Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

Τα καλούδια μου από την NYX




Ότι ξεκίνησα να δουλεύω στα NYX το γνωρίζετε οι περισσότερες,Αρκετές από εσάς με έχουν δει και εν δράση.Όπως πολύ σωστά φαντάζεστε,είναι πολύ δύσκολο να δουλεύεις μέσα σε τόσους πειρασμούς!Έχω μια τεράστια λίστα η οποία διαρκώς και μεγαλώνει!Χθες,πήρα την Σίσσυ παραμάσχαλα και έκανα εικονικές αγορές....Και τάχα μου πήρα μόνο τα "απαραίτητα".Οκ,δεν τα λες απαραίτητα 9 βερνίκια αλλά με ρωτάτε πως αντέχω και αντιστέκομαι??Τελικά τα εικονικά ψώνια μου,δεν έγιναν ποτέ πραγματικά λόγω οικονομικής κρίσης αλλά πάμε να δούμε τα πραγματάκια από NYX που έχω στο νεσεσέρ μου αλλά και στην καρδιά μου???

Ξεκινάμε με το high definition foundation στην απόχρωση 02.Φυσικό χρώμα,ούτε μπεζ,ούτε ροζ με μέτρια προς καλή κάλυψη.Έχει το καλό ότι είναι buildable.Αν θέλεις πιο καλή κάλυψη το "χτίζεις" από πάνω.Αν και νομίζω ότι με την αντίστοιχη high definition πούδρα έχεις το τέλειο αποτέλεσμα!Η πούδρα περιέχει minerals και έχει καταπληκτική απόδοση.Μη με ρωτάτε γιατί δεν την πήρα...θα σας απαντήσω ότι είναι ήδη στην wishlist μου!
Για πούδρα λοιπόν πήρα την twin cake.Μια πούδρα η οποία μπορεί να φορεθεί είτε με βρεγμένο είτε με στεγνό σφουγγαράκι.Και παρέχει πολύ καλή κάλυψη και από μόνη της.Την έχω φορέσει και πάνω από το HD foundation αλλά και σκέτο.Θα σας πω ότι μόνη της η πούδρα,πιστεύω ότι θα εφάρμοζε καλύτερα σε ένα πιο λιπαρό δέρμα για να τραβήξει την οποιαδήποτε επιπλέον λιπαρότητα.Εγώ που είμαι μικτή και έχω κάποιες ξηρές περιοχές ένιωσα ότι με "στέγνωσε".Ίσως να έχω αμελήσει τα peeling και τις μάσκες μου?Ίσως να έχω αγχωθεί και να αφυδατώθηκα από αυτό?Η απάντηση θα δοθεί σε κάποια άλλη ανάρτηση so stay tuned!

(από δεξιά προς αριστερά:717 irish coffee,614 lavender,913 sapphire,911 emerald city)

Περνάμε στα θρυλικά jumbo pencils!Δεν γινόταν να μην αποκτήσω έστω από ένα,ένα ματιών(σε απόχρωση 614 lavender) και ένα χειλιών(717 irish coffee).Ξέρω ότι όλες θα περιμένατε να πάρω το milk.Χα,σας την έφερα!Έκανα την έκπληξη!Αν και το milk είναι ήδη στην wishlist μου,προτίμησα το χρώμα της λεβάντας γιατί το θεώρησα πιο γλυκό.Πολύ ωραίο είναι και το yogurt και μπαίνει και αυτό στην λίστα.Σαφώς έχω ξεχωρίσει και το μαύρο και το γκρι για ένα ωραίο smokey look αλλά θα πρέπει να περιμένουν λίγο.Το μολύβι χειλιών είναι σε μια nude παγωμένη απόχρωση και ταιριάζει με έντονα μάτια.Πήρα και 2 μολύβια ματιών.Μπλε 913 sapphire και πράσινο 911 emerald city.Συνήθως τα χρησιμοποιώ στο περίγραμμα του κάτω βλεφάρου για να φωτίσω το βλέμμα και το σετάρω με μια σκιά για μεγαλύτερη σταθερότητα.





Πήρα 2 πενταπλές παλέτες με σκιές.Την I dream of jamaica & I dream of st.marteen.Η μια είναι κατάλληλη για smokey look ενώ η άλλη για πιο φυσικό-γήινο αποτέλεσμα.Α,να μην ξεχάσω και την μονή σκιά highlight ES07 η οποία είναι η αγαπημένη μου!Φωτίζει αλλά επειδή έχει και κίτρινο μέσα,γλυκαίνει κατευθείαν το πρόσωπο και το ζεσταίνει!Όπως βλέπετε οι σκιές έχουν πολύ καλή απόδοση και χωρίς βάση από κάτω!



Δεν γινόταν να μην πάρω και ρουζ.Προτίμησα τα κλασσικά σε μορφή compact αν και το natural-cream blush έχει κερδίσει μια ιδιαίτερη θέση στην εκτίμηση μου!PB12-terra cotta και PB05-pinky.Με το terra cotta κάνω και κοψίματα όποτε έχω κέφι.Έχει λίγη λάμψη μέσα αλλά δεν είναι κάτι υπερβολικό.Το pinky φαίνεται αρκετά έντονο ροζ αλλά σκέφτηκα ότι εγώ καθορίζω την ένταση.Από απαλό ροζ το πρωί μέχρι έντονο-βραδινό!


(pinky,terra cota,ES07 highlight,merlot)

Μετά από λίγες μέρες ήρθε να συμπληρώσει την συλλογή μου ένα δωράκι από την Φανή από το Our walking closet's secrets ένα κραγιόν από την ματ σειρά το λατρεμένο merlot.Θα σας πω ότι δεν με ξετρελαίνουν τα ματ κραγιόν.Αγαπώ τα λαμπερά gloss με πολλές μικρές λάμψεις μέσα.Είναι και αυτό ένα από τα φετίχ μου.Το άλλο είναι το μαύρο μολύβι στο waterline.Ε λοιπόν αυτό το κραγιόν το λάτρεψα!Η απόχρωση μου ταιριάζει πάρα πολύ,και η υφή του αν και ματ δεν στεγνώνει τα χείλη μου.Τώρα...αν περάσω και κανένα gloss από πάνω....μη με παρεξηγήσετε ε?

Αυτά προς το παρόν αν και είμαι σίγουρη ότι η λίστα όλο και θα μεγαλώνει!
Εσάς ποια είναι τα αγαπημένα σας προϊόντα από ΝΥΧ?

Πολλά φιλάκια!!!










40 σχόλια :

  1. Με γεια :) Καλοφόρετα χιχιχ!!
    Το merlot είναι υπέροχο και ανυπομονώ να το δω και από κοντά φορεμένο
    Φιλάκια από δω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα εχω ακουσει πολυ κολακευτικα σχολια για το συγκεκριμενο κραγιον!

      Διαγραφή
  2. πωπω τυχαιρουλα !!!! πολυ ωραια με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα σιωπήσω μέχρι να ρθω και μη μου τα τρίβεις στη μούρη αφού κρατιέμαι και δε τα παίρνω από εδώ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ θα κανεις υπομονη για να στηριξεις την ελληνικη οικονομια!

      <3

      Διαγραφή
  4. Καλοφόρετα!! Καλά περιμένω να μας πεις και για τα lip gloss στο μέλλον. Τέλειο και το ματ κραγιόν, εγώ έχω από τα round και είμαι απίστευτα ευχαριστημένη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω!και τα round αλλα και τα black label εχουν απιστευτη αποδοση!

      Διαγραφή
  5. Θα κρατηθώ και αυτή τη φορά...παρ' όλα αυτά είναι όλα πολύ όμορφα. Πειράζει που τα κραγιόν τα θέλω όλα;;; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μην αρχισω να γραφω λιστα απο ολα οσα εχω ξεχωρισει ε?

      Διαγραφή
  6. Τέλεια είναι όλα με γειά σου!!! Περιμένω με αγωνία το e-shop!!! Άντε πότε θα λειτουργήσει επιτέλους???Ενημέρωσε αν έχεις inside news!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το e-shop ετοιμαζεται και θα λειτουργησει συντομα!αν ολα πανε καλα μεσα στον δεκεμβρη?

      Διαγραφή
  7. με γειά!!
    με τόσες ομορφιές γύρω σου,πως κρατήθηκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η απαντηση ειναι:ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  8. πωπω όλος ο μισθος μου εκεί θα πήγαινε αν δούλευα μέσα σε τόσους πειρασμούς!!¨ολα είναι υπέροχα,που να έρθουν και τα καινούρια προιόντα!!!!Θα χρεωκοπήσουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεις και κατι απιστευτες παλετες που περιμενουμε,θα παθεις πλακα!!!!

      Διαγραφή
  9. Diabazo to post kai klaio apo sugkinisi! Einai ola teleia! Alla na min pareis oute ena bernikaki?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειχα διαλεξει 9 και τα χαρακτηρισα"απολυτως απαραιτητα".μετα επεσα σε 3.θα ειναι μεσα στην επομενη αγορα μου!

      Διαγραφή
    2. ε και λοιπον...χθες πηρα 5 βερνικακια....

      Διαγραφή
  10. Ζηλεύω... ανυπομονώ να έρθουν και στην Αθήνα για να τα δοκιμάσω και εγώ!
    Κυρίως τα ρουζ τους θέλω να δοκιμάσω..!
    Φιλιά!!! xxx

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολα μα ολα ειναι υπεροχα!αξιζει να τα δοκιμασεις!

      Διαγραφή
  11. nice products *_* your blog is very good and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα Αννα
    καλώς σε βρήκα-)))Πολύ καλό το μπλογκ σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ και λιγα πηρες!και εγω θα ειχα τιναξει τη μπαγκα στον αερα αν δουλευα εκει.ειδικα τα jumbo lip pencils και τα Lip gloss τα θελω ολα ομως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη ξυνεις πληγες.....χθες παντως αγορασα βερνικακια....

      οοοομμμμμμ

      Διαγραφή
  14. ΟΚ και εγω ζηλευω..και μαλιστα πολυ..δηλαδη παρα πολυ...παρα παρα πολυ! Ουφ!
    Θελουμε και Αθηνα, γιατι θα σκασω αν δεν τα δοκιμασω :-Ρ
    Αχ.. jumbo pencils ♥ Αλλα και οι παλετες τελειες και η αποδοση τους φαινεται σουπερ και τα χρωματα που διαλεξες πολυ ομορφα!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοφια,το καλο ειναι οτι στελνουν με αντικαταβολη σε ολη την ελλαδα!αν θελεις επικοινωνησε με την σελιδα ή το τηλ τους.

      Διαγραφή
  15. Είναι τέλειααααα κοριτσάκι μου, πολύ όμορφα όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστωωωωωω!και εγω τα καμαρωνω!

      Διαγραφή
  16. Δηλώνω χωρίς ντροπή πως δεν μπορώ να αντισταθώ σε κανένα ΝΥΧ. Τα θελω. Όλα. Τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπέροχες οι παλέτες! Συμφωνώ με την Ελένη παραπάνω!

    Marina @ www.minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ μου αρέσει η παλέτα I dream of jamaica. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από NYX, αλλά με την πρώτη ευκαιρία όταν ανέβω Θεσσαλονίκη θα περάσω από το κατάστημά τους. Σας έχω βραβειάκι, αν θέλετε περάστε μία βόλτα από το σπιτάκι μου να το παραλάβετε: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/and-oscar-goes-to.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχετε βραβειάκι!!!http://beautytipsbyniki.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. όλα είναι υπέροχα.Αν θες http://nailsartgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά μόλις ανέβω θεσσαλονίκη έχω παέι τρέχοντας στην NYX...!!!

    Παίρνα από το blog μου έχεις βραβείο....!!!!

    http://efibeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή