Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Ένας χρόνος για εμάς, ένας διαγωνισμός ΝΥΧ για εσάς!


 Καμιά φορά ωραία πράγματα συμβαίνουν εκεί που δεν το περιμένεις. 
11 Νοεμβρίου 2011.
Σε μια κουβέντα στο facebook εκφράζω την επιθυμία μου να κάνω το δικό μου blog. Παρακολουθούσα ήδη αρκετά beauty blogs και ήθελα κάπου να γράψω και εγώ τα δικά μου tips. Κάτι όμως με κρατούσε πίσω, δίσταζα να κάνω την αρχή. Εκεί εμφανίστηκε η Άννα. Με την Άννα μέχρι τότε γνωριζόμασταν μόνο μέσω facebook, σχολιάζαμε στην ίδια ομάδα και είχαμε ανταλλάξει κάποια μηνύματα. Δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις έως τότε. Ήταν όμως μια φρασούλα της που τα άλλαξε όλα.
"Θέλεις να κάνουμε ένα μαζί;"
Δεν ξέρω πως το κατάφερε, αλλά μου έδωσε την ώθηση που χρειαζόμουν. Αυτή η φράση έμελλε να γίνει αρχή ενός blog, μα πολύ περισσότερο αρχή μιας όμορφης φιλίας.
13 Νοεμβρίου 2011.
Η πρώτη μας διπλή ανάρτηση-χαιρετισμός έχει δημοσιευθεί (εδώ και εδώ). Είναι μια από εκείνες τις περίεργες στιγμές που είσαι πολύ χαρούμενος και ενώ στην πραγματικότητα δεν έχεις κάνει κάτι δα πολύ σπουδαίο, νιώθεις άρχοντας του κόσμου ( στη δική μας περίπτωση νιώθαμε και χάκερ, αφού καταφέραμε να βγάλουμε άκρη με τον html κώδικα, ω ναι :) ). Δεν αργούν και οι δυο πρώτες μας "κανονικές", ας μου επιτραπεί η φράση, αναρτήσεις "Η απολέπιση και το μυστικό της χνουδωτής πετσέτας" και "Σωστό ντε-μακιγιάζ". Δεχόμαστε τα πρώτα σχόλια, έχουμε τους πρώτους αναγνώστες. Η χαρά απερίγραπτη.
13 Νοεμβρίου 2012.
119 αναρτήσεις αργότερα, φτάσαμε στη σημερινή μέρα. Έχουμε κλείσει ένα χρόνο παρεούλα. Η Άννα έχει γίνει πλέον ένας δικός μου άνθρωπος και το blog ένα αγαπημένο μου κομμάτι, η διέξοδος μου από όλα τα άσχημα γύρω μου.
143.672 ευχαριστώ, όσα και οι συνολικές προβολές του blog μας,
16.369 χαμόγελα, όσα και οι προβολές της δημοφιλέστερης μας ανάρτησης (βλ. "Ελληνικά καλλυντικά"),
516 αγκαλιές, μια ξεχωριστή για κάθε μας αναγνώστρια,
856 φιλιά, ένα για κάθε like του προφίλ μας.



Φυσικά δε θα μπορούσαμε παρά να γιορτάσουμε τη χαρά μας με έναν μεγάλο διαγωνισμό. Το δώρο μας, οι "διαβασμένες", μάλλον το έχετε ήδη μαντέψει. Ναι, είναι ένα υπέροχο, πλήρες σετ μακιγιάζ καλλυντικών ΝΥΧ. Τόσο εγώ, όσο και η Άννα έχουμε ενθουσιαστεί με την ποιότητα τους αλλά και με τις πολύ καλές τιμές τους. Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να χαρίσουμε σε μια τυχερή αναγνώστρια ένα πλήρες σετ μακιγιάζ με:
- μια σούπερ παλέτα 10 σκιών για smoky μακιγιάζ ,
- το διάσημο Jumbo μολύβι ματιών ,
- το αγαπημένο μας κόκκινο κραγιόν από τη σειρά round ,
- το αντίστοιχο κόκκινο μολύβι χειλιών για πιο σταθερό αποτέλεσμα ,
- ένα κολακευτικό ρουζ από τη βασική σειρά ,
- και ένα κόκκινο βερνίκι για να ολοκληρώσετε την εμφάνιση σας.



ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
1) Θα πρέπει να είστε μέλη στο blog μας μέσω του Google Friend Connect.
2) Θα πρέπει να κάνετε "like" στη σελίδα μας στο facebook.
3) Θα πρέπει να κάνετε "like" στη σελίδα των NYX Cosmetics Greece στο facebook.
4) Αφήστε μας ένα σχόλιο με μια ευχή ή το αγαπημένο σας προϊόν ΝΥΧ και το e mail σας για να μπορέσουμε να σας ειδοποιήσουμε.
5) Για επιπλέον συμμετοχές θα πρέπει να κάνετε μια δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού μας και να μας δώσετε το link.
 Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός από σήμερα Τρίτη 13 Νοεμβρίου έως την Κυριακή 25 Νοεμβρίου.



a Rafflecopter giveaway


Θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς την κα. Κατερίνα Γερακιού για την ευγενική προσφορά του δώρου. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε και εσάς ξανά που μας διαβάζετε και μας δίνετε τόση χαρά με τα σχόλια σας. Αυτός ο χρόνος του blog ήταν γεμάτος όμορφες στιγμές και εκπλήξεις. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε παρέα για πολύ καιρό ακόμη. Σήμερα μια καλή φίλη μου έλεγε : "Έχω ανάγκη να γελάσω και να αισιοδοξήσω ". Νομίζω αυτή είναι μια ανάγκη που πια γίνεται μέρα με τη μέρα όλο και πιο έντονη για όλους μας. Θα γράψω αυτό που γράφω συνέχεια αυτό τον καιρό. Ελάτε, όλες μαζί να βάλουμε το κραγιόν μας, να ψεκάσουμε λίγο άρωμα και με χαμόγελο να ξεκινήσουμε τη μέρα μας. Να μην επιτρέψουμε σε κανέναν να μας στερήσει όλες τις μικροχαρές που δίνουν χρώμα στη ζωή μας. Να μην επιτρέψουμε σε κανέναν να μας κάνει να σταματήσουμε να νιώθουμε σημαντικές και ξεχωριστές. Ελάτε στην παρέα μας και η μια θα στηρίζει την άλλη.
 Καλή μας συνέχεια, καλή σας επιτυχία.
Σας φιλώ!!!      xxx

333 σχόλια :

  1. Σας ευχομαι πολλους πολλους αναγνωστες και πολλα πολλα ακομα ομορφα ποστ!!!
    Τελεια τα δωρακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια δώρα για ένα υπέροχο look.δυστυχώς δεν έχω κάποιο αγαπημένο προιον NYX καθώς δεν είχα ποτέ τη δυνατότητα να δοκιμάσω,αλλά τα έχω στα υπόψιν!
    μακάρι να κερδίσω,αν και ποτέ δεν έχω ξανακερδίσει σε κάτι,αλλά δεν πειράζει!η προσπάθεια μετράει
    και υπέροχο το blog σας! :)

    mail : madex1@live.com
    fb : ALk Fl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το δώρο, αλλά ακόμη καλύτερο το ποστ...και συγκινητικό. Ποια το έγραψε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηappy Blogversairy (το σκότωσα!) λοιπόν!
    Το blog σας είναι υπέροχο, είναι απο τα πρώτα που ξεκίνησα να διαβάζω όταν πρωτομπήκα και γω στον κόσμο της (ελληνικής) μπλογκόσφαιρας!

    Το αγαπημένο μου προϊόν της nyx, είναι τα megashine λιπγκλοσάκια! Μυρίζουν θεϊκά, ΔΕΝ κολλάνε, και εχουν και αρκετή ποσότητα!

    princesa.greece@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν!!! Θα ήταν μια καλή αρχή αν κερδίσω!!! Εύχομαι να είστε πάντα δημιουργικοί!!!
    FB: Renata Love Paul
    E-mail: dj_renata@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!και εις ανώτερα κοριτσάρες μου!!
    Από τη NYX λατρεύω το μολύβι jumbo σε άσπρο που το βάζω για βάση σκιάς!!
    Fb:Domniki Sarri
    domniki70@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχομαι πολλα τετοια γεννεθλια!!!
    Ειστε υπεροχες με ξεχωριστο τροπο γραφης!!αυτοσαρκασμου!!ειλικρινειας!!
    Ευχαριστουμε για το φανταστικο δωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας εύχομαι να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας γιατί το αξίζεται. :)
    Τέλεια δωράκια. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν Nyx ακόμα. :)
    email: cosmeticgirls@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Happy Blogaversary koritsia!!! Sas euxomai polles polles anartiseis akoma ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχομαι πολλα τετοια γεννεθλια!!!
    Ειστε υπεροχες με ξεχωριστο τροπο γραφης!!αυτοσαρκασμου!!ειλικρινειας!!
    Ευχαριστουμε για το φανταστικο δωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη επιτυχια ευχομαι σε ολους ! δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον ακομα ! το ονομα μου στο facebook ειναι : Stella Georgaki
    και το e-mail μου ειναι : maniciure@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. makari na kerdiso!!!!!

    mail: pink_queens@hotmail.com

    gfc: pink_queens

    fb: fotini pollatou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλή συνέχεια στο υπέροχο blog σας...έχω ακούσει πολλά για τα προιόντα nyx μακάρι να σταθώ τυχερή και να κερδίσω
    mail aevagelidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία δώρα!!! Δεν εχω δοκιμάσει NYX, αλλά θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω, γιατί έχω ακούσει καλά λόγια για την ποιότητα και τη τιμή τους!!!
    Χρόνια πολλά στο blog σας και πάνω απ'όλα να είστε πάντα αγαπημένες!!!

    GFC: Elena
    Facebook: Elena Dimou-Karagiorgou
    E-Mail: dimouel.daf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Xρόνια πολλά και γεμάτα δημιουργικότητα!
    Εύχομαι να είστε αγαπημένες και γεμάτες καινούριες ιδέες για πολύ καιρό ακόμα..
    Χαίρομαι που ανήκω στη παρέα σας.Εχω ενημερωθεί,έχω εμπνευστεί,έχω δοκιμάσει καινούρια προ'ι'όντα,χάρη σε εσάς.
    να συνεχίσετε να σέβεστε τις αναγνώστριες σας,δίνοντας τόσο καλές και αξιόπιστες πληροφορίες για τα καλλυντικά και όχι μόνο..
    Πολλά like στην τελευταία παράγραφο!!
    φιλιά και καλή συνέχεια,κορίτσια*

    mystickland@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ευχομαι να συνεχισετε να μας ενημερωνεται για πολλα χρονια ακομα!keep going!
    το e-mail μου ειναι:pkaterina85@yahoo.gr!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Panta epityxies koritsia!!!
    email marilena.vogiatzaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και εμείς σαν ευχαριστούμε για τις όμορφες αναρτήσεις :)
    Εγώ προσωπικά μαθαίνω συνέχεια και κάτι καινούργιο από εσάς!!
    Τα στοιχεία μου τα έχετε..
    Μουτς και εύχομαι να τα χιλιάσει το blogaki σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. NA TA EKATOSTHSETE KORITSARES!!!!!!
    nikitsa1@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τα εκατοστησετε!!!!!!
    marilou_kat(at)hotmail(dot)com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας εύχομαι τα καλύτερα και για σας αλλά και γα το blog σας φυσικά!Συνεχίστε να μας ενημερώνετε με τον δικό σας μοναδικό τρόπο!
    Από Nyx έχω δοκιμάσει μόνο κραγιόν και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλά και φτηνά!

    e-mail:evagelia-pap@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυ ωραιο giveaway ! Καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. να χιλιάσει το blog!!! πρέπει να κανω μια βολτα απο nyx!!! alkistisvarlami@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τα χιλιάσει βρε κορίτσια το blog σας. Συνεχίστε τα ωραία ποστ με την ίδια αγάπη!!! :) Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαζή ξανθιά... το αγαπημένο μου NYX είναι τo Jumbo μολύβι ματιών. Mail: madeinheart.blog@gmail.com Q)

      Διαγραφή
  25. Sas efxome na ta xiliasete!Den exo dokimasi tipota apo nyx efxome na kerdiso lipon!
    email mariakouki1972@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα NYX δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολυυυυυυυυυυ!!!! Η ευχή μου είναι να συνεχίσετε να κάνετε αυτό που αγαπάτε για όσο εσάς σας γεμίζει και σας κάνει να νιώθετε ευτυχισμένες!!! Keep writing girls!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά για το blog σας με χιλιάδες αναρτήσεις εύχομαι....!!! Τόσο καλές όσο και αυτές που έχουμε διαβάσει μέχρι τώρα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αγαπημένο NYX προϊόν είναι τα κραγιόν...!!! Τόσες επιλογές σε πολύ καλή ποιότητα...!

      Διαγραφή
  28. Λατρεύω τα ρουζ!Και τα κρεμώδη και τα "πουδρένια"!!'Άπειρα χρώματα και πολύ καλή ποιότητα!!
    konieabel@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σας εύχομαι να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας! Είμαι μέλος στο blog σας με το όνομα όλγα κόνιαρη! Θα χαρώ πολύ να γίνετε κι εσείς μέλη στο δικό μου! www.beautywitholga.blogspot.gr -BeautyStars

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mpravo koritsia!!!! kai eis anwtera!!!
    Teleio giveaway!
    Mou aresoun polu ta mega shine lip gloss!!!!
    email: makeupaholic(a)hotmail(dot)gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Nα αγαπιέστε να αλληλοστηρίζεστε και να συνεχίσετε με την ίδια επιτυχία να μας ενημερώνετε, να μας ξεσηκώνετε και να μας συγκινείτε (ειδικότητα της kersen).... Oι followers έρχονται και παρέρχονται αυτό που έχει σημασία είναι να είστε εσείς καλά...να περνάτε εσείς καλά...για να περνάμε και εμείς διαβάζοντάς σας!!! ❤U!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ!!!!!!!!! πΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πολλα ομορφα ποστ και ακομα πιο πολλους αναγνωστες να εχετε!!!
    email: bramble_icedancer@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εύχομαι Χρόνια Πολλά στο όμορφο blog σας και ότι καλύτερο σε σας προσωπικά! Το Giveaway είναι τέλειο!!! Ευχαριστούμε πολύ:-)
    e-mail:harapard@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Eyxomai polla polla akoma post kai ka8e epituxia
    despoinaki_89@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια κορίτσια, συνεχίστε να μας χαρίζεται όμορφα ποστ!!!
    :)))
    email: eleftheraki0000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχομαι να τα κερδισω γιατι θελω να τα δοκιμασω!
    mrsbrightside.gr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά κορίτσια και πάντα επιτυχίες!
    katinaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Nα τα εκατοστησετε!
    Λατρευω τα ρουζ ΝΥΧ!
    PENZAF@GMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σας ευχομαι ολόψυχα τα καλύτερα!!! Και ευχομαι απ την καρδιά μου το μπλογκ σας να παραμείνει ζωντανο για πολλα πολλα χρόνια ακόμα! Επίσης σας εύχομαι πολλές επιτυχίες και να παραμείνετε γλυκιές και αληθινές για τους αναγνώστες σας!! Και το σημαντικότερο...σας ευχομαι υγεια και οικογενειακή ευτυχία!!!!!!

    Σας αγαπώ απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να είστε πάντα καλά και πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. SUPER δωρακη, εγιναν ολα τα βηματα, πολυ ενδιαφερον καλλυντικα!!!!
    GFC: Lady Viviana
    Email: viviana.dram@gmail.com
    FB: Vivian Dramytinos
    Αγαπημενο προιον, φυσικο το κόκκινο κραγιόν από τη σειρά round ,!!!!!!!!!

    Καλη επιτυχια σε ολες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Να τα εκατοστήσετε!!Είστε φοβερές.Δεν εχω δοκιμάσει ποτέ τα καλλυντικά NYX ,όμως εχω ακούσει τα καλύτερα!!!Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    e-mail:papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να ειστε παντα ο εαυτος σας και να συνεχισετε ετσι....χρονια πολλα και ευχαριστουμε πολυ!!!δεν εχω δοκιμασει προιοντα της nyx οποτε ελπιζω να κερδισω και να μου δοθει η ευκαιρια!!!
    email:giwtasidiropoulou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εύχομαι οτι καλύτερο για εσάς και για το Blog σας και να είστε πάντα καλά να μας ενημερώνετε! <3

    email: prettyshinycupcake@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. na ta 100sthsete...!!!:)))0
    e mail:litsaki00@yahoo.gr
    fb+gfc:litsa babakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. polles polles epituxies!!!! fb name xrysoula xaziraki
    mail xrysaxb88@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σας ευχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον της NYX..αλλα θα το ηθελα παρα πολυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. σας ευχαριστουμε παρα πολυ που μας σκεφτεστε!
    e-mail:baswtzimopoulou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. euxomai akoma periisoterous anganwstes k akoma perissotera uperoxa post:))
    email:dimitra122@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. χρόνια πολλά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεεεε... ξέχασα το email μου :)
      mairh_leme@hotmail.com

      Διαγραφή
  54. Να τα εκατοστήσετε.
    kissa1974@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σας εύχομαι τα καλύτερα!!!! Να τους εκατομμυριάσετε τους αναγνώστες σας!!!
    beautystr1@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ένα υπέροχο giveaway!μακάρι να είμαι η τυχερή!
    atsalaki
    atsalaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. εύχομαι να χιλιάσετε τους αναγνώστε σας!χρόνια πολλά!
    τέλεια δώρα!πολύ θα θελα να τα δοκιμάσω!
    email:floranceaga@yahoo.gr
    gfc:flora aga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τί ωραίο blog! Να τα εκατοστήσετε και πολλά μπράβο για το δώρο σας, είναι υπέροχο. :-) eve.karap@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια με το blog !!!
    ouranos0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. kales pwlhseis k euxomai ta proionta sas na eksupiretoun ena polu megalo fasma gunaikwn ;)

    e-mail: antoniou27dim@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ευχομαι πολλα πολλα ποστ ακομη, και ακομα περισσοτερους αναγνωστες!! Αγαπημενο προϊον ΝΥΧ δεν γράφω γιατί δεν έχω δοκιμασει τιποτα απο την ΝΥΧ ακομη... Ελπίζω να σταθω τυχερη να τα γνωρισω μια και καλη :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. πάντα επιτυχίες, κούκλες!!
    λατρεύω τα black label lipsticksta των NYX
    GFC: deb_oro
    email: deb_oro@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρόνια πολλά, τέλεια δώρα, πολύ θα θελα να τα δοκιμάσω!

    efigio@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  64. Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο www.jaba.gr!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ευχομαι τα καλυτερα
    gianniskloth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Χρόνια σας πολλά!!! Σας εύχομαι τα καλύτερα.
    Αγαπημένο προϊόν δεν έχω ακόμα γιατί δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από την εταιρία ΝΥΧ.
    Σας ευχαριστώ για τον διαγωνισμό!
    Demitra Giote
    adgiote at hotmail dot com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Χρόνια πολλάααααααααα! και με ακόμα πιο πολλά μέληηηηη!
    Ευχαριστούμε για το giveaway! :)
    olia.tekof.13@gmail.com
    facebook: http://www.facebook.com/dtmake.upgirl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. amitrosili at yahoo.com
    Τελεια επιλογη δωρου!
    Πολλα συγχαρητηρια, ευχομαι πολλες επιτυχιες και πολλες ακομη αναγνωστριες!
    Αναστασια Μητροσιλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πάντα Επιτυχίες!!δεν εχω δοκιμάσει ποτε τα προιοντα nyx και θα ήθελα πολυ να κερδίσω για να τα δοκιμάσω
    Hara_pantelaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά χρόνια μπροστά σας με επιτυχίες και πολλές καινουριες αναγνώστριες!!
    δν εχω ξαναδοκιμασει την συγκεκριμένη μαρκα!!

    mail. zoympikos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. eyxomai olopsixa na iste kalotyxes ygeia agapi polla polla omorfa post gemata xrisimes simboules pou agapame, na blepete to blog sas na megaloni kai na mas omorfenei opos kai thn kardia sas na gemizei agaph apo ta likes kai ta commnt mas:) oso gia to doro ti na po NYX xriazete kai ala logia ? agapooooooo ta panta tous :) filia polla-polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. τα κραγιον ειναι υπεροχα!
    ma-rine@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. teleio dwro!

    orange26crush@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Sygxaritiria koritsia ki euxomai akoma perissoter dimiourgika xronia me agapi gia auto pou kanete giati etsi mono vgainei auto to apotelesma. Filia!!
    email: domniki.chatzaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλησπέρα!!!! ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα δωράκια!!!! Δεν εχω δοκιμάσει καποιο προιον τους, αλλα έχω δει οτι οι παλέτες τους είναι φοβερες. Σας εύχομαι λοιπο΄ν πάντα επιτυχίες και πάντα ομορφές, γλυκές, επιτυχημενες και κυρίως υγιεις και με πολλη αγάπη γύρω σας.

    GFC Mary Andreadaki
    FB Mary Andreadaki
    e-mail mairi_kostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. TELEIO DWRO KALJHMAS EPITUXIA Ortzanh@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Poly wraio giveaway!
    Na ta 100stisete!!!
    Ekana pera apo ta parapanw vimata, kai post sto profil moy sto facebook.
    Ayto einai to link: https://www.facebook.com/mariakhouri31

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Τι υπέροχος διαγωνισμός είναι αυτός...?? Τι τέλεια δωράκια?? Δεν έχω δοκιμάσει nyx cosmetics αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!! Μακάρι να είμαι η τυχερή...
    email: dwrasbeautytips@hotmail.com
    facebook: Dwra Rd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Τέλεια δωράκια. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν Nyx ακόμα.
    gfc:xristina stavridou
    fb:xristina xristina
    cristina4554@ahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Χρόνια Πολλά και καλά...!!!!!!!!
    FB Assi Xai
    asichainopoulou@yahoo.gr
    GFC asichainopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Χρόνια σας πολλά και σε πολλά ακόμ α γενέθλια του blog σας εύχομαι να γιορτάζετε έτσι χαρούμενες και ενθουσιασμένες!
    GFC : ThaliasBeautystories
    email : thalouvito@gmail.com
    FB : Thaleia Vito

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. faih_gr2000@hotmail.com
    gfc faih_gr2000
    fb Φαίη Ιωάννου
    θελω να τα δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. χρονια πολλααααααααααααααααααααααααα,τελειοοοοοοοοοοοοοο δωρακιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι,qfc XAΡΙΚΛΕΙΑ,FB name χαρα ρουσση email qr5m149b@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χρόνια πολλά κορίτσια!!!! Φοβερός διαγωνισμός!!! Όποτε μπορείτε περάστε από το blog μουhttp://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/ σας περιμένει βραβειάκι!!!!
    Kisses!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Κορίτσια να τις χιλιάσετε τις αναρτήσεις!!!
    gfc: vaso851
    fb: Vaso Stavr
    mail: vasostavr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Χρόνια πολλά με πολλούς πολλούς φαν! Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα καλλυντικά Nyx αλλά είναι ευκαιρία τώρα με το διαγωνισμό σας να πάρουμε μια ιδέα! Πάντως έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια από φίλες μου που τα έχουν δοκιμάσει!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Stella Petridou
    email: petridoustela@yahoo.gr
    shared on fb: https://www.facebook.com/stella.petridou.5/posts/451285531575660

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Θα πρέπει να κάνετε "like" στη σελίδα των NYX facebook. <--- σε ποιο λινκ ειναι η σελίδα αυτη???

    αυτη ειναι η δημόσια κοινοποίησή μου https://www.facebook.com/AnastasiaKolvanh/posts/389692757772079 και στο μπλογκ σας ειμαι με το ονομα Αναστασία Φ.Κ όπως στο FACEBOOK

    ΑΑΑΑΑ Χρόνια πολλά δεν είπα η ξεχασιάρα...χρόνια πολλα και ευχομαι πολλα πολλα μέλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. KALI EPITIXIA!!!!
    GFC:HRISSULA PRAVITSAKI
    FB:HRISSA PRAVITSAKI
    EMAIL:hrissa@in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. einai omorfo poy diorganwnete diagwnismoys!


    poly kalh epityxia se oles!!

    Dora Barbaresou
    dorakiuser@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. GFC Faih
    Facebook Foteini Tsakalou
    E-mail fallen_angel@hol.gr

    Δυστυχώς δεν έτυχε να δοκιμάσω κάποιο από τα προϊόντα ποτέ οπότε δεν έχω κάποιο αγαπημένο, θα χαρώ όμως πολύ πολύ αν σταθώ τυχερή και έχω την ευκαιρία να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. wraiooo
    gfc selene p
    ekana to gfc apo allo msn
    alla to facebook mou einai me to michfilippou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Αγάθη Τριάντη
    fb Agathi Trianti
    mail agie8603@hotmail.com
    gfc agie8603

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. MOY ARESEI TO ROYZ AYTO POY THA DOSETE, morenamask@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Υπέροχος διαγωνισμός αλλά πιο υπέροχα τα λόγια σας! Χαίρομαι πολύ που είμαι στην παρέα σας εδώ και ένα χρόνο (αλήθεια πότε πέρασε;) να μοιραζόμαστε χαμόγελα και να διώχνουμε μακριά τις στενοχώριες! Συνεχίστε έτσι, τα φιλιά μου!!
    nataliedouka@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. σας ευχομαι τα καλυτερα!!!!!
    popikaulitz@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. super ola! polles epituxies euxomai! lactalove@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα! Εύχομαι και σε εσάς τα καλύτερα, φυσικά!!!
    eirinipapageorgiou@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Κούκλες μου σας εύχομαι τα καλύτερα, ένα εκατομμύριο ποστς ακόμα και να είστε πάντα αγαπημένες. Όσο για τα προϊόντα NYX αν και τα φλερτάρω δεν μου κάθονται ποτέ οπότε δεν έχω κάποια γνώμη.
    kathrinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Χρόνια σας πολλά κορίτσια !!!!!!!!! Πολλές-πολλές επιτυχίες εύχομαι !!!! Να μας κάνετε πάντα τέτοια ωραία δωράκια !!!!!!
    gfc : Σοφία Πετρά
    mail : sophiapt@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. xronia polla kai dimiourgika!!
    jennoulanew@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Εύχομαι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ... χιλιάαααδες αναγνώστες και φαίνεται η αφοσίωση σας σε αυτό που κάνετε!!!! Τα ΝΥΧ είναι άπιαστο όνειρο γιατί μένω Πάτρα δυστυχωώς.... marilou-lezi@hotmail.com Μαριάνθη Λέζη και FB kai GFC.... ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. xronia polla !!
    den ta exw dokimasei !!
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Να είστε πάντα καλά και πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. xronia sas polla! Tina Sunday facebook, gfc ntina karidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. all the best girls! gfc pepi facebook Pepi Gluko TSoureki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Σας εύχομαι τα καλύτερα! facebook Anana Enamilo, email freedomstone@hol.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. best wishes!
    GFC ΙΩΑΝΝΗΣ
    logtei2001@gmail.com
    FB Ioannis Kyriakakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
    ΑΡΕΤΗ ΚΑΡΟΥΣΗ
    arkaroussi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. xronia polla!
    facebook: Geeky Greek
    GFC: dimitris
    mitsos_mavridis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Χρόνια σας πολλά! Συγχαρητήρια για το όμορφο blog σας! Να είστε έτσι πάντα αγαπημένες και δημιουργικές!
    gfc: ZinaP
    fb: Zina Papa
    mail: zina_flee@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ευχομαι να συνεχίσεται την καλή δουλειά και συνεργασία και εμεις να απολαμβάνουμε να σας διαβάζουμε.
    Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο.
    GFC cgianneli
    FB Claire Gianneli
    email cgianneli@hotmail.com
    εκανα κοινοποίησγ https://www.facebook.com/claire.gianneli/posts/296913080425571

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. χρονια πολλα!Μου αρεσει περισσοτερο το κοκκινο μανο NYX
    FB ΒΑΣΩ ΒΑΣΟΥΛΑ
    VASOULA270@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Πάντα επιτυχίες!

    tniato1@ gmail.com
    Τόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. kali mas tuxii den ta exw ksana dokimasei pote sas eyxaristoyme
    mpixlimpidakia@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ,ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ FACEBOOK,ΠΕΙΡΑΖΕΙ?
    GFC mkiriakou
    EMAIL mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Χρόνια σας πολλά!

    GFC-FB: Van Gelis
    vagos21(at)gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Χρόνια πολλάν,να τα εκατοστήσετε,
    πάντα με πολύ έμπνευση κ δημιουργικότητα!!!
    aggelikh999@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Χρόνια σας πολλά, κορίτσια! Σας εύχομαι το blog σας να σκίζει πάντα!

    Τα αγαπημένα μου προϊόντα της nyx είναι τα κραγιόν και τα jumbo eye pencil!

    foulira.anatoli@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΜΕ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ!!!
    ΠΑΝΑΓΗΣ ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ
    vagi7500gr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν!!! θα ήταν μια καλή ευκαιρία να αρχίσω γιατί μου έχετε κάνει πολύ καλή εντύπωση. ευχαριστούμε πολύ :)
    email:mariaf190@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Ό,τι καλύτερο! Πολύ καλός ο διαγωνισμός! Εμένα μου άρεσε πολύ το μανό και το μολύβι ματιών της NYX!

    Έκανα και δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού σας στο timeline μου! (http://www.facebook.com/valentina.theodoropoulou)

    Valentinath2@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Να τα εκατοστήσετε!

    troktikos1@gmail.com
    FB: Hr Greece
    GFC: Φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΩ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ!!!!annasylivestrou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής! Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο Save & Win - http://www.saveandwin.gr αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΝΤΖΟΥ
    Χρόνια πολλά και καλές επιτυχίες! Ευχαριστούμε και εμείς για την ευκαιρία που μας δίνετε! Μπράβο σας!!! Δεν έχω κάποιο αγαπημένο προϊόν, ίσως γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να το αποκτήσω αυτή την περίοδο!
    elenitsintzou1218@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Σας εύχομαι, του χρόνου να μοιράζετε
    -10.516 αγκαλιές (μια για κάθε σας αναγνώστρια),
    -10.856 φιλιά (ένα για κάθε like του προφίλ σας).

    Να είστε γερές και δημιουργικές!!!

    ninikaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν ακόμη!
    Σας εύχομαι τα καλύτερα!
    σοφία τσεπα
    tsepasofia@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ευχαριστούμε πολύ! :)
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Καλή συνέχεια στο υπέροχο blog σας! Κάθε φορά περιμένω με ανυπομονυσία κάποια καινούρια ανάρτηση! Είσαστε εξαιρετικές! Δεν έχω κάποιο αγαπημένο προϊόν, γιατί δυστυχώς δεν εχω δοκιμάσει NYX μέχρι στιγμής...
    GFC: Anastasia Paraskevopoulou
    e-mail: chazlp1989@hotmail.com
    Facebook: Anastasia Paraskevopoulou
    Καλή τύχη σε όλες και σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Να τα εκατοστήσετε!Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!
    gfc:Σέβη Ν.
    fb:Σεβαστούλα Ντάκουλα
    e-mail:Sebintakoula@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. μολις σας γνωρισα κοριτσια οποτε καλως ηρθα στην ομορφη παρεα σας!χρονια σας πολλα με πολλες πολλες αναρτησεις!
    δυστηχως δεν εχω δοκιμασει ποτε τα προιοντα nyx μηπως τωρα ειμαι τυχερη?;)
    καλη επιτυχια σε ολους!
    gfc-fb magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Μακάρι να συνεχίσετε έτσι με υπέροχα posts!!!!
    gfc: Ifigenia Papadopoulou
    fb: ifigenia.papadopoulou
    email: ifigeniapap@gmail.com
    Έχω κάνει λάθος στην αίτηση συμμετοχής και έβαλα στο fb το gfc name μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Χρόνια πολλά κι από μένα, με αμέτρητες ακόμα αναρτήσεις!!!

    gfc: Sofia Avon
    sofia.ousta.avon@gmail.com
    http://avon-sof.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Tα μολυβια της NYX δεν παιζονται!!
    FB Maria Alexiadou
    titamou@gmail.com
    gfc titamou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. όμορφα !
    fb:Μαρία Β.
    gfc:ΜΑΡΙΑ
    evriaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. πολλα χρόνια ακόμα γεμάτα ομορφία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Xronia sas polla koritsia !!! <333 Sas euxome ta kalitera :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. χιλιες γλυκες ευχες και για τις δυο σας,να ειστε παντα ευτυχισμενες,αισιοδοξες και με πολλη φαντασια!!!!!
    afre93@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Τα lipstick της NYX είναι φανταστικά!
    georgetini@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Εύχομαι να είστε δημιουργικές και ευρηματικές για πολλά χρόνια.
    Δεν εχω δοκιμάσει τα προϊόντα και δεν έχω άποψη.
    fb ;Yiota Nezou
    yiota71@gmail.com
    gfc : Yiota71

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. δεν εχω δοκιμασω κάποιο προϊον ακόμα απο τη NYX
    verzevoulis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κ απο μενα!! Αγαπώ πολύ τα megashine lipgloss της NYX!!
    sofia_papanikolaou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Αχ έχω ακούσει τα καλύτερα για τη nyx και δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι. Καλή επιτυχία να έχουμε!
    Σας εύχομαι να συνεχίσετε το ευρηματικό σας έργο όσο το επιθυμείτε, πάντα με επιτυχία! ;)

    fb: Elina Sxoinaraki
    email: elinas20@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. H ευχή μου είναι να συνεχίσουμε να αναζητούμε την ομορφιά όσο γκρίζα κι αν τείνει να γίνει η καθημερινότητα!

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Morbid_Girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Λατρευω τα ρουζ της Nyx! Angel ειναι τελειο!
    redalepou(at)yahoo.com
    FB: Olesia Flegka
    GFC: Lulu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Xronia pollaaaaaa!!! distuxws den exw dokimasei kapoio proion nyx.. 8a i8ela na dokimasw!!

    fb: Χριστίνα Τιτίνα
    mail: vouzi.xristina@hotmail.com
    gfv: Xristina Combra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. teleio..den exw dokimasei kati akoma
    boulaboula10@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. xronia polla!!!!!to jumbo molybi maresei poly!!!
    emailgate722@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Σας εύχομαι τα καλυτερα κορίτσια και να τα χιλιάσει το blog σας! Από προϊόντα ΝΥΧ θέλω τόσα να δοκιμάσω αλλά μέχρι στιγμής θα σας πω αυτό που έχω από κει και είναι από τα αγαπημένα που φοράω σχεδόν κάθε μέρα. Το round lipstick Mars <3
    email:kalliopi_el@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Χρόνια πολλά με πολλές επιτύχιες,δυστυχώς αλλά δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προϊόν σας!
    giotagr24@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. χρόνια σας πολλά. δεν εχω δοκιμάσω κάποιο προϊόν ακόμα...
    maria_tsag@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. θελω πολυ να δοκιμασω τα καραγιον της nyx
    email:x.risoulitsa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. πολλα like σας ευχομαι......πολλους followers.....
    moskofidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ευχαριστουμεεε πολυ ωραιο και μεγαλο giveaway!!!
    e-mail.eyhmagana@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Χρόνια πολλά! Εύχομαι πάντα επιτυχίες! θα ήθελα να τα δοκιμάσω όλα τα προιόντα Nyx!
    rousalia.prousali@gmail.com
    Fb: Rousalia Prousali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΕΥΧΟΜΑΙ 1000+1 ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Σας εύχομαι τα καλύτερα με πάρα πολλές επιτυχίεw γιατί το αξίζετε!!!Θα ήθελα πολύ να κερδισω γιατι δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τα συγκεκριμένα προιόντα!!!
    kisses!!!
    evaki_02@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. xronia polla me polles epitixies....
    fiorentinas10@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Τέλειο giveaway! Χρόνια πολλά εύχομαι!
    sophie1993@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ BLOG ΣΑΣ!!!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΤΕ!!!!! ΤΑ cREAM BLUSHES ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!
    paxoulitsa13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. φανταστικα δωράκια......
    erotiara86@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. χρονια πολλα!!!!!!!!!!!!
    dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Χρόνια πολλά, να τα εκατοστήσετε!Σας εύχομαι πάντα τα καλύτερα!Τα καλλυντικά αυτής της μάρκας δεν τα έχω δοκιμάσει και θα ήθελα πολύ πολύ!Καλή τύχη σε όλους μας!
    charatsiari.maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Wraio dwrakia
    gfc GEORGE75720
    mail butterfly_vasilikh@yahoo.gr
    fb Vicky Agrodimou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. τελεια!! συμμετεχω και εγω gfc-Natasha Vamvaka fb-Natashav Blogger-Mua
    Email: nvamvaka@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. χρόνια σας πολλά. δεν εχω δοκιμάσω κάποιο προϊόν ακόμα!!
    eudoxia64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Χρόνια σας πολλά!!!!
    email: katroulitsa_1990@yahoo.gr
    gfc: stergenius
    fb: Katerina Stergiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. ta jumbo pencil einai 8eika!
    xronia polla!!
    email:pelit6@gmail.com
    fb: tselempi pelagia
    gfc: PELI tselempi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Θελω παρα πολυ να δω τα προιοντα αυτα και να τα δοκιμασω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. poly kalo
    karataglidistriantaf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή