Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Oriflame beauty




Καλημέρα κορίτσια μου,
σήμερα θα σας δείξω κάποια πραγματάκια που μου έστειλε η φίλη μου Δέσποινα. Τη Δέσποινα τη γνώρισα πέρσι σε μια συνάντηση των Greek Beauty Bloggers. Μου έκανε εντύπωση με πόσα πολλά πράγματα καταπιάνεται ταυτόχρονα. Το ένα της "παιδάκι" είναι το Κηρο-Ποίητον, που μπορείτε να βρείτε εδώ (και στο facebook εδώ) και να χαζέψετε με τις ώρες όμορφες μπομπονιέρες, μυρωδάτα σαπούνια και ρομαντικά κεριά. Το άλλο της "παιδάκι" είναι το blog Beauty e-Studio, που μπορείτε να βρείτε εδώ (και στο facebook εδώ) και να ενημερωθείτε για τις προσφορές και τα νέα προϊόντα της Oriflame, της οποίας η Δέσποινα είναι ανεξάρτητη αντιπρόσωπος.


Oriflame Beauty λοιπόν για σήμερα! Την Oriflame τη γνώρισα στα φοιτητικά μου χρόνια, ναι, μας τα έστελναν με το γνωστό περιστέρι στην κιβωτό. Έκτοτε ανά περιόδους χάνω και ξαναβρίσκω επαφή. Δε θα έλεγα πως είμαι σταθερή πελάτισσα, με "χαλάει" ελαφρά η αναμονή μέχρι να έρθουν στα χέρια μου τα προϊόντα. Όπως όλες οι εταιρείες, έτσι και αυτή, έχει μερικά πολύ "δυνατά" προϊόντα και μερικά όχι και τόσο ικανοποιητικά. Αυτό που διαφοροποιεί την Oriflame είναι η προσωπική σχέση που αναπτύσσεις με την αντιπρόσωπο, που εκτός από το να σε βοηθάει να διαλέξεις τα κατάλληλα προϊόντα και να τα εφαρμόσεις σωστά λες και μια παραπάνω κουβέντα, ίσως και κάτι off the record.

Η Δέσποινα λοιπόν μας έστειλε ένα ροζ, κοριτσίστικο κουτάκι με μια "μυρωδιά" από Oriflame. Πάμε να δούμε τα καλούδια μας;


Tender Care Vanilla - Protecting balm, 15ml
Αυτό το μικρό βαζάκι το έβλεπα και το ξαναέβλεπα σε κάθε κατάλογο της Oriflame, είναι από τα πιο παλιά, κλασικά τους προϊόντα. Η κλασική συσκευασία του είναι ροζ, αλλά έχει βγει και σε συλλεκτικές εκδόσεις με άρωμα βανίλια, κεράσι και σοκολάτα. Εμείς έχουμε τη βανίλια. Είναι ένα μικρό βαζάκι με μια μικρούλα δόση κρέμας, ή μάλλον πολυκρέμας καλύτερα, 15ml. Μου θύμισε πολύ την κεραλοιφή. Διαβάζοντας τα συστατικά είδα πως περιέχει κερί μέλισσας και φυτικά έλαια, άρα η πρώτη μου εντύπωση ήταν και σωστή. Στην Oriflame τη διαφημίζουν ως "κρέμα για όλες τις δουλειές" και μάλλον δεν έχουν άδικο. 2 εβδομάδες τώρα τη χρησιμοποίησα σχεδόν για τα πάντα! Την έβαλα στα σκασμένα χείλη μου, πασάλειψα τα πετσάκια στα νύχια μου, έβαλα λίγο στο δάχτυλο μου που έκαψα με το ταψί του φούρνου και δεν άφησα παραπονεμένους αγκώνες και φτέρνες. Μυρίζει ωραία, απορροφάται γρήγορα και ενώ ενυδατώνει δεν αφήνει λιπαρότητα. Άρα συμπεριφέρεται περίπου σαν κεραλοιφή χωρίς όμως την έντονη λιπαρότητα της.


Η κρεμούλα μας όμως έχει και κάποια αρνητικά. Ένα από αυτά είναι η συσκευασία της. Τις πρώτες φορές βγάζεις εύκολα μια ποσότητα κρέμας, από τη μέση όμως και μετά γίνεται λίγο άβολο, το στόμιο είναι κάπως "κλειστό". Η ποσότητα είναι αρκετά μικρή, δεν έχω καταλάβει γιατί δεν την έχουν βγάλει σε μεγαλύτερο μέγεθος. Άραγε για να την κουβαλάς μαζί σου στην τσάντα; Τέλος, η κρέμα μπορεί να μοιάζει με κεραλοιφή αλλά δεν είναι. Περιέχει κάποια χημικά πρόσθετα. Αν είστε οπαδός του μότο "η χημεία είναι φίλη μας" η κρεμούλα θα σας έρθει βάλσαμο. Αν πάλι είστε οπαδός των φυτικών μάλλον θα πρέπει να επιλέξετε κάτι άλλο (η Oriflame έχει και τα Ecobeauty). Η τιμή του είναι στα 2,90 ευρώ (από 6,95 αρχική)


Βερνίκι νυχιών "Veryme", nail art base σε κόκκινο μεταλλικό χρώμα 8ml
Η μόδα στα βερνίκια μπορεί να αλλάζει κάθε χρόνο, ένα χρώμα όμως παραμένει σταθερή αξία. Το κόκκινο βερνίκι. Το λατρεμένο μου κόκκινο, αισθησιακό και φλογερό, παραμένει πρώτο στις προτιμήσεις μου. Το συγκεκριμένο βερνικάκι είναι από τη σειρά "Veryme". Είναι ένα λαμπερό κόκκινο με λίγο shimmer. Το πρώτο που μου άρεσε ήταν πως μπορώ να το φοράσω και μια μια στρώση μόνο. Καλύπτει το νύχι, στεγνώνει γρήγορα και τσαφ! έτοιμη σε πολύ λίγο.


 Βασικό στα θετικά του είναι πως στη σύσταση του δεν περιέχει όλα εκείνα τα βλαβερά που είχαν κάποτε τα βερνίκια. Από τη διάρκεια του επίσης έμεινα ικανοποιημένη. Στα χέρια μου άντεξε αξιοπρεπώς τρεις μέρες και πέρασε από ουκ ολίγες ταλαιπωρίες (μάνα με 2 παιδιά, όλη μέρα απασχολημένα είναι τα χέρια μου). Στα θετικά του βάζω και το πόσο εύκολα το αφαίρεσα από τα νύχια μου, δε μου άφησε την κοκκινίλα που αφήνουν άλλα. Στη σειρά θα βρείτε και άλλα δυο χρώματα, ένα ροζ και ένα μωβ. Η αρχική τιμή είναι τα 6,50 ευρώ αλλά
τώρα το έχουν προσφορά με 2,50 ευρώ.


Eclat, γυναικείο άρωμα 50ml
Χμμ, τα αρώματα είναι δύσκολα...Εντελώς υποκειμενική επιλογή. Το συγκεκριμένο άρωμα είναι λουλουδάτο με μια δόση Musk. Δυστυχώς εμένα δε με κέρδισε. Αυτό βέβαια δε σημαίνει και πολλά, το άρωμα είναι προσωπική υπόθεση, καλύτερα να μυρίσετε ένα δείγμα και εσείς. Θα το βρείτε στα 25,95 ευρώ από 37 ευρώ αρχική τιμή.

 Κραγιόν Studio Artist Oriflame Beauty
Από αυτή τη σειρά δεν είχα δοκιμάσει κάτι. Τα δείγματα που έχω είναι το nude suede και το hot pink. Το hot pink είναι μια όμορφη απόχρωση που ταιριάζει με τα χρώματα μου και μου άρεσε. Να πω τη μαύρη μου αλήθεια πολύ σε ροζ δε μου έκανε, πιο πολύ για καφετί το έβλεπα αλλά δε θεωρώ πως είμαι και εξπέρ στην περιγραφή χρωμάτων. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το nude suede. Nude μεν αλλά όχι "ψόφιο". Δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Σα να γλύκανε το φυσικό χρώμα των χειλιών μου. Δεν ήταν έντονο σε καμία περίπτωση αλλά δεν ήταν και εκείνο το άχρωμο πεθαμενί. Αν είστε φαν των nude αναζητήστε το και θα με θυμηθείτε. Τα κραγιόν αυτής της σειράς είναι κρεμώδη και ευχάριστα ενυδατικά. Δεν μπορώ να πω πως έχουν μεγάλη διάρκεια, σίγουρα θα χρειαστεί μια ανανέωση. Η τιμή τους είναι στα 9,45 ευρώ από 13,50 αρχική. Δεν το λες ακριβό, δεν το λες φτηνό, μάλλον αν θα αγόραζα κάποιο θα ήταν λόγω μιας απόχρωσης που θα έψαχνα, καλή ώρα το nude που λέγαμε.


Αυτά ήταν τα Oriflame καλούδια μας. Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο προϊόν της Oriflame; Σας αρέσει η προσωπική σχέση με την αντιπρόσωπο ή σας ενοχλεί η διαδικασία της αναμονής των προϊόντων; Είμαι περίεργη να μάθω την άποψη σας.

Σας φιλώ!!!        xxx


13 σχόλια :

  1. καλέ δε τα χω δοκιμάσει ποτέ το ομολογώ χωρίς ντροπή. Γενικά δεν έχει τύχει ποτέ να αγοράσω κάτι με αντιπρόσωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χι , μου άρεσε αυτό. Εγώ έχω κάνει κάποιες αγορές από φίλες αντιπροσώπους. Το μόνο που με χαλάει είναι η αναμονή.

      Διαγραφή
  2. δεν τ αγοράζω απο αντιπρόσωπο, όπως και δεν μου αρέσει να πουλάω...απλά έκανα την εγγραφή ,οπως μου προτεινε καποια κοπελιά και αγοράζω οτι χρειάζομαι και οτι μου αρέσει -αφού φυσικά πρώτα πήρα όλα τα δειγματάκια που υπήρχαν -ειδικά σε κραγιόν(χχχωρις μόλυβδο )-και εδώ και 6 χρόνια είμαι fun ,ειδικά στα κραγιόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω τι μου θύμησες τώρα... Όταν πρωτογνώρισα την Oriflame η εγγραφή κόστιζε 5.000 δραχμές και σου έδιναν ένα χαρτονένιο βαλιτσάκι με δείγματα από όλα τα αρώματα, τα κραγιόν και κάποιες κρέμες.

      Διαγραφή
  3. Oriflame εχω χρησιμοποιησει και συμφωνω με αυτο που λες... αλλα ειναι πολυ καλα, αλλα δεν με ενθουσιασαν. Εγω παλι εχω ενα φετιχ με την αναμονη-προσμονη να παραλαβω κατι που εχω αγορασει. Μ' αρεσει ρε παιδι μου να ανυπομονω να δω κουτια να σκιζονται με μανια για να φανει το περιεχομενο, ειτε αυτο ερχεται απο αντιπροσωπο ειτε με τον πιστο φιλο μας τον ταχυδρομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hmmmm den exo dokimasei proionta tis Oriflame so far, alla exo balei kapoia sto mati.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατά καιρούς βγάζουν κάποιες ενδιαφέρουσες προσφορές, εγώ πχ έχω πάντα το νου μου για εκείνο το ρουζ σε μπίλιες που έχουν

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω αλλά σαν εταιρεία δεν με ενθουσίασε ποτέ. Μου φαίνονται ακριβά για την ποιότητά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μερικά και εμένα μου φαίνονται τσιμπημένα, αλλά πλέον βγάζουν αρκετές προσφορές. Κυρίως είδη μακιγιάζ εγώ κοιτάζω.

      Διαγραφή
  6. έχει πολύ καλά προιόντα σε γενικές γραμμές,εγώ είμαι αντιπρόσωπος του εαυτού μου όπως και στην avon!Τα αγοράζω για προσωπική μου χρήση κα είμαι συχνότατη πελάτισσα,τώρα έφτασα σε σημείο να τα έχω σχεδόν όλα και δεν μου κάνει αίσθηση να πάρω κάτι άλλο,παρά μόνο αν έχει cute συσκευασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. poli kala ta proionta tis etairias!!
    nice post kouklitsa!
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτό το balm είναι θεϊκό!! Εγώ το έχω από περιοδικό αλλά είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα το χειμώνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή