Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

Lierac και Phyto, μια γαλλική αποπλάνηση !



Τα καλούδια της Lierac και της Phyto

Γεια σας κορίτσια μου!
Για σήμερα σας έχουμε ένα χορταστικό αφιέρωμα στα προϊόντα Lierac και Phyto. Τα Phyto τα πρωτογνώρισα από κάτι δειγματάκια που μου έφερνε η θεία του άντρα μου από τη Γερμανία και δεν ήξερα αν κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Τα Lierac πάντα τα γλυκοκοίταζα στα ράφια του φαρμακείου μα ποτέ δεν τολμούσα να τα πιάσω, μιας και τα θεωρούσα ακριβά (μα τι χαζομάρα και αυτή πια, να νομίζω πως κάτι είναι ακριβό και να μη ρωτάω ποτέ την τιμή του).
Πριν από λίγες μέρες λοιπόν, έφτασαν στα χέρια μας δυο φουξ νεσεσέρ γεμάτα καλούδια . Προτού τα χαζέψουμε παρέα ένα ένα θέλω να σημειώσω κάποια πραγματάκια:
- Μοσχοβολάνε!
- Είναι γαλλικά δερμοκαλλυντικά, άρα τα βρίσκουμε μόνο σε επιλεγμένα φαρμακεία.
- Όχι, τελικά δεν είναι πανάκριβα όπως νόμιζα. Αν ψάξετε μάλιστα και λίγο στα on line φαρμακεία, θα τα βρείτε και με καλή έκπτωση (εγώ π.χ. ψάχνοντας στο skroutz βρήκα αυτό το φαρμακείο που τα έχει με 30% έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 39 ευρώ).

Lierac Initiatic Fluide, κρέμα για τις πρώτες ρυτίδες

Lierac Initiatic Fluide 40 ml 

Κρέμα ημέρας για την αντιμετώπιση των πρώτων ρυτίδων από την ηλικία των 25 ετών . Οκ, είμαι λίγους Μάηδες παραπάνω ... Λεπτόρευστη κρέμα, με απαλό, λουλουδάτο άρωμα. Μου έκανε πραγματικά εντύπωση πόσο ματ άφησε την επιδερμίδα μου. Φυσικά με ματ πρόσωπο το μακιζιάζ έστρωσε πολύ ωραία και δεν είχα γυαλάδες. Την κρέμα μου όμως εγώ την θέλω λίγο πιο ενισχυμένη, μάλλον είναι τα κουσούρια της ηλικίας μου. Θεωρώ πως είναι ιδανική για κάθε νέα κοπέλα με λιπαρό δέρμα, που ψάχνει μια αρκετά οικονομική λύση από το φαρμακείο. Η κουμπάρα μου που τη δοκίμασε ενθουσιάστηκε. Για μεγαλύτερες ηλικίες ή δέρματα με μεγαλύτερες ανάγκες, υπάρχουν άλλες κρέμες της Lierac, ευτυχώς σε επίσης λογικές τιμές. Στο Pharmacy2go τη βρήκα με 26.67 ευρώ.

Lierac Sensorielle Gel Douche, αφρόλουτρο

 Στο Pharmacy2go το βρήκα με 8 ευρώ. "Χμμ τσιμπημένο για αφρόλουτρο" σκέφτηκα και μπήκα στο μπάνιο να το δοκιμάσω. Ωραία αίσθηση και υπέροχο πραγματικά άρωμα. Μοσχοβόλησε όλο το μπάνιο. Εξακολουθούσα όμως να το βρίσκω ακριβό ώσπου... Σας έχει τύχει όμως να σας αγκαλιάζει ο καλός σας και να σας ρωτά τι βάλατε και μυρίζετε έτσι όμορφα, ενώ ταυτόχρονα σας φιλάει στον ώμο; Ω ναι! Αν μετά από 10 χρόνια γάμου ο άντρας μου τρίβεται σα γάτος πάνω μου αξίζει και την τελευταία δεκαρίτσα του!

Phytobaume eclat couleur, conditioner για βαμμένα μαλλιά

Phytobaume eclat couleur 150ml

Conditioner για βαμμένα μαλλιά με εκχύλισμα γκρέιπφρουτ και παράγωγο αλθαίας. Τι διαφορετικό μπορεί να έχει μια κρέμα μαλλιών από τις άλλες; Αποφάσισα να την τεστάρω στα δύσκολα. Από αρχές του μήνα υποφέρω από την εποχιακή τριχόπτωση (κάθε Σεπτέμβρη τα ίδια, ουφ...θα ακολουθήσει ανάρτηση με τα ματζούνια που βάζω στο κεφάλι μου). Μέσα στην αγωγή μου είναι και το φαρμακευτικό σαμπουάν Fungoral. Πολύ καλό και αποτελεσματικό, αφήνει όμως το μαλλί μου τζίβα. Εκεί λοιπόν που το απλό μου conditioner δεν έκανε δουλίτσα το Phytobaume έκανε θαύματα! Τα μαλλιά μου ξεμπλέχτηκαν με μια πολύ μικρή ποσότητα προϊόντος (το δειγματάκι στα μέτριου μήκους μαλλιά μου έφτασε για 4 λουσίματα) και όταν τα στέγνωσα δεν ήταν "βαριά", ούτε λάδωσαν γρήγορα. Στο Pharmacy2go το βρήκα με 11,55 ευρώ.

Μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια. Όλα τα δείγματα είχαν προστατευτικό στο στόμιο τους
Εγώ σας φιλώ και στη συνέχεια η Άννα σας περιγράφει τα δικά της καλούδια!






Η δική μου εμπειρία με τα Lierac ήταν πλημμυρισμένη με όμορφες μυρωδιές!

Λάτρεψα το peeling σώματος και μοσχοβολούσε το μπάνιο μου!Γενικώς είμαι και εγώ ένα scrub freak και κάνω απολέπιση πολύ τακτικά.Μου αρέσει να είναι το δέρμα μου απαλό και απαλλαγμένο από τα νεκρά κύτταρα.Νιώθω πιο καθαρή έτσι.Και επίσης αν χρησιμοποιώ κάποια κρέμα για κυτταρίτιδα νιώθω ότι απορροφάται καλύτερα .Οι κόκκοι του καθαρίζουν απαλά χωρίς να τραυματίζουν το δέρμα και το χρησιμοποίησα άνετα και στο ντεκολτέ μου.Αφήνει το δέρμα άνετο χωρίς να το στεγνώνει-αφυδατώνει.Τις μέρες που είμαι τεμπέλα και δεν βάζω γαλάκτωμα σώματος,δεν αισθάνομαι ότι το δέρμα μου με τραβάει.
τιμή: Στο Parapharmacie το βρήκα με 19,56 ευρώ.

Phytobaume reparateur, μαλακτική κρέμα για ταλαιπωρημένα μαλλιά

Με το conditioner των μαλλιών είχα τις επιφυλάξεις μου.Έχω αρκετά μακριά μαλλιά και δεν θα έλεγα ότι ξεμπερδεύονται εύκολα.Τον τελευταίο χρόνο προκειμένου να μην ταλαιπωρούνται τα μαλλιά μου αντί μαλακτικής χρησιμοποιώ μάσκα σε κάθε λούσιμο.Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι θα ξεμαλλιαστώ προσπαθώντας να ξεμπερδέψω τα μακριά μαύρα μαλλιά μου.Αλλά με διέψευσε!Και ξεμπερδευτήκαμε χωρίς πολλές απώλειες και μου άρεσε το άρωμα του.Θυμάμαι παλιότερα που μου είχαν προτείνει ένα σαμπουάν από το φαρμακείο για τριχόπτωση,την λιπαρότητα και για κάποια σπυράκια που έβγαζα στο κεφάλι μου(άγχος μου είχαν πει) το οποίο ναι μεν έκανε δουλειά αλλά από την άλλη...βρωμοκοπούσε!
τιμή: Στο Pharmacy2go το βρήκα με 13,09 ευρώ.

Χμμμμμ....εδώ δεν πέταξα την σκούφια μου από ενθουσιασμό(προφανώς γιατί δεν έχω αφυδατωμένη επιδερμίδα).Θέλω η κρέμα μου να νιώθω ότι δροσίζει το δέρμα μου και ότι δεν το βαραίνει.Μου άφησε την αίσθηση της βαριάς κρέμας και ότι το δέρμα μου κολλάει.Δεν θα τολμούσα να το χρησιμοποιούσα σαν βάση πριν το μακιγιάζ μου.Θα προτιμούσα κάτι πιο λεπτόρρευστο. Μεγάλες πιθανότητες έχει να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα.Προφανώς  είναι ιδανική για πιο ξηρά και αφυδατωμένα δέρματα.Μανούλα,αλήθεια στο λέω.....αν ήσουν εδώ θα σου την έδινα!Αλλά σου υπόσχομαι ότι κάθε φορά που θα το χρησιμοποιώ ως μάσκα θα σε σκέφτομαι!
Την δοκίμασα σαν μάσκα.έβαλα ένα παχύ στρώμα και χαλάρωσα απολαμβάνοντας το υπέροχο άρωμα.Πραγματικά ένιωσα το δέρμα μου πιο τονωμένο. Ευτυχώς,δεν παρουσίασα κανέναν ερεθισμό,τσούξιμο,κοκκινίλες,σπυράκια.Παρόλα αυτά....δεν ξέρω αν ήταν ένα προϊόν που θα το αγόραζα για μένα.Ίσως για δωράκι για την μανούλα μου....
τιμή: Στο Pharmacy2go τη βρήκα στα 28 ευρώ.



Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Ales Groupe Hellas και συγκεκριμένα την κα. Σοφία Φραγκίστα για την αποστολή των προϊόντων και την κα. Αλεξάνδρα Βενούκα για την χρήσιμη ενημέρωση σχετικά με αυτά.

5 σχόλια :

  1. Τα lierac τα εχω δοκιμασει και τα θεωρω πολυ καλα προιοντα. Phyto δεν εχω δοκιμασει αλλα οπως παντα ποτε δεν λεω οχι σε καινουριες προκλησεις ειδικα οταν μου τις προτεινουν φιλες. Αααα, Κερσεν θα πεταχτω να μου δανεισεις το αφρολουτρακι ε? ε? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα Phyto είναι πάρα πολύ καλά !κάνουν δουλειά με ξηρά και αφυδατωμένα μαλλάκια...τα προτιμώ πολύ περισσότερο απο προϊόντα κομμωτηρίου,γιατί έχουν πολύ ποιο καθαρά και φυτικά συστατικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία post κορίτσια! Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα Lierac και Phyto και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Έω κάνει και σχετικό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραιο post κορίτσια!!δεν τα έχω δοκιμάσει και τώρα θα τους δώσω μια ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι λαχταριστό review είναι αυτό?!! Μακάρι να πάρω δειγματάκια και να τα δοκιμάσω γιατί με βάλατε σε μεγάλο πειρασμό κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή