Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Για marrakesh ψάχνεις????


Το Επαναστατικό Marrakesh kaHm


Ισιωτική με φυτικά συστατικά
Μία διεργασία τύπου "Brasilian Blow Out" σε ένα μπουκάλι
Ολόισια μαλλιά χωρίς δέσμευση: μέχρι το επόμενο λούσιμο
Είναι ελαφρύ και δεν αφήνει υπολείμματα
Διατηρεί το ίσιο χτένισμα και μετά τον ύπνο
Ισιώνει χωρίς να αφαιρεί τον όγκο των μαλλιών
Έχει αντοχή στον ιδρώτα και στην υγρασία
Προστατεύει και θρέφει τα μαλλιά με κάθε χρήση
Δεν χρειάζεται σίδερο, μόνο στέγνωμα με πιστολάκι!



Αυτά λένε στην σελίδα τους....ψήνεσαι,δεν ψήνεσαι? Έλα...πες την αλήθεια... ονειρεύεσαι και εσύ τα μαλλιά της Jennifer Aniston...παραδέξου το!

Κάπως έτσι ψήθηκα και εγώ και έσπευσα να συμπληρώσω τα στοιχεία μου για την δωρεάν αποστολή των δειγμάτων. Είχες την ευκαιρία να επιλέξεις είτε 2 ίδια λαδάκια είτε 1+1. Εγώ επέλεξα το 1+1. Το άλλο λαδάκι δεν το χρησιμοποίησα ακόμα. Έχει πλάκα που το φυλούσα στην άκρη για "καλό".Αν με παρακολουθείτε έχετε διαπιστώσει ότι έχω την τάση να χωρίζω σε κατηγορίες τα καλλυντικά μου. Στα "καλά" και στα καθημερινά. Ε αυτό λοιπόν είχε μπει στην επίσημη κατηγορία. Πες βρε παιδί μου ότι με καλέσουν σε μια απονομή όσκαρ και δεν προλαβαίνω να κλείσω ραντεβού με την κομμώτρια μου...να μην βάλω αυτό το λαδάκι που υπόσχεται βραζιλιάνικο ίσιωμα?
Τελικά... δεν περίμενα την επόμενη απονομή και αποφάσισα να το δοκιμάσω γιατί κάθε μέρα αξίζει να είναι ξεχωριστή!
Οϊμέ....μα τον μανιτού....τα μαλλιά μου έγιναν χάλια! Ακόμα και όταν αποφασίζω να τα ισιώσω μόνη μου χωρίς κάποιο ειδικό προϊόν, τα καταφέρνω πολύ καλύτερα!
Καταρχήν τα μαλλιά μου δεν ήταν απαλά. Τα ένιωθα σκληρά. Σαν να έχω βάλει αφρό ή κάποιο άλλο προϊόν styling. Δοκίμασα να τα ισιώσω με το πιστολάκι.... κοιτάζομαι στον καθρέφτη.... "κάτι δεν πάει καλά..."
Βάζω το σίδερο μαλλιών στην πρίζα και ξανακοιτάζομαι "μπααα....δεν θα το αποφύγω το σίδερο"
Αφού έψησα το μαλλί,μου έριξα άλλο ένα βλέμμα "ρε Άννα...πως είσαι έτσι?"

Όταν διάβασα την ανάρτηση της Θεοδότας κατάλαβα ότι δεν είμαι η μόνη. Μπορείτε να διαβάσετε την ανάρτηση της Θεοδότας εδώ. Η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτηκα πολύ από το συγκεκριμένο προϊόν. Μάλλον είχα υψηλές προσδοκίες!
Καλά λένε κράτα μικρό καλάθι........

Τι να πω? Μπορεί να έκανα κάτι λάθος,μπορεί τα μαλλιά μου να μου κρατούσαν μούτρα εκείνες τις μέρες.... Η εταιρία ανά τακτά χρονικά διαστήματα δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσετε σε δείγμα τα προϊόντα τους. Για αυτό μη ξεχνάτε να μπαίνετε στην σελίδα τους εδώ και να ενημερώνεστε! Θα ήθελα να μου πείτε και την δική σας εμπειρία ή να μου προτείνετε το δικό σας αγαπημένο προϊόν για ίσιωμα.

Πολλά πολλά φιλάκια!



36 σχόλια :

  1. Μετά από αυτό το ποστ δε θα ήθελα να το διακινδυνεύσω να σου πω την αλήθεια!! Μπορεί σε μένα να βόλευε αλλά και μόνο στην πιθανότητα να μην βολέψει απαπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις!Απλά μην περιμένεις και εσύ την απονομή των ΟΣΚΑΡ!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο post και ευφυέστατος τίτλος!!!Ευχαριστώ για την αναφορά σου!!!Ευτυχώς που έστειλαν δείγματα για να δοκιμαστεί το προιόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είμαι πολύ περίεργη να διαβάσω την γνώμη από κοπέλες που το έχουν δοκιμάσει!Την γνώμη μου σου την είχα πει ήδη!

      Διαγραφή
  3. Ε, λοιπόν, κ εγώ δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το δειγματακι... Αν κ ήμουν φειδωλη με την ποσότητα, τα μαλλιά μου λαδωσαν απίστευτα κ έγιναν σκληρά σαν να είχα να λουστω 3 βδομάδες!!! Ισιωσαν, βέβαια, από το βάρος... :) Το μόνο θετικό που έχω να πω ειναι ότι μυρίζει υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα ετσι και αλλιως λαδωνουν γρηγορα τα μαλλια μου οποτε δεν διαπιστωσα κατι διαφορετικο.μερα παρα μερα θελουν λουσιμο!

      Διαγραφή
  4. Ε, λοιπόν, κ εγώ δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το δειγματακι... Αν κ ήμουν φειδωλη με την ποσότητα, τα μαλλιά μου λαδωσαν απίστευτα κ έγιναν σκληρά σαν να είχα να λουστω 3 βδομάδες!!! Ισιωσαν, βέβαια, από το βάρος... :) Το μόνο θετικό που έχω να πω ειναι ότι μυρίζει υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ααα δε μας τα λέει καλά το λαδακι! σχετικο-ασχετο, παντως θα ψηνόμουν για μια "κανονική" ισιωτική θεραπεία με κερατίνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα τα μαλλια μου ειναι "σπαστικα"!ουτε σπαστα,ουτε σγουρα...απλα σπαστικα!δεν θα εκανα την ισιωτικη γιατι θα φοβομουν μη μου τα καψουν.ειναι σαν να κανεις περμαναντ αλλα σε ισιο.θελει καλη κομμωτρια.

      Διαγραφή
  6. Δεν έμεινα καθολου μα καθόλου ευχαριστημένη. Τα μαλλιά μου δεν λαδώνουν ποτέ, ε λαδωσαν και μάλιστα πολύ! Πρόκα δεν έγιναν... μετά από λίγη ώρα έκανα ένα καλό λουσιματάκι και τα ίσιωσα μόνη μου, με τα χεράκια μου. Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εναν ενθουσιασμο διακρινω ε?χαχαχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
  7. Μονο εμένα μου εκανε; Εστω και λιγο. Τωρα ειμαι τυχερή ή βλαμμενη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέθανα με τον τίτλο!!!! Φαντάσου να το βάλω εγώ.....απαπαπαππα!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμασεις και να βγαλουμε και φωτος before &after!

      Διαγραφή
  9. ο τιτλος ολα τα λεφτα.το λαδακι δεν το ηξερα αλλα δεν θα πειθομουν οτι κανει και δουλεια μιας ισιωτικης με κερατινη.θα μας τρελανει τελειως ο Marrakesh!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν ψηνεσαι ετσι οπως το παρουσιαζει?

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ θα είχα ελπίδες, κρίμα πραγματικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο τίτλος απλά τα σπάει :-) Δεν είμαι η μόνη τελικά που χωρίζει τα καλλυντικά σε 'καλά' και 'καθημερινά'!
    Ωραίο post γιατί μπορεί να έπεφτα στα παγίδα να το δοκιμάσω μιας και τα μαλλιά μου είναι σπαστά και το ίσιωμα είναι μόνιμη κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεις να ζητησεις δειγμα και να το δοκιμασεις.το οτι δνε εστρωσε σε εμενα δεν σημαινει απαραιτητα κατι!

      Διαγραφή
  12. Χαχαχαχαχ να σαι καλα πρωι πρωι!!!! Τρελάθηκα στα γέλια!! Ασε φιλενάδα και επαθα το ιδιο και γω με εκείνη την κρέμα που της phyto που είχα διαβάσει οτι κανει ακριβως το ίδιο στη christina77star...αλλα μαλλον δεν ειναι για κατσαρά μαλλιά. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα και γω..μου κοκκάλωνε τα μαλλιά και στο τέλος δεν μπορούσα να τα ισιώσω με τίποτα!! Σαν ξεμαλλιασμένη ήμουν. Θες να σου προτείνω αλλο??? Δοκιμασε οπωσδηποτε macademia (τη μάσκα, την leave-in κρεμα και τον ορο) Ειναι απιστευτα προιόντα σε λέω!!!! Σου κάνουν ένα μαλλί υπερ-απαλό και ενυδατωμένο!!!! Εγω τα δοκιμασα απο φίλη μου και έσπευσα να τα αγοράσω απο cheapsmells που τα βρήκα και φθηνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το macademia και το μεταξι chi θελω να δοκιμασω!

      kisses μικρη μου!μη χανεσαι!

      Διαγραφή
    2. Ax nai kai to chi kai to biosilk...apla den mporw na ta vrw ftina online kai giauto pira ta maca gia arxi!!!Gia esas den xanomai, akoma kai an den sxoliazw sas diavazw...to diko mou skeftomai na to katevasw teleiws...:P

      Διαγραφή
    3. Κερασία μου δες το www.ariane-eshop.gr έχει και chi και biosilk και μέχρι τέλος Νοεμβρίου με τον κωδικό 3011 έχεις 25% έκπτωση!!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. χι χι χι εγώ τα λαδάκια μου αυτά τα έχω κρύψει και δεν τολμώ να τα εμφανίσω. Ο καλός μου απειλεί ότι θα τα καπνίσει χαχαχαχαχα.
    Πέρα από την πλάκα τώρα, ευτυχώς ήταν δείγμα και δεν κλαις τώρα τα λεφτά σου.
    Αν κάποια κοπέλα τα δοκίμασε και της άρεσαν θα ήθελα πάντως να μας βάλει μια φωτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μηπως τελικα αυτος ειναι ο σωστος τροπος χρησης?το καπνιζεις και μετα φανταζεσαι οτι εχεις σουπερ ισιο βραζιλιανικο ισιωμα???

      Διαγραφή
    2. αν καπνισω 2 φακελακια μηπως αποκτησω και βραζιλιανικο κορμι???

      Διαγραφή
  14. Θεικο ποστ-θεικος τιτλος :-)))
    και εγω τα χωριζω σε "καλα" και καθημερινα..χιχιχι..χμμμ λες να ειμαστε πολλες?!:-D

    Big NOOO για το συγκεκριμενο και απο εμενα!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δε νομίζω να έμεινε καμιά μας ιδιαίτερα ευχαριστημένη, και ναι είναι αρκετά "λαδερό" συγκριτικά με άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάνω που χάρηκα, ότι τα κορίτσια μου, θα σταματήσουν να καίνε τα μαλλιά τους με το σίδερο.Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θυμασαι τι λεγαμε? Θα επρεπε να εχει επιλογες και εδω, οχι μονο στα βιντεο! Εδω μπαινει και like, και γαμω τους τιτλους, και εχω πεσει κατω με το σχολιο "αν καπνισω 2 φακελακια μηπως αποκτησω και βραζιλιανικο κορμι???"... κλπ κλπ. Εγω με τα λαδια ξερεις δεν τα παω καλα, ειμαι που ειμαι λαδιλα απο μονη μου στο μαλλι! Τα macademia ειναι σουπερ οντως, οπως λεει και η Κερασια και δεν ειναι "βαρια" στα μαλλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ πάλι κορίτσια δοκίμασα και τις δυο σειρές (δείγματα) και δεν έμεινα ούτε υπερ-ευχαριστημένη αλλά ούτε και απογοητευμένη! Σας μιλάω εγω που έχω πολύ δύσκλο μαλλί! Καλά για το "ίσιωμα" δεν τρελάθηκα!Δεν ισιώνει και διατηρεί τόσο όσο λέει τα μαλλιά, αυτή είναι η αλήθεια. Αλλά σκληρά και λιπαρά δεν είδα κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αλλά αγαπώ τα λάδια μαλλιών και έχω δοκιμάσει πάρα πολλά αλλά σίγουρα αυτά τις Marrakesh δεν θα τα αγόραζα γιατί δεν αντέχω καθόλου το άρωμα που έχουν! Υπάρχουν άλλα καλύτερα λάδια που κάνουν καλύτερη δουλειά και είναι και πιο προσιτή η τιμή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πριν λιγες μερες δοκιμασα το kahm...εχω σπαστο-σγουρο μαλλι. απογοητευτηκα...νομιζα πως με ενα στεγνωμα τα μαλλια μου θα ηταν πολυ πιο ισια...εκανα οτι εκανα κ πριν..δηλαδη με μια στρογγυλη βουρτσα να ισιωνω το μαλλι μου..δεν κανει τιποτα απο αυτα που υποσχεται...το μονο καλο που ειδα ειναι οτι τα μαλλια μου παραμενουν ισια κ στην υγρασια σε σχεση με πριν.. ασε που ειναι κ πανακριβο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή