Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2012

Elode, η μυρωδάτη έκπληξη των 4,95 ευρώ!


Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα το πρωί έπινα το καφεδάκι μου και χάζευα ένα περιοδικό. Ανά πέντε σελίδες περίπου έβλεπα και από μια διαφήμιση αρώματος. Λαμπεροί αστέρες, περίτεχνα μπουκάλια και μπόλικη χρυσόσκονη. Θυμήθηκα περασμένα χρόνια, τότε που μια φορά το χρόνο βρισκόμουν σε ένα duty free και ξεσήκωνα δίχως ενοχές τα ράφια, αλλά και ωραίες βόλτες με τον καλό μου στην αγορά της Θεσσαλονίκης, πάντα γυρίζαμε σπίτι με δυο αρώματα. Τώρα μου φαίνονται πολύ μακρινές εκείνες οι εποχές και αναρωτιέμαι πως αγόραζα με τόση ευκολία αρώματα των 80 ευρώ για τις καθημερινές μου βόλτες.
Παίρνω βαθιά ανάσα.
Ναι, τα πράγματα άλλαξαν λιγάκι, εγώ όμως εξακολουθώ να θέλω να περιποιούμαι τον εαυτό μου. Το έχω γράψει και άλλες φορές. Δε θα τους κάνω τη χάρη. Δε θα παραιτηθώ. Θα χτενίσω τα μαλλιά μου, θα φορέσω το κραγιόν μου, θα βάλω λίγο άρωμα και με χαμόγελο θα ξεκινήσω τη μέρα μου.

 Πριν λίγες μέρες έφτασαν στα χέρια μας δυο από τα τέσσερα αρώματα Elode, το "So lovely" και το "Inner Code". Δεν τα γνώριζα, δεν τα είχα ξαναδει. Το μάτι μου έπεσε αμέσως στο "eau de parfum". Η περιεκτικότητα σε αρωματικά έλαια είναι υψηλότερη άρα και η διάρκεια τους μεγαλύτερη. Εντύπωση μου έκαναν και οι συσκευασίες τους. Το "So lovely" με κομψό μπουκάλι και έναν girly αέρα και το "Inner Code" με μια μοντέρνα αισθητική. Τα δε ml τους 100! Η θετικές εντυπώσεις συνεχίστηκαν και όταν μύρισα τα αρώματα. Μανώλια και αγιόκλημα μου μύρισε το "So lovely", ενώ στο "Inner Code" μου ήρθαν αρώματα πιο φρουτώδη και λεμονάτα.
Εγώ προτίμησα το "So lovely" και η Άννα το "Inner Code". Μετά από τις δυο μου γέννες, πείτε με τρελή, έχω όμως την εντύπωση πως κάτι άλλαξε στις ορμόνες μου και πια τα αρώματα δε μυρίζουν τόσο όσο παλαιότερα. Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βρω κάτι να μου "κάτσει". Όταν λοιπόν έβαλα το πρωί το καινούργιο μου άρωμα, δεν περίμενα και πολλά. Προς μεγάλη μου έκπληξη είχε διάρκεια. Ήταν η ώρα να περάσει και τα υπόλοιπα τεστ. Κριτές η μαμά μου, ο άντρας μου και οι φίλες μου. Δέχτηκα κολακευτικά σχόλια από όλους. Ναι, ακόμη και από τη δύσκολη μαμά μου.
Ναι, και η φίλη μου η Αλεξάνδρα με ρωτούσε που μπορεί να το βρει για να το αγοράσει.

Νομίζω η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν όταν πήγα να ψάξω τα αρώματα. Τα βρήκα στο Hondos, στα ράφια με τα προϊόντα ευρείας, στην τιμή των 4,95 ευρώ. Όχι, δεν το πίστευα. Περίμενα να είναι πολύ ακριβότερα. Η αίσθηση που είχα όταν τα επεξεργαζόμουν στο σπίτι ήταν πως κρατούσα ένα ακριβούτσικο άρωμα. Όταν διάβασα στο δελτίο τύπου πως θα είναι στα ράφια με τα ευρείας το κοστολόγησα περίπου στα 20-25 ευρώ. Η τιμή που έβλεπα μπροστά μου όμως δεν είχε καμία σχέση!
Κυκλοφόρησαν 4 συνολικά αρώματα Elode, όλα eau de parfum, όλα 100 ml, όλα στην τιμή των 4,95 ευρώ. Πιστέψτε με, αξίζει να τα αναζητήσετε. Θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή αγορά, που δε θα μετανιώσετε. "Προσιτή πολυτέλεια" τα χαρακτηρίζουν στο δελτίο τύπου και πραγματικά νομίζω πως έτσι είναι. Δε θα βαρεθώ ποτέ να το γράφω. Οι μικρές λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά στη ζωή μας. Βάλτε λίγο κραγιόν, ψεκάστε λίγο άρωμα και κοιτάξτε στον καθρέφτη. Δε σας χαμογελάει;
Εγώ πάντως σας χαμογελώ και σας παραδίδω στην Άννα, για να μας πει και αυτή με τη σειρά της τις εντυπώσεις της. Σας φιλώ!


Αυτό το άρωμα όταν μου το έφερε η Ελένη σκέφτηκα "τι κρίμα που δεν το είχα την άνοιξη!". Από την μια σκέφτηκα να το βάλω στην άκρη για να το χαρώ μόλις ανοίξει λίγο ο καιρός αλλά δεν κατάφερα να του αντισταθώ! Είναι το άρωμα που φοράω καθημερινά! Μου μυρίζει φρεσκάδα και καθαριότητα! Μπορεί να είναι οικονομικό, αλλά σας πληροφορώ ότι με έχουν ρωτήσει στον δρόμο για το άρωμα μου! Δεν σε πνίγει αλλά αφήνει ένα υπέροχο πέπλο δροσιάς και φρεσκάδας. Είναι σίγουρα από τα αρώματα που θα λάτρευε η αδερφή μου (ναι Αντωνίτσα μου,όταν πεταχτώ στο κέντρο θα σου πάρω και εσένα ένα). Θυμάμαι όταν μέναμε μαζί και είχαμε κοινά καλλυντικά και αρώματα και η Αντωνία πάντα μα πάντα λουζόταν με το άρωμα(αρκεί να ήταν του γούστου της). Τον μεγάλο πανικό τον πάθαινα όταν ξεχωρίζαμε τα καλλυντικά μας σε καθημερινά και "καλά"(aka ακριβά). Εγώ για λόγους οικονομίας προσπαθούσα να καταναλώσω τα καθημερινά και να αφήσω τα "καλά"για πιο ξεχωριστές περιπτώσεις. Ε, η Αντωνία έβαζε πάντα από τα "καλά" καλλυντικά! Μετά...μεγαλώσαμε...ξεχωρίσαμε τα καλλυντικά μας και τα αρώματα μας. Εγώ πάντα επέλεγα πιο γλυκές μυρωδιές ενώ η αδερφή μου πιο "ξινές". Δεν θα ξεχάσω πόσο πολύ της ταίριαζε το New West το οποίο δεν κυκλοφορεί πια εδώ και χρόνια! Αδελφούλα, για ρίξε μια ματιά και στο Inner Code!
Επειδή και εγώ όπως και η Ελένη αρνούμαι να σταματήσω να περιποιούμαι τον εαυτό μου,εύχομαι να έχω υγεία και να αγοράζω τα καλλυντικά μου ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι δεν θα ξαναγοράσω τα πανάκριβα! Υπάρχουν και πιο οικονομικές λύσεις που μας κάνουν και αισθανόμαστε όμορφα!



Υ.Γ. Ευχαριστούμε θερμά την κα.Αναστασία Κυρίτση και την Anthings για την αποστολή των αρωμάτων.

18 σχόλια :

  1. Υστερούν λίγο σε διάρκεια αλλά νομίζω πως αν είχαμε και την αντίστοιχη κρέμα θα ήταν τέλεια...Η τιμή τους όμως συμφωνώ είναι εξαιρετική!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα όμως σε εμένα κρατάνε πάρα πολύ, σε αντίθεση ας πούμε με ένα του Κορρέ που πήρα και δε μένει πάνω μου ούτε μια ώρα.

      Διαγραφή
    2. Από του Korre πιστεύω πως και η Μυρτώ παραπάνω κρατάει...και ναι αν τα συγκρίνεις με αυτά έχουν μεγαλύτερη διάρκεια...Μήπως είχες το Korres Iris, Lily of the Valley Cotton??? πολύ χάλια!!!! :Ο((ΧΧΧ

      Διαγραφή
  2. μπράβο, κορίτσια για τις ενδιαφέρουσες προτάσεις σας! Θα πάω χόντος να τα μυρίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας να τα μυρίσεις καλή μου, νομίζω πως πραγματικά αξίζουν

      Διαγραφή
  3. Θα τα έχω υπόψιν μου κορίτσια.. Στην επόμενη μου βόλτα στα hontos θα τα ψάξω σίγουρα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να πω την αλήθεια παλιότερα με ένοιαζε να είναι μάρκα το άρωμά μου αλλά πολλά επώνυμα αρώματα δε μου κρατάνε καθόλου και έχω απογοητευτεί. Eau de parfum και 100ml σε τέτοια τιμή, θα τα δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις και να μας πεις τη γνώμη σου. Εμείς μια φορά μείναμε ικανοποιημένες.

      Διαγραφή
  5. Α δε τα ηξερα!!
    σ'ευχαριστουμε για το review παντως!!
    μπορει να το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τους ρίξεις μια ματιά, μυρισα και τα άλλα δύο αρώματα της σειράς και μου άρεσαν και αυτά. Ειδικά για καθημερινή χρήση νομίζω είναι ό,τι πρέπει.

      Διαγραφή
  6. Hello darling, lovely blog here! Wanna follow each other? Let me know through comments... it would be great to keep in touch =)
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Passei, vi, li e gostei deste blog, parabéns! Deixo aqui o meu blog e aguardo a sua gentil visita... http://inkdesignerstampas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααααχ υπεροχα φαινονται!!!! νομιζω θα τα δοκιμασω!!!!! με ξεσηκωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. what a sweet entry and cute blogbackground <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιδέα δεν είχα. Θα τα ψάξω κι εγώ! Φιλιά πολλά!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή