Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Το 2013 θα δοκιμάσω αυτά τα 13.

Γεια σας κορίτσια μου!
Πρώτη ανάρτηση για φέτος , όπως καταλάβατε τις τιμήσαμε για τα καλά τις διακοπές των χριστουγέννων :) Για τις επόμενες μέρες σας έχουμε ετοιμάσει κάποια ενδιαφέροντα reviews, αυτή όμως η πρώτη ανάρτηση του χρόνου ήθελα να έχει τα μικρά αντικείμενα του πόθου μου για το 2013. Στόχος να τα δοκιμάσω όλα και να μοιραστώ την άποψη μου μαζί σας και να αποφασίσουμε αν τελικά άξιζαν τον κόπο ή όχι. Ναι, κλείνω ερμητικά τα αφτιά μου στα δελτία ειδήσεων. Ναι, αποφάσισα να ασχοληθώ με υλικά αγαθά, μου βγαίνει φθηνότερα από το λογαριασμό στο νευρολόγο.
Κατά τη διάρκεια του χρόνου παρακολούθησα πολλά beauty blogs, τρία όμως ήταν αυτά που πάντα είχαν μια ιδιαίτερη θέση στην καθημερινή μου ενημέρωση. Μπορεί στους γονείς μου να χρωστάω το ζειν, στην Έλενα όμως του elenasfinds σίγουρα χρωστάω το on line αγοράζειν! Η Έλενα έχει μύτη beauty-λαγωνικού και ανακαλύπτει όλους τους διαδικτυακούς πειρασμούς, πολύ θέλω η έρμη να ξεμυαλιστώ; Δεύτερο αγαπημένο, το blog των αδερφών pixiwoo, στα βιντεάκια των οποίων χρωστάω το ευ μακιγιάζειν, χι χι. Last but not least, η ξεχωριστή αγαπημένη, η Julia του beautyblog. Την παρακολουθούσα πριν ακόμη ασχοληθώ με το beauty blogging, είναι η "πηγή" μου για όλες τις νέες κυκλοφορίες.
Να μην πολυλογώ όμως. Σας έχω έτοιμη τη wish list μου για το 2013. Δεκατρία πραγματάκια που υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως θα βρεθούν στο μπάνιο μου πριν την Πρωτοχρονιά του 2014.
Ναι μαμά, μετά θα αναλύσω και τη θεωρία του υλισμού ;)

Σέρουμ Neal's Yard Beauty Sleep, από το Beautystore στη Θεσσαλονίκη στα 49 ευρώ.
1. Neal's Yard Beauty Sleep
Κατά καιρούς διαβάζω για πολλά σέρουμ που υπόσχονται λαγούς με πετραχείλια. Το συγκεκριμένο δεν είναι από αυτά. Είχα την τύχη να δοκιμάσω ένα δείγμα που μου έδωσε η Κατερίνα του Beautystore, το δοκίμασα στις γιορτές και ω λα λα! Στην πρώτη εφαρμογή μου άρεσε πως μου "έστρωσε", στη δεύτερη όμως ξύπνησα το πρωί και είδα διαφορά. Έμοιαζα ξεκούραστη και φρέσκια. Ενθουσιάστηκα και είναι από τα προϊόντα που σίγουρα θα αγοράσω φέτος.

Caudalie Beauty Elixir, από το www.pharmacyonclick.gr , στα 8,70 ευρώ.

2. Caudalie Beauty Elixir
Ελιξίριο νεότητας σε μορφή σπρέι και δε θα το ήθελα; Γύρω από τα Caudalie υπάρχει μια αύρα που σε κάνει να τα θέλεις όλα. Το συγκεκριμένο σπρέι είναι εμπνευσμένο από το περίφημο ελιξίριο νεότητας της Βασίλισσας Ισαβέλλας της Ουγγαρίας. Λειτουργεί ως τονωτική λοσιόν και στο τσακίρ κέφι και ως primer. Σταθεροποιεί και το μακιγιάζ αν εφαρμοστεί μετά το foundation και πρίν την πούδρα.

Bioderma sensibio h2o, από το www.pharmacy4u.gr , στα 11 ευρώ.

3. Bioderma sensibio H2O
" Κολλοειδές διάλυμα καθαρισμού και ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών " ή σε απλά ελληνικά "πολύ καλό υγρό ντεμακιγιάζ που τα αφαιρεί όλα και όσες το δοκίμασαν αγόρασαν και δεύτερο μπουκάλι σε μεγαλύτερο μέγεθος". Σας έπεισα;

Effaclar Gel Moussant, από τη La Roche Posay, στο www.parapharmacie.gr , στα 8,65 ευρώ.

4. La Roche Posay Effaclar Gel Moussant Purifiant
Εξαιρετικό καθαριστικό προσώποου για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες (υπάρχει και έκδοση του για πιο λιπαρά δέρματα). Το καθαριστικό μου τελειώνει και σίγουρα θέλω να το δοκιμάσω αυτό, έχει πολλές και πιστές χρήστριες. Ήρθε η ώρα να γίνω και εγώ μία από αυτές.

Nip+Fab, στο Beautystore στη Θεσσαλονίκη

5. Nip+Fab
Επιτέλους ήρθαν και θέλω να τα δοκιμάσω όλα! Μιλάω για τα Nip+Fab που έφερε η αγαπημένη Κατερίνα στο Beautystore (γεμάτο πειρασμούς αυτό το μαγαζί) και μόνιμα τα μπερδεύω και τα λέω Nip Tuck. Είναι η οικονομική σειρά της Rodial και όταν λέμε οικονομική, εννοούμε οικονομική, το ακριβότερο προϊόν κοστίζει 20 ευρώ. Ένα θα σας πω: τα χρησιμοποιεί και η Victoria Beckham.

Tips and Toes Kit, Burt's Bees από το lookfantastic.com με 13 λίρες Αγγλίας.

6. Burt's Bees
Μου είναι σχεδόν αδύνατον να αντισταθώ σε μεταλλικά κουτάκια με κατιτίς μέσα. Κάπως έτσι βρήκα και το μεταλλικό κουτάκι των Burt's Bees με τον παππού πάνω. Ψάχνοντας λίγο για πληροφορίες ανακάλυψα πως υπάρχει ολόκληρη σειρά με πολύ καλές κριτικές. Η αλήθεια είναι πως δεν απέχει πολύ από τη δική μας κεραλοιφή νομίζω, οπότε ίσως και να είναι λίγο αλμυρή συγκριτικά. Φυσικά λιγουρεύομαι το παραπάνω σετ, που έχει όχι ένα αλλά τρία κουτάκια. Αδυναμίες είναι αυτές...

Elizabeth Arden 8 hour cream, στο Direct Cosmetics 10 λίρες Αγγλίας (εδώ η συλλεκτική vintage έκδοση)

 7. Elizabeth Arden Eight Hour Cream
 Πρωτοκυκλοφόρησε το 1930, κυκλοφορεί ακόμη και πίνουν νερό στο όνομα της make up artists και beauty editors. Εγώ έμαθα για αυτήν φέτος, στις 23 Ιουλίου, όταν διάβασα αυτή την ανάρτηση της Έλενας. Έκτοτε έχω πάντα στο νου μου αυτή την πολυχρηστική κρεμούλα να τη βρω σε καλή τιμή για να την παραγγείλω. Τελικά τη βρήκα στο Direct Cosmetics.com και μάλιστα σε συλλεκτική συσκευασία. Ναι, θα διαβάσετε σύντομα review...

Macadamia Natural Oil Curling Cream Kit, από το http://www.beautybay.com στα 21,60 ευρώ.

8. Macadamia natural oil
Τι μπορούν να κάνουν άραγε τα μακαντάμια και το έλαιο αργκάν στα μαλλιά μας; Για αυτά τα προϊόντα έχω διαβάσει τις καλύτερες κριτικές. Είναι λίγο τσιμπημένα στην τιμή σε σχέση με τα ευρείας αλλά τα μαλλιά μου είναι μια πικραμένη ιστορία που έχει λίγο από όλα. Λιπαρότητα, θαμπάδα, γενικά μια παρακμή...Σας είπα πως μου αρέσει τρελά και η συσκευασία τους;

Big Fake Ultimate από την Collection 2000, κοστίζει περίπου 6 λίρες Αγγλίας και μάλλον θα τη βρω στο e bay.

9. Μάσκαρα Collection 2000 
Δεν έμεινα ποτέ πιστή σε μια μάσκαρα, πάντα δοκιμάζω ό,τι καινούργιο κυκλοφορήσει. Η συγκεκριμένη μάρκα δεν κυκλοφορεί στη χώρα μας, είναι αγγλική και νομίζω πως την κατατάσουν στις ευρείας. Για ποιο λόγο τη θέλω λοιπόν; Τη χρησιμοποιούν οι Pixiwoo, αυτές που μπορούν να έχουν όποια θέλουν. Πολύ θέλει για να με πείσουν;



 10. Make Up Academy (MUA)
Αγγλική μάρκα καλλυντικών με τρομερά προσιτές τιμές και πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Πατήστε "like" στη σελίδα τους στο facebook εδώ για να ενημερώνεστε σχετικά. Στα 50.000 likes θα το γιορτάσουν με -50% έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά. Αξίζει να δοκιμάσετε τις παλέτες σκιών, το eye primer, τα μαγνητικά βερνίκια και τα κραγιόν τους. Περιμένω υπομονετικά την προσφορά και σκοπεύω να κάνω ένα μεγάλο στοκ από καλούδια.

ΝΥΧ Spring Fling palette


11. ΝΥΧ Spring Fling palette
Εδώ νομίζω πως δε θέλει και πολλές συστάσεις.  Εξαιρετική η ποιότητα των ΝΥΧ, πολύ καλές και οι τιμές τους. Η συγκεκριμένη παλέτα δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα αλλά την περιμένω με ανοιχτή την αγκαλιά μου. Παστέλ αποχρώσεις και μια συσκευασία girly και παιχνιδιάρικη. Τα cherry blossom στην ιαπωνική κουλτούρα συμβολίζουν τη θηλυκότητα και την ευαισθησία. Αυτή η παλέτα μου φωνάζει δυνατά και καθαρά "Tickle me pink".

Rosewater hand therapy της Crabtree&Evelyn, από το www.lookfantastic.com, 3.60 λίρες Αγγλίας.

12. Crabtree & Evelyn Rosewater Hand Therapy
Πολύ πριν διαδοθεί το on line shopping στη χώρα μας ο μπαμπάς μου πάντα έβρισκε τρόπο και αγόραζε δώρο στη μαμά μου αγγλικά προϊόντα περιποίησης σώματος, πάντα με άρωμα αγγλικού τριαντάφυλλου. Κρέμες, λοσιόν και σαπούνια τυλιγμένα σε πολυτελή χαρτιά πάντα υπήρχαν στα συρτάρια της. Όταν είδα λοιπόν την παραπάνω κρέμα χεριών αυτόματα χαμογέλασα και αναπόλησα τα παιδικά μου χρόνια. Μπήκε στη λίστα αμέσως.

NUXE Travel Kit, από το www.feelunique.com, 12,40 λίρες Αγγλίας.

 13. NUXE 
Άφησα το καλύτερο για το τέλος. Από τα NUXE δε θέλω κάτι συγκεκριμένο, τα θέλω όλα! Ευτυχώς οι εταιρεία έχει προβλέψει για παλαβές σαν και του λόγου μου και κυκλοφορεί travel kits με προϊόντα σε μικρό μέγεθος είτε για να είναι βολικά στα ταξίδια είτε για να πάρεις μια γεύση από όλα. Το λαδάκι μυρίζει καμέλια, πως να αντισταθείς;

Αυτή είναι η λίστα μου με όσα θέλω να δοκιμάσω φέτος, τουλάχιστον για την ώρα. Δεν είναι νέες κυκλοφορίες, είναι προϊόντα που δοκίμασαν φίλες bloggers και με τα reviews τους με έπεισαν να τα δοκιμάσω και εγώ. Εμπιστεύομαι φυσικά πολύ περισσότερο τα blogs που παρακολουθώ από τις διαφημίσεις ή τα τυποποιημένα δελτία τύπου των περιοδικών. Ευχαριστώ λοιπόν όλες τις κοπέλες για τις συμβουλές και τις εμπειρίες που μοιράζονται μαζί μας.

Σας φιλώ!!!          xxx

30 σχόλια :

  1. Πολύ ωραία η λίστα σου! Το 'Beauty Elixir της Caudalie' & το 'sensibio H2O της Bioderma" είναι και στη δική μου λίστα! Όσο για το καθαριστικό της La Roche Posay το αγόρασα πρόσφατα και σου το συνιστώ κι εγώ να το πάρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρία από τη λίστα μου τα έχω ήδη παραγγείλει, χι χι . Ναι, το καθαριστικό το θέλω πολύυυυ.

      Διαγραφή
  2. ok αγχώθηκα πως θα μου μπουν πολλές ιδέες αλλά έχω πάρα πολλά από αυτά οπότε τη γλυτώνω τη χρεωκοπία χεχε Να τα αποκτήσεις όλα και να τα χαρείς καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 3,8 και 11.τα θελω λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το 11 πέφτω στα πόδια σου χαχαχα θα είσαι το βύσμα μου :)

      Διαγραφή
  4. H λίστα σου είναι υπέροχη!!
    Τα θέλω κι εγώ όλα!!
    Να τα αποκτήσεις και σύντομα reviews!!
    Φιλάκια!!
    http://linabeautyinsider.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία λίστα.. Θέλω να δοκιμάσω σίγουρα το 3!! Από Neal's Yard έχω βάλει άλλα στο μάτι.. Τέλος για τα Nuxe έχω να πω ότι δε μου άρεσαν καθόλου ως προς την άρωμα τους και αυτός ίσως είναι ένας λόγος που δε θέλω να πάρω κάτι!! (τι σου λέω τώρα η κακιά ε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεονίκη μου, μη μου το κάνεις αυτό της σταφιδόγριας...μες στα νιάτα φορτωμένη τι θα το έκανες το beauty sleep; Φυσικά και θα κοίταγες κάτι άλλο!Θα κλάψω...
      Δε σου άρεσε η μυρωδιά ε; Λες να την πατήσω;

      Διαγραφή
  6. αγαπω nuxe,το ξηρο λαδι θεικο.
    effaclar πολυ καλο,πρωτο τραπεζι πιστα στο μπανιο μου.
    δεν τρελαθηκα με τη 8 hours,βρωμαει και δεν την αντεχω.
    απο τις μελισσουλες εχω το κουτακι για τα πετσακια και ειναι πολυ καλο.
    το bioderma το χαλβαδιαζω και εδω.που θα μου παει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασα για την οσμή, ευτυχώς υπάρχει και η άλλη έκδοση της κρέμας, χωρίς μυρωδιά.

      Διαγραφή
  7. Έχεις τρελαθεί??? Με βάζεις μαζί με pixiwoo και Julia??? Tιμή μου!!! Πόσο ντρέπομαι δεν φαντάζεσαι αλλά και χαίρομαι δεν στο κρύβω !!!Ξέρεις γιατί??? Γιατί δεν έπεσα έξω που σας έχω ξεχωρίσει!!! <3<3<3 και τις δύο πολύ!!! Δώσε μου λίγο χρόνο να συνέλθω και θα επανέλθω για σχολιασμό στη λίστα...ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. merika ta exw dokimasei kai kapoia alla anupomonw! me vazeis se peirasmo :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ τι μου κάνεις πάλι.. ευτυχώς κάποια τα έχω δοκιμάσει.. οπότε μάλλον μικρό το κακό. χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Caudalie και Neal's Yard τα θέλω και εγώ!!!Macadamia τα περιμένω να μου έρθουν ,bioderma αξίζει και σου κάνει δερματάκι σαν πωπουδάκι μωρού,Nyx παλέτα τι να λέμε την αγαπώωωωωω και μου θυμίζει καλοκαίρι (αν και λέγεται Spring) την καταευχαριστήθηκα και μακάρι να έρθει σύντομα και εδώ γιατί αξίζει!!!Και μόλις αδειάσεις την wishist σου θέλουμε ανανέωση για νέες ιδέες!!'Οσο για τα blog που ανέφερες το πιο αγαπημένο μου είναι της Έλενας και το ψηφίζω δαγκωτό!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία η λίστα σου! Το Bioderma δε το αλλάζω με κανένα! Το effaclar το χρησιμοποιούσα χρόνια αλλά τώρα χρησιμοποιώ της Avene και νομίζω πως το προτιμώ! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το macadamia oil αλλά και τα nuxe!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μου αρεσε πολυ η wishlist σου. Ξεκίνησα να κάνω και γω, αλλά δυστυχώς δεν είναι μόνο 13 τα προϊόντα που θα ήθελα!
    Πάντως έχουμε και πολλά κοινά! Χαίρομαι γι' αυτό. Σήμερα μόλις παρέλαβα bioderma kai beauty elixir!
    αντε να δούμε τί θαύματα κάνουν κι αυτά!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία η λίστα αλλά εμένα η δικιά μου είναι αρκετές σελίδες...και δεν τελειώνει ποτέ ένα πράγμα! Σου εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα αυτά κι ακόμα όσα άλλα θέλεις :) xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επέστρεψα!!!
    Λοιπόν το 1 θέλω να το δοκιμάσω...το 2 το έχω και ενώ στην αρχή είχα φρικάρει με τη μυρωδιά το συνήθισα τόσο που είναι στα αγαπημένα του 2012. Το 3 το λατρεύω!!!Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει!!! Το 4 απογοητευτικό μου έκανε ξηρότητα πάνω στο μήνα χρήσης και το χρησιμοποιώ για να πλένω τα πινέλα μου...τρελή το ξέρω!!!Από το 5 έχω δοκιμάσει κάποια τα έχει πολύ φθηνά το ΑSOS... πάρε το κιτ με 17ευρώ!!! Το 6 το αγαπώ!!! Έχω το κιτ της φωτό και άλλο ένα πολύ καλά προϊόντα όλα!!! Το 7 σας το είχα πει για το άρωμα αλλά είναι αξεπέραστη!!! Υπάρχει και με άρωμα φρούτων...Το 8 από όλα βρήκα εξαιρετική τη repair mask τα υπόλοιπα καλά...Το 9 το έχω αγοράσει από πέρυσι και παραμένει κλειστό...δεν έχω άποψη. Το 10 έχω δοκιμάσει πολλά τα οποία και μου άρεσαν σε γενικές γραμμές...λίγο παραπάνω τριφτές είναι οι σκιές και χρειάζεται προσοχή στην επιλογή χρωμάτων των ρουζ, γιατί δεν γράφουν πολύ έντονα...Το 11 υπάρχει στο amazon με 17 λιρίτσες αλλά δεν θα πάρω έχω πήξει στην παλέτα...Το 12 στα υπόψην!!! Το 13 έχω δοκιμάσει το λαδάκι με το Shimmer δεν είναι κακό αλλά βρήκα φθηνότερο dupe από sephora και δεν το ξαναπήρα....
    Αυτό δεν είναι comment αγάπη μου είναι guest post !!! Aλλά είχα οίστρο!!!! ;O)) Kαι σε ευχαριστώ πολύ και πάλι...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...όχι για λίγο είναι...ξέχασα να πω ευχαριστώ στη theodota1980 !!! Ευχαριστώ κούκλα <3

      Διαγραφή
  15. Φοβερή η λίστα σου! Εγώ πλέον νιώθω ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς το sensibio, έχω πάρει αμέτρητα μπουκάλια και είναι το καλύτερο προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει ever! Λατρεύω επίσης La Roche Poche, αλλά έχω μεικτή ευαίσθητη επιδερμίδα και διαλέγω τα πιο απαλά προϊόντα της... Σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, πολλές χαρές και φυσικά τα όνειρά σου να γίνουν γρήγορα πραγματικότητα! Εύχομαι και όλη η wishlist σου να γίνει σύντομα δικιά σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου !! καλη Χρονια!!! Σε εχω κανει tag !! Θα χαρω πολυ να δω τις απαντησεις σου!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/01/bauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ολα ενα κι ενα στη λιστα σου!bioderma,burt's bees και nip fab θελω κι εγω να δοκιμασω παρα πολυ!οσο για τα nuxe το ειχα το λαδακι και μου αρεσε πολυ (και η μυρωδια του) αλλα πλεον κυκλοφορουν και φθηνοτερα!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι τέλειο ποστ!! το Bioderma sensibio H2O το έχω και είναι πολύ καλό προϊόν... έχω δοκιμάσει δείγμα του Neal's Yard Beauty Sleep και μου άρεσε πάρα πολύ... Μπέτυ - twogirlsshare.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. apo ola auta exw mono to neraki bioderma kai to nuxe oil!!teleia kai ta 2!!!!!!! :D

    p.s..molis anakalupsa to blog sou kai einai paraaaaaaaaaaaa polu omorfo!!sugxarhthria!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή