Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Color me trend της Avon, η ζωή έχει πολλά χρώματα για να φοράμε μόνο ένα!


Οι νέες συσκευασίες των Color Trend της Avon
Γεια σας κορίτσια μου!
Μου λείψατε πάρα πολύ! Ελπίζω όλες να περάσατε ένα όμορφο καλοκαίρι και να γεμίσατε ενέργεια. Αχ, σας βλέπω που κρυφογελάτε και σκέφτεστε πως ναι μεν οι μπαταρίες γέμισαν αλλά άδειασε το πορτοφόλι. Εδώ βάζει το χεράκι της η Avon και έρχεται να μας βοηθήσει να αδειάσουμε τα νεσεσέρ μας από την άμμο και να τα γεμίσουμε με καινούργια καλλυντικά (χωρίς να χρειάζεται να τρώμε μόνο μακαρόνια τον υπόλοιπο μήνα).


Τα Color Trend που δοκιμάσαμε
Η γνωστή σε όλες μας Color Trend σειρά της Avon (είναι η πιο οικονομική της σειρά και απευθύνεται κυρίως σε νέες κοπέλες) άλλαξε συσκευασίες και πρωτοτυπεί, μιας και για να μας συστηθεί έρχεται με έκπτωση έως και -70% ! Με τιμές που κυμαίνονται από 1,95 ευρώ (τα κραγιόν της σειράς) έως 2,95 ευρώ είναι μια καλή ευκαιρία για να αρχίσουμε να γεμίζουμε το νεσεσέρ μας με πιο φθινοπωρινά χρώματα.
Η Avon είχε την καλοσύνη να μας στείλει κάποια προϊόντα, τα δοκιμάσαμε και σας μεταφέρουμε την άποψη μας.

Μολύβια ματιών Color Trend σε 5 αποχρώσεις
Μολύβι ματιών Color Trend σε καφέ χρώμα (2,50 ευρώ από 6,30 ευρώ)
Το πρώτο πρώτο που δοκίμασα. Ωραίο, μαλακό μολύβι, που γράφει καλά στο μάτι. Στην αρχή μου φάνηκε κάπως παραπάνω μαλακό και φοβήθηκα πως θα μουτζουρωνόμουν σε χρόνο dt. Τελικά όμως το μολύβι με έβγαλε ασπροπρόσωπη και μάλλον είχε ταλαιπωρηθεί από τη μεταφορά. Το καλοκαίρι συνήθως τα μολύβια μου τα βάζω στο ψυγείο (και τις κρέμες μου και τα σέρουμ και τα κραγιόν, όχι δεν χωράει το καρπούζι αγάπη μου) και δε μαλακώνουν πολύ.


Μολύβι ματιών Color Trend σε καφέ χρώμα 2,50 ευρώ
Μου άρεσε πολύ το μολύβι και μου έκανε εντύπωση που δεν "έτρεξε" καθόλου. Ωραίο σκούρο καφέ χρώμα, ταίριαξε πολύ τόσο με το καφέ μακιγιάζ που έκανα όσο και με το πράσινο.


Dark brown, κωδικός 184531
Η τιμή του είναι πάρα πολύ καλή και νομίζω πως θα αγοράσω κάποια μολύβια της σειράς. Το μαύρο φυσικά και το άσπρο για το εσωτερικό του βλεφάρου (μα πόσο ξεκούραστο και φωτεινό μοιάζει το μάτι με λίγο λευκό ε;). Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το εξαιρετικά φωτεινό τιρκουάζ, αλλά το βρίσκω κάπως πιο καλοκαιρινό χρώμα. Το μπλε ίσως να ήταν μια πιο συνετή για την εποχή επιλογή. Thumbs up λοιπόν για το μολύβι (και την οικονομική του τιμή).

Βερνίκια νυχιών Suede σε 15 αποχρώσεις
Βερνίκια νυχιών Suede, στις αποχρώσεις Green morph και Natural girl (2,50 ευρώ από 5,95 ευρώ) 
Χμμμ...Την αγάπη μου για τα βερνίκια τη γνωρίζετε. Δυστυχώς αυτά τα δυο βερνίκια δεν με κάλυψαν. Έχω δοκιμάσει παλαιότερα βερνίκια της Avon από τη βασική τους σειρά καθώς επίσης και το στεγνωτικό νυχιών σε σπρέι και μου είχαν αρέσει πολύ. Τα συγκεκριμένα δε θα ήταν μέσα στς επιλογές μου. Δεν τα βρήκα ιδιαίτερα καλυπτικά, δηλαδή με το natural girl (το nude χρώμα δεξιά) χρειάστηκα τρεις στρώσεις για να έχω ένα ωραίο αποτέλεσμα.

Αριστερά Green morph κωδικός 184382 και δεξιά Natural girl κωδικός 184390
Έχω βέβαια ένα μικρό ερωτηματικό μήπως έτυχα ελλατωματικό βερνίκι. Το Green morph ήταν πολύ πιο υδαρές από το Natural girl, με αποτέλεσμα να μην καλύπτει σχεδόν με τίποτα. Τελικά το χρησιμοποίησα πάνω από άλλο βερνίκι και του έδωσε μια ιριδίζουσα λάμψη. Σε γενικές γραμμές πάντως νομίζω πως θα επέλεγα βερνίκι από τη βασική σειρά.

Αναζωογωνητική βάση μέικ απ σε 5 αποχρώσεις
Αναζωογωνητική βάση μέικ απ με Δ.Π. 15, στην απόχρωση Sun beige (2,95 ευρώ από 7,85 ευρώ)
Το μέικ απ το δοκίμασε η Άννα, που έχει πάρει το χρώμα της σοκολάτας! Παρακάτω μας γράφει τις εντυπώσεις της.

Ε ναι λοιπόν!Είναι η πρώτη χρονιά μετά από πολλά πολλά χρόνια που κατάφερα και πήρα ένα ωραίο χρώμα από τον καλοκαιρινό ήλιο.Τα προηγούμενα χρόνια(δεν ξέρω γιατί,μη με ρωτάτε) πάθαινα φωτοαλλεργία και γέμιζα παντού σπυράκια που με φαγούριζαν.Έτρεχα λοιπόν στο φαρμακείο της Χαλκιδικής,κλαιγόμουν στον φαρμακοποιό και μου ετοίμαζε ένα ειδικό μείγμα με το οποίο πασαλειβόμουν πρωί και βράδυ.Φέτος λοιπόν,απέκτησα ένα όμορφο χρωματάκι (πάντα με την απαραίτητη προστασία από τον ήλιο) και ήρθε αυτό το make up κουτί!Η αλήθεια είναι ότι έχει πολύ ελαφριά κάλυψη,σχεδόν αέρινη και είναι σαν να μη φοράς τίποτα.Σε καμία περίπτωση δεν θα το πρότεινα σε κάποια κοπέλα που έχει σημαδάκια να καλύψει!Στην περίπτωση μου όμως και με την αυτοπεποίθηση που ένιωθα με το σοκολατί χρώμα που είχα αποκτήσει,δεν με ενδιέφερε η κάλυψη.Και με μια πούδρα από πάνω ήμουν μια χαρά!Για μια νεαρή κοπέλα,που δεν έχει θέμα κάλυψης και ξεκινάει τώρα να βάφεται θα το πρότεινα.Για κάποια μεγαλοκοπέλα της ηλικίας μου που έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις κάλυψης θα πρότεινα να δοκιμάσει κάτι άλλο από κάποια άλλη σειρά.

Με αυτή την πρώτη ανάρτηση για το Σεπτέμβρη ξεκινάμε για ένα όμορφο φθινόπωρο. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε καθημερινά δεν είναι αισιόδοξα, μάλλον το αντίθετο είναι. Οφείλουμε όμως στον εαυτό μας να μην παραιτηθούμε, να μην παραδοθούμε αμαχητί. Η ομορφιά πάντα ξεκινάει από μέσα μας και πάντα στηρίζεται σε μια καλή ψυχολογία. Εδώ θα είμαστε παρεούλα και θα τα λέμε και στα εύκολα και στα δύσκολα. Θα ψάχνουμε για οικονομικές προτάσεις και λύσεις και δε θα αφήσουμε κανέναν να μας στερήσει το χαμόγελο μας. Ένα κραγιόν σίγουρα δεν μπορεί να μας λύσει τα προβλήματα μας, μπορεί όμως να μας φτιάξει τη διάθεση και να δούμε πιο αισιόδοξα την πραγματικότητα μας. Ένα μακιγιάζ και ένα ζευγάρι τακούνια κάνουν θαύματα στη γυναικεία ψυχολογία.
Ξεκινώ το Σεπτέμβρη μου με ένα σωρό λογαριασμούς να τρέχουν και δυο μικρά κορίτσια, μαθήτριες της Πρώτης και της Τετάρτης Δημοτικού, με τα σχολικά και εξωσχολικά τους έξοδα. Ψάχνω εναλλακτικούς τρόπους θέρμανσης (σταφίδες, κονιάκ, χουχούλισμα και άλλα όμορφα) και ελπίζω να βρούμε την τσάντα του Sport Billy ή έστω το πιθάρι με τις λίρες των ξωτικών στο ουράνιο τόξο. Δε θα αφήσω όμως σε κανέναν να μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελώ και να κάνω όνειρα. Θα σηκωθώ το πρωί, θα πλυθώ, θα περιποιηθώ τον εαυτό μου και θα ξεκινήσω τη μέρα μου με το κεφάλι ψηλά. Θα αγκαλιάσω τους δικούς μου ανθρώπους και θα προχωρήσω.

Σας φιλώ!    xxx

16 σχόλια :

  1. Kαλησπέρα...
    Καλό φθινόπωρο εύχομαι!Αγόρασα πρόσφατα κάποια πράγματα απο την καινούρια συλλογή και είμαι αρκετά ικανοποιημένη.Ειδικά τα κραγιόν,είναι τέλεια!
    Είναι μια καλή ευκαιρία,να εμπλουτίσουμε το νεσεσέρ μας,με καινούρια οικονομικά προΐόντα,απο τη συγκεκριμένη σειρά..
    Όσον αφορά για τις επιπλέον σκέψεις σου όσον αφορά την κρίση,συμφωνώ απόλυτα.Με δυο παιδιά και εγω στο σχολείο,δυσκολεύομαι να τα βγάλω εις πέρας.Παρόλαυτα,δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω και να προχωράμε μόνο μπροστά!
    Ας είμαστε ενωμένοι,γιατί βλέπω πολύ κακία γύρω μου.Να ευχηθώ καλή σχολική χρονιά λοιπόν,με πολλά χαμόγελα και μπόλικη δημιουργία!
    Φιλιά*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο και σε εσένα καλή μου! Κουράγιο σε όλες μας...

      Διαγραφή
  2. λοιπον μου τραβηξε πολυ το ενδιαφερον αυτη η αναρτηση οπως καταλαβαινεις λογω των τιμων!! διαβασα οτι το μολυβι ειναι μαλακο,κοιτα εχω ευαισθησια στα ματια κ αν δν ειναι μαλακι το μολυβι δεν μπορω γι αυτο κ παντα αγοραζω ακριβα μολυβια απο εταιριες οπως ysl ,lancome k.a ομως αν ειναι ετσι οπως τα λες πραγματικα αξιζει! να σε ρωτησω που μπορω να βρω τον καταλογο να ριξω μια ματια ?
    κ τα κραγιον μου τραβηξαν το βλεμμα απο οκτωβρη θα εφοδιαστω σιγουρα με χειμωνιατικα χρωματα αλλα με τετοιες τιμες μπορεις να αντισταθεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα δεν είχα ποτέ στα μάτια για να μπορώ να κρίνω καλύτερα , πάντως όντως το μολύβι είναι πολύ μαλακό. Αν θέλεις δοκίμασε 1, ευτυχώς η τιμή του σηκώνει δοκιμές.
      Τα κραγιόν δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά η @myStickland πιο πάνω έγραψε καλά λόγια.
      Μα πως να αντισταθείς σε τέτοιες προσφορές;

      Διαγραφή
  3. Bρε καλώς τες!!!! Mε πολύ ενδιαφέρον post ξεκινήσατε!!!
    Λοιπόν εγώ από AVON εκτός από ένα lipgloss δεν έχω δοκιμάσει τίποτα άλλο...Θα το κάνω όμως με την πρώτη ευκαιρία...Για τα υπόλοιπα.....Σφυρίζουμε χαρούμενα και προχωράμε!!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλενα μου! Μπήκαμε επιτέλους σε νορμάλ ρυθμούς, παραρεμπελέψαμε είναι η αλήθεια :)

      Avon κάποιες κρέμες έχω πάρει, προϊόντα για τα νύχια και το λατρεμένο μου ρουζ σε μπίλιες. Μου αρέσουν πολύ και τα διάφορα που βγάζουν για τον καρκίνο του στήθους με το γνωστό κορδελάκι για σήμα.

      Διαγραφή
    2. Χμμμ ωραίο αυτό που έγραψες. Θα το καθιερώσω.
      "Προχωράμε και σφυράμε"

      Διαγραφή
  4. Καλωσήρθατε και πάλι στην παρέα! Καλό φθινόπωρο να έχουμε μαζί σας και να φτιάχνουμε η μία στην άλλη τη διάθεση! Υπέροχα τα πραγματάκια από την Avon! Μεγιά σας και να τα χαρείτε! 2 ερωτησούλες και από μένα. Αυτό το πρόβλημα με τη φωτοαλλεργία το έχω και εγώ, μήπως θα μπορούσε να μας πει η Άννα ποιό προϊόν της σύστησε ο φαρμακοποιός της; Και κάτι άλλο, τα προϊόντα της Avon από που τα προμηθεύεστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλούδια της Avon είτε αγοράζεις από τις ντίλερς της (εγώ έχω μια φίλη φίλης, αλλά αν ψάξεις και λίγο στο fb θα βρεις αρκετές κοπέλες που πουλάνε, συνήθως γράφουν κάτι σχετικό με Avon δίπλα στο όνομα τους) είτε γράφεσαι η ίδια στην Avon και τα αγοράζεις μάλιστα σε χαμηλότερη τιμή. Ρίξε μια ματιά στη σελίδα τους (νομίζω μπορούν να σου προτείνουν και από εκεί κάποιον ντίλερ κοντά σου)
      http://www.avoncosmetics.gr/PRSuite/howtobuy_landing.page

      Διαγραφή
    2. Αναστασια,δεν ηταν μια συγκεκριμενη κρεμα που μου εδινε ο φαρμακοποιος.Μου ετοιμαζε ενα μειγμα σε εναν ουροσυλλεκτη.Νομιζω εβαζε 3 κρεμες-αλοιφες μεσα.Αλλα επειδη μου τα ετοιμαζε ο φαρμακοποιος του Πευκοχωριου,δεν εχω την δυνατοτητα να παω να τον ρωτησω.Αλλα ειμαι σιγουρη οτι την "συνταγη"θα την γνωριζουν και οι υπολοιποι φαρμακοποιοι.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα σας!Έχω δοκιμάσει παλαιότερα από αυτή τη σειρά το μέικ απ και την πούδρα.Καλά προϊόντα κ σε καλή τιμή.Η παρουσίαση κ μόνο σε τσιγκλά για να τα δοκιμάσεις.Πόσο μάλλον η τιμή.Τέλος όποια ενδιαφέρεται για να αγοράσει μπορεί να μου στείλει ένα μέιλ έχω φίλη στην avon.
    mariasl1988@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα αγόρα πρίν λίγες μέρες ένα κραγιόν απο την νέα σειρά και πρέπει να πω ότι είναι πολύ ωραίο.http://nailsartgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει να είναι τέλεια αυτή η σειρά.. Έχω σκοπό να την δοκιμάσω σύντομα πάντως!! Ειδικά τα μολύβια ματιών :)
    Πολύ καλό ποστ κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα σηκωθώ το πρωί, θα πλυθώ, θα περιποιηθώ τον εαυτό μου και θα ξεκινήσω τη μέρα μου με το κεφάλι ψηλά. Θα αγκαλιάσω τους δικούς μου ανθρώπους και θα προχωρήσω.

    poli omorfi apopsi....etsi prepei na einai!!!

    ola kala!!!;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή