Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012

Seventeen και Galerie de Beaute 2012: Δώρα και μακιγιάζ


Γεια σας κορίτσια μου!
Ένα δυνατό φτάρνισμα στο μπάνιο την ώρα που μακιγιαριζόμουν και ...μου έπεσε η πούδρα από τα χέρια μου και έγινε χίλια δυο κομματάκια. Ναι, την έκλαψα πολύ...Όχι, δεν μπορούσα να διορθώσω τη ζημιά με το κόλπο που σας δείξαμε εδώ, είχε πέσει στο πάτωμα. Shopping time λοιπόν! Για καλή μου τύχη η Seventeen είχε ένα ωραίο stand στο Cosmos στη Θεσσαλονίκη, έξω από τα Galerie de Beaute. Εκεί λοιπόν η αισθητικός της Seventeen Ελένη με βοήθησε πολύ.  Μου έκανε ένα ωραίο μακιγιάζ και με συμβούλευσε σχετικά με το ιδανικό χρώμα πούδρας.


 Πόσο πολύ μου αρέσει αυτή η πούδρα! Την είχα αγοράσει και παλαιότερα. Έχει μια πολύ βολική συσκευσία με το σφουγγαράκι της και τον καθρέφτη της. Έχει και δείκτη προστασίας 15 και η τιμή της είναι περίπου 12 ή 15 ευρώ -δεν θυμάμαι καλά. Δεν έχω ιδιαίτερη ανάγκη για κάλυψη αλλά με τη συγκεκριμένη πούδρα έχω καταφέρει να καμουφλάρω σπυράκι.

Για κάποιο περίεργο και ανεξήγητο λόγο έχω μια λατρεία στη μπλε μάσκαρα. Προσπαθώ να την αποβάλλω ( όπως και την αγάπη μου για τη γαλάζια σκιά ) αλλά τα χούγια δύσκολα αλλάζουν. Στη Seventeen βρήκα τη χαρά μου. Έχουν ΚΑΙ μπλε μάσκαρα ΚΑΙ μωβ μάσκαρα (Δήμητρα διαβάζεις;)! Δεν αφήνει κόμπους και η τιμή της είναι στα 10 ευρώ. Δεν είναι η μάσκαρα των ονείρων μου αλλά για καθημερινό μακιγιάζ με βολεύει αρκετά. Το καλοκαιρι τη φορούσα σκέτη, τώρα μόνο στις άκρες από τις βλεφαρίδες μου -τις οποίες έχω περάσει αρχικά με μαύρη μάσκαρα.
και 
Επίσης στα 10 ευρώ και αυτή. Ούτε αυτή είναι με ενθουσίασε αλλά όπως και η παραπάνω με βολεύει αρκετά για τα καθημερινά μου μακιγιάζ. Εξάλλου δεν μπορούμε να έχουμε πρωί-βράδυ βλεφαρίδες κάγκελο, αυτό παραπέμπει αλλού... 

Δυστυχώς δεν μπορώ να μη συγκρίνω τις τιμές με τις τιμές των Essence ή των Flormar. Για προϊόντα που είναι ελληνικά, θεωρώ τις τιμές ακριβές και μη ανταγωνιστικές. Για παράδειγμα, όταν αντίστοιχη μάσκαρα στα Essence τη βρίσκεις με 3 ευρώ, στα Flormar με 5 ευρώ και στα Inglot αγοράζεις επαγγελματικής απόδοσης με 12 ευρώ για ποιο λόγο να επιλέξεις την ελληνική;
Ας πούμε κάτι πιο ευχάριστο.

Όπως σας έγραψα και παραπάνω, όταν έκανα τις αγορές μου, υπήρχε μια προωθητική ενέργεια της Seventeen. Εκτός λοιπόν από το μακιγιάζ μου έκαναν και κάποια δωράκια.
-Μια λοσιόν ντεμακιγιάζ ματιών με χαμομήλι
-Ένα δείγμα make up Natural Velvet
-Ένα μικρό αφρόλουτρο και μαντιλάκια
Το πιο ευχάριστο κομμάτι φυσικά ήταν αυτό του μακιγιάζ! Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, το διασκέδασα πολύ. Αν μένετε στη Θεσσαλονίκη ή αν ο δρόμος σας είναι περαστικός από την πόλη μας μέχρι και το Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου θα υπάρχει ξανά το σταντ της Seventeen έξω από το Galerie de Beaute στο εμπορικό κέντρο Cosmos της Θεσσαλονίκης. Εκεί τα κορίτσια της Seventeen θα είναι στη διάθεση σας για μακιγιάζ, συμβουλές και δώρα με κάθε σας αγορά καλλυντικών Seventeen.




Σας φιλώ!!!    xxx

8 σχόλια :

  1. Η πουδρες της seventeen είναι όντως καλες!Αλλα για τις τιμές έχεις δίκιο.Θα έκανε και μεγαλύτερες πωλήσεις αν τις έριχνε και θα γινόταν πιο ανταγωνιστικη.Η Flormar μου έχει κάνει πολύ καλή εντύπωση ως εταιρεία αν και δυσκολα βρίσκω εδώ στη Λάρισα ένα σταντακι έχει κ αυτό σπάνια το ανανεώνουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Η Flormar έχει και on line κατάστημα από όπου μπορείς να παραγγείλεις, ρίξε μια ματία εδώ http://flormar.com.gr/
      Όσο για τις τιμές, αυτό σηκώνει πολύ μεγάλη κουβέντα. Ναι, θέλω να στηρίξω τα ελληνικά προϊόντα αλλά θέλω και οι τιμές τους να είναι ανάλογες των περιστάσεων. Αν δεν μπορούν να βάλουν χαμηλότερες τιμές ας κάνουν προσφορές όπως η Erre Due που έχει συνέχεια από πέρσι προσφορές με 1+1. Σωστά;

      Διαγραφή
  2. αχ αυτή η μάσκαρα!!!την έχω και στο μπλε και στο μοβ!μου άρεσεω πολύ αλλά νομίζω πως μου τελείωσε πολύύύ γρήγορα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή την πούδρα τη χρησιμοποιώ από το σχολείο όπως επίσης αγαπώ και χρησιμοποιώ πάραααα πολυ καιρό την X-Traordinaire. Πολύ καλές επιλογές, καλοφόρετα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και ότι νόμιζα ότι η μπλε μάσκαρα είναι ξεπερασμένη.. Φαίνεται τέλεια αυτή πάντως!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα...μεταξύ μας , έχω την αίσθηση πως είναι όντως ξεπερασμένη.Αν πας δλδ στις σον σον τις μάρκες δε θα βρεις (μη σου πω ότι ούτε και γαλάζια σκιά θα βρεις). Είναι μάλλον ένα από τα κατάλοιπα των 80s που είμαι καταδικασμένη να κουβαλάω :)

      Διαγραφή
    2. διαφωνω,διαφωνω,διαφωνω!το μπλε ειναι απο τα αγαπημενα μου χρωματα και θα ειναι παντα στην δικη μου μοδα!

      Διαγραφή
  5. Ωραιο hail! Ηθελα να δοκιμασω μια μασκαρα της Seventeen για ογκο κ ειμαι μεταξυ της X-Traordinaire κ της Stylist, ποια νομιζεις οτι ειναι καλυτερη? Tο Natural Velvet foundation το τεσταρες? Ειναι καλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή