστευα πως η ανάρτηση της Seventeen ήταν παλιά και πως μάλλον τα σεμινάρια δεν ίσχυαν πια. Τελικά το συζήτησα με φίλες bloggers και αποφασίσαμε να δηλώσουμε όλες μαζί συμμετοχή. Πράγματι, λίγες μέρες μετά επικοινώνησαν μαζί μας και μας ενημέρωσαν για τον τόπο και χρόνο διεξαγωγής του σεμιναρίου. Πήγα με μεγάλη χαρά και περιέργεια...

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες. Στο δικό μου γκρουπ η πιο μικρούλα ήταν 18 ετών και η μεγαλύτερη είχε παιδιά που σπούδαζαν. Είναι τρίωρης διάρκειας και περίπου 10-15 ατόμων τη φορά. Η κάθε κοπέλα έχει μπροστά της μια σειρά για μακιγιάζ, κάποια πινέλα και σφουγγαράκια, τους τρέχοντες οδηγούς της εταιρείας και φυσικά ένα μεγάλο καθρέφτη.


Μας υποδέχθηκε η κα. Αλεξία Τζιαβέτα, make up artist της Seventeen και αν και δε γνωριζόμασταν οι συμμετέχουσες μεταξύ μας ο πάγος έσπασε πολύ γρήγορα και άρχισαν τα γέλια και τα πειράγματα (τα σεμινάρια έγιναν από 23-26/1 πρωί και απόγευμα και δήλωνες όποτε ήθελες, δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω στο γκρουπ με τις φίλες μου). 
Μάθαμε κάποια στοιχεία της εταιρείας και έγινε μια σύντομη εισαγωγή. Μετά μαζέψαμε όλες τα μαλλιά μας και άρχισαν τα καλύτερα!

Ξεκινήσαμε με ένα καλό ντεμακιγιάζ. Πρώτα μας μοίρασε η κα.Τζιαβέτα βαμβάκι και υγρό ντεμακιγιάζ και μετά μας εξήγησε αναλυτικά πως να ντεμακιγιάρουμε τις βλεφαρίδες μας χωρίς να τις ταλαιπωρήσουμε. Δεν τρίβουμε με μανία παρά μόνο κάνουμε απαλές κινήσεις προς τα έξω. 


Σειρά είχε το γαλάκτωμα.
Μπορεί να είχα και πάνω από 6 μήνες να χρησιμοποιήσω γαλάκτωμα. Δεν τα συμπαθώ καθόλου και προτιμώ τα "νεράκια" ντεμακιγιάζ καθώς επίσης και τα μαντηλάκια. 
Η κα.Τζιαβέτα πάλι μας σύστησε τη συστηματική χρήση γαλακτώματος και μάλιστα ανάλογου του δέρματος μας και όχι κάποιο για όλους τους τύπους δέρματος και επέμενε να διαγράψουμε διά παντός τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ από τη ρουτίνα μας.
 Η αλήθεια είναι πως τα μαντηλάκια αυτά τα βρίσκω σούπερ βολικά και γρήγορα αλλά και η Άννα με μαλώνει κάθε φορά και με συμβουλεύει να προσθέτω τουλάχιστον λίγο διφασικό υγρό ντεμακιγιάζ όταν καταφεύγω σε αυτά.
Αρνητική ήταν επίσης η κα. Τζιαβέτα και με τον πρωινό καθαρισμό του προσώπου με σαπούνι και νερό. Χμμ και αυτό το έκανα λάθος; Λατρεύω τα καθαριστικά προσώπου και τα χρησιμοποιώ καθημερινά και το βουρτσάκι χειρός μου. Έχω την αίσθηση πως αν δεν μπει νεράκι και σαπουνάκι το πρωί το πρόσωπο μου δε θα είναι καθαρό. 
 Άννα, νομίζω πως εδώ χρειαζόμαστε και τα δικά σου φώτα.

Η γνώμη της Άννας: Η αλήθεια είναι ότι δεν σου προτείνω 2φασικό προιόν ντεμακιγιάζ αλλά 3φασικό. Δηλαδή ένα προϊόν που να τα κάνει όλα. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να ταλαιπωρείς τις βλεφαρίδες σου. Οκ, σου επιτρέπω τα μαντηλάκια αλλά με προϊόν για να γίνει το ντεμακιγιάζ πιο εύκολα!Και επίσης....στο μόνο που θα συμφωνήσω με την κα.Τζιαβέτα για τον πρωινό καθαρισμό με νερό και σαπούνι (όχι ότι αλλάζει κάτι αν νυχτώσει) είναι ότι αν το νερό της περιοχής είναι αρκετά σκληρό αισθανόμαστε το δέρμα μας να τραβάει. Για αυτόν τον λόγο μπορεί να ακολουθήσει η τονωτική λοσιόν.


Επόμενο βήμα η απολέπιση.
Μου άρεσε ακετά το προϊόν, είχε ωραίο κόκκο, ούτε πολύ έντονο ούτε πολύ μικρό, νομίζω το scrub θα το κοιτάξω μόλις τελειώσει το δικό μου. Πάνω στη συζήτηση έμαθα πως η Seventeen ανήκει στον όμιλο Hellenica και που εκτός από την Seventeen και την Radiant εισάγει και τα ελβετικά Sensitiva. Σας θυμίζει κάτι; Ναι, την ανάρτηση μου εδώ :)

 



Πολύ ωραία ήταν τα σφουγγαράκια του σεμιναρίου (τα οποία είναι καινούργια και τα πήραμε μετά μαζί μας). Η κα. Τζιαβέτα μας πρότεινε τη χρήση του για την αφαίρεση και του γαλακτώματος και του απολεπιστικού.
Το scrub και στο σπίτι συνηθίζω να το αφαιρώ με σφουγγάρι, όπως και τις μάσκες. Αισθάνομαι πολύ άβολα όταν πρέπει να ξοδέψω πολλά βαμβακάκια.


Τελευταίο βήμα του καθαρισμού μας η λοσιόν
Εδώ να σημειώσω πως αμέσως μετά την απολέπιση μπορεί να γίνει μια μάσκα (ή ακόμη καλύτερα μια μάσκα καθαρισμού και έπειτα μια μάσκα λάμψης) και έτσι να γίνει ένα σπιτικό spa προσώπου.
Η Seventeen έχει τρεις τύπους λοσιόν, εγώ δοκίμασα αυτή για μικτό-λιπαρό δέρμα.


Η λοσιόν είναι το τελευταίο βήμα σε κάθε καθαρισμό. 
Είναι αυτή που θα τονώσει το δέρμα και θα συσφίξει τους πόρους του δέρματος μας. Αφαιρεί τα υπολείμματα του γαλακτώματος και του μακιγιάζ που έχουν τυχόν απομείνει και ρυθμίζει τη λιπαρότητα του δέρματος. Παράλληλα αναζωογονεί και ενυδατώνει τα κύτταρα του προσώπου. Μπορεί λοιπόν να μη σας "γεμίζει" το μάτι αλλά είναι σημαντική και πολύ ωφέλιμη για το δέρμα .
Η Seventeen έχει τη σειρά Specifics, η οποία είναι από τις πολύ οικονομικές. Η λοσιόν που δοκίμασα μου άρεσε και νομίζω πως ταίριαξε και αρκετά στο δέρμα μου. Δεν ένιωσα κάποιο τράβηγμα και τα μάτια μου δεν έτσουξαν καθόλου.
Σε αντίθεση με τα γαλακτώματα, τις λοσιόν τις συμπαθώ πολύ και τις χρησιμοποιώ πολύ. Εκτός από τον καθαρισμό τις χρησιμοποιώ και κατά τη διάρκεια της ημέρας (όταν δε φοράω μακιγιάζ) για να αποφύγω τη λιπαρότητα του προσώπου μου. Ειδικά το καλοκαίρι αποθηκεύω τη λοσιόν μου στο ψυγείο και με ανακουφίζει ιδιαίτερα.
 Άννα, θα μας δώσεις και εδώ τα φώτα σου για το πόσο σωστή ή όχι είναι η τακτική μου.


Η γνώμη της Άννας: Δεν θα χρησιμοποιούσα την λοσιόν ενδιάμεσα κατά την διάρκεια της ημέρας γιατί αισθάνομαι ότι φυλακίζει την βρωμιά στο δέρμα μου. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ένα ιαματικό νερό (και εγώ το δικό μου στο ψυγείο το έχω) και να δροσίσεις το δέρμα σου αλλά και να ανανεώσεις την διάθεση σου.


Σειρά είχε η ενυδάτωση.
Μπορούσαμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε μια γκάμα, αλλά εμένα το μάτι μου έπεσε σε αυτές τις δυο. 
Είναι από τη σειρά για άνω των 30 ή για δέρματα με μεγαλύτερες ανάγκες. Η μια είναι αντιρυτιδική/ενυδατική με σταφύλι και υαλουρονικό και η άλλη συσφικτική/αναπλαστική με ρετινόλη. 
Η κρέμα με το σταφύλι μου θύμισε πάρα πολύ την αντίστοιχη σειρά της Caudalie και η πολύ χαμηλή τιμή της (17 ευρώ) την κάνει ιδιαίτερα ελκυστική. 
Μου αρέσει πολύ και η συσκευασία, απεχθάνομαι τα βαζάκια που πρέπει να βάλω μέσα το δάχτυλο μου (και βαριέμαι πρωί πρωί να ψάχνω σπάτουλα).
Δυστυχώς η σειρά δεν έχει κάποιον ορό, που τον θεωρώ απαραίτητο για την περιποίηση και τροφή του δέρματος μου. Υπάρχει ορός στα προϊόντα Sensitiva από όσο γνωρίζω αλλά δεν έτυχε να τον δοκιμάσω.



Έγινε ένα μικρό διάλλειμα για καφέ και κουλουράκια και όταν επιστρέψαμε είχε έρθει πια η ώρα του μακιγιάζ!
Κανονικά το σεμινάριο περιλαμβάνει ένα πεντάλεπτο μακιγιάζ και έπειτα τη μετατροπή του σε βραδινό, αλλά στο γκρουπ που έτυχα συμφωνήσαμε να μας περιγράψει η κα. Τζιαβέτα το πεντάλεπτο και να προχωρήσουμε στο βραδινό, για να έχουμε περισσότερο χρόνο για απορίες και προσωπικές συμβουλές. Μιλήσαμε για τις κόμπακτ πούδρες και τις πούδρες make up, την κάλυψη των ατελειών με πράσινο στικ και των μαύρων κύκλων με κίτρινο.

 Διαλέξαμε λοιπόν το κατάλληλο υγρό make up, επιλέγοντας ανάμεσα στο μη λιπαρό Time plus και στο καλυπτικό Natural Velvet και βάλαμε και 1-2 τόνους ανοιχτότερο concealer. Δοκιμάσαμε όλες την loose πούδρα, μιας και αυτή προτείνεται για συνδυασμό με υγρό make up. Τα απλώσαμε με σφουγγαράκι που μας δώθηκε και το οποίο μετά πήραμε και μαζί μας.

  
Έχοντας λοιπόν έτοιμη τη βάση μας δώσαμε χρώμα στο πρόσωπο μας με τα ρουζ Seventeen και λάμψη με την νέα πούδρα λάμψης που κυκλοφόρησε και έχει σκόνη μαργαριταριού. 
Η κα. Τζιαβέτα έδειξε στην κάθε μια μας πως να εφαρμόσει σωστά το ρουζ για να την κολακεύσει και τι να αποφύγει. 
Ξεκινήσαμε πρώτα με το ρουζ για να μην είναι εντελώς αποχρωματισμένο το πρόσωπο και μας φανεί έντονο το μακιγιάζ στα μάτια.
Για το μακιγιάζ υπήρχαν πινέλα και μπατονέτες. Τα πινέλα ναι μεν ήταν καθαρά αλλά ήταν χρησιμοποιημένα. Εγώ είχα μαζί μου τα δικά μου πινέλα, το ίδιο μπορείτε να κάνετε και εσείς. Θα χρειαστείτε ένα πινέλο πούδρας, ένα για ρουζ και ένα για τα χείλη. Για τις σκιές υπάρχει καινούργιο διπλό με σφουγγαράκι, το οποίο φεύγοντας το παίρνεις μαζί σου. 
Γενικά υπήρχε μια προσοχή στην χρήση των καλλυντικών. Είχα κάποιους ενδοιασμούς για τη μάσκαρα και το eye liner αλλά αν το καλοσκεφτούμε τι διαφορά θα έχει το σεμινάριο από όλες τις φορές που μας έχουν κάνει μακιγιάζ σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών;



Για το μακιγιάζ των ματιών κάναμε μια τεχνική με τρία χρώματα. Απλώσαμε μια ανοιχτόχρωμη σκιά σε όλο το κινητό βλέφαρο, κάναμε μια "γραμμή" με τη δεύτερη σκιά στο σημείο που τελειώνει το καπάκι και αρχίζει το κόκκαλο και δώσαμε έντονο ύφος με τη σκουρόχρωμη σκιά στην εξωτερική γωνία και στο κάτω βλέφαρο. Είχαμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε καφέ, μωβ και μπλε αποχρώσεις σε μονές σκιές αλλά και σε τριπλέτες. Δοκιμάσαμε και το μολύβι φρυδιών της Seventeen.

Η κα. Τζιαβέτα μου έβαλε μολύβι, eye liner και μάσκαρα και μου διόρθωσε τα λάθη που είχα κάνει στο μακιγιάζ μου. Μάσκαρα χρησιμοποίησα τη Stylist, που σας είχα δείξει και εδώ, αλλά έμαθα και για τη Magic Definition ιδανική για πολύ κοντές και λεπτές βλεφαρίδες. Δοκιμάσαμε και τα νέα ματ κραγιόν της Seventeen, τα οποία αν και ματ δεν τα ένιωσα ξηρά, αντίθετα ήταν πολύ ευχάριστα στα ταλαιπωρημένα από το κρύο χείλη μου. Το τελικό touch στο μακιγιάζ μου ήταν ένα στικ λάμψης ψηλά στα ζυγωματικά μου.
Το μακιγιάζ μου ήταν έτοιμο!
Είπαμε και δυο λόγια για τις βαφές Lorvenn και τις μίξεις τους και δοκιμάσαμε το ξηρό λάδι μαλλιών και σώματος Exotic Oil με έλαια Argan και Monoi.
Πόσο μου άρεσε το λαδάκι! Το έβαλα στα μαλλιά μου και μοσχοβόλησε και η ξηρή του σύνθεση ναι μεν τα ενυδάτωσε αλλά δεν τα λάδωσε ούτε τα βάρυνε.
Το λαδάκι αυτό σίγουρα θα το ψάξω στο Hondos, έχω την αίσθηση πως η τιμή του είναι περίπου στα 12 ευρώ, δεν είμαι όμως σίγουρη για αυτό. Θα το ψάξω και θα σας πω. Πάντως η πρώτη εντύπωση ήταν πολύ θετική.
Φεύγοντας πήραμε από μια σακουλίτσα που είχε μέσα τα σφουγγαράκια που χρησιμοποιήσαμε στο μακιγιάζ, ένα scrub και μια μάσκα. Νομίζω η ποσότητα είναι αρκετή για δυο χρήσεις, ίσως και τρεις.


Μου άρεσε πολύ το σεμινάριο και ευχαρίστως θα ξαναπήγαινα. Ήταν ένα ευχάριστο τρίωρο περιποίησης. Ξέφυγα για λίγο από τις υποχρεώσεις μου και αφιέρωσα λίγη ώρα στον εαυτό μου μαθαίνοντας χρήσιμα πράγματα. Ίσως κάποιες κοπέλες που ασχολούνται αρκετά με τις τεχνικές του μακιγιάζ να το βρουν απλό, για όλες τις υπόλοιπες όμως είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουν και να πειραματιστούν. Είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμάσει κάποια τα προϊόντα της Seventeen χωρίς την υποχρέωση αγοράς. Βρήκα την ευκαιρία να ρωτήσω κάποιες απορίες που είχα που μέσα σε ένα κατάστημα καλλυντικών δεν είχα ποτέ το χρόνο να ρωτήσω. Υποθέτω πως κάποια πράγματα είναι και θέμα τύχης και συγκυριών, στο γκρουπ που έτυχα όλες οι κοπέλες ήταν ευδιάθετες και καλοσυνάτες και με τη στάση τους βοήθησαν και την make up artist να μας πει και να μας δείξει πέντε πράγματα παραπάνω.
Μου άρεσε πάρα πολύ η κίνηση αυτή της Seventeen. Νομίζω είναι τα μοναδικά δωρεάν σεμινάρια μακιγιάζ, χωρίς καμία απολύτως υποχρέωση αγοράς.
 Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή εδώ και να περάσετε και εσείς ένα τρίωρο ομορφιάς και περιποίησης.

Περιμένω να μου γράψετε εντυπώσεις όσες πήγατε.
Σας φιλώ!!!           xxx

27 σχόλια :

  1. Πέρασες τέλεις και ομολογώ σε ζήλεψα λίγο!!! Πολύ ωραια ανάρτηση!
    Φιλια
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Για δωρεάν σεμινάριο μια χαρά το βρήκα και ναι το χάρηκα πολύ.

      Διαγραφή
  2. Πρεπει να ειναι παρα πολυ ομορφα! Εγω να δω ποτε θα καταφερω να παω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλού κακού δήλωσε συμμετοχή, μήπως και αργήσουν να το οργανώσουν πάλι

      Διαγραφή
  3. μου αρεσει τοοοοοοοσο πολυ ο τροπος που γραφεις!!!!οσο για τα σεμιναρια μου αρεσαν παρα πολυ και περασα πολυ ομορφα!!!την μερα που πηγα εγω ημουν μαζι με αλλες 2 bloggers και καλες φιλες και θα ηθελα πολυ να ημασταν περισσοτερες bloggers μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΑΑ τι ωραία!!Και συνεχιζονται ακόμα???θα πάω σίγουρα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζονται ακόμη και γίνονται σε όσες πόλεις μαζευτούν άτομα, ναι να πας!

      Διαγραφή
  5. έχω πάει στο παρελθόν είναι τέλεια!!
    σας έχω κάνει tag!!!!!!
    http://jiubilo.blogspot.gr/2013/01/to-tag-23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρέπει να είναι εκπληκτικά! Μαθαίνεις τόσα πράγματα για το μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούς κάποιες χρήσιμες πληροφορίες, ίσως σε κάποιες κοπέλες φανούν λίγα και για αρχάριες, είναι όμως δωρεάν οπότε αν έχεις χρόνο αξίζει.

      Διαγραφή
  7. Πόσες φορές έχω δηλώσει συμμετοχή αλλά μάλλον στην Πάτρα δεν μαζεύεται εύκολα κόσμος....
    Από τις φωτογραφίες φαίνεται οτι πέρασες πολύ όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα με σκοπό να περάσω καλά και πέρασα πράγματι ωραία. Πατρινιές ενωθείτε!

      Διαγραφή
  8. Γειά σου Ελένη, σε έκανα tag!
    http://whathappensnowat.blogspot.gr/2013/01/im-tagged-22.html

    αν θέλεις στείλε μου το link να δω και το δικο σου! :)
    p.s. μαρεσει πολυ η περιγραφη σου για το σεμινάριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σπάνια σχολιάζω αλλά βλέποντας τις φωτογραφίες δεν μπορώ να μην το πω... Εντάξει, ωραίο το μακιγιάζ, άβαφτη όμως είσαι πολύ όμορφη :-)
    Μίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kersen τυχερούλα ζήλεψα...αλλά που ο χρόνος!!! Καλά έκανες και πήγες...φαίνεται πως πέρασες όμορφα, όμορφη!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαιρομαι που περασες τοσο ομορφα και δημιουργικα την ημερα σου.παντα τετοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε έκανα tag :D οταν το κανεις αν θες στειλε μου το link να το δω :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://allaboutwomenbylissie.blogspot.gr/2013/01/a-little-different-tag.html :D

      Διαγραφή
  13. Ωραια πραγματα! Και ωραιο το χαβιαρονυχο επισης! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Axxxxx ti oraia! Krima pou den mporesa na er8o, alla tin epomeni fora oposdipote ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πήγα πριν μια βδομάδα & όντως ήταν τέλεια!!! Πολύ όμορφη εμπειρία & σίγουρα θα ξαναπάω!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έχετε tag!!!!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2013/02/tag-10-fashion-and-makeup-mistakes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΕΙΑ ΣΟΥ. Κ ΓΩ ΠΗΓΑ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ 3ηΕΠ.ΑΣ.ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΑΚΙΓΙΑΖ!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ Κ ΤΟ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ.ΕΠΑΘΑ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Κ ΣΥΝΙΣΤΩ ΚΑΜΜΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΦΟΡΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟ ΤΕΤΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ.ΑΚΟΜΑ Κ ΣΕ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΜΑΣΚΑΡΑ.ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ Κ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ 'ΣΕΒΕΝΤΙΝ'.ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 15 ΜΟΥ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΤΗΣ(ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 45).ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή