Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012

Back2Mac


Όταν διάβαζα για να δώσω εξετάσεις για Proficiency στα αγγλικά η καθηγήτρια μου,μου είχε προτείνει να διαβάζω ξενόγλωσσα περιοδικά!Φυσικά διάβαζα περιοδικά τύπου Cosmopolitan,Company κλπ.Οκ,να μελετήσω τα αγγλικά μου αλλά να μην το ευχαριστηθώ κι όλας?
Τότε λοιπόν πριν πολλά πολλά χρόνια που κυκλοφορούσαν ακόμα δεινόσαυροι στην γη είχα δει πρώτη φορά τα καλλυντικά Mac.Όλες οι φωτογραφήσεις γινόντουσαν με καλλυντικά Mac.Βέβαια δεν είχα ιδέα τιμές και τέτοια και ονειρευόμουν ότι κάποια στιγμή αφού τελειώσω και την σχολή αισθητικής θα φέρω τα Mac στην Ελλάδα!Μετά έμαθα και τι τιμές παίζουν για να φέρεις μια εταιρία στην Ελλάδα και ξύπνησα από το όνειρο.
Δεν πειράζει...να είναι καλά ο φίλος μας ο Sarantis group που προνόησε για εμάς!
Ακόμα θυμάμαι το πρώτο μαγαζάκι που είχε ανοίξει στα Hondos στην Μητροπόλεως!Η αλήθεια είναι ότι όταν ξεκίνησαν δεν πρέπει να ήταν και απόλυτα ενημερωμένες οι κοπέλες.Πχ ενώ με έβλεπαν ότι αγόραζα πολλές μονές σκιές καμία δεν με είχε ενημερώσει για τις κενές παλέτες όπου μπορείς να τοποθετήσεις μέσα τα refills.Οπότε είχα καταλήξει με ένα βουνό από μονές σκιές.Επίσης καμία δεν με είχε ενημερώσει για το πρόγραμμά τους Back2Mac.Με το πρόγραμμα αυτό επιστρέφεις 6 άδειες συσκευασίες Mac και μπορείς να επιλέξεις ένα κραγιόν από την βασική τους σειρά!


Στις χάρτινες συσκευασίες έχει ένα σηματάκι για το ποια προϊόντα επιστρέφονται.Δεν επιστρέφονται τα ξύλινα μολύβια,δεν επιστρέφονται οι συσκευασίες refill και δεν ξέρω τι άλλο.Anyway....better late than never λένε οι Άγγλοι οπότε τώρα που το έμαθα,βάζω σε μια άκρη τις άδειες συσκευασίες μου,περιμένω να μαζευτούν 6 και τρέχω να διαλέξω κραγιόν!



Στην φωτογραφία θα δείτε 4 συσκευασίες από τα αγαπημένα μου paint pots.Η αλήθεια είναι ότι τα λατρεύω!Την έχω πατήσει πολλές φορές και μου έχουν στεγνώσει αλλά τα λατρεύω!Βέβαια....τώρα τελευταία με έχουν πιάσει οι τσιγκουνιές μου και ψάχνω να βρω κάτι αντίστοιχο αλλά πιο οικονομικό.Ακόμα και να μου στεγνώσει να μην στεναχωρηθώ πολύ!Οποιαδήποτε πρόταση ευπρόσδεκτη κορίτσια!Θα δείτε επίσης μια blot powder.Αυτή η πούδρα δεν προσθέτει άλλο ένα στρώμα πούδρας πάνω στο δέρμα σας αλλά αφαιρεί την γυαλάδα και την λιπαρότητα.Αυτήν την πούδρα δεν την ευχαριστήθηκα γιατί έπεσε και μου έσπασε πριν προλάβω να την ευχαριστηθώ!Και το κακό είναι ότι τότε δεν ήξερα πως να φτιάξεις τα σπασμένα σου ρουζ,πούδρες,σκιές κλπ.Όσες δεν ξέρετε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ!Για το μηχανικό μολύβι δεν θα αναφερθώ μιας και είναι κάτι που το έχω αγοράσει ξανά και ξανά και ξανά.Με έχει βολέψει πολύ και το αγαπώ!Από την άλλη,οποιαδήποτε πρόταση για εξίσου καλό αλλά οικονομικό μηχανικό μολύβι ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!
Αυτά είναι τα προϊόντα που επέστρεψα στην Mac και άλλα 2 περιμένουν στην αναμονή για να γίνουν 6 και να ξαναφανούν χρήσιμα!

Εκτός από το κραγιόν για να μη φύγω με άδεια χέρια,πήρα και ένα κονσήλερ.

(Εδώ θα κάνω μια δυσάρεστη παρένθεση...πήγα να σας βγάλω φωτογραφία το νέο κονσήλερ που πήρα και έπεσε και έσπασε....πάμε όλες μαζί....οοοοομμμμμμ.....οοοομμμμμμ.Άραγε στο back2mac δέχονται και σπασμένες συσκευασίες?χμμμμ)



Εδώ είναι το κραγιόν που επέλεξα και είναι στην απόχρωση Tanarama και από την σειρά frost.Δεν μπόρεσα να βγάλω κάποια ωραία φωτογραφία με το swatch οπότε θα αρκεστείτε στην περιγραφή μου!Είναι σαν το περιβόητο Myth (ναι,εκείνο που φοράει η Τζούλια) αλλά στην παγωμένη εκδοχή του.Δεν ξέρω αν θα το φορέσω μόνο του με κάποιο smokey look αλλά ο σκοπός που το πήρα είναι για να κάνω διάφορες μίξεις με όλα τα υπόλοιπα κραγιόν μου!Αν το φορέσετε στο κέντρο των χειλιών σας θα δώσει την εντύπωση ότι τα χείλη σας είναι πιο σαρκώδη.

Αυτά από εμένα και σας αφήνω να πάω να θρηνήσω τον χαμό του σπασμένου κονσήλερ!By the way ήταν από την σειρά pro longwear και μου είπε η κοπέλα ότι είναι πολύ σταθερό,δεν σπάει και δεν μπαίνει στις γραμμές.Έβαλα ότι μπόρεσα να σώσω σε ένα άδειο βαζάκι.Θα το δοκιμάσω και θα σας πω την γνώμη μου!

Πολλά πολλά φιλάκια!!!


17 σχόλια :

  1. ΤΕΛΕΙΟΟΟ post και λες και ησουν στο μυαλο μου,ειχα απορια αν επιστρεφονται τα refill και την ελυσα εδω!!Καλα ακομα και τωρα δεν ενημερωνουν για το back 2 mac,και εγω απο bloggers-vloggers το εμαθα,τοσες φορες εχω ψωνισει απο Mac Τσιμισκη Θεσ/νικη και δεν μου το ειπαν,ως παραπλησια λυση για paint pot δες την barely bronze απο την σειρα color tatoo της maybelline!!Φιλακια!!!
    www.desertrose2012.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προς το παρον πειραματιζομαι με τα essence.οκ,δεν τα λες mac σε ποιοτητα....αλλα....καταραμενη φτωχεια!!!!

      Διαγραφή
  2. Κρίμα που έσπασε το κονσήλερ!! Το κραγιόν πάντως είναι τέλειο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ατυχία με το κονσίλερ! Το back 2 mac νομίζω ότι είναι τέλειο, δυστυχώς η συλλογή μου ακόμα είναι μικρή αλλά ελπίζω στο μέλλον να το χρησιμοποιήσω κι εγώ :) Τα paint pots πώς τα κάνεις να μη στεγνώνουν; Έχω ένα και δε μου έχει στεγνώσει ακόμα αλλά το περιμένω και αν έχεις βρει κανένα κολπάκι για να το αποφύγω θα το δοκιμάσω με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθε φορα που το ανοιγω μετα το γυριζω αναποδα σε λεια επιφανεια για να μην ξεραινεται.γρηγορες κινησεις και ξανα καλο "κλειδωμα".αλλα και παλι ξεραινεται.....

      Διαγραφή
  4. Πόσα χρόνια πίσω με πας! Αγόρασα τα πρώτα μου mac το 2003 από τη Μητροπόλεως. Με τις σκιές έπαθα κι εγώ το ίδιο. Αγόραζα μονές και κανείς δεν μου μίλησε για παλέττα. Τελικά, πρόσφατα τις έκανα depot, πήγα πίσω τις συσκευασίες και τσίμπησα κραγιονάκια. Η blot είναι η πούδρα που χρησιμοποιώ συνέχεια. Ιδανική για φυσικό αποτέλεσμα, σχεδόν διάφανη. Ωραία ανάρτηση και ιδιαίτερα ενημερωτική για όσες δεν γνωρίζουν το back2mac!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι,ευτυχως δεν πηγαν χαμενες οι μονες σκιες.και εγω τις εκανα depot και τσιμπησα κραγιονακια!απλα θεωρω οτι ειναι τζαμπα ταλαιπωρια,ειχα τον φοβο μην καταστρεψω το προιον,ψιλοκαηκαν τα δαχτυλα μου....πφφφφ.....θα προτιμουσα να ειχα αγορασει τα refills εξαρχης!

      Διαγραφή
  5. εχω μαζεψει κι εγω 6 συσκευασιες για το back to mac , αλλα για να το κανουμε πρεπει να αγορασουμε και κατι καινουριο???
    πολυ ωραιο το blog σου!
    new follower!!
    xoxo
    An.ni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως μας ηρθες λοιπον και ευχομαστε να σου κραταμε καλη παρεα!

      δεν υπαρχει υποχρεωση αγορας.παιρνεις το κραγιον της επιλογης σου απλα σου το δινουν χωρις την χαρτονενια συσκευασια ετσι ωστε να μη μπορεις να κανεις επιστροφη προιοντος.

      Διαγραφή
  6. το prolongwear ειναι απο τα αγαπημενα μου κονσιλερ!τι κριμα που σου επεσε..οντως δεν μπαινει στις λεπτες γραμμες και μπορεις να βαλεις και πουδρα απο πανω ωστε να μεγιστοποιησεις τη σταθεροτητα του.οσο για το πρωτο mac τι μου θυμισες...ειχε εναν ανεκδιηγητο φωτισμο και ειχα παει να παρω κονσιλερ και η ασχετη πωλητρια μου εδωσε ενα προιον για λαμψη τυπου prep n prime highlighter ενω εχω εντονους κυκλους απο πολυ μικρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμμ...απο τις πρωτες χρησεις....εχω να πω οτι σε εμενα μπαινει στις γραμμες και τις τονιζει.ή εισαι αρκετα μικρη στην ηλικια....ή εγω χρειαζομαι ενα μποτοξακι να συνελθω!

      Διαγραφή
    2. κοιτα 24 ειμαι αλλα εχω μια τεραστια οριζοντια γραμμη κατω και απο τα 2 ματια (πιθανοτατα απο τη χρηση φακων επαφης) και το απλωνω με τον εξης τροπο:αρχικα με το δαχτυλο ταμποναριστα και μετα με ενα πινελο(αναλογα τη διαθεση χρησιμοποιω τα sigma f86,p86 η το e35) το απλωνω πολυ καλα κι αν χρειαστει προσθετω κι αλλη στρωση.

      Διαγραφή
    3. εκει που εισαι ημουνα και εδω που ειμαι θα΄ρθεις....

      τωρα παω να κλαψω.......

      Διαγραφή
  7. πολυ χρησιμη η αναρτηση σου γιατι παντα ειχα αποριες για το back to mac.προς το παρον εχω 2 συσκευασιες κραγιον οποτε εχω μελλον.πρεπει να κρατησεις και τα κουτακια τους?γιατι τα εχω πεταξει προ πολλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι,οχι....μονο τις χρησιμοποιημενες συσκευασιες.και 2 συσκευασιες κραγιον ειναι μια καλη αρχη!

      Διαγραφή
  8. Δυστυχώς δεν ενημερώνουν οι κοπέλες στα Mac! Ισως δεν τις συμφέρει κιόλας...γιατί ακούστηκε και αυτό:(
    Μεγειά σου τα πραγματάκια και κρίμα για το κονσίλερ:)
    Παρότι είναι λίγο τσιμπημένες οι τιμές,τα προϊόντα διαρκούν πολύ,οπότε και εγω ανυπομονώ να μαζέψω τις άδειες συσκευασίες,για να πάρω το αγαπημένο μου κραγιόν που φυσικά δεν έιναι άλλο απο το snob:):)
    Kisses:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή