Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

Θέλεις skin για το κινητό σου από τη Wrappz.gr ;

Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα θα ξεκινήσουμε με μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν.

Σωτήριο έτος 1998 και η Cosmote φέρνει στην Ελλάδα το Philips Twist, μια συσκευή κινητού τηλεφώνου με διαστάσεις παιδικής παντόφλας νούμερου 28. Ο θείος μου ήταν από τους πρώτους συνδρομητές και περήφανος κάτοχος της συσκευής, που την έδειχνε σε κάθε ευκαιρία. Λίγους μήνες αργότερα αγοράζει τη συσκευή-φετίχ της εποχής, το Ericsson T10 και έτσι με ζητοκραυγές και τυμπανοκρουσίες η Philips έγινε δική μου.
Εγώ και αυτό γίναμε αχώριστοι για πολύ καιρό και φυσικά δεν μπορούσα να μην του βάλω και την προσωπική μου σφραγίδα. Εκείνες τις άγουρες για κινητά εποχές δεν είχε ούτε αυτοκόλλητα , ούτε διακοσμητικά, μόνο κάτι άχαρες θήκες που τις πέρναγες στη ζώνη και έκανες τον πιστολέρο-τηλεφωνέρο. Έτσι λοιπόν είχα βρει τη χαρά μου με τα βερνίκια. Κάθε τρεις και λίγο το έβαφα με ένα χρώμα και έκανα και λεπτομέρειες με glitter.
Χρόνια μετά άρχισαν δειλά δειλά να έρχονται οι πρώτες θήκες της προκοπής. Της προκοπής; Χμμ δεν μπορώ να πω πως τις συμπαθώ. Το αποκορύφωμα ήταν μια που είχα αγοράσει για το touch screen κινητό μου. Δεν μπορέσαμε ποτέ να συννεννοηθούμε ποτέ εγώ, αυτή και το κινητό μου οπότε και μας εγκατέλειψε πολύ γρήγορα.

To αυτοκόλλητο έτσι όπως έρχεται στα χέρια σας απο τη www.wrappz.gr

Το αυτοκόλλητο της μπροστινής όψης
 To αυτοκόλλητο της πίσω όψης


Πριν από λίγες μέρες έλαβα ένα φακελάκι με μια όμορφη έκπληξη. Ένα αυτοκόλλητο βινυλίου για το κινητό μου, από τη Wrappz.gr. Κάλυπτε το κινητό μου στα σωστά σημεία, το έβαλα πολύ εύκολα, κόλλησε και εφάρμοσε πολύ καλά χωρίς να κάνει φουσκαλίτσες (είναι νωπός ακόμη ο εφιάλτης του καπλαντίσματος των σχολικών βιβλιών) και έδωσε μια πολύ όμορφη νότα στο κινητό μου. Ναι, κάλυψε και τις γρατζουνιές από τις πτώσεις :) 



Αν πάτε μια βόλτα στη σελίδα τους www.wrappz.gr θα βρείτε skins αλλά και θήκες για όλες σχεδόν τις συσκευές όπως επίσης και για laptop, tablets, i pad, i pod και παιχνιδοκονσόλες. Στη σελίδα υπάρχουν ήδη 3000 φωτογραφίες και θέματα για να διαλέξετε αλλά αυτό που κάνει τα wrappz ξεχωριστά είναι η δυνατότητα να ανεβάσετε μια δική σας εικόνα, να την παραμετροποιήσετε και να προσθέσετε π.χ. το όνομα μας. Έτσι το κάλυμμα σας θα είναι πραγματικά ξεχωριστό και προσωπικό.

Τα skins είναι αφαιρούμενα αυτοκόλλητα βινυλίου 3Μ, που σημαίνει πως όποτε το βαρεθείτε απλά το ξεκολλάτε χωρίς να μένουν ίχνη κόλλας ή να καταστραφεί η συσκευή σας.

Τα skins κοστίζουν 10,99 ευρώ και οι σκληρές θήκες 22,99 ευρώ.

Εμείς σήμερα έχουμε για τρεις τυχερές από εσάς τρία skins της επιλογής σας. Τα βήματα είναι απλά και γνωστά, θα τα βρείτε στο παρακάτω πινακάκι.

Καλή επιτυχία σε όλες!

a Rafflecopter giveaway

Ευχαριστούμε πολύ τη Wrappz.gr και την Asset Ogilvy για τα δώρα του διαγωνισμού.

8 σχόλια :

  1. Πιστολέρο-τηλεφωνέρο?!
    Χαχαχαχαχα!Με πέθανες! :D

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!! ΜΟΥΣΟΥΔΙ ΑΠΑΙΧΤΟ!!!! giota.panagiotopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω θέλω θέλωωωωω!! Και έχω βρει ήδη αυτό που μου αρέσει χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!
    GFC mkiriakou
    EMAIL mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή