Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

NYX-Behind the scenes....



Καλημέρα κορίτσια μου

Όπως οι περισσότερες γνωρίζετε ήδη,ξεκίνησα να δουλεύω στο κατάστημα της NYX στην Θεσσαλονίκη (Έρμου 65). Τα εγκαίνια έγιναν το Σάββατο 6 Οκτωβρίου και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ στην πανέμορφη ανάρτηση της Ελένης. Εδώ και καιρό με βλέπατε να κάνω εκκλήσεις για ποιοτικά προϊόντα σε προσιτή τιμή.Εδώ έρχεται να με βγάλει από το αδιέξοδο η NYX. Πραγματικά όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει έχουν υψηλή απόδοση με προσιτή τιμή. Ok,τα high definition τσιμπάνε λίγο....αλλά αν τα θέλεις για επαγγελματική χρήση το παραβλέπεις!


  Στα εγκαίνια λοιπόν....όλα ήταν υπέροχα!Αν και υπήρχε ένα τρελό άγχος για να τα προλάβουμε όλα.Τα περισσότερα καταστήματα, ξεκινάνε να λειτουργούν,διορθώνουν κάποιες μικρές ατέλειες στην πορεία και αφού τακτοποιηθούν κάνουν και ένα party εγκαινίων για να το γιορτάσουν. Εδώ πρέπει να δώσουμε πολλά πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα που δούλεψε backstage και πραγματικά τους βγάζω το καπέλο. Ο λόγος που τρέχαμε για να τα προλάβουμε όλα ήταν γιατί η Toni Ko ιδρύτρια της εταιρίας βρισκόταν ήδη στην Ευρώπη και ήταν μια καλή ευκαιρία να την έχουμε κοντά μας στα εγκαίνια. Νομίζω ότι είναι το πρώτο κατάστημα NYX το οποίο στα εγκαίνια του είχε την ευκαιρία να έχει κοντά του προσωπικότητες όπως η Toni Ko, ο Sebastiano Coco και ο Scott Friedman. Μαζί μας ήταν και η Sandra από την NYX Γερμανίας και μας βοήθησε στο στήσιμο και στο merchendising. Και η Dorothea το δεξί χέρι της Toni. Όλοι πραγματικά ήταν υπέροχοι ο καθένας με τον τρόπο του!



Με εντυπωσίασε το πόσο φιλικοί και προσιτοί ήταν όλοι. Η Toni δεν σταμάτησε στιγμή να χαμογελάει και να έχει επαφή με τον κόσμο και τις bloggers. Έβγαινε φωτογραφίες συνέχεια χωρίς να γκρινιάξει,χωρίς να στραβομουτσουνιάσει ούτε στιγμή. Ίσα ίσα, σε κάποια φάση την είδα να αγκαλιάζει μόνη της, με δική της πρωτοβουλία μια κοπέλα για να φωτογραφηθούν. Ήταν άψογη! Το ότι ήταν πανέμορφη μπορείτε να το διαπιστώσετε και μόνοι σας από τις φωτογραφίες.


Μάλιστα,είχε δοθεί η ευκαιρία στις bloggers να της κάνουν κάποιες ερωτήσεις. Η δική μου ερώτηση ήταν αν υπάρχει η προοπτική να κάνουμε δικές μας παλέτες με σκιές ρουζ, κραγιόν με τα ειδικά refills. Η απάντηση της με χαροποίησε ιδιαίτερα γιατί κάτι τέτοιο είναι ήδη στα πλάνα τους. Δεν ξέρουμε πότε θα πραγματοποιηθεί αλλά ως τότε θα εμπλουτίζουμε την συλλογή μας με τα προϊόντα που υπάρχουν ήδη.

(ΥΓ: λυπάμαι που δεν πρόλαβα να μιλήσω με όλες τις bloggers και ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα)


Θέλω να επισημάνω κάτι το οποίο ίσως να μην έχει ιδιαίτερη σημασία για εσάς αλλά εμένα με έκανε σούπερ χαρούμενη. Τα προϊόντα της NYX είναι cruelty free! Από τότε που απέκτησα τον Τσέστερ μου η αλήθεια είναι ότι είμαι πιο ευαίσθητη σε θέματα με τα ζώα. Ακόμα δεν έχω γίνει χορτοφάγος,ακόμα βλάπτω τους φίλους μου τα ζώα με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο(πχ δερμάτινα παπούτσια) αλλά εδώ και καιρό ψαχνόμουν και στα καλλυντικά. Οπότε thumbs up  και ένα σλουρπ στην μούρη από τον Τσέστερ. Σας είπα ότι και η Toni έχει ένα σκυλάκι τον Bruce? Sorry αγαπητή Toni.... αλλά ο Τσέστερ μου είναι πιο όμορφος(τουλάχιστον στα δικά μου τα μάτια).


Από αριστερά προς δεξιά:Κατερίνα Γερακίου,Τάσος Αμοιρίδης,Sandra Dannenberg,Ηλίας Αλεφαντής, Scott Friedman,Sebastiano Coco και η Dorothea(ναι....έχω ξεχάσει το επίθετο!)






Και στο τέλος σας άφησα το καλύτερο! Την ομάδα που θα μας βρίσκετε πλέον στα NYX. Ξεκινάμε από αριστερά: εγώ, η Κατερίνα, η Toni και η Δέσποινα. Στην ομάδα μας έχει προστεθεί και η Σίσσυ και θα είμαστε στην διάθεση σας Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο από τις 10 μέχρι τις 6, ενώ τις άλλες μέρες (εκτός Κυριακής καλέ) από τις 10 μέχρι τις 9.

Ναι, ναι...το ξέρω ότι βγαίνω άθλια στις φωτογραφίες...αλλά πιστέψτε με αυτή ήταν από τις καλύτερες!Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην σελίδα της NYX στο facebook εδώ!Και να μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στους 2 διαγωνισμούς που τρέχουν για μια συλλεκτική παλέτα Crimson Amulet.

Α,και πριν σας αφήσω...να σας πω ότι χαίρομαι πολύ όταν έρχεται κάποια κοπέλα και με ρωτάει"είσαι η Άννα από το tickle me pink?"

18 σχόλια :

  1. Πολύ, πολύ όμορφο... Χάρηκα που σε γνώρισα Άννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω χαρηκα που σας γνωρισα ολες και ελπιζω να τα ξαναλεμε πολλες πολλες φορες ακομα!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια αναρτηση! Καλες δουλειες στο νεο σας καταστημα! Ελπιζω συντομα να ανοιξει και Αθηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πραγματικα η ποιοτητα των καλλυντικων ειναι φανταστικη. εχω παρα πολλα nyx!!! εχουμε καμια ενημερωση για το on line καταστημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το e-shop ετοιμάζεται και για Αθήνα υπάρχει προγραμματισμός αλλα δεν μπορούμε να πούμε από τώρα ημερομηνιες

      Διαγραφή
  4. Exei polu endiaferon na blepeis pos itan ta pragmata backstage. Htan mia katapliktiki bradua :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αληθεια ειναι οτι περασαμε καταπληκτικα και εμεις!

      Διαγραφή
  5. ανυπομονώ να ρθω να σε καμαρώσω στο νέο σου πόστο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανυπομονω να ερθεις να ενισχυσεις την ελληνικη οικονομια!

      μπουαχαχχαχαχχαχαχχα

      Διαγραφή
  6. Behind the Scenes at NYX Face Awards

    http://pinterest.com/macadamiahair/behind-the-scenes-at-nyx-face-awards/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σου παει τοσο πολυ η nux!σε καμαρωνω και φτου φτου φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να το και το κορίτσι μας με τα backstage :)
    Τα λες τόσο όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές δουλειές και καλή αρχή στην καινούργια σου δουλειά Άννα. Αλλά είμαι θυμωμένος που δεν μου είπες τίποτα, επειδή όμως σε αγαπώ, σε συγχωρώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ Γιαννη!και εγω σε αγαπαω!

      Διαγραφή
  10. Θα ηθελα και εγω να δουλευω για τ nyx ...τ αγαπω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ηθελα και εγω να δουλευω για τ nyx ...τ αγαπω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή