Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

Τενοντίτιδα: Το δράμα μιας blogger :(


Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα θα είμαι σύντομη και περιεκτική. Π Ο Ν Α Ω Ω Ω Ω Ω  Είμαι θυμωμένη και κατσούφα, μου φταίνε και μου μυρίζουν όλα. Έχω μια ευαισθησία με το δεξί χέρι και η τενοντίτιδα είναι συχνά πυκνά καλεσμένη μου.
Μέχρι και το φετινό καλοκαίρι είχα κάπως τον έλεγχο. Νάρθηκας, ξεκούραση και αντιφλεγμονώδη για λίγες μέρες και η τενοντίτιδα πήγαινε στον αγύριστο.
Φέτος όμως το καλοκαίρι η τενοντίτιδα ήρθε αποφασισμένη να μείνει και να ριζώσει (τόση ώρα γράφω με το αριστερό χέρι, αφήνω χαριτωμένα επιφωνήματα τύπου "άιιι" και βρίζω από μέσα μου που δεν έχω μια γραμματέα πρόχειρη). Πλέον πονάω πολύ πιο συχνά και πολύ πιο έντονα. Από το Σάββατο όμως πονάω πια μόνιμα, 24 ώρες το 24ώρο.
Έβαλα το νάρθηκα μου, πήρα τα αντιφλεγμονώδη μου ( κυρίως Xeforapid αλλά άμα ξεμείνω έχω κρυμμένα και Mesulid), πήρα τα μυοχαλαρωτικά μου ( βασικά Sirdalud αλλά έχω και Norgesic, τα παίρνω για τη μέση μου αυτά και μάλλον δε θα βοηθήσουν στο χέρι μου), πασαλείβομαι με Voltaren ... όχι καλυτέρευση δεν είχα, θα πάω κλαψουρίζοντας στον ορθοπεδικό μου.
Λίγο με ανακουφίζει ο πάγος, αλλά πόση ώρα μπορείς να είσαι με τις παγοκυψέλες τυλιγμένες στο χέρι;
Να πάρει η ευχή...έχoυμε ένα σωρό πραγματάκια να σας δείξουμε αλλά εγώ είμαι κουλή, φτου!
Υπομονή μέχρι να πάω στον ορθοπεδικό...
Σας φιλώ!!!      xxx

23 σχόλια :

  1. εγω τα ίδια με ενα ηλιθιο διαστρεμμα που επαθα δις μεσα στο Μαϊο και ΔΕ ΛΕΕΙ να με αφησει ησυχη! τεσσερις μηνες πονουσα σε καθε βημα και εδω κ ενα μηνα με πιανει καθε 3-4 μερες! ελπιζω μολις κλεισω χρονο να τσακιστει να φυγει. περαστικά Ελένη!!
    υγ χθες επαθα θλαση στο δαχτυλάκι του ποδιού! η κουτση σας φίλη, μάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ περαστικά!! Και εγώ έχω πρόβλημα τενοντίτιδας λόγω θυρεοειδή αλλά χαπια όσο και να πονάω δεν παίρνω, ότι δουλειά κάνει ο νάρθηκας. Η θάλασσα δεν σε βοήθησε καθόλου? Εγώ είδα μεγάλη διαφορά! Μακάρι να περάσει το συντομότερο δυνατό, και αν μπορείς να γλιτώσεις τις ενέσεις κορτιζόνης. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά σου Ελενάκι!:D
    Εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άουτs! :(
    Περαστικά σου!Το έχει και ο πατέραs μου βλέπω πόσο υποφέρει...
    Υπομονή και γρήγορα να γίνειs καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ περαστικά σου! Το έχω πάθει και γώ και ξέρω πόσο πονάει!
    Υπομονή θέλει και ξεκούραση!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουπς..:(
    Περαστικούλιααααα!


    αν θες πέρνα μια βόλτα από δω http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περαστικα σου συνblogιτισσα μου!η αληθεια ειναι οτι και εγω εχω χασει τους ρυθμους μου αλλα θα επανελθω δριμυτερη!

    ας μην πω το ρητο της Λενας ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το πεις δημοσιως... ειναι γρουσουζια! ;) Α ρε Κερσεν, περαστικα και υπομονη!

      Διαγραφή
  8. :((ευχομαι τα καλυτερα νεα απο τον ορθοπεδικο και γρηγορα περαστικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά σου!!!! Ξεκούραση και πάλι ξεκούραση!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά σου κούκλα μου, δεν ξέρω αν μένουμε και κοντά να σου κάνω την γραμματέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Perastika bre glukouli! Prosexe, min kourazeis to xeri sou kai bour ston or8opediko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά και γρήγορα εύχομαι! Αν ήμουν κοντά θα σου έκανα τη γραμματέα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. wxxx! perastika sou! to exw perasei k egw kai kserw pws dn antexetai.. upomonh... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχ πουλάκι μου περαστικά και προσοχή, μη το αφήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. περαστικούλια και ταχεία ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ όλες μια μια προσωπικά, είστε όλες πολύ γλυκιές. Ευτυχώς η αγωγή αποδίδει καρπούς (και γιατρεύει καρπούς χα χα) και σύντομα θα επανέλθω δριμύτερη :)
    Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σας κούκλες μου, με έχετε συγκινήσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκιά μου ελένη στα έχω πει και στο φβ τα περαστικά στα λέω και εδώ!! Έχω περάσει τενοντίτιδα στο λύκειο και φαντάζομαι λιγάκι πόσο μπορεί να πονάς!!
    Ανυπομονώ να γίνεις γρήγορα καλά και να γράψεις νέα απολαυστικά ποστ :)
    Και η άννα να μπει σε έναν ρυθμό παρακαλώ να μας γράψει καια αυτή κάτι.. χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή