Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Eye Eye Captain!







Νύχτα 1η
Είδα στον ύπνο μου ποντίκι...Παράξενο ποντίκι όμως...χωρίς καθόλου τρίχες.....
Νύχτα 2η
Είδα στον ύπνο μου ότι μπήκε ληστής στο μαγαζί και μου έβαλε μαχαίρι στον λαιμό.
Νύχτα 3η
Είδα στον ύπνο μου ότι κρατούσα στην αγκαλιά μου ένα μωρό που παραλίγο να μου πέσει....
Ημέρα 4η
Διάλογος με την συνάδελφο Σίσσυ
-"ΑΝΝΑΑΑΑ,τι έχεις πάθει?Πως είσαι έτσι???"
-"Άσε ρε Σίσσυ...εδώ και 3 μέρες βλέπω εφιάλτες και δεν μπορώ να κοιμηθώ..."
Το ίδιο απόγευμα αποφάσισα ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να δοκιμάσω τα eyeslices.Αφού έκανα την απαραίτητη προεργασία(aka peeling,μάσκα),πήρα θέση στον καναπέ,έβαλα και χρονόμετρο με αντίστροφη μέτρηση στο κινητό μου,έβαλα τα πόδια ψηλά(αχ καταραμένη φλεβική ανεπάρκεια....),μου έβαλα και ένα ποτήρι κρασί ακολουθώντας την συμβουλή της Κέρσεν"έλα...πιές λίγο κρασί¨,πήρα τον Τσέστερ αγκαλιά(η αλήθεια είναι ότι δεν τον ρώτησα αν ήθελε ή δεν ήθελε....αλλά τελικά βολεύτηκε και στρογγυλοκάθισε στην αγκαλιά μου),και περίμενα να αγωνία τα θαυματουργά αποτελέσματα από τα eyeslices.Η αίσθηση είναι πραγματικά υπέροχη...αυτές οι δροσερές φετούλες να ανακουφίζουν τα κουρασμένα μάτια μου και να διώχνουν τα σημάδια που άφησαν 3 νύχτες αυπνίας.
Ημέρα 5η
Την επόμενη μέρα η Σίσσυ μου είπε πόσο όμορφη είμαι!Ουφ,φτηνά την γλιτώσαμε!Παραλίγο να γίνω σταφιδόγρια!!!

Και λοιπόν....συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτές τις φετούλες.Θα σας πω όλη την αλήθεια χωρίς φόβο...το έχω παραδεχτεί ότι σε μερικά πράγματα είμαι τεμπέλα.Πχ να φοράω κάθε μέρα το serum μου.Έτσι και εδώ....Συνέχισα την θεραπεία για 3 ακόμα μέρες.Αφού έφυγαν τα έντονα σημάδια κούρασης(από την πρώτη εφαρμογή οφείλω να ομολογήσω...) επαναπαύτηκα.Άσε που έχω την εντύπωση ότι στέγνωσαν σχετικά γρήγορα.Δεν ξέρω τελικά αν όντως είναι για 10 χρήσεις ή λιγότερες...Τα έχω ακόμα στο ψυγείο μου για κανένα εξτραδάκι(ξέρετε εσείς...κρασάκι,αγκαλιά τσεστερ...).Νομίζω ότι το αποτέλεσμα της πρώτης εφαρμογής δεν θα μου το ξαναδώσουν,αλλά μόνο και μόνο για την αίσθηση SPA και την δροσιά που σου προσφέρουν,νομίζω ότι δεν θα τα πετάξω.Προς το παρόν τουλάχιστον.
Έχω να κάνω μια πρόταση στο δημιουργικό τμήμα της εταιρίας.....Μιας και δεν τα λες φτηνά(12,95€ το πιο οικονομικό που έχω βρει),έχω μια ωραία πρόταση για refill.Να βάλετε το θαυματουργό και ευεργετικό μαντζούνι σε φιαλίδιο μονοδόσης (σε προνομιακή τιμή εννοείται!)όπως έχει φιαλίδια με φυσιολογικό ορό.Οι οδηγίες χρήσεις να είναι κάτι του τύπου"αφήνουμε τα slices να μαριναριστούν όλο το βράδυ και την επόμενη μέρα είναι έτοιμα για χρήση".Καλά,το ξέρω....όταν ήμουν μικρή έβλεπα πολλές ταινίες επιστημονικής φαντασίας....Αλλά ποτέ δεν ξέρεις!Μπορεί μια απλή ιδέα να είναι εκπληκτική!

Όσες θέλετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο επίσημο site της εταιρίας εδώ όπως επίσης και στην σελίδα τους στο facebook.

Until next time....πολλά πολλά φιλιά!

6 σχόλια :

  1. δε τα εχω δοκιμάσει. Το έχω στο νου μου κάποια στιγμή γιατί εγώ γενικά προσπαθώ να είμαι τελευταία πολύ συνεπής με τα beauty treatments μου οπότε αργά ή γρήγορα θα τα δοκιμάσω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ,η τιμή τους είναι λίγο αποτρεπτική..Αλλά πραγματικά έχω την περιέργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε εγώ τα έχω δοκιμάσει αλλά ποτέ δεν ξέρεις στο μέλλον μπορεί :)
    Γέλασα με την παρουσίαση σου κοπέλα μου χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγω δηλωνω τεμπελα δυστηχως ειδικα σε αυτα που θελουν συνεχομενη χρηση.
    ισως μια φορα απο περιεργια θα τα δοκιμαζα ομως αν και η τιμουλα τσιμπαει λιγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poly wraio blog :)moliw egeina melos soy an ueleis perna mia bolta apo to blog moy http://irinoyla1youchoose.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Latreuw ton tropo grafhs soy, eisai toso asteia, thelw trela na to parw alla einai akrivo an k apo oti katalava thaumatourgo

    ΑπάντησηΔιαγραφή