Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2012

Ξεδιψάστε το δέρμα σας !!!


Γεια σας κορίτσια μου!
Θυμάστε τι κάνατε πέρσι το καλοκαίρι; Εγώ τέτοια εποχή περίπου νοσηλευόμουν για δεύτερη φορά (και δυστυχώς ακολούθησε και τρίτη) με αφυδάτωση λόγω οξείας γαστρεντερίτιδας (μα τι ευχάριστος τρόπος να ξεκινάς μια ανάρτηση!). Η περσινή χρονιά ήταν πολύ δύσκολη για μένα, περίπου μια φορά το τρίμηνο με πήγαιναν στην κυριολεξία σηκωτή στο νοσοκομείο και έμενα 2 μέρες όπου με ενυδάτωναν διαρκώς.
Ένα από τα πολλά κατάλοιπα αυτής μου της περιπέτειας ήταν και η εμφανής αλλαγή στο πρόσωπο μου, δυστυχώς όχι προς το καλύτερο. Κατέληξα με μια θαμπή επιδερμίδα, χωρίς ζωντάνια και οι γραμμές έκφρασης μου σα να έγιναν ένα "κλικ" πιο έντονες. Νομίζω αυτό με έτσουξε λιγάκι παραπάνω από τα άσχημα αποτελέσματα των εξετάσεων μου...
Άρχισα λοιπόν να ψάχνω. Ναι, άρχισα να πίνω μεγαλύτερες ποσότητες νερού αλλά ήθελα και κάτι για λίγο πιο άμεσα αποτελέσματα. Δεν ξέρω εσείς τι γνώμη έχετε, αλλά όπως λέει και η Άννα " η χημεία είναι φίλη μας " και οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα! Δυστυχώς για εμένα, τότε δεν είχα ασχοληθεί ακόμη με το beauty blogging και δεν ήξερα. Τώρα όμως που έμαθα, θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, η κακούργα η αφυδάτωση καραδοκεί...

Hydraphase Intense Serum της La Roche-Posay

Ένας υπέροχος ορός εντατικής ενυδάτωσης, κατάλληλος για να αντιμετωπίσετε άμεσα τις γραμμές αφυδάτωσης .
Κλασική υφή σέρουμ και ουδέτερη οσμή. Αυτό που τον κάνει πραγματικά ξεχωριστό είναι τα συστατικά του:
- Κλάσματα Υαλουρονικού Οξέως:
Μαγικό συστατικό το υαλουρονικό, ενυδατώνει άμεσα και έχει μακροχρόνια αποτελέσματα, ειδικά τώρα σε αυτή τη μορφή δρα ακόμη βαθύτερα.
- Αργινίνη και Σερίνη:
Γνωστά αμινοξέα (την Αργινίνη την έχετε ακούσει και στο σαμπουάν Elvive στη μαύρη συσκευασία)που εντείνουν τη δράση του υαλουρονικού.
- Ιαματικό Νερό της La Roche-Posay:
Έχει 75%  συγκέντρωση σε ιαματικό νερό, νερό που έχει αποδεδειγμένη αντιερεθιστική και αντιοξειδωτική δράση.

Όλα αυτά μας δίνουν ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό προϊόν. Η τιμή του είναι στα 25 ευρώ.

Τον ορό τον δοκιμάσαμε και εγώ και η Άννα. Εγώ τον φοράω ήδη εδώ και μια εβδομάδα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Μπορεί να μην έχω τα περσινά μου έντονα προβλήματα, αλλά και πάλι ο καύσωνας των ημερών και ο δυνατός ήλιος ταλαιπωρεί το δέρμα μου. Μου άρεσε που απορροφάται άμεσα και δεν "κολλάει". Μου άρεσε που, σε συνδυασμό με την κρέμα ημέρας μου, έχω δει βελτίωση στο πρόσωπο μου. Μου άρεσε και η τιμή του και ευχαρίστως θα τον αγόραζα.
Σε μια κουβέντα σχετική που είχα με την Άννα μου είπε πως της φάνηκε δροσερός (extra tip: το καλοκαίρι βάλτε τις κρέμες και τους ορούς σας στο ψυγείο, προστατεύονται από τις υψηλές θερμοκρασίες και σας δροσίζουν κατά την εφαρμογή) και πως τον δοκίμασε μετά από ενζυμικό peeling. Οι κοκκινίλες στο δέρμα της από το peeling ηρέμησαν αμέσως. Ενώ το δέρμα της ήταν ελαφρά ερεθισμένο δεν την έτσουξε στην εφαρμογή του αλλά ίσα ίσα την ηρέμησε. Σχολιάσαμε πως δεν αφήνει λιπαρότητα και πως μπορείς να βάλεις την κρέμα σου κατευθείαν από πάνω χωρίς να περιμένεις πολύ για να απορροφηθεί.

Εάν ψάχνετε λοιπόν για ένα οικονομικό και αποτελεσματικό ορό ενυδάτωσης, αυτή είναι η πρόταση μας. Hydraphase Intense Serum της La Roche-Posay.

Σας φιλώ!!!     xxx

Ευχαριστούμε πολύ την assetOgilvy που μας απέστειλε δωρεάν το προϊόν εκ μέρους της Loreal Cosmetique Active για να το δοκιμάσουμε.


9 σχόλια :

  1. Αυτόν τον ορό θέλω πολύ να τον δοκιμάσω και γι' αυτό τον έχω βάλει στη λίστα μου, μαζί με κάποια άλα προϊόντα της La Roche-Posay, μιας και είμαι σε φάση που ψάχνω ΜΟΝΟ τα πιο κατάλληλα και ΜΟΝΟ τα καλύτερα για την επιδερμίδα του προσώπου μου, μιας και την έχω κάπως ταλαιπωρήσει τους τελευταιίους μήνες με διάφορα που μου έχουν συμβεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο σε καταλαβαίνω... Έχει 12 μέρες που πηγαινοέρχομαι στο νοσοκομείο για συγγενικό μου πρόσωπο και με έχουν φάει οι δρόμοι. Όταν επιστρέφω σπίτι είμαι πάρα πολύ σχολαστική με την περιποίηση μου μην τυχόν και μου μείνει καμιά ρυτίδα αμανάτι!

      Διαγραφή
  2. Kai mena mou to syeilan auto to proion kai etsi pou to dokimasa ligo marese para poli giati einai elafri. Tora se merikes meres tha teleiosi i krema mou tis macrovitas kai tha ksekinoso na vazo auto oti prepei gia tis diakopes mou kiolas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις και θα μας θυμηθείς! Το πρόσωπο σου θα το ρουφήξει σαν σφουγγάρι!

      Διαγραφή
  3. για το καλοκαίρι που χρειαζόμαστε έξτρα ενυδάτωση φαίνεται ότι πρέπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα τα La Roche-Posay τα είχα σε μεγάλη εκτίμηση, τώρα που το δοκίμασα και αυτό τα έχω σε ακόμη μεγαλύτερη.

      Διαγραφή
  4. χμμμ πολυ ενδιαφερον.θα κοιταξω να βρω δειγμα να το δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ γω εκανα το ιδιο το εβαλα στο ψυγειο κ εβαζα καθε μερα μετα τη θαλασσα ηταν τοσο ανακουφιστικο κ δροσιστικο!!
    πολυ ωραιο review :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειο review! κατατοπιστικό και καλογραμμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή