Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

C-THRU Blooming και B.U. Free Spirit: 2 "φρέσκα" αρώματα και 2 tips για τις συσκευασίες τους!


 Γεια σας κορίτσια μου!

Σήμερα δυο όμορφες φουξ σακούλες ήρθαν να μου φτιάξουν το κέφι. Μέσα τους είχαν 2 αρώματα, το νέο C-THRU Blooming και το νέο B.U. Free Spirit. Πόσες αναμνήσεις από τα μαθητικά μου χρόνια ξύπνησαν...Βλέπετε όταν πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ελλάδα τα B.U και τα C-THRU  εγώ ήμουν μια κοκέτα μαθήτρια που κατανάλωνε λίτρα αρωμάτων για να κάνει αισθητή την παρουσία της στο άλλο φύλο. Φήμες λένε πως το κτίριο ακόμη μυρίζει την κλασική B.U. (εκείνη με το κίτρινο και μπλε). Να λοιπόν που λίγα χρόνια μετά (γέλασε καμιά σας;) ξανανταμώνω με τα αρώματα της νιότης μου!

C-THRU Blooming

Αυτό που μου άρεσε πάντα στα μπουκαλάκια των C-THRU είναι τα μικρά κρυσταλάκια στον πάτο του μπουκαλιού. Μου αρέσει πολύ ο ήχος που βγάζουν σε κάθε κίνηση.
Το Blooming είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομα του. Λουλουδάτο άρωμα, θαρρείς και είσαι βόλτα σε κήπο. Αυτό που με έκανε να το ξεχωρίσω όμως και να το βάλω σε μόνιμη θέση στο μπουντουάρ μου ήταν τα λόγια του άντρα μου "Αχ, τι μυρίζει έτσι ωραία;". Ναι, μια του φράση έφτανε. Το άρωμα εκτός από λουλουδάτο είναι και αισθησιακό!
Πάτε σε ένα κατάστημα καλλυντικών, τα C-THRU υπάρχουν παντού, και μυρίστε το. Πιστεύω πως θα σας αρέσει και εσάς.
Όσες τελικά το αγοράσετε, είτε αυτό είτε κάποιο άλλο άρωμα της σειράς σας έχω μια ωραία πρόταση αποθήκευσης.
Το άρωμα είναι μέσα σε μια κομψή, διάφανη συσκευασία με καπάκι. Εγώ τη χρησιμοποίησα για τα πινέλα μου. Καιρό τώρα έψαχνα κάπου να τα βάλω. Νομίζω πως τώρα δείχνουν πολύ όμορφα και είναι και πολύ πιο βολικό από το να τα ψάχνω μέσα στο νεσεσέρ.
Το πιο ωραίο; Με κάτι λιγότερο από δέκα ευρώ έχεις και άρωμα και θήκη για πινέλα!
Το C-THRU κυκλοφορεί σε Eau de toilette 30ml & 75ml, Deodorant Body Spray 150ml και Natural Spray 75ml.


B.U. Free Spirit

Το δεύτερο άρωμα ήταν το  B.U. Free Spirit.
Πολύ όμορφη συσκευασία, μου αρέσουν άλλωστε τα σκίτσα με φτερά. Η δε κόρη μου το λάτρεψε στην κυριολεξία!
Μυρίζει και αυτό πολύ όμορφα, στην αρχή σου έρχεται ένα γλυκό άρωμα γιασεμιού και στο τέλος σου μένει μια ωραία βανίλια. Δροσερό και αισιόδοξο θα το έλεγα. Tη βανίλια την έχω κατατάξει στα comfort foods, η μυρωδιά της με κάνει να νιώθω ευτυχισμένη .
Πολύ οικονομικό και αυτό το άρωμα, νομίζω είναι μια πολύ συμφέρουσα πρόταση για τα καθημερινά μας.


Σας έχω και μια δεύτερη πρόταση αποθήκευσης. Τη μεταλλική συσκευασία του αρώματος εγώ θα τη χρησιμοποιήσω για να βάζω μέσα τους δίσκους ντεμακιγιάζ μου. Το πλαστικό σακουλάκι τους με τα δυο κορδόνια ουδέποτε μου άρεσε, ενώ έτσι θα διακοσμεί πολύ πιο όμορφα το μπάνιο. Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια λοιπόν και για αυτό το άρωμα, η χαρά της ανακύκλωσης!
Το B.U. Free Spirit κυκλοφορεί σε Eau de toilette 50 ml και σε Deo Spray 150 ml.

 Πολύ με συγκίνησαν αυτά τα δυο μπουκαλάκια, με γύρισαν χρόνια πίσω. Γέμισε ο νους μου εικόνες και μυρωδιές. Πως μπορεί λίγες σταγόνες άρωμα να σου φτιάξουν τόσο πολύ τη μέρα ε;

 Σας φιλώ!!!        xxx



Υ.Γ. Τα αρώματα ήρθαν σε μια πολύ προσεγμένη συσκευασία, μαζί με δυο δωράκια. Ένα πανέμορφο φουλάρι και ένα girly καπέλο (και πλέον κάνω καθημερινά δεήσεις να φυσήξει λιγάκι για να το φορέσω).
Ευχαριστούμε θερμά την κα.Αναστασία Κυρίτση και την Anthings για την αποστολή των αρωμάτων.

10 σχόλια :

  1. Καλή ιδέα αυτό με την θήκη έχω ήδη 2 Bu και δεν ήξερα πως να τα αξιοποιήσω!! :)

    http://sistersbeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά δεν μπορώ να αποχωριστώ κουτάκια και επειδή γίνεται χαμός στο σπίτι, ψάχνω πάντα να βρω τι μπορώ να αποθηκεύσω μέσα :)

      Διαγραφή
  2. ta exo parei me auto to blogger !! opote thelei mou vgazei oti anevasate kainourgia anartisi !! ti magikes fotografies einai autes :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχες ιδεες,υπεροχες φωτογραφιες,υπεροχο ποστ γενικα! :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Glittermeup και @Artemi Αχ κορίτσια ευχαριστώ πολύ πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραία ανάρτηση και πολύ όμορφα δωράκια!!
    μμμ..υρωδάτα!
    φιλάκια πολλά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραιο μοσχομυριστο ποστ.καλοφορετα τα αρωματα και τα αξεσουαρ βεβαιως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. polu omorfa bravoo!

    xx
    Fashion Show by @Gs Zetis !!!
    http://fashionsugarbubbles.blogspot.gr/2012/10/fashion-show-by-gs-zetis.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ωραιες οι ιδεες που μας εδωσες. Εξαιρετικο ποστ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τωρα τι να πω? Οτι θα παρω το αρωμα για να βαλω τους δισκους ντεμακιγιαζ? Α ρε Κερσεν τι μου κανεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή