Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Μικρές πινελοϊστορίες και τα πέντε δάχτυλα.



 Γεια σας κορίτσια μου,

για πολύ καιρό δε χρησιμοποιούσα πινέλα στο μακιγιάζ μου. Χρησιμοποιούσα μονάχα τα δάχτυλα μου, με αρκετά μεγάλη επιτυχία - ή τουλάχιστον έτσι πίστευα. Στη διπλανή φωτό μπορείτε να καμαρώσετε τα πέντε μου δαχτυλάκια και τη χρήση του καθενός. Από τη μέρα όμως που άρχισα να ασχολούμαι λιγάκι παραπάνω με τα beauty related θέματα άρχισα να αναρωτιέμαι για ποιο λόγο γίνεται τόση κουβέντα γύρω από τα πινέλα. Θυμάμαι ακόμη το γούρλωμα των ματιών μου όταν ενημερώθηκα για τις τιμές των πινέλων της Mac...

Foxy star 
Η πρώτη μου δειλή αγορά ήταν δυο πολύ οικονομικά πινελάκια της ελληνικής εταιρείας Foxy Star (αδελφή εταιρεία με την επίσης ελληνική Toyoko). Η τιμή τους ήταν κάτω από 3 ευρώ και τα βρήκα στο Hondos Center.
 Το κοφτό πινελάκι το χρησιμοποιώ για να σχηματίζω την εξωτερική γωνία στο μάτι μου και με έχει βολέψει πολύ.
 Το βουρτσάκι φρυδιών το χρησιμοποιώ καθημερινά και το χτενάκι με βολεύει πολύ όταν θέλω να αφαιρέσω κόμπους μάσκαρας από τις βλεφαρίδες μου. Τα πλένω καθημερινά και δεν έχουν πάθει το παραμικρό. Τα θεωρώ οικονομική και καλή λύση, ειδικά για αρχάριες που θέλουν να πειραματιστούν.


Essence
Γνωστή σε όλες αυτή η εταιρεία, νομίζω είναι η πρώτη που σκεφτόμαστε όταν θέλουμε κάτι πολύ πολύ οικονομικό. Η τιμή τους ήταν κάτω από 2 ευρώ και τα βρήκα στο Hondos Center.
Το κοφτό πινελάκι είναι πολύ λεπτό, κατάλληλο για την εφαρμογή του eyeliner. Το χρησιμοποιώ κυρίως για την εφαρμογή σκιάς σύριζα στις βλεφαρίδες. Ωραίο πινέλο, ούτε πολύ σκληρό, ούτε πολύ μαλακό. Το κάτω πινέλο όμως με απογοήτευσε εντελώς. Θεωρητικά είναι για "σβήσιμο" (smudging και blending) αλλά είναι τόσο σκληρό που αντί να σβήσει τη σκιά σχεδόν την αφαιρεί  από το βλέφαρο. Νομίζω πως είναι από τα λίγα προϊόντα αυτής της εταιρείας που δε μου άρεσαν και δεν το προτείνω σε καμία περίπτωση.


Κάπως έτσι πορευόμουν μέχρι τη μέρα που τα E.L.F. ανακοίνωσαν μια προσφορά με -30% και δωρεάν μεταφορικά... και τότε άρχισαν όλα

Eyes lips face - E.L.F.
Αγόρασα τρία πινέλα από τη σειρά Studio, που θεωρείται η "καλή " τους (φυσικά η παραγγελία μου δεν ήταν μόνο τρία πινέλα αλλά αυτά θα τα πούμε σε μια άλλη ανάρτηση). 3,75 λίρες Αγγλίας είναι η αρχική τιμή του κάθε πινέλου (περίπου 4,64 ευρώ), αλλά τα E.L.F. βγάζουν πολύ συχνά προσφορές, είναι κρίμα να μην επωφεληθείτε από κάποια.


Eyeshadow C brush: Ήταν το πινέλο που με έκανε να αναρωτηθώ πως μακιγιαριζόμουν τόσο καιρό χωρίς αυτό. Πολύ ωραίο πινέλο, αρκετά φαρδύ για να καλύπτει το βλέφαρο με 1-2 κινήσεις. Απλά το λάτρεψα.
Angled foundation brush: Χμμ... όταν το είδα από κοντά κατάλαβα το λάθος μου. Όταν τα έβλεπα στο site είχα αποφασίσει να αγνοήσω τα όσα έγραφαν και να το παραγγείλω για να βάζω ρουζ. Φυσικά το πινέλο είναι φτιαγμένο για άλλη χρήση και έτσι έμεινα με τη χαρά. Πάντως για την εφαρμογή του υγρού μέικ απ έχω μάθει πως είναι πολύ καλό (έλα όμως που εγώ δε χρησιμοποιώ υγρό μέικ απ).
Powder brush: ...και θα το ξαναπω. Προτού κάνετε την παραγγελία σας διαβάστε για ποια χρήση προτείνουν το κάθε πινέλο. Για δεύτερη φορά αποφάσισα να κάνω εξυπνάδες και την πάτησα ξανά. Το βάφτισα stippling - ενώ δεν είναι - και αναρωτιώμουν γιατί δεν έμεινα ικανοποιημένη. Από τη φίλη μου Φανή έμαθα πως είναι εξαιρετικό για loose πούδρα ( ναι το γράφει και πάνω του, για κάποιο περίεργο λόγο πίστεψα πως εγώ ξέρω καλύτερα, είμαι η ντροπή των bloggers, χαχαχα).
Πάντως τα πινέλα είναι πολύ καλά και σε συνδυασμό με την καλή τους τιμή ( που γίνεται ακόμη καλύτερη με τις προσφορές που κατά καιρούς "τρέχουν" ) αξίζουν την προσοχή σας. Απλά διαβάστε την προτεινόμενη χρήση :)

Και μετά ήρθαν οι μέλισσες...

Τι γίνεται όταν μια πασίγνωση blogger και make up artist λανσάρει τη δική της σειρά πινέλων; Πάταγος! Εξαιρετικής ποιότητας πινέλα, χειροποίητα, με συνθετική τρίχα άρα και 100% cruelty-free. Στη σελίδα τους θα βρείτε και αναλυτικά βιντεάκια για τη χρήση του κάθε πινέλου, κάτι που με βοήθησε πάρα πολύ μιας και δεν ήξερα πως να χρησιμοποιήσω το κάθε πινέλο.
Τα πινέλα έχουν χρωματιστό σώμα αλουμινίου και με μια ματιά μπορείς να ξεχωρίσεις αν είναι για αψεγάδιαστη βάση (χρυσαφί), εντυπωσιακά μάτια (μωβ) ή άψογο φινίρισμα μακιγιάζ (ροζ).
Core Collection
Τέσσερα πινέλα για το πρόσωπο σε μια όμορφη θήκη. Ευτυχώς από πίσω το κουτί είχε οδηγίες γιατί οι γνώσεις μου σε αυτό το θέμα παρουσιάζουν μεγάλα κενά, μακιγιάρομαι με το σκονάκι μου δίπλα. Ακόμη πειραματίζομαι μαζί τους, αλλά η πρώτη μου εντύπωση είναι θετική. Τα νιώθω απαλά στο πρόσωπο μου και μου αρέσει το αποτέλεσμα που μου προσφέρουν. 
Με τη σειρά που τα βλέπετε στη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά:
  • buffing brush: Μεγάλο πινέλο για την εφαρμογή της πούδρας. Δυσκολεύτηκα να αφήσω στην άκρη το σφουγγαράκι της πούδρας μου αλλά όταν το έκανα αναρωτήθηκα γιατί δεν το είχα τολμήσει νωρίτερα.
  • contour brush: Πινέλο κατάλληλο για "κοψίματα" (contouring) και "γυαλάδες" (highlighting). Μάλλον χρειάζομαι λίγη εξάσκηση παραπάνω αλλά μέχρι στιγμής το έχω βολευτεί και αυτό πολύ.
  • pointed foundation brush: Πινέλο για την εφαρμογή του υγρού make up και του concealer. Πολύ χρήσιμο στα δύσκολα σημεία, όπως πχ γύρω από τη μύτη.
  • detailer brush: Η Samantha το προτείνει για την εφαρμογή του concealer και του κραγιόν και για όσα σημεία θέλουν δούλεμα στη λεπτομέρεια.


Starter set
Πέντε μωβ πινέλα (όσα και τα δάχτυλα μας, είδατε που δεν ήμουν και πολύ λάθος;) για μάτια εντυπωσιακά και καλομακιγιαρισμένα. Με αυτά τα πινέλα έπαιξα πολύ. Επιτέλους μπόρεσα να εφαρμόσω όλα εκείνα τα τρικ που έβλεπα στα βιντεάκια του youtube. Οι σκιές και τα χρώματα χόρεψαν στα βλέφαρά μου και επιτέλους έκανα και ένα smoky της προκοπής.
Με τη σειρά που τα βλέπετε στη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά:
  • deluxe crease brush: Νομίζω είναι το αγαπημένο μου. Επιτέλους βρήκα ένα ωραίο πινέλο για να σβήνω και να ανακατεύω τις σκιές μου (blending).
  • base shadow brush: Πινέλο για την εφαρμογή σκιάς σε όλο το κινητό βλέφαρο. Απλά σου λύνει τα χέρια.
  • pixel-point eyeliner brush: Το μοναδικό πινέλο που δεν βολεύτηκα. Είναι για eyeliner αλλά εγώ αν δεν είναι σε μορφή στυλού το eyeliner μου βγαίνει σαν καρδιογράφημα. Κουλή εντελώς.
  • accent brush: Αυτό όμως το πινελάκι το καταχάρηκα. Μπορώ και σβήνω γραμμές που κάνω με μολύβι (smudging) αλλά το χρησιμοποιώ και για όλες τις μικρές λεπτομέρειες που θέλω να δουλέψω.
  • brow brush: Πολύ ωραίο πινέλο φρυδιών. Στα φρύδια μου δε χρησιμοποιώ μολύβι αλλά σκιά, νομίζω πως το φρύδι γεμίζει πιο φυσικά και το αποτέλεσμα βγαίνει πολύ καλύτερο. Εκτός από τα φρύδια το δοκίμασα και για eyeliner και δεν ήταν καθόλου άσχημο το αποτέλεσμα, ακόμη και σε εμένα την ακαμάτρα κόρη.



stippling brush
Επιτέλους αξιώθηκα να αγοράσω και ένα κανονικό stippling πινέλο. Το χρησιμοποιώ καθημερινά για να βάλω τη BB cream μου ( την εκπληκτική κρέμα-πούδρα των καλλυντικών Rubens), αλλά και για τα κρεμώδη μου ρουζ που είναι σε βαζάκι. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για υγρό make up. Το ωραίο με αυτού του είδους τα πινέλα είναι πως βάζεις το προϊόν σχεδόν ταμποναριστά στο πρόσωπο, επομένως στο τέλος όσο μεγάλη ποσότητα και αν έχεις βάλει δε μοιάζεις "αλευρωμένη" και ψεύτικη.

Extra tip: Αφότου βάλετε make up ταμπονάρετε με ένα χαρτομάντιλο προσώπου (εκείνα στα ορθογώνια χάρτινα κουτιά), όπως κάνουμε και στα χείλη δηλαδή, για να φύγει η τυχόν περιττή ποσότητα.


kabuki brush
Last but not least, το καλύτερο όλων.
Ένα λοξό kabuki πινέλο που θα σας λύσει τα χέρια και θα το αγαπήσετε όπως και εγώ.
 Εξαιρετικό για να βάλετε το ρουζ σας, το κοφτό του σχήμα έρχεται και εφαρμόζει υπέροχα στις γραμμές του προσώπου.
Η δημιουργός εδώ έβαλε όλο της το ταλέντο, αφού μας παρουσιάζει μια super βολική καινοτομία. Το πινέλο ανοίγει στη μέση και έτσι μπορείτε να δουλέψετε με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια. Ανοιχτό το έχω δοκιμάσει και σε contouring και νομίζω το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό.



Τα πινέλα Real Techniques μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους εδώ. Κοινό μυστικό ανάμεσα στις beauty bloggers είναι ένα αμερικάνικο on line shop με φυτικά συμπληρώματα διατροφής και διάφορα βιολογικά καλούδια, το I-Herb. Κάνει αποστολές στην Ελλάδα, τα πακέτα του περνάνε από το τελωνείο χωρίς να υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση, σε κάθε παραγγελία μπορείτε να ζητήσετε ένα δείγμα από μια λίστα που έχουν και επιπλέον με τον κωδικό TSW001 θα έχετε μια έκπτωση 10$ για αγορές άνω των 40$ ή 5$ για αγορές κάτω των 40$. Με αγορές άνω των 40$ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Αξίζει να ρίξετε μια ματιά, κάθε εβδομάδα βγάζουν προσφορές. Ούτε λίγο ούτε πολύ εγώ με 32 περίπου ευρώ αγόρασα τα παραπάνω πινέλα μαζί και τρία οργανικά lip balm και όταν άνοιξα το κουτί της παραγγελίας μου είδα πως μου είχαν βάλει και δειγματάκια και ένα καθρεφτάκι για την τσάντα. Καθόλου άσχημα έτσι;


Αυτή ήταν η μέχρι τώρα ιστορία μου με τα πινέλα. Ξεκίνησα σαν πρωτόγονη με τα δάχτυλα και τώρα έχω τα καλύτερα (όσον αφορά τη σχέση ποιότητας-τιμής) πινέλα που κυκλοφορούν. Δεν είμαι εντελώς εξοικειωμένη ακόμη με τη χρήση τους αλλά η νεραϊδούλα του beaute μου λέει πως μάλλον η συλλογή μου θα αυξηθεί. Εάν είστε και εσείς αρχάρια στη χρήση πινέλων όπως και εγώ, αγοράστε πρώτα ένα δυό οικονομικά πινέλα ( δείτε λίγο και στα Make up academy-MUA εδώ, μόλις κυκλοφόρησαν μια σειρά πινέλων σε πολύ καλές τιμές, μπορείτε όμως να βρείτε και οικονομικά ελληνικά πινέλα στα Hondos) και αφότου πάρετε μια γεύση επενδύστε σε μια σειρά ποιοτικών πινέλων.
Βέβαια πάντα θα υπάρχει και η λύση με τα πέντε δαχτυλάκια μας :)

Σας φιλώ!    xxx


22 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο post! Εξαιρετικά ενημερωτικό!
    Εγώ μέχρι στιγμής χρησιμοποιώ κυρίως πινέλα της ELF και εχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nice post κούκλα!!!λατρεύω τα πινέλα!!!
    περνα αν θέλεις και εσύ μία βόλτα απο το μπλόγκ μου
    και πάρε μέρς και στο Bobbi Brown Giveaway:)
    φιλάκιαα

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο ποστ!και εγω της ακαματρας σχολης αλλα τελικα εκεινο που καταλαβα ειναι οτι τα εργαλεια κανουν τον μαστορα,τελος.χαχα.
    τα πινελα για τα ματια των rt ειναι απο τα λατρεμενα μου.εκεινο για τα φρυδια το χρησιμοποιω για γωνια,και επιτελους κανω μια γωνια της προκοπης.Την επομενη φορα να παρεις και το πινελο για το ρουζ,ειναι θεσπεσιο πινελο αληθεια.πως απλωνα ρουζ χωρις αυτο τοσσσσοοο καιρο?το καμπουκι το γλυκοκοιταζω.χμμμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω πεθάνει με τη photo με τα δάχτυλα. Εχω συνηθίσει τα πινέλα τα τελευταία χρόνια οκ μπορώ χωρίς αυτά αλλά κάνουν τη ζωή μας τόσο πιο εύκολη :-)Άντε άντε γίνεσαι expert (και για τα ELF δε θα πω τα λέγαμε :P να μας ακούς xaxa) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραιο ποστ!οταν ημουν μικρη εβαζα τις σκιες με τα σφουγγαρακια της συσκευασιας γτ εχω και μια εχμμμ μικροβιοφοβια να το πω;;απο τοτε που πηρα ομως τα sigma μου απλα δεν τα αλλαζω και απορω πως ζουσα.κατι μου λεει οτι θα παρω και κατι απο rt συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχα. Σε καταλαβαίνω! Ακόμα δεν είμαι σούπερ εξοικειωμένη με την χρήση των πινέλων, αλλα τουλάχιστον δεν χρησιμοποιώ πλέον δάχτυλα!
    Eίμαι ακόμα στην φάση των Elf (φτωχια καταραμένη) αλλα είμαι πολύ ευχαριστημένη.!
    Το φλατ πινέλο της ELf με έχει σώσει. Εγώ βάζω loose πούδρα με αυτό, και καμιά φορά ρουζ.
    Επίσης το γωνιακό πινελά απο το toyoko που έχω πάρει, με έχει σώσει. Εχω πάρει 2 βασικά, το ένα το έχω ''σπάσει'' για να χωράει στο τσαντάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραια η ιδεα σου για τη φωτο με τα δαχτυλα και πολυ καλογραμμενο το ποστ!!
    φιλια
    xoxo
    An.ni

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "ειμαι η ντροπή των bloggers" χαχαχαχαχαχαχα
    θα πρεπε να ντρεπεσαι οντως γιατί μου εβαλες ιδεες για το kabuki...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο post αγαπημένη!!! Το αναδιπλούμενο kabuki RT δεν ξέρω κατά πόσο είναι καινοτομία της Pixiwoo sister γιατί το έχουν και άλλες εταιρείες π.χ το δικό μου είναι sephora... Εγώ πάντως από όσα έχω value for money ψηφίζω elf , όλα τα RT και κάποια Sigma σε εργονομία αλλά να νικάνε τα RT σε απαλότητα...υπερτιμημένα και με πολύ χάλια ποιότητα τελευταία τα MAC...και καλά μεν αλλά ακριβά λόγω ονόματος τα Bobbi Brown. Όπως καταλαβαίνεις έχω από τις περισσότερες εταιρείες αλλά χρησιμοποιώ 3-4 συγκεκριμένα και τα υπόλοιπα περιμένουν υπομονετικά να τα δώ...γιατί τα αγοράζω άλλη ιστορία...είμαι η ντροπή του shopping!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι πολλά πινέλα είναι αυτά!!! μπράβο σας! το post είναι τέλειο!!! φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ χρησιμοποιώ κυρίως Sephora και RT και έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη! Επίσης μου αρέσουν τα Sigma και Toyoko. Εξαιρετικό ποστ και άκρως ενημερωτικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το τι το έχω βολευτεί το stippling brush δε λέγεται! Νόμιζα πως όντας μικρούλι θα μου έτρωγε πολύ χρόνο αλλά καμία σχέση. Και ναι, μετά και την ανάρτηση σου, ψήνομαι να πάρω το σετάκι του προσώπου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερό ποστ!! Θέλω κι εγώ να πάρω τα RT και μόλις περάσουν οι γιορτές θα βγάλω προπληρωμένη για να τα παραγγείλω. Πιστεύω δεν θα έχει καμία σχέση το μακιγιάζ που κάνω τώρα εν συγκρίση με αυτά!
    Αλήθεια, πόσο καιρό έκαναν να σου έρθουν; Δεν είμαι και πολύ υπομονετική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερά ενημερωτικό post!!!
    Καλές γιορτές!!!
    Φιλιά!!!
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια πολλα!
    Χειροτερο απο τα δαχτυλα ειναι τα πινελα που εχουν μεσα οι συσκευασιες!
    Οπως διαβαζα σωστα καπου,καλα θα κανουν να τα καταργησουν και ας ριξουν τις τιμες,ειναι σκουπιδια και αδικη καταναλωση ενεργειας.
    Εγω δε μπορω να βαφτω χωρις το Perfect Brush by Shiseido και για blending πινελο της Mac 232 νομιζω;Ακομη και η χειροτερη σκια σβηνει τελεια,ειναι για μενα σωτηριο,αν και ειμαι σιγουρη πως ισως υπαρχει και κατι πιο μαλακο για blending.
    Θα κοιταξω αυτα που ανεφερες.
    Μολις εγινα μελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Geia sas koritsiaaa!!Hr8a k egw!!
    Exw meres pou psaxnomai me to 8ema twn pinelwn k tsoup to post pou me upodexetai edw einai auto..Ok,to kala8i mou sto iHerb to exw gemisei edw k meres alla de lew na thn kanw auth thn paraggelia..mou fainetai hr8e h wra :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Latrevw ta pinela....... :) k egw arxizw th syllogh moy siga siga! pros to paron exw 9!! :) aaaa eimai to neo soy melos! an 9es ela mia volta k apo mena, 9a xarw poly, na deis k ta pinela moy....prosfata apekthsa k apo thn essence to pinelaki poy deixneis gia blending k emena me volepse poly!!!!! :) http://beauty-inpink.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πως και δε το είδα τόσο καιρό αυτό το ποστ?? Το περίμενα πως και πως!!!
    Δε μπορείς να φανταστείς πόσο χρήσιμο μου είναι Ελενάκι μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ti katapliktiko post!!! Hehehe mou aresei pou 3ekinas apo ta basika me ta daxtula kai teleioneis me tis real techniques (tis opoies 8elo na forto8o tora amesos XD) Ta pinelakia tis Essence ta xrisimopoio ki ego, kai malista apo to kofto exo duo, ka8os einai teleio kai gia na ka8arizeis ta nuxia amesos afou ta bapseis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. παρα πολυ καλο ποστ κατατοπιστικο και ενημερωτικο!εχει μαζμενα οσα θελει να γνωριζει κανεις για τα πινελα!real techniques να με περιμενετε ερχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή