Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Σαπούνι μαύρο;Σαπούνι μαύρο!


Γεια σας κορίτσια μου!
Μεγάλο πράμα οι μυρωδιές. Σε ταξιδεύουν σε δευτερόλεπτα μακριά, σε ηρεμούν και σε κάνουν να χαμογελάς. Υπάρχει ο όρος "comfort food" για το φαγητό της μαμάς, γιατί να μην υπάρχει και κάτι αντίστοιχο για τις μυρωδιές; Είμαι ένας μάλλον παράξενος άνθρωπος. Άλλοι βασίζονται στη λογική, άλλοι στη διαίσθηση, εγώ στις μυρωδιές.
Από τα παιδικά μου χρόνια θυμάμαι έντονα το σπίτι της γιαγιάς μου της Μόσχας στην Πόλη. Ένα παμπάλαιο ξύλινο σπίτι, με μια τεράστια στριφογυριστή σκάλα και μια σοφίτα. Η σοφίτα αυτή τότε στα μάτια μου ήταν σαν παράδεισος. Η γιαγιά μου είχε εκεί διάφορες προμήθειες κρυμμένες και φυσικά εκεί έκανα τα καλύτερα μου παιχνίδια. Αυτό που θυμάμαι πιο έντονα ήταν η μυρωδιά του σαπουνιού σε όλο το χώρο.
Όταν "έφυγε" η γιαγιά μου δεν ξαναπάτησα στο σπίτι αυτό. Μου έμεινε μόνο η ανάμνηση. Από τότε πάντα ψάχνω να βρω κάτι να μου θυμίζει εκείνη τη σοφίτα. Στα ράφια έβρισκα πάντα αρωματικά σαπουνάκια. Φραουλένια, λουλουδάτα, με σχήματα, κανένα όμως δεν ήταν έτσι όπως το ήθελα. Το σαπούνι Μασσαλίας λίγο πλησίαζε, αλλά και πάλι δεν έμενα ικανοποιημένη.


Πριν λίγες μέρες το μάτι μου έπεσε σε μια δημοσίευση της καλής μου Νίκης για ένα Μαύρο Σαπούνι Αφρικής. Αφτιασίδωτο και παράξενο, μου έκανε αμέσως εντύπωση. Επικοινώνησα με την κα. Βίκυ που τα εισάγει και πολύ γρήγορα είχα στα χέρια μου το δικό μου σαπουνάκι. Ανοίγοντας τον φάκελο μοσχοβόλησε ο τόπος. Δεν ήταν η ίδια μυρωδιά, πλησίασε όμως όσο κανένα μέχρι στιγμής. Το έβαλα σε μια σαπουνοθήκη στο μπάνιο, μέχρι να μελετήσω σχετικά με τις ιδιότητες του και να αρχίσω να το δοκιμάζω. Μοσχομύρισε όλο το μπάνιο. Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

Το σαπούνι Oyinlewa έχει μια ιδιαίτερη σύσταση που το κάνει να ξεχωρίζει από τα άλλα. Περιέχει βούτυρο καριτέ, γνωστό τροφοτονωτικό με βιταμίνες Α,Ε και F, έλαιο φοίνικα, που δίνει φυσικό αφρό στο σαπούνι και έχει περισσότερες καθαριστικές ιδιότητες από το ελαιόλαδο, μέλι, που καταπραϋνει τους ερεθισμούς στο δέρμα, αλόη, που επουλώνει πληγές και εγκαύματα και σανδαλόξυλο, που έχει αντιμικροβιακή δράση αλλά και υπέροχο άρωμα.
Ξεκίνησα να το δοκιμάζω.
Πρώτα πρώτα έπλυνα το πρόσωπο μου. Κανονικά το πλύσιμο με σαπούνι είναι απαγορευτικό για το δέρμα του προσώπου μας γιατί προκαλεί έντονη ξηρότητα, εδώ όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Μου άφησε την αίσθηση ενός καθαρού δέρματος. Δεν είχα λιπαρότητα, αλλά δε με "τραβούσε" κιόλας το δέρμα μου. Η επιδερμίδα μου είναι μεικτή.
Στο πρόσωπο το δοκίμασα και για ντεμακιγιάζ. Έκανα έναν πλούσιο αφρό και πραγματικά αφαίρεσε όλο το μακιγιάζ μου, ακόμη και τη μάσκαρα. Σε αντίθεση με άλλα καθαριστικά, τα μάτια μου δεν έτσουξαν.
Το χρησιμοποίησα στο μπάνιο μου, για το σώμα μου και για το ξύρισμα. Συνήθως με πιάνει φαγούρα όταν χρησιμοποιώ σαπούνι αντί για αφρόλουτρο και ήμουν πραγματικά περίεργη. Μια χαρά όλα και εδώ. Μόνο στην ευαίσθητη περιοχή ένιωσα ένα τσούξιμο (κάτι που δεν καταλαβαίνω, γιατί πράγματι στα μάτια δε με έτσουξε καθόλου).
Τέλος, αποφάσισα να τολμήσω να λούσω και τα μαλλιά μου με αυτό. Εντύπωση μου έκανε πόσο γρήγορα "έπιασαν" σαπούνι. Νομίζω πως έκανε καλή δουλίτσα, αν και με πιάσανε τα γέλια μέσα στο μπάνιο, γιατί θυμήθηκα τον μπαμπά μου που χρόνια τώρα λούζεται με πράσινο σαπούνι και η μαμά μου του φωνάζει πως θα χαλάσει την τρίχα του. Ο μπαμπάς μου βγήκε στη σύνταξη και διατηρεί ακόμη όλα του τα μαλλιά. Χρησιμοποίησα καλού κακού ένα conditioner, αλλά ίσως και να μη χρειαζόταν.


Το σαπουνάκι μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα εδώ ή στο facebook εδώ. Το τεμάχιο των 75 γραμμαρίων κοστίζει 2,50 ευρώ. Υπάρχει μια προσφορά για την αγορά 3 τεμαχίων στα 7 ευρώ και για αγορές άνω των 5 τεμαχίων η τιμή ορίζεται στα 2 ευρώ. Μπορείτε να βρείτε και ακατέργαστο βούτυρο καριτέ, σε συσκευασία των 100 γραμμαρίων. Τα μεταφορικά υπολογίζονται χωριστά αλλά δεν είναι πάνω από 1,5-3 ευρώ, ανάλογα αν επιλέξει κάποιος αποστολή με ταχυδρομείο ή courier.
Εγώ πάντως θα προχωρήσω και σε μια επόμενη αγορά. Αν ένα σαπούνι κατάφερε να μου ξυπνήσει μνήμες, τότε αξίζει την προσοχή μου. Η μυρωδιά του με κέρδισε από την πρώτη στιγμή και νομίζω θα έχει μια μόνιμη θέση στο μπάνιο μου.


Σας φιλώ!!!     xxx

13 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο το post σου!!
    Κι εγώ πρόσφατα δοκίμασα ένα σαπούνι με ελαιόλαδο στο πρόσωπό μου και δεν το περίμενα να είναι τόσο καλό. Τελικά όσο πιο φυσικό τόσο πιο καλό.
    Δες το σχετικό post που έκανα κι εγώ για ένα παρόμοιο σαπουνάκι:
    http://linabeautyinsider.blogspot.gr/2012/12/review-x-linas-natureshop.html
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλειο review, με εκανες να θελω να το δοκιμασω!!!

    http://thalassitsa.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικο ποστ αγαπητη!
    Πραγματικα στο λεω,εισαι για μενα στις τοπ μπλογκερς,γραφεις υπεροχα!
    Τωρα θα ηθελα κ εγω να δοκιμασω το εν λογω σαπουνακι,ακουγεται πραγματικα καλο.
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τις μυρωδιές έχω μεγάαααλο θέμα και εγώ.
    Θέλω πολύ να το δοκιμάσω!!!
    P.S. Όσους μπαμπάδες ξέρω (και ο δικός μου μέσα) λούζονται με πράσινο σαπούνι και το μαλλί στη θέση του, ανέπαφο!:)
    xxx

    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελενακη μου εχεις αυτο το ταλεντο να δημιουργεις εικονες κ μυρωδιες με την γραφη σου. Ηταν σαν να εβλεπα σκηνη απο την πολιτικη κουζινα με την σοφιτα με τα μπαχαρικα κ τα σαπουνια....
    Τελειο ακουγεται το σαπουνακι. Και πλενει τα παντα ε! μηπως να τριβαμε και καμια μανσετα , κανενα γιακαδακι? χιχιχι
    Οχι γιατι αν με 2 ευρω γλυτωνω σαμπουαν αφρολουτρο κ μαλακτικο γιατι να μην γλιτωσω και το ariel??? φιλακια μικρο <3 μιμα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ αυτό το post!!! Τόσο καλό το σαπουνάκι??? Καταγράφτηκε!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. exw akousei para polu gia to sugkekrimeno sapouni kai xairomai pou akouw sunexws kala logia, exw hdh steilei email gia na to paraggeilw k elpizw na uparxei akoma apothema. opws eipes k kapoios allos se comment to keimeno autounou tou post mou thumise entona politikh kouzina, latreuw thn grafh sou glukia mou panta me empneiei ena uperoxo blog ti na pw.
    thelw na s zhthsw mia xarh mporeis na kaneis ena post me proionta pou dokimases kai pou den tha xanaagorazes epeidh den se volepsan? ola ta post gia ta agaphmena sou proionta einai uperoxa alla mias k se xerw kala xerw oti panta les thn alitheia k thelw ena post me proionta pou den se ikanopoihsan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλό το Post σου. Έχω ακούσει πολύ καλα λόγια για το βούτυρο Καριτε και πάντα ήθελα να το δοκιμάσω.Και σε τόσο καλή τιμή ακόμα καλύτερα!!!!!

    http://zaninas.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πετάω τη σκούφια μου για κάτι τέτοια..Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε! :D

    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαυρο σαπουνι εχω δοκιμασει (οχι αυτης της εταιρειας) και ηταν εξαιρετικο. Για την ευαισθητη περιοχη μονο σαπουνι χαμομηλιου ή καλεντουλας μου επιτρεπει ο doctor οποτε δεν το ρισκαρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου έκανε τεράστια εντύπωση το χρώμα(όπως & σε όλες πιστεύω)!
    Ωραίο φαίνεται! :D

    Να ξέρετε ότι σας tagαρα!
    http://thewillbyds.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag-d.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο ποστ... Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου (για την αναφορά σου σε εμένα.
    Χαίρομαι που μείνατε ευχαριστημένες, είναι όντως τέλειο!!

    Φιλιά πολλάααααααααα xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή