Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

Μπλε...όπως λέμε Θάλασσα!




Ότι το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλε,δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει....Αν όχι το αγαπημένο μου,σίγουρα από τα αγαπημένα μου! "Το μπλε ηρεμεί και χαλαρώνει. Εκφράζει εμπιστοσύνη, ηρεμία, γαλήνη, λογική και αφοσίωση." Ειδικά τα μπλε νύχια μέσα από την δική μου ματιά είναι σχεδόν όσο κλασσικό είναι και το κόκκινο!Ειδικά το καλοκαίρι μου ταιριάζει πολύ με το μπλε της θάλασσας,το μπλε του ουρανού....αααχχχ,καλοκαιράκι!
Φέτος το καλοκαίρι λοιπόν αποφάσισα να πάρω ελάχιστα καλλυντικά μαζί μου(να φανταστείτε ότι πήρα μόνο μια διπλή σκιά και όχι ολόκληρες παλέτες!) Κάπως έτσι λειτούργησα και στα βερνίκια.Σαφώς θα μπορούσα να πάρω την Άρτα και τα Γιάννενα μαζί μου αλλά διάλεξα την αγαπημένη μου απόχρωση σε μπλε βεβαίως βεβαίως και πήρα μόνο ένα βερνίκι μαζί μου.Αν υπολογίσεις και το orly bonder και το seche vite,τσάκα τσάκα έγιναν 3.
Τα ποδαράκια μου τα είχα βαμμένα με ένα όμορφο ροζ από την Avon αλλά ήθελα να τα βάψω μπλε ο κόσμος να χαλάσει!Οπότε πήρα και ένα μίνι ασετόν μαζί μου(όπως βλέπετε...ξεκίνησα με minimal διάθεση...αλλά ο κατάλογος ολοένα και μεγαλώνει).




Δεν ξέρω αν φταίει η θάλασσα,η αμμουδιά,το αλάτι αλλά φέτος τα νύχια μου ή μάλλον το μπλε μου orly-sweet peacock μου έκανε μούτρα!Δεν ήθελε με τίποτα να κάνουμε παρέα...έμεινε μαζί μου 2 μέρες με το ζόρι.Εγώ επέμενα,ξαναπροσπαθούσα,του ζητούσα απεγνωσμένα άλλη μια ευκαιρία,του υποσχόμουν ένα όμορφο καλοκαίρι με πολλές βουτιές στην θάλασσα,που και που κανένα μοχίτο για να δροσιζόμαστε!Μάταια.....όλα μάταια..... Ειδικά στα χέρια δεν κρατούσε με τίποτα πάνω από 2 μέρες.Στα πόδια,κράτησε παραπάνω αλλά με φθορές και απώλειες.Μια εβδομάδα μετά ήθελα να τα ξεβάψω γιατί το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιούσε.Οκ,χάλια δεν το έλεγες....αλλά ούτε στην εντέλεια ήταν!
Κάπου εδώ θέλω να πω ότι το orly-bonder είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα και φαντάζομαι ότι θα το αγοράσω πολλές φορές ακόμα!Δεν μπορώ να πω το ίδιο για το βερνίκι sweet peacock.Μπορεί να είναι το αγαπημένο μου μπλε,και θα το καμαρώνω στην συλλογή μου,αλλά δεν νομίζω να το ξανά-αγοράσω.Ίσως να ήταν το συγκεκριμένο χρώμα,η συγκεκριμένη συλλογή?Δεν ξέρω....Άλλα ήταν το πρώτο μου βερνίκι από την orly και είχα μεγαλύτερες προσδοκίες.

Ποια είναι  η δική σας εμπειρία από την συγκεκριμένη εταιρία? Τι έχετε δοκιμάσει?

Πολλά φιλιά από εμένα!!!

23 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. οπως βλεπεις....και δικο μου αγαπημενο χρωμα!

      Διαγραφή
  2. μου άρεσε η minimal διάθεση, I couldn't
    πολύ όμορφο χρώμα, κρίμα που δε κρατάει, για το μανικιούρ συνήθως δε με ενοχλεί αλλά στο πεντικιούρ θέλω διάρκεια
    Το bonder πρέπει να το δοκιμάσω έχω ακούσει πια τόσα γι αυτό από σένα. Φιλάκια μωρό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω ακουσει οτι εχει αντιστοιχο bonder η china glaze.θα το δοκιμασω και εκεινο και θα καταληξω.

      το ποσο χαλαστηκα με το πεντικιουρ....δεν λεγεται!οσο για το μανικιουρ....να πεις οτι ολη μερα επλενα πιατα?

      φιλακια πολλα!
      <3

      Διαγραφή
  3. Καλώς την..
    Και εμένα μου αρέσει το μπλε..τώρα το καλοκαίρι είναι απίθανη επιλογή.Εχω δοκιμάσει και εγω βερνίκια της Orly..ωραία χρώματα αλλά δεν είχαν διάρκεια..
    καλή συνέχεια*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκπληκτικα χρωματα θα ελεγα!αλλα το θεμα ειναι να εχουν και μια αξιοπρεπη διαρκεια.....

      Διαγραφή
  4. πανεμορφο το χρωμα!κριμα για τη διαρκεια.εχεις τοσο ομορφο προσωπο που δεν σου χρειαζονται τα πολλα καλουδια.:)welcome back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το αγαπαω πολυ το μπλε!σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια κουκουβαγια μου!

      μου λειψατε ολες!

      Διαγραφή
  5. to mple einai pragmatika poli wreo xroma gia to kalokairi !! :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα,εγω το φοραω χειμωνα καλοκαιρι!ειναι το αγαπημενο μου!

      Διαγραφή
  6. Βερνίκια από την orly δεν έχω δοκιμάσει και η αλήθεια είναι ότι τώρα πρόσφατα την ανακάλυψα. Το "μπλε" είναι το αγαπημένο μου χρώμα όπως και το μαύρο & το μωβ.Στο δωμάτιό μου κυριαρχεί το μπλε, σε τοίχους και έπιπλα! Τυχαίο; Φυσικά και όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με ηρεμει και με ταξιδευει το μπλε!σκεφτομαι την θαλασσα και χαλαρωνω!

      Διαγραφή
  7. αν και το φετινό καλοκαιράκι φόρεσα περισσότερο ένα ροζάκι, το μπλε είναι η μεγάλη μου αγάπη!! Κρίμα που δεν κρατάει πολύ γιατί είναι υπέροχο χρώμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απλά υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!! και οτι σκεφτομουν τι χρωμα θα βαψω σημερα τα νυχια μου...... μπλε!!!!! απο orly εχω δοκιμασει τα δυο που ειναι για γαλλικο! υπέροχα!!!!!!!!!

    btw το post απιθανο! bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks μικρουλα!οποτε σε εσενα τα orly εχουν διαρκεια?

      Διαγραφή
  9. Σούπερ καλλιτεχνική η φωτό ε;ε;ε; Πόσο πολύ μου αρέσει το μπλε στα νύχια σου! Μικρή μου Στρουμφίτα νομίζω σου πάει τρελά. Orly δεν ετυχε να δοκιμάσω ποτέ και ο βασικός λόγος είναι η συσκευασία του. 18 ml βερνίκι;;; Πότε να το τελειώσω η γυναίκα; Κληρονομιά στις κόρες μου θα το αφήσω; Όχι, σοβαρά, πείτε μου εσάς δε σας χαλάνε οι τόσο μεγάλες συσκευασίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπαρχει ειδικο αραιωτικο βερνικιου και οποτε πηξει καποιο το χρησιμοποιω!ετσι και αλλιως...ακομα και να μην τελειωσουν τα κρατας στην συλλογη σου σαν κοσμηματακια!!!!

      Διαγραφή
  10. Το αγαπώ κι εγώ το μπλε...βεβαία η απόχρωση που λατρεύωωωωω είναι το "μπλε τετραδί"! Τώρα όσο για τα Orly, έχουν ωραία χρώματα αλλά δεν έχουν διάρκεια. Η βάση τους και το top coat είναι για μένα πολύ καλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω και μπλε τετραδι και μαλλον θα τα βαψω με αυτο την επομενη φορα μιας και μου το θυμησες!!!

      Διαγραφή
  11. αχ δεν εχω δοκιμασει την εταιρια για να σου πω αλλα φετος ειχα σχεδον ολο το καλοκαιρι τα νυχακια των ποδιων μου μπλε!! μπλε θαλασσι ανοιχτο υπεροχο!! χιχι

    παντως στη φωτο σου φαινεται τελειο!!
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω μείνει ικανοποιημένη απο τα Orly!!! Εκτός το ότι δεν κρατάνε αρκετά μου κιτρινίζουν τα νύχια & δεν μπορώ να τα αφήσω ούτε μια μέρα να χαλαρώσουν!!! Πρέπει να τα βάφω αμέσως με κάτι άλλο! Παρόλα αυτά το χρώμα είναι τέλειο!!!

    Έχεις βραβειάκι!!!

    http://egokaiesuomorfesmazi.blogspot.gr/2012/08/lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. dn exw dokimasei orly alla t xrwma einai panemorfo! prepei n peraseis super! filakiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή