Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

Τα NYX στη Θεσσαλονίκη: Φωτογραφίες, προϊόντα και τιμές

Τα NYX ήρθαν στη Θεσσαλονίκη, Ερμού 65
Γεια σας κορίτσια μου!
Μια φορά και έναν καιρό στην Αμερική ζούσε ένα κοριτσάκι, η Toni Ko. Αν και Κορεάτισσα στην καταγωγή, κάθε βράδυ διάβαζε μαζί με τον αδερφό της ιστορίες από την ελληνική μυθολογία. Τα χρόνια πέρασαν και η μικρούλα της ιστορίας μας μεγάλωσε και έγινε επιχειρηματίας στα 26 της χρόνια. Αγαπούσε τα καλλυντικά και την περιποίηση και έβρισκε πολύ ακριβές τις τιμές των καλλυντικών. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τα δικά της προϊόντα μακιγιάζ, θέλοντας να προσφέρει στις γυναίκες έναν συνδυασμό καλής ποιότητας και προσιτής τιμής.
 Όταν έψαχνε όνομα για την εταιρεία θυμήθηκε τα παιδικά της χρόνια. Το όνομα "NYX" ή "Νυξ" είναι παρά μια αναφορά στα μικράτα της και στη θεότητα που προσωποποιούσε τη νύχτα. Η Νυξ ήταν κυρίαρχη αρχέγονη και κοσμογονική μορφή, την οποία φοβόταν και σεβόταν ακόμα και ο ίδιος ο θεός Δίας. Τα "NYX" είναι κυρίαρχα καλλυντικά στην αμερικανική αγορά, τα οποία αγαπούνε και χρησιμοποιούνε χιλιάδες γυναίκες. 

Όλη την άνοιξη έψαχνα να βρω στο ίντερνετ την παλέτα Crimson Amulet με λογικά μεταφορικά και ήταν παντού σε έλλειψη (δείτε την ανάρτηση εδώ), που να φανταστώ πως λίγους μήνες μετά θα την έβρισκα στα πόδια μου;
Ναι κορίτσια μου, τα NYX ήρθαν επιτέλους και στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, Ερμού 65. Τα εγκαίνια έγιναν το Σάββατο 6 Οκτωβρίου και έχω να σας γράψω και να σας δείξω πολλά πολλά! Πάμε;



Το πρώτο πράγμα που πήγα να κοιτάξω ήταν τα κραγιόν. Τα NYX φημίζονται για τα Jumbo pencils τους. Τελικά μου άρεσαν και τα απλά κραγιόν τους και τα γκλος. Εγώ, η φανατική οπαδός των nude, γλυκοκοίταζα φλογερά κόκκινα και έντονα φουξ! Οι τιμές; Ευτυχώς καλές! Τα round lipstick κοστίζουν 4,95 ευρώ ενώ τα matte lipstick 6,95 ευρώ. Τα round gloss κοστίζουν 5,95 ευρώ και τα mega shine gloss 6,95 ευρώ ενώ τα περίφημα Jumbo lip pencils 4,95 ευρώ.

Εγώ ξεχώρησα τα εκπληκτικά κόκκινα της σειράς Black label, που κοστίζουν 8,95 ευρώ και ...


σίγουρα θα πάρω δωράκι στη μεγάλη μου κόρη ένα tube gloss, που κοστίζει 6,95 ευρώ  :)

 Δίπλα από τα κραγιόν είχε πούδρες, make up, primer και bronzer.
Πόσο όμορφα ήταν όλα!
Είδα από κοντά όλα τα High Definition προϊόντα, που μέχρι τώρα μόνο άκουγα αλλά δεν είχα ποτέ δοκιμάσει. Οι συσκευασίες μου άρεσαν πάρα πολύ, οι πούδρες έχουν ωραία γκάμα χρωμάτων και σίγουρα θα βρω μια στο χρώμα μου.
 Η απλή κόμπακτ πούδρα αλλά και η loose κοστίζουν 16,95 ευρώ ενώ η αντίστοιχη της black label σειράς κοστίζει 19,95 ευρώ.

Μου άρεσαν πάρα πολύ τα HD make up, νομίζω ληταν από τα ωραιότερα που έχω απλώσει στο χέρι μου. Με 19.95 ευρώ οι φωτογραφίες μου δε θα θέλουν πια το συμμαζεματάκι τους!

 Αυτό το ρούζ το αγαπώ! To θέλω! Δίνει ένα ωραίο χρώμα υγείας στα μάγουλα.


Οι πούδρες έχουν μια τσαχπινιά και τις στρίβεις και "ξύνεις" την ποσότητα που θέλεις (24,95 ευρώ)!


Αυτό που μου έκανε τρελή εντύπωση όμως ήταν το primer της φωτογραφίας. Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα και δίνει μια απίστευτα έντονη φωτεινότητα. Εδώ θα χρειαστώ όμως μάλλον μια επαγγελματική συμβουλή για τη σωστή χρήση, ίσως παραφωτίσω το πρόσωπο μου και φαίνομαι σαν πρωταγωνίστρια του Twilight. H τιμή του είναι στα 24,95 ευρώ.


Είδα όμορφα πινέλα...


...ψεύτικες βλεφαρίδες απλές αλλά και κάποιες πολύ ιδιαίτερες (οι τιμές ξεκινούν από 5,95 ευρώ)...


... και μια μεγάλη ποικιλία σε βερνίκια (στα 4,95 ευρώ τα 11ml).


Πρώτη μου φορά είδα θεραπείες (με χρώμα και χωρίς) για βλεφαρίδες και φρύδια (στα 16,95 ευρώ και 24,95 ευρώ)...


...αλλά και ένα eye liner με εργονομικό σχεδιασμό για όλες εμάς που η φύση δε μας προίκισε και με το πιο σταθερό χερι στον κόσμο.


Κονσίλερ για όλα τα γούστα (6,95 ευρώ)...


 ...μάσκαρα με περίεργο βουρτσάκι (14,95 ευρώ)...


...αλλά και πιο οικονομικές, εξίσου καλές (9,95 ευρώ).


Άρχισαν να νιώθω φτερουγίσματα όταν είδα σκιές , μολύβια , pigments και παλέτες.


 Τα glitter όλως περιέργως ήταν αρκετά σταθερά (6,95 ευρώ)


 Οι παλέτες ήταν σε ωραίους, ευκολοφόρετους συνδυασμούς αλλά και σε καλή τιμή (νομίζω είχαν περίπου 9,95 ευρώ)


 Τα pigments μου φώναζαν όλα "πάρε με, πάρε με" (6,95 ευρώ)


 και όταν έπιασα τις σκιές στα χέρια μου ήδη σκεφτόμουν τι μακιγιάζ θα κάνω με αυτές (7,95 ευρώ)


όταν με το καλό τις πάρω σπίτι ! (6,95 ευρώ).


Βέβαια όσο ωραία προϊόντα και αν έχει ένα κατάστημα, αυτό που θα το κάνει αγαπητό δεν είναι άλλο από το προσωπικό του. Τα κορίτσια της NYX ήταν με το χαμόγελο στα χείλη και έτοιμες να μας εξυπηρετήσουν και να απαντήσουν στις ερωτήσεις μας. Ήταν όλες τους υπέροχες. Μια βέβαια ξεχώριζε...


Ναι, έχετε μαντέψει σωστά η όμορφη μελαχρινή της παρέας δεν είναι άλλη από την Άννα! Η Άννα είναι πλέον ένα από τα κορίτσια της NYX και θα είναι εκεί για να σας βοηθήσει να επιλέξετε τα σωστά χρώματα και τα κατάλληλα προϊόντα για εσάς.


Θα ακολουθήσει και δεύτερο μέρος με όλες τις λεπτομέρειες για την κουβέντα μας με την ιδρύτρια της εταιρείας, Toni Ko, αλλά και review για NYX καλούδια που μας μοίρασαν.


Μέχρι τότε θα χαμογελάω πονηρά στο NYX καθρεφτάκι μου ...
Σας φιλώ!!!      xxx

47 σχόλια :

  1. Πανεμορφες φωτογραφιες!! Οσο για τα προιοντα nyx θελω να τα δοκιμασω και εγω!! Πρεπει να ηταν ολα τελεια!! Ζηλευουμε εδω στην Αθηνα!! Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε λίγες μέρες θα λειτουργήσει και το e shop τους οπότε μη ζηλεύεις :)
      όσα δοκίμασα χθες ειλικρινά μου άρεσαν πάρα πολύ

      Διαγραφή
  2. μικρη μου κουκουβαγια,θα ακολουθησει δικη μου αναρτηση με τα παρασκηνια των εγκαινιων!
    παντως ολα ηταν υπεροχα και ευχαριστω ολες τις κοπελες που ηρθαν!ολες πραγματικα ηταν πανεμορφες με τον δικο τους μοναδικο τροπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με έφαγε η ζήλια που έβλεπα τις φωτογραφίες στο twitter αλλά με τέτοιο φανταστικό ποστ νιώθω σα να ήμουν εκεί!! Αρχίζω αποταμίευση γιατί μόλις ανοίξει τα eshop θα θέλω να δοκιμάσω κάτι από όλα και δεν είναι καθόλου λίγα τα προϊόντα τους! Περιμένω τη γνώμη σου για τα πραγματάκια που πήρες :)
    Πολλά φιλιά, ευχαριστούμε για το τέλειο "ρεπορτάζ" :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έκανε εντύπωση που το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα άνοιξε στη Θεσσαλονίκη να σου πω την αλήθεια. Αχχχ νιώθω πως ούτε τα μισά δεν έχω φωτογραφήσει, είχε τόσο ωραία πράγματα! Νομίζω θα φάω πολλάαααα λεφτά εδώ χι χι

      Διαγραφή
    2. τα κραγιόν τα matte της nyx είναι τέλειαααα

      Διαγραφή
  4. Έσκασα από τη ζήλια μου που έβλεπα πόσο ωραία περάσατε. Περιμένουμε review. Φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δεις όταν θα βγουν και οι φωτό με την Toni Ko!Ήταν ένα πολύ ωραίο βράδυ και φάνηκε πως η NYX φροντίζει τις bloggers

      Διαγραφή
  5. Teleio post! Perito na sas po oti exo ena massive wishlist to opoio megalonei sunexos XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου κοπέλα, χάρηκα τόσο πολύ που σε γνώρισα! Massive ε; Να κανονίσουμε να κάνουμε μαζί ένα προσκύνημα, χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ki ego to idio ^_^
      Kala nai, prepei oposdipote!

      Διαγραφή
  6. Αχ να μην μπορώ να έρθω στα εγκαίνια! Έσκασα από τη ζήλια μου βλέποντας τις φωτό! Με την πρώτη ευκαιρία θα περάσω κι εγώ από το κατάστημα για εξερεύνηση!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες φωτογραφίες:
    Behind the Scenes at NYX Face Awards

    http://pinterest.com/macadamiahair/behind-the-scenes-at-nyx-face-awards/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες φωτογραφίες!Αν σου πω τώρα ότι εμένα όλα μου φώναζαν:πάρε μας,θα με πιστέψεις?!:P
    Και να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από την Άννα,την οποία ξέχασα να αναφέρω,μιας & δεν ήξερα το όνομά της...Σπεύδω να διορθώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Δέσποινα, μακαρόνια θα τρώμε όλο το μήνα έτσι και υιοθετήσω όλα τα καλούδια που μου φώναζαν :)

      Διαγραφή
  9. Εγω σαν low profile girl που ειμαι :Ρ επελεξα να μην ερθω στα εγκαινια, αλλα εχω κανονισει "καταθεση" λιαν συντομως. Πολυ ωραιες οι φωτο και ευχαριστουμε και για την ενημερωση σχετικα με τις τιμες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα, αχχχ όλα φώναζαν "πάρε με , πάρε με", όταν θα ξαναπάμε να με συγκρατήσετε ναι;

      Διαγραφή
  10. α και εσυ εκει ε; δεν το ηξερα να ερθω και εγω ωραια πραγματα ειχε βλεπω περνα και απο το σπιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο post!!! Από τα πιο ενημερωμένα και προσεγμένα που έχω διαβάσει!!!!! Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα και από κοντά!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Και εμείς χαρήκαμε πολύ και περιμένουμε και το επόμενο μας καφεδάκι :)

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Χαρήκαμε και εμείς πολύ! Περιμένουμε και τη δική σου ανάρτηση!

      Διαγραφή
  13. Άντε, δεν σχολιάζω τα προϊόντα, ούτε τις τιμές, ούτε το event... Δεν μπορώ όμως να μη σχολιάσω πως είστε θεές κ οι δύο!!!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα προϊόντα θα σου τα φέρω σπίτι να τα χαϊδέψεις μαζί με το δικό σου κατιτίς :)

      Διαγραφή
  14. i proti foto einai katefthian gia timeline sto facebook lol !! Einai teleia !! To magazaki to kanane poli wraio :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μαγαζί ήταν ωραία στημένο, η Άννα φοβερή και τρομερή (όπως και τα υπόλοιπα κορίτσια βεβαια) και νομίζω πως ναι τη φωτό θα τη βάλω στο timeline μου! χαχαχα

      Διαγραφή
  15. υπέροχες και αναλυτικότατες φώτο!!!ενώ ψώνισα πάρα πολλά με ξεσήκωσες και για άλλες αγορες!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγλω πάλι θα πάω από βδομάδα , γινόταν χαμός στα εγκαίνια και δεν μπορούσα να αποφασίσω τι θα πρωτοπάρω. Περιμένω να δω το review σου!

      Διαγραφή
  16. Ζηλεύωωωωωω!!!!! Το μοντέλο στη 1η πρώτη φωτο σκίζει!!!! αλλά είχε και φωτογράφο!!!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mου λείψατε πάρα πολύ κι όταν βλέπω φωτογραφίες καταλαβαίνω πόσο. Μετράω τις μέρες και θα πάνε όλες μαζί για ένα καλό spending spree στο κορίτσι μας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. To metaniwsa oso tipota pou den irtha! :( Piga Deytera omws kai tsimpisa ki egw merika pragmatakia! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο χάρηκα που πήγαμε μαζί!!! Περάσαμε και όμορφα :)
    Καταπληκτικό ποστ Ελενάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ ωραιο ποστ και αναλυτικοτατο.Μπραβο Ελενη.
    περιμενω πως και πως να τα δω απο κοντα.Αννα φυσικα χρειαζομαι τις συμβουλες σου και τα μαγικα σου χερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ποσο υπεροχα πρεπει αν περάσατε!!!!!!! παντα τετοια!!!!!!

    υπεροχο ποστ! με κανετε να θελω να ψωνισω τωωωωωρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Moυ φαίνεται πως ήρθε η ώρα για καινούρια πινέλα!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τα πινελα θυμασαι ποσο ειχαν??? στο περιπου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ νομίζω είχαν 10 ευρώ περίπου το καθένα , αλλά δεν παίρνω και όρκο για αυτό.

      Διαγραφή
  24. Εγω παντως που παρακολουθω βιντεο στο youtube τα συγκεκριμενα προιοντα κυκοφορουν αρκετο καιρο.Εμεισ εδω στην Ελλαδα.....Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α...Παλι καλα που ανοιξαν 9εσσ/νικη...
    Τελος παντων.Πολυ ωραιες ολες οι φωτογραφιες...Πρωτη φορα παρακολουθω το blog και πραγματικα με εντυπωσιασε....
    youtube channel:makeupbynina06

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. kalispera menw rodo..k thelw na parageilw proionta k den mporo apo pouthena perno tilefwno sto katastima tis thessalonikhs k den m apantaei kaneis..pou mporo na steilw gia na paraggeilw...!?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. sas euxaristw poli g to yperoxo kai analitiko post pou kanate :) meta apo toso kairo etyxe n t brw gt aurio skopeuw na parw kapoia pragmatakia apo nyx.na 'ste kala :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή