Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Γυναικεία εποχιακή τριχόπτωση, Μέρος Α'


Η αγωγή που θα ακοουθήσω για τους επόμενους 2 μήνες.

Γεια σας κορίτσια μου!
Σήμερα θα σας γράψω τον πόνο μου. Κάθε φθινόπωρο η ίδια ιστορία. Τα μαλλιά μου στα χειρότερα τους. Μαδάω σε όλο το σπίτι και (όπως κοροϊδευτικά σχολιάζει η μαμά μου) με τη λιπαρότητα στο φουλ μοιάζω με λαδωμένο ποντικό. Όπως κάθε χρόνο λοιπόν, έτσι και φέτος, στράφηκα σε φαρμακευτικές λύσεις για το πρόβλημα μου. Ψάχνοντας στο internet έπεσα πάνω σε μια σελίδα αφιερωμένη στην τριχόπτωση. Η σελίδα είναι ελληνική και μάλιστα έχει και ένα πολύ καλό forum, έτοιμο να βοηθήσει όποιον έχει ανάγκη υποστήριξης ή απορίες. Αν έχετε και εσείς (ή ο καλός σας) θέματα με τα μαλλιά σας ρίξτε μια ματιά στο http://www.hairlossgr.com/

Κατέληξα σε ένα συνδυασμό 2 σαμπουάν και μια αγωγής με αμπούλες. Προτίμησα να κάνω τις αγορές μου διαδικτυακά, τα on line φαρμακεία έχουν εξαιρετικές προσφορές. Αυτή τη φορά τις αγορές μου τις έκανα στο Pharmacy on click και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση τους. Τα προϊόντα ήρθαν πολύ γρήγορα και σε άψογη κατάσταση, μαζί με πάρα πολλά δειγματάκια (πόσο μου άρεσε αυτό δε φαντάζεστε). Βρήκα και την αγαπημένη μου κρέμα χεριών, την Cera Di Cupra με 1,60 ευρώ (και φυσικά πήρα δύο χι χι ), σχεδόν στο ένα τρίτο της τιμής που τη βρίσκω στη γειτονιά μου.

Πάμε να δούμε ποια αγωγή θα ακολουθήσω το επόμενο δίμηνο;



Hair force - Shampoo (Women), Frezyderm 

Ξεκινάω με ένα τριχοτονωτικό σαμπουάν (ειδικά μελετημένο για γυναίκες), για το οποίο διάβασα πολύ καλές κριτικές. Το Hair Force Shampoo αντιμετωπίζει την τριχόπτωση και ενισχύει την ανάπτυξη της τρίχας. Το συστήνουν για τη χρόνια  και  εποχική  αντιδραστική  τριχόπτωση , την αραίωση  και τα αδύναμα μαλλιά. Πολύ βασικό για εμένα, δεν περιέχει parabens στη σύσταση του. Λούζομαι καθημερινά με αυτό και στο δεύτερο χέρι το αφήνω να δράσει λίγα λεπτά. Μυρίζει ευχάριστα και μου αφήνει ευκολοχτένιστα και απαλά τα μαλλιά μου. Τις 2 εβδομάδες που το χρησιμοποιώ παρατήρησα πως έχω μεγάλη βελτίωση στη λιπαρότητα. Για την τριχόπτωση δυστυχώς τα αποτελέσματα θα φανούν αργότερα.
Το αγόρασα από το PharmacyOnClick 12,95 ευρώ



Hair Force Monodoses (Day/Night), Frezyderm (14 αμπούλες + 8 δώρο)

Η μέχρι τώρα εμπειρία μου έδειξε πως αγωγή χωρίς και κάποια αμπούλα ή λοσιόν είναι μισή αγωγή. Προτού καταλήξετε στο δικό σας συνδυασμό φροντίστε να ελέγξετε εάν σαμπουάν και αμπούλες είναι συμβατά μεταξύ τους. Κάποια σαμπουάν περιέχουν zinc και συνήθως αυτή η ουσία δεν είναι συμβατή με τις λοσιόν και τις αμπούλες για την τριχόπτωση. Ασφαλής επιλογή είναι φυσικά να επιλέξετε προϊόντα της ίδιας σειράς. Εγώ επέλεξα τις αμπούλες της Frezyderm. Με το απλικατέρ εφαρμόζω στις ρίζες μισή αμπούλα πρωί και βράδυ κάθε μέρα και κάνω ένα ελαφρύ μασάζ για 2 λεπτά. Υπάρχουν ξεχωριστές για τη μέρα και ξεχωριστές για το βράδυ αμπούλες. Στη συσκευασία πάνω έχει μια λευκή γραμμή, αυτή είναι και το σημάδι που βάζω για να υπολογίσω τη μισή περίπου αμπούλα που είναι η δόση. Οκ, δεν κάνουμε και χημική ένωση, λίγο πάνω λίγο κάτω δε χάθηκε και ο κόσμος. Η αμπούλα μου μυρίζει βερίκοκο, είναι σα νεράκι και αλλά δυστυχώς λαδώνει ελαφρά τα μαλλιά (όπως άλλωστε και οι περισσότερες λοσιόν τριχόπτωσης). Θεωρητικά βέβαια, όταν κάνετε την αγωγή, λούζεστε καθημερινά με το σαμπουάν της σειράς.
Τις αγόρασα από το PharmacyOnClick  34 ευρώ αλλά τώρα βλέπω τις έχει φθηνότερα, 29,30 ευρώ. Αν τις αγοράσετε σας προειδοποιώ πως στη συσκευασία με το δώρο των 8 αμπούλων δεν έχει οδηγίες. Άγνωστο γιατί. Αν έχετε απορίες για τη χρήση τους ευχαρίστως να σας βοηθήσω, απλά στείλτε μου ένα μήνυμα στη σελίδα στο facebook εδώ.


Fungoral 2%, σαμπουάν

Φαρμακευτικό σαμπουάν που καταπολεμά την ξηροδερμία, την πιτυρίδα και τη λιπαρότητα. Ενισχύει όλες τις αγωγές τριχόπτωσης. Είναι αρκετά ισχυρό γιαυτό και το χρησιμοποιούμε μέχρι 3 φορές την εβδομάδα και όχι παραπάνω.'Οπως με κάθε παρόμοιο σαμπουάν, έτσι και με αυτό λουζόμαστε και αφήνουμε να δράσει λιγάκι. Έχει ενα τέλειο φουξ χρώμα και μια χαρακτηριστική οσμή. Κάνει άριστη δουλειά, δυστυχώς όμως αφήνει τα μαλλιά μου αρκετά μπερδεμένα. Χρειάζομαι οπωσδήποτε conditioner μετά τόσο για να μπορέσω να ξεμπερδέψω τα μαλλιά μου, όσο και για να φύγει η μυρωδιά του.
Το αγόρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς μου 7 ευρώ.

Αυτό είναι το πρώτο στάδιο της αγωγής που θα ακολουθήσω, έπεται και δεύτερο μέρος με τα φυτικά σκευάσματα που αγόρασα για να χρησιμοποιήσω αργότερα.
Η μάχη για να γίνω Ραπουνζέλ μόλις ξεκίνησε, ντα ντα ντααααν!

Σας φιλώ!!!      xxx

30 σχόλια :

  1. μικρη μου μελλοντικη ραπουνζελ αστα να πανε. μια απο τα ιδια. δεν εχει μεινει τριχα στο κεφαλι μου. ολες στο σκουπακι ειναι. αντε και καμια στις χουφτες του μαριου! πφφφ! φιλακια απο την κουρουπα φιλεναδα σου. ;(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ena comment apo akoma mia falakri! loipon ekana gai 8 mines agogi tis freezyderm to sampouan pou exeis mazi em ti losion se morfi sparay kai ebgala polles fitres!!! yeah!! meta ta stamatisa omos gt ithele mia periodo xoris proionta.. emena m boithisan oli,to eixe pratirisei kai i kommotria mou. Distixos omoos to malli mou einai poli lepto kai liparo kai ligo kai asta na pane.mou exoun proteinei kai skeuasmata apo to stoma opou to skeftomai sobara na ta xekiniso gt mono me ta kallintina skeuasmata d nomizo na do kapoia parapano diafora!!! euxomai poli kai plousio malli!!! poli oraio to post sou etoimazo kai ego kati analogo! filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ψάχνω και εγώ για χάπια, διάβασα πολύ καλά λόγια για τα Epicrin. Στη σελίδα με το φόρουμ που γράφω έχουν αναλυτικά ό,τι κυκλοφορεί στην Ελλάδα

      Διαγραφή
  3. Το σαμπουάν το χρησιμοποιώ και εγώ!Αλλά κυρίως χάπια παίρνω!
    Κάθε φθινόπωρο και άνοιξη παίρνω τα Meyrin ,παλιότερα έπαιρνα τα Biokap.Η δερματολόγος μου είπε πως όλα περίπου ίδια είναι ,το θέμα είναι να τα παίρνω τρεις μήνες συνεχόμενα!
    Άντε καλή τύχη !Να βγάλουμε όλες πολλά μαλλιά επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ, ναι αυτό το διάβασα και εγώ . Δυστυχώς αυτές οι θεραπείες θέλουν το χρόνο τους.

      Διαγραφή
  4. Αν έχεις δεί στο μπλόγκ μου, έχω πολύ μακρυά (και πυκνά ) μαλλιά. Σε εποχές τριχόπτωσης, φαντάσου τι γίνεται στο σπίτι.
    Εγώ προτείνω και 2 ακόμα. Το ένα είναι το λάδι καρύδας (ψάξε dabur coconut oil) στο e-bay που είναι θαυματουργό , όπως και τις κάψουλες απο την ducray.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Dabur το κοιτάζω εδώ και καιρό αλλά είναι για σκούρα μαλλιά (και εγώ είμαι ανοιχτόχρωμη) και δεν ξέρω κατά πόσο θα μου τα λαδώσει, είναι πολύ λιπαρά τα μαλλιά μου. Πάντως πολλοί πίνουν νερό στο όνομα του.

      Διαγραφή
    2. βάλε μας μια φωτογραφία απ' αυτο το λαδάκι που λες να ξέρουμε πως είναι.. ψάχνω και μου βγάζει πολλά

      Διαγραφή
  5. Eνδιαφέρον θέμα άνοιξες!!! Δεν έχω πρόβλημα αλλά η μητέρα μου που είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν λόγω αναιμίας με τα χάπια βρήκε σωτηρία τα σαμπουάν δεν της έκαναν τίποτα....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την αναιμία ξαναπες το. Ο κύριος λόγος της γυναικείας τριχόπτωσης είναι η έλλειψη σιδήρου.Κουλό;

      Διαγραφή
  6. Συναγωνίστρια και εγώ στον αγώνα κατά της τριχόπτωσης.
    Το σαμπουάμ και την λοσιον τα είχα πάρει και εγώ και μαζί με τις βιταμίνες epicrin είχα πολύ καλά αποτελέσματα.
    Περιμένω με αγωνία και το 2ο μέρος να ενημερωθώ και για τα φυτικά προϊοντα.
    Πολύ καλό το μπλογκ σου το διαβάζω αρκετό καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
      Μέχρι στιγμής νομίζω ότι και σε εμένα λειτουργεί η φόρμουλα.
      Ναι, ναι έρχονται και τα φυτικά!

      Διαγραφή
  7. εγω θυμαμαι οτι ειχαμε παρει την φορμουλα 101 απο το φαρμακειο για τον αδερφο μου.ο αδερφος μου δεν τα χρησιμοποιησε ποτε και εγω ειχα γεμισει φυτρες.δεν ξερω αν κυκλοφορουν ακομα στην ελλαδα.κατα διαστηματα εχω παρει τις priorin.ομολογω πως με ειχαν βοηθησει.

    επισης....στην μαχη να γινω και εγω Ραπουνζελ με εχει βοηθησει σημαντικα η αγορα μιας τρεσας απο τον Διαμαντοπουλο!

    μπουαχαχχαχαχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα και εγώ άμα τα δω σκούρα θα πάω να πάρω τα Toppik να ξεμπερδεύουμε. Ένα φφφσσσστ! και θα γεμίζω τρίχες.

      Διαγραφή
  8. Καλά όλα αυτά,αλλά αν θες να δεις αποτελέσματα,μόνο με την κατανάλωση ειδικών χαπιών,θα το καταφέρεις..Και στο λεω εγω,που έχω ταλαιπωρηθεί χρόνια με αυτό το θέμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να ξεκινήσω χαλαρά, αλλά μάλλον τελικά θα τα πάρω και τα χαπάκια μου...

      Διαγραφή
    2. μιας και έχεις ταλαιπωρηθεί mystickland, για πες μας αυτα τα ειδικα χαπια που λες... μπας και βγαλουμε μαλλιά!!

      Διαγραφή
  9. ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΠΙΑ, ΕΠΑΙΡΝΑ ΠΑΛΙΑ ΒΙΟΚΑΡ 3 ΜΗΝΕΣ Χ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΠΟΛΛΑ ΑΥΓΑ, ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, (ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ) ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ή ΤΟ ΕΧΕΙΣ ή ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΑΛΛΙ.....(ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΑΠΟΡΙΑ ΠΩΣ ΤΑ ΑΝΟΡΕΞΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΑΛΛΙ.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ σημαντική είναι και η διατροφή - από τότε που αύξησα τα μαύρα φασόλια, τις φακές και το σπανάκι παρατήρησα πως το πρόβλημα έχει μειωθεί κατά πολύ. Τροφές πολούσιες σε σίδηρο και πρωτείνες είναι απαραίτητες για τα μαλλάκια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο, το έγραψα και παραπάνω, η έλλειψη σιδήρου είναι από τα κύρια αίτια.

      Διαγραφή
  11. Μα τι ωραίο blog είναι αυτό! Μπράβο. Μόλις το ανακάλυψα και έγινα μέλος. Αν θέλεις, πέρνα και συ από από το δικό μου που είναι καινούριο www.vickymarple.blogspot.com και γίνε μέλος αν σου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. tto eixa kai egw sto mialo mou na ta agorasw ayto to proion gia ta mallia kai pragmatika fainetai poli kali periptwsi!teleio post!!bravo!

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ραπουνζελ ριξε τα μαλλια σουυυυ.Ευχομαι να μη μεινουμε μονο με το συνδρομο αλλα να το κανουμε και πραξη.Καλη επιτυχια με την αγωγη.ευχομαι γρηγορα αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και νόμιζα ότι ήμουν η μόνη που μαδάω τόσο πολύ!! Είσαι τυχερή που έχεις κοντά μαλλιά.. Εγώ μέσα σε 3 μέρες μπορώ να κάνω χάλια το σπίτι..
    Τέσπα θα κοιτάξω αυτά που μας παρουσίασες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παρα πολυ καλο το post και βοηθητικο! Θα τσεκαρω τα συγκεκριμενα προιοντα που δεινεις. Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μαδαωωωωωω δεν φαντάζεστε ποσο! σήμερα για πολοστη φορά επίσκεψη σε δερματολόγο. μου δωσε κορτιζονούχες λοσιόν που δεν θα χρησιμοποιήσω φυσικά... το σαμπουάν αυτο θα το πάρω, γτ έχω ακούσει και γω τα καλύτερα και θα ενισχύσω την αγωγή με χάπια(μόνο αυτα θα κρατησω απο την αγωγη που μου έηραψε επειδή έψαξα και είδα ότι βοηθουν) 1. caps anagena 2. caps palmogend.
    άντε και καλη μου αρχή!(αν καμμία τα γνωρίζει ας μου πει εντυπώσεις, και όποια γνώμη - συμβουλή δεκτή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα να μπεις στο φόρουμ του www.hairlossgr.com , κάνουν πολύ καλή δουλίτσα εκεί. Συζητάνε όλοι για τις θεραπείες τους και βρίσκεις σχόλια για όλα σχεδόν τα σκευάσματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Πιστεύω θα σε βοηθήσουν πολύ οι πληροφορίες που θα βρεις εκεί. Καλή επιτυχία

      υ.γ. και εγώ την κορτιζόνη θα τη φοβόμουν...

      Διαγραφή
    2. καλέ μπήκα στο φόρουμ! έπαθα σοκ ομολογώ, γιατί πολλές κοπέλες αν και ξέρουν πως αν αρχίσουν θεραπεία με τετοιου είδους λοσιον δεν θα τις σταματήσουν ποτέ. βρήκα και αυτές που μου έδωσε εμένα ο γιατρός και όποιες τις ξεκίνησαν τις συνεχιζουν εφ όρου ζωής, καθως αν σταματησεις το προβλημα είναι εντονότερο.. και απορώ, με ποια λογική επιλέγουν μια ζωή να είναι εξαρτημένες από τόσο βαρια σκευάσματα?? εγώ προληπτικά πήγα, λόγω μαδίματος! είπαμε, μάδιμα-μάδιμα μην καραφλιάσουμε κιόλας!!! αλλά αν είχα μεγάλο πρόβλημα θα κατευφευγα στην ομοιοπαθητική κ σε καμμιά περίπτωση σε όλα αυτα που απτελούν φαύλο κύκλο.
      Υ.Γ.1. περιμένω το άρθρο σου με τις φυτικές-φυσικές λύσεις κατά της τριχόπτωσης! χρησιμοποιω κι εγώ γιατροσόφια της φύσης!

      Διαγραφή
  17. Ελενη περασαν 3 μηνες απο τοτε που ξεκινησες την "θεραπεια" για πες μας αν τα αποτελεσματα ηταν τα αναμενομενα, αν εισαι ευχαριστημενη και μας "χρωστας" και τις φυτικες λυσεις.

    Διαβαζω το μπλογκ σου και εχω ενημερωθει για παρα πολλα πραγματα, συνεχισε την καλη δουλεια.

    Υ.Γ Το πληκτρολογιο μου εχει χαλασει και δυστηχως δεν μπορω να βαλω τονους , συγνωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή