Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

My Nyx make up looks



Σε αυτήν την ανάρτηση...θα μου επιτρέψετε να γίνω λίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο ψωνάρα και να την αφιερώσω στο απεριόριστο ταλέντο μου,την αστείρευτη δημιουργικότητα μου και φυσικά την μετριοφροσύνη μου!
Τι θα σας δείξω?Μα φυσικά μακιγιάζ από τα χεράκια μου με προιόντα NYX.Τι είπατε?Δεν έχετε κάνει ακόμα like στην σελίδα τους?Να σας ενημερώσω ότι εσείς χάνετε,γιατί διαγωνισμοί και εκπλήξεις κρύβονται μέσα στην σελίδα τους για τα μέλη τους.Όσοι θέλετε μπορείτε να κάνετε like πατώντας εδώ. ΕΔΩ λέμε.....καλά....αν θέλεις πάτα και εδώ.


 1.Η πρώτη μου δημιουργία ήταν με την παλέτα που μου έδωσε η αγαπημένη Κέρσεν(έλα...πιες λιγο κρασί).Την συγκεκριμένη παλέτα(TS13-cherry/cool blue/hot pink 8,95€) την είχαν δώσει στα εγκαίνια στις 6 Οκτωβρίου και περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στην ανάρτηση της Ελένης εδώ ή στην δική μου σκοπιά εδώ.Γενικώς νομίζω ότι το έχω αναφέρει αρκετές φορές ότι το μπλε είναι αγαπημένο μου χρώμα.Στο συγκεκριμένο μακιγιάζ το έχω περάσει απαλά και το έχω σβήσει μαζί με το σκούρο μαυροκαφέ της 5πλης παλέτας(ESP5CO7 I dream of Jamaica 8,95€).Το αγαπημένο μου μπλε μολύβι για τα μάτια(913 Sapphire4,95€ ) και το ροζ ρουζ μου(PB05 Pinky 8,95€).




2.Εδώ εμπνεύστηκα από το σκουλαρίκι μου.Η Μελίσσα με κοροιδεύει ΠΑΝΤΑ όποτε το φοράω και σχεδόν με κυνηγάει για να μου το βγάλει!Έχω τόσο θράσος ώστε να επιμένω να το φοράω και να βγάζω και φωτογραφίες με το μακιγιάζ μου!Αφού έκανα μια μαύρη γραμμή με το jumbo eye pencil black bean 4,95€,πέρασα από πάνω το πιο σκούρο καφέ της παλέτας(ESP5C02 Idream of st.Marteen  8,95€).Η τοποθέτηση γίνεται "πατητά"και όχι "τριφτά" όπως λέει και η Smugnificent Mars σε ένα βιντεάκι της.Θέλουμε το χρώμα να βγει έντονο και θα σβήσουμε στο τελείωμα καλά με ένα πινέλο όπως το Β15-ΝΥΧ. Από πάνω πέρασα το ανοιχτόχρωμο της ίδιας παλέτας και από κάτω το emerald city 911(4,95€) μολύβι μου σβήνοντας το απαλά με την ανοιχτόχρωμη σκιά.Στα μάγουλα χρησιμοποίησα το PB12 Terracota 8,95€.


3.Έμπνευση ο Bond,o James o Bond καλέ και η ταινία χρυσοδάχτυλος. Εγώ to be exact είμαι η goldenEye.Βάλαμε λοιπόν το χρυσό από την παλέτα ESP5C02 σε όλο το κινητό βλέφαρο και χρησιμοποιήσαμε το σκούρο για να δώσουμε βάθος στο βλέμμα.Κάτω από το φρύδι η ανοιχτόχρωμη σκιά ,ρουζ PB12 Terracota (8,95€) και στα χείλη φόρεσα κοραλλί περίγραμμα 824 orange(4,95€) και κοραλλοπορτοκαλοσομωνροζ κραγιόν από την σειρά round lipsticks(4,95€) . Όσο περίεργο κι αν σας ακούγεται το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο.Το κακό είναι ότι δεν είχα αποτριχώσει το μουστάκι μου και απέφυγα να βγάλω φωτογραφία το κραγιόν. Χοχοχοοχοχοχοχ



4.Tickle me PINK. Έμπνευση,τι άλλο?Το μπλογκ μας!Πιο ροζ...μπορεί και να πεθάνεις....και τα ροζ φλαμίνγκο όλου του κόσμου με κοιτάζουν με καχυποψία μετά από αυτό το μακιγιάζ.....Το ξέρω ότι οι περισσότερες έχουν συνδυάσει το ροζ με την Μπάρμπι και τα γαλάζια μάτια της.Ε,όχι λοιπόν!Πάω κόντρα στο κατεστημένο και τολμώ να φορέσω ΡΟΖ. Η αλήθεια είναι ότι άκουσα πολλά κολακευτικά σχόλια και νομίζω ότι θα το ξανακάνω!Στην φωτογραφία όπως βλέπετε....αποτρίχωσα το μουστάκι μου!Yeah baby!Και εδώ χρησιμοποίησα την TS13-cherry/cool blue/hot pink (8,95€) το ρουζ PBO5 Pinky (8,95€) και στα χείλη έβαλα μόνο μολύβι το 835 Pinky (4,95€).



ps:Για eyeliner χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου liquid liner with grow lash serum 24,95€ή το felt tip liner 12,95€.Ομολογώ ότι έχω μια αδυναμία στο πρώτο...Για μάσκαρα δεν μπορώ να ξεφύγω από την Doll eye 9,95€ είτε είναι για μάκρος είτε για όγκο(προτιμώ τον όγκο).


Αυτά από εμένα προς το παρόν,αν σας άρεσε περιμένω τα σχόλια σας,επιφωνήματα θαυμασμού,κραυγές,αλαλαγμούς κλπ κλπ.

Τι είπες?Δεν έχεις κάνει ακόμα like στην σελίδα της NYX?Τελευταία φορά θα το πω...πάτα εδώ για να παίρνεις μέρος στους διαγωνισμούς αλλά να ενημερώνεσαι και για εκπτώσεις και events.

Until next time πολλά πολλά φιλιά!

23 σχόλια :

  1. Με πεθαίνουν που με πεθαίνουν οι βλεφαρίδες σου βάζεις και την Doll eye.... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ο σωστος τροπος εφαρμογης ειναι πατητα και οχι τριφτα! <3

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. την αγαπω!παρα πολυ καλη ειναι και η propel my eyes...αλλα δεν μπορω να ξεκολλησω απο την doll eye!

      Διαγραφή
  3. Να πω ότι μου άρεσε πιο πολύ το τελευταίο ροζ look? Είμαι φαν του μπλε και νόμιζα ότι με την πρώτη φωτό βρήκα το αγαπημένο μου, αλλά όχι... Τέλειο και το μολύβι χειλιών!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα...δεν περιμενα να αρεσει τοσο πολυ το ροζ look.πολυ χαιρομαι που σου αρεσε!

      Διαγραφή
  4. ουτε ενα επιφωνημα θαυμασμου ε?χμμμ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκτός από τα πολύ ωραία μακιγιάζ,το σκουλαρίκι είναι καταπληκτικό! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 'Ολα ωραία αλλά τo δύο μου άρεσε πιο πολύ από όλα!!! Οι βλεφαρίδες σου τα σπάνε συμφωνώ με smug!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικά τα μακιγιάζ αλλά περισσότερο μου άρεσε ο τρόπος που γράφεις!!!Συγχαρητήρια, είσαι καταπληκτική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο τα καλυτερα κοπλιμεντα που εχω ακουσει το τελευταιο διαστημα!σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  8. Όλα είναι ωραία αλλά το ροζ είναι εκπληκτικό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά,Άννα,έγραψες!Ζωγράφισες μάλλον! Δεν ξέρω τι να πω! Τέλεια μακιγάζ! Και το ροζ πραγματικά πρωτότυπο,δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας έχω κάνει tag !
    http://beautytipsbyniki.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια!(μα τέτοια επιτυχία το ροζ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα ωραία και καλα... Τι το θέλεις το ριμαδοσκουλαρικι;;; Τεσπα... Σε συγχωρώ όμως γτ και τα 3 μακιγιάζ είναι τέλεια!!!!!!!!!!!!!!! Αγαπώ να σας διαβάζω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι σιχαμερη και απαισια!το σκουλαρικι ειναι ΤΕΛΕΙΟ!

      <3

      Διαγραφή