Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012

TAG-The evolution of "no make up day"-->BEAUTE DAY

Ποια θυμάται την Κατερίνα Ζαρίφη που είχε καθιερώσει την no make up day?Είχε κάνει ένα κίνημα στο Twitter όπου προσκαλούσε όλες τις φίλες της,celebrities και μη, να ανεβάσουν μια φωτογραφία τους χωρίς ίχνος μακιγιάζ!Προσωπικά μου είχε αρέσει πολύ αυτή η κίνηση ότι πολλές την στήριξαν χωρίς τον φόβο να τσαλακώσουν την εικόνα τους.Ειδικά είχα εντυπωσιαστεί με την Κατερίνα Καινούργιου την οποία έχουμε συνηθίσει να την βλέπουμε σχεδόν πάντα Υπερπαραγωγή!Thumbs up λοιπόν κορίτσια και ήρθε η στιγμή να κάνουμε το δικό μας κίνημα!
Δεν ξέρω πως ακριβώς ξεκίνησε,αλλά αρχίσαμε να ανεβάζουμε σε στενό facebook-ικο κύκλο φωτογραφίες όπου ήμασταν με μάσκες ομορφιάς.Ελένη,Μυρόνα,Χριστίνα δεν πιστεύω να με απαρνηθείτε τώρα!?Σας προσκαλώ λοιπόν να ανεβάσετε φωτογραφίες από το beaute σας!Για να περιποιηθούμε την επιδερμίδα μας,όλες κάνουμε μια μάσκα.Ενυδατική,καθαριστική,λάμψης....κάτι βρε παιδί μου!
Εμπρός λοιπόν....ποιες θα το τολμήσουν?
Ξεκινάω εγώ και είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ ότι θα κρυφογελάσετε κάτω από τα μουστάκια σας!



OK,κάπου εδώ μπορείτε να σταματήσετε να γελάτε....σταματήστε καλέ!....φτάνει λέμε!!!!Καλά,καλά....Εγώ πάντως για τις γιορτές θα έχω δερματάκι βελούδο!
Tag σε όσες έχουν διαβάσει αυτήν την ανάρτηση και περιμένω τις φωτογραφίες σας ή στην σελίδα μας στο tickle me pink ή στο twitter μου.

Όσες διαθέτετε blog θα ήθελα να μου αφήσετε κάτω στα σχόλια την δική σας ανάρτηση!

Πολλά φιλιά σε όλες!!!

32 σχόλια :

  1. χαχαχαχα και μολις εβαλα μασκα!συμπτωση;;;κατσε να βαλω στο twitter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hahahahah oraia idea! tha kanw ki egw post kai tha s steilw:D

    new follower btw:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα! Και μας ξεσηκώνεις να κάνουμε κ μασκούλες!!:)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα το κανω κ εγω.....
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχααχαχχα! Δεν σε πιστευω! Να βαλω κι εγω εκεινη την ωραια ασπρη λες? Ή μηπως εκεινη με τη σοκολατα που εμοιαζε με γκουχου γκουχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγάπη μου είναι δυνατόν να σε απαρνηθώ εγώ? <3 Στην έστειλα στο τwitter ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δε χρειαζόταν τόσος πρόλογος! όλες έτσι γινόμαστε 2-3 φορές τη βδομαδα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν βλεπω φωτογραφιες Ματα.....περιμενω!

      Διαγραφή
  8. Σ'αγαπάω τρελό μου κορίτσι! Οκ, βάζω μπρος για φωτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν στηριξεις το σπιτι σου,θα πεσει να σε πλακωσει!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. αν δεν δω φωτογραφια....δεν σε πιστευω!

      Διαγραφή
  10. Αχαχαχα τέλειο, γέλασα πολύ, μου χάρισες πολύ ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χω αυτο!χαριζω απλοχερα την ευτυχια!

      Διαγραφή
  11. Τέλεια είσαι! Δεν θέλω παράπονα!! Πολύ γέλασα μεταξύ μας! Θα προσπαθήσω να το κάνω και εγώ κάποια στιγμή!!!
    Αν θέλετε μπορείτε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό μου με προϊόντα περιποίησης σώματος από τα The Body Shop εδώ: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/12/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μην το προσπαθησεις απλα....ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!

      Διαγραφή
  12. μεσα στο κλιμα και εγω σου στειλα στο twitter!!!ελπιζω να την ελαβες γιατι δεν ξερω πως δουλευει το μαραφετι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την εχω λαβει και σε ευχαριστω πολυ για την υποστηριξη!!!!

      Διαγραφή
  13. Girl, your blog is amazing.. I'm totally in love with it, just discovered and already become an addiction! would you like following each other? Let me know <3

    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ τέλεια η ιδέαααα...!!! Να μαι κ εγώ http://efibeauty.blogspot.gr/2012/12/tag-evolution-of-no-male-up-day-beaute.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άννα μου,χωρίς να θέλω να σε θίξω,πιστεύω ότι σε συναγωνίζομαι άγρια για το γέλιο που θα πέσει!Μοιάζω με γίδι-φάντασμα! :P

    http://thewillbyds.blogspot.gr/2012/12/tag-evolution-of-no-make-up-day-beaute.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή