Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

I am a legal ALIEN!!!





Υπάρχει η λαϊκή ρήση ότι "Η φθήνια τρώει τον παρά"(λέμε τώρα.....!)Κάπως έτσι την πάτησα και εγώ και κατέληξα με ένα γαλάκτωμα και ένα αφρόλουτρο(μα,είχε -35% έκπτωση!) από το αγαπημένο μου άρωμα Alien.Το άρωμα αυτό το φοράω εδώ και χρόνια και είναι το "καλό"μου!Το φοράω σε πιο ειδικές περιστάσεις ή όποια άλλη στιγμή αισθάνομαι χάλια και χρειάζομαι να ανέβει λίγο η ψυχολογία μου.Άρωμα φοράω κάθε μέρα,αλλά αυτό λόγω τιμής....το τσιγκουνεύομαι. Όοοοοοχι,δεν είμαι τσιγκούνα!Είμαι οικονόμα!Για τις καθημερινές φοράω άλλα αρώματα που μου φτιάχνουν την διάθεση και με κάνουν και αισθάνομαι όμορφα.Αλλά αυτό το άρωμα...το λατρεύω πραγματικά!Μια φορά μου το έχει πάρει και δώρο η αδερφή μου(love you sis) αλλά όλες τις άλλες φορές το αγόραζα μόνη μου.Για αυτό και την τελευταία φορά αποφάσισα να αγοράσω την μεγάλη συσκευασία που ξαναγεμίζει.Άρα ξανακαταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα ότι είμαι οικονόμα(μάλλον προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου και επαναλαμβάνομαι ε?)
Πριν από λίγες μέρες γνωστό κατάστημα καλλυντικών ανακοίνωσε -35% έκπτωση.Άλλο που δεν ήθελα και εγώ!Βρήκα την ευκαιρία και πήγα να πάρω το γαλάκτωμα της σειράς.Πάω,το κατεβάζω από το ράφι του και ξαφνικά...διαπιστώνω ότι θα αφήσω "ορφανό"το αδερφάκι του....το αφρόλουτρο!Δεν μου πήγαινε καρδιά να αφήσω το αδερφάκι του στο ράφι,τα αγκάλιασα και τα 2 και τα πήγα στο ταμείο.Δεν μπορώ να σας περιγράψω την αίσθηση του να κάνεις μπάνιο με ένα τέτοιο αφρόλουτρο....Μοσχοβολάει όλο το μπάνιο σου!Εμένα είναι και μικρό το σπίτι μου οπότε τολμώ να πω ότι μοσχοβολάει όλο το σπίτι μου!Όταν συνδυάζεις αφρόλουτρο,γαλάκτωμα και άρωμα παρατείνεις την διάρκεια του αρώματος σου!Άρα?Κάνεις πάλι οικονομία!(ενοχικό σύνδρομο το λένε αυτό?)
Θα σας πω ότι σίγουρα δεν έχω σκοπό να κάνω καθημερινά μπάνιο με αυτό.Οι καιροί είναι σίγουρα δύσκολοι και δεν μπορούμε να ξοδεύουμε αλόγιστα τα χρήματα μας.Αλλά μικρές πινελιές πολυτέλειας που και που χρειάζονται!Αλλιώς....την βάψαμε!Είναι πολύ εύκολο να βυθιστούμε στην μιζέρια μας και θα το παλέψω όσο μπορώ.
Όπως λέει και η Ελένη"Ελάτε, όλες μαζί να βάλουμε το κραγιόν μας, να ψεκάσουμε λίγο άρωμα και με χαμόγελο να ξεκινήσουμε τη μέρα μας."

Πολλά φιλιά σε όλες σας!

*******************Μη ξεχνάτε τον διαγωνισμό μας!*******************



19 σχόλια :

  1. Το λατρεύω αυτό το άρωμα, και δε ντρέπομαι να το πω είμαι κι εγώ Alien! Το γαλάκτωμα δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη, μη μου βάζεις ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το γαλακτωμα ιριδιζει και λιγο...δεν ξερω αν σου αρεσουν αυτα!εγω παντως το λατρεψα!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. και εγώ χειμώνα την φοράω,πολύ σπάνια το καλοκαίρι και μόνο ένα ψέκασμα!Αν και να σου πω την αλήθεια,τώρα με το γαλάκτωμα νομίζω ότι δεν θα χρειάζεται να φοράω καν το άρωμα το καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  3. Απόλαυσέ το χωρίς ενοχές! Η Ελένη έχει δίκιο. (κι εσύ είσαι οικονόμα!35% ήταν αυτό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένο, λατρεμένο θα έλεγα άρωμα.
    Να το φοράς να μοσχοβολάς και να σκορπίζεις μυρωδάτη ευτυχία σε όλους τους τυχερούς που είναι γύρω σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Ωραίο είναι αυτό το άρωμα, όντως!
    Θα ήθελα να σας κάνω μια άσχετη ερώτηση, αλλά μιας και είστε ειδική ίσως να ξέρετε να μου απαντήσετε. Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα και μπορώ να χρησιμοποιήσω λίγες μάρκες καλλυντικών, τώρα χρησιμοποιώ Κορρέ και Μac κυρίως. Για παράδειγμα, ποτέ δεν μπόρεσα να φορέσω κραγιόν της Radiant γιατί με έτσουζε... Ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε κάποιες οικονομικές μάρκες καλλυντικών που να είναι φιλικές στο δέρμα (αν και ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρη). Με τον Κορρέ έχω λύσει το θέμα μου, αλλά δυστυχώς δεν έχει μεγάλη χρωματική γκάμα. Η Mac είναι πολύ πλούσια σε γκάμα αλλά και κάπως τσιμπιμένη σε τιμές...
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    Μίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χμ, παραπάνω εννοούσα καλλυντικά για μακιγιάζ κυρίως.
    Ευχαριστώ!
    Μίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μινα!
      Δυστυχώς αν έχεις αλλεργία σε κάποιο συστατικό δεν μπορώ να το γνωρίζω.Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι πριν αγοράσεις ένα καλλυντικό να ζητάς εφαρμογή πάνω σου.Για οτιδήποτε δεν θέλεις να το βάλεις στο πρόσωπο σου μπορείς να το δοκιμάζεις στο εσωτερικό του καρπού σου.Μια προσιτή εταιρία καλλυντικών με μεγάλη ποικιλία σε αποχρώσεις είναι και η ΝΥΧ(στην οποία και εργάζομαι).
      Σου στέλνω το λινκ από την σελίδα τους στο facebook όπου μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους.

      https://www.facebook.com/NYXCosmeticsGr?fref=ts

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ για την απάντηση!
    Κι εγώ αυτό κάνω, προσπαθώ να τα δοκιμάζω πριν. Ας πούμε, το κονσίλερ της Erre Due που μου άρεσε πολύ σαν αποτέλεσμα δεν μπόρεσα να το αγοράσω γιατί "τραβούσε" στο δέρμα όταν το δοκίμασα :-( . Τα NYX δεν υπάρχουν στην χώρα που μένω, άρα μάλλον θα αρκεστώ σε ό,τι υπάρχει στην αγορά εδώ ή στην Αθήνα όταν κατέβω στις διακοπές...
    Μίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,μου κίνησες την περιέργεια τώρα....σε ποια χώρα είσαι?Και να σε ενημερώσω ότι ούτε στην Αθήνα υπάρχουν ακόμα.Υπάρχει μόνο το κατάστημα της Θεσνικης

      Διαγραφή
    2. Στο Βέλγιο είμαι! :-)
      Βασικά, σκεφτόμουν να παραγγείλω κάποια καλλυντικά μέσω ίντερνετ, αλλά πραγματικά τα λυπάμαι να πάνε χαμένα στην περίπτωση που δεν μου ταιριάζουν, για αυτό ήθελα να ρωτήσω την άποψή σου.
      Πχ. από τα Essence, τα Gosh, ή τα Wet 'n' wild που τα βρίσκω εδώ και είναι οικονομικά δεν μπορώ να βάλω σχεδόν τίποτα, μόνο μανώ ή μολύβια ματιών έχω χρησιμοποιήσει.
      Μπορεί και να κάνω μια δοκιμή με ιντερνεταγορές και αν δεν μου πάνε να τα χαρίσω (να κάνω και καμιά φίλη χαρούμενη!)
      Μίνα

      Διαγραφή
  8. Τι υπέροχο αρώμα! Είναι και εμένα το αγαπημένο μου! Δεν υπάρχει περίπτωση να το φορέσω και να μην ακούσω ένα θετικό σχόλιο! Γνωρίζεις μήπως αν η έκπτωση ισχύει ακόμη; 'Εχω αγοράσει και έγω το μπουκάλι που ξαναγεμίζει και περίμενα πως και πως να βάλουν κάποια έκπτωση μιας και η κανονική τιμή του είναι καπως απρόσιτη!
    Και μην ανησυχείς δεν είσαι τσιγκούνα! Τέτοιο άρωμα δεν θέλει σπατάλες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά η έκπτωση ισχύει μέχρι το Σάββατο.Για αυτό έσπευσα να ετοιμάσω την ανάρτηση για να την προλάβετε και εσείς.

      Διαγραφή
  9. Polu kalo bargain! Ki ego stin 8esi sou to idio 8a ekana. Oso duskoloi ki an einai oi kairoi, ligi poluteleia den blaptei indeed ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σας κοριτσια!! εχετε πολυ ομορφο μπλογκ και μολις το ανακαλυψα τυχαια! συμφωνω απολυτα με τη τελευταια αισιοδοξη..ρηση! Σας ακολουθω και περιμενω νεα ποστ!
    αν θελετε ριξτε και μια ματια στο δικο μου,ισως σας αρεσει! φιλια πολλα!
    Μαριαννα
    sharingthepointofview.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το έχω μυρίσει, είναι ωραίο και ιδιαίτερο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή