Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

Ε ρε Jumbo που μας χρειάζεται.....!


Γεια σας κορίτσια!
Εδώ και καιρό ψάχνω να βρω έναν πρακτικό τρόπο να αποθηκεύσω τα κραγιόν μου ώστε να μην πιάνουν πάρα πολύ χώρο. Είχα δει ένα βιντεάκι από τον gossmakeupartist όπου τα αποθήκευσε σε μια μίνι εργαλειοθήκη για βίδες,καρφάκια κλπ.Μετά είδα την Νατάσα Β. που είχε πάρει μια παλέτα με νερομπογιές,τις άδειασε και τοποθέτησε τα κραγιόν της.Ομολογώ ότι ήταν και το επικρατέστερο σενάριο.Δεν ήθελα κάτι με όγκο και αυτό φαινόταν πολύ κομψό!
Πρόσφατα πήγα στο Jumbo για να πάρω ένα αδιάβροχο για τον αγαπημένο μου Chester(the most beautiful dog in the world=ο σκυλάκος μου).Εκτός από το αδιάβροχο εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να "χαζέψω" λίγο στους διαδρόμους μήπως και βρω κάτι να μου κλείσει το μάτι.Το ομολογώ ότι πήρα και άλλα πραγματούδια αλλά θέλω να επικεντρωθούμε σε ενα gadgetάκι που ανακάλυψα!



 Εδώ βλέπετε μια ωραιότατη "χαποθήκη" που κάλλιστα θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη στην μανούλα μου που χαπακώνεται πρωί,μεσημέρι,βράδυ.


 Το καλό που έχει είναι ότι οι ημερήσιες δόσεις είναι αφαιρούμενες-αποσπώμενες.Πες βρε παιδάκι μου ότι πάει τριήμερη εκδρομή η μανούλα μου!Πρέπει να πάρει όλο το πακέτο μαζί της?Οοοοοχι,αφαιρεί 3 μέρες και πάει εκδρομή με τις ευχές μας!


 Όπως βλέπετε αυτή η χαποθήκη δεν είναι για την μανούλα μου αλλά για τα κραγιόν μου!Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο χάρηκα και πόσο ενθουσιάστηκα!Έκανα σαν μικρό παιδί,έκανα σαν να ανακάλυψα τον τροχό!Όχι μόνο δεν πιάνει πολύ χώρο αλλά μπορώ να χωρίσω τα κραγιόν μου σε κατηγορίες με χρώματα.Όλα τα μπεζ σε μια τετράδα,όλα τα ροζ σε άλλη τετράδα κλπ κλπ.Και όχι μόνο αυτό!Ας υποθέσουμε ότι με έχει καλέσει κάποια πελάτισσα να της κάνω μακιγιάζ και μου έχει ξεκαθαρίσει ότι θέλει φυσικό μακιγιάζ με nude κραγιόν.Τσουπ,ετοιμάζω τα nude μου κραγιόν και αφήνω τα κόκκινα,ροζ,κοραλλί στο σπίτι να μην ταλαιπωρούνται τζάμπα!


Είμαι ενθουσιασμένη από αυτήν την ανακάλυψη μου και ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας.Εγώ θα πάρω σίγουρα άλλη μια χαποθήκη απο το Jumbo γιατί δεν χώρεσαν όλα τα κραγιόν μου.

Γενικώς δεν είναι μια λύση που θα την πρότεινα σε κάποια κοπέλα που θέλει να παίρνει το κραγιόν μαζί της και να το ανανεώνει στην έξοδο της.Θα πρέπει να κουβαλάει και πινέλο χειλιών μαζί της και δεν νομίζω να την βολέψει.Νομίζω όμως ότι για έναν επαγγελματία ή για κάποιον με πολλά πολλά κραγιόν που ψάχνει να κερδίσει χώρο στο βαλιτσάκι του είναι σίγουρα η καλύτερη λύση!Οκ,σίγουρα υπάρχουν οι έτοιμες παλέτες με κραγιόν και όποιος θέλει και μπορεί, πάει και αγοράζει μια.Δεν ξέρω αν θα χαιρόμουν περισσότερο με μια έτοιμη παλέτα κραγιόν ή αν χάρηκα τόσο πολύ με αυτό που ανακάλυψα!
Σαφώς θα μπορούσα να λιώσω και να μαλακώσω τα κραγιόν ώστε να είναι όμορφα και λεία τοποθετημένα μέσα στην θήκη.Εγώ δεν μπήκα σε αυτήν την διαδικασία μιας και με την χρήση θα "τσαλακωθούν" έτσι και αλλιώς.Όποιος ή όποια θέλει μπορεί να τα μαλακώσει για να δείχνουν πιο όμορφα.Εγώ είμαι τσαπατσούλα και δεν με πειράζει και καθόλου!

Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα μου και να την βρήκατε χρήσιμη!

Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

28 σχόλια :

  1. πραγματικα εξαιρετικη ιδεα. κ ενω τα εχω δει πολλες φορες ουτε που μου περασε απο το μυαλο μια τετοια χρηση. bravo!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks!και εμενα αναλαμπη μου ηρθε και μου φανηκε πολυ βολικο!

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά είναι και μου αρέσει που είναι διάφανη και βλέπεις ποια χρώματα έχει μέσα! Εμένα, όπως λες, δε θα με βόλευε αλλά σίγουρα είναι η τέλεια λύση για επαγγελματίες! Ίσως με λίγο οινόπνευμα να μπορείς να σβήσεις τα γράμματα και με ένα μαρκαδοράκι να γράψεις το όνομα/νούμερο κάθε κραγιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω κολλησει τα αυτοκολλητακια με τα νουμερα απο κατω!τα γραμματα απο πανω δεν με ενοχλουν αλλα θα το δοκιμασω μηπως σβηνει!

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια και τακτοποιημενα τα κραγιον ετσι.8)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία!!! Εγώ θα το έκανα με τα στρασάκια κλπ μπιχλιμπίδια που έχω για τα νύχια. Στην επόμενη βόλτα ως τα Jumbo θα τα τιμήσω σίγουρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ χαιρομαι που σου αρεσε σαν ιδεα!ελπιζω να σε βολεψει!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλή η ιδέα σου!! Ευχαριστούμε για τις ιδέες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα τα τιμήσω αλλα για σπασμενες σκιές και ρουζ. Τα κραγιόν λυπάμαι να τα χάλασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για σπασμενα ρουζ και σκιες,ριξε μια ματια εδω --->http://missticklemepink.blogspot.gr/2012/03/blog-post_18.html

      Διαγραφή
  7. οντως πολυ καλη η ιδεα σου!αλλα κι εγω μαλλον δεν θα εβαζα κραγιον αλλα κτ π ειχε σπασει η τα στρασακια οπως τα αλλα κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταπληκτικη ιδεα!θα τα αναζητησω και εγω!φιλακιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα Άννα! :) Τα κραγιόν μέσα δεν ξεραίνονται; Κλείνουν καλά οι θηκούλες; x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπιζω να μην ξεραθουν!προς το παρον φαινονται μια χαρα!

      Διαγραφή
  10. χαιρομαι παρα πολυ που σας αρεσε η ιδεα μου!ελπιζω να την βρηκατε χρησιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενδιαφέρουσα σαν ιδέα!Γενικά μου αρέσει ό,τι έχει σχέση με την οργάνωση (και το κραγιόν θέλει την οργάνωσή του!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλή η ιδέα σου... εγώ βέβαια δεν είμαι επαγγελματίας, ούτε χρησιμοποιώ κραγιόν με πινέλο συνήθως αλλά έψαχνα κάτι για να βάζω τα charms και τις χάντρες μου που χρησιμοποιώ στα κοσμήματα μου, ειδικά αυτές που έχω λίγα κομμάτια! Μου φαίνεται πολυ πολυ χρησιμο!!! Θα το ψάξω όταν πάω Jumbo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπέρα!!! ακρως ενδιαφέρουσα λύση!!!! κ εγώ εκανα μια παρόμοια ανακάλυψη τις τελευταίες μέρες. Βρηκα ωραιότατα ροζ καλαθάκια αποθηκευσης σε διαφορα μεγεθη στο Σκλαβενιτη και οργάνωσα τα μπιζου, τα χώρισα σε κολιε, βραχιόλια, σκουλαρίκια, δαχτυλίδια και τα μακιγιαζ μου. Ξεχώρισα επιτέλους τα κραγιον τις σκιες, τα μολύβια και έτσι τα βρίσκω ευκολα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πραγματικα,με εχει βολεψει απιστευτα!και χαιρομαι που σας αρεσε και εσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ έξυπνο, να και μια όμορφη ιδέα πως να χρησιμοποιήσεις μια χαποθήκη διαφορετικά!
    Καλές δουλειές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή