Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012

Σαπούνι Abrador : Ένα μυστικό ομορφιάς με 1,75 ευρώ


Γεια σας κορίτσια μου!
Έχει λίγες μέρες που ανακάλυψα ένα φοβερό και τρομερό σαπουνάκι, το Abrador. Μου το σύστησε μια φίλη της μαμάς μου, πάνω σε μια κουβέντα μας σχετικά με την περιποίηση των ποδιών το καλοκαίρι.
Τούτο εδώ το αστεράκι το πουλάνε στα φαρμακεία 3 ευρώ, αλλά στο Hondos θα το βρείτε με 1,75 ευρώ (δεν το έχουν μαζί με τα απλά σαπούνια, ρωτήστε κάποια κοπέλα). Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!
Τι κάνει; Τα πάντα, εκτός από καφέ!
Είναι ένα αρκετά "άγριο" στην υφή σαπούνι, γεμάτο κόκκους. Αυτοί οι κόκκοι κάνουν ένα βαθύ peeling, καθαρίζουν την επιδερμίδα απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα και παράλληλα τονώνουν την κυκλοφορία του αίματος.

Μπορείτε να το χρησιμοποιείσετε:

- Για κυτταρίτιδα και τοπικό πάχος:
Κατά τη διάρκεια του μπάνιου κάντε ένα ελαφρύ μασάζ με κυκλικές κινήσεις σε όλο το σώμα, επιμένοντας στα προβληματικά σημεία. Εγώ εστιάζω κυριώς στα μπούτια. Στην κοιλιά μου, που το δέρμα μου είναι πιο ευαίσθητο, χρησιμοποιώ τον αφρό του με το χέρι μου.
Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και τρεις περίπου εβδομάδες και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα διαφορά στο δέρμα μου. Έκανα μια ωραία απολέπιση στο σώμα μου, στο ξέβγαλμα το ένιωσα πραγματικά καθαρό, η δε κρέμα μου απορροφήθηκε πολύ πιο γρήγορα .

- Για σκληρύνσεις:
Τώρα το καλοκαίρι είμαι ιδιαίτερα σχολαστική με την περιποίηση των ποδιών μου, μιας και τα πέδιλα δεν καλύπτουν και πολλά. Θα τολμήσω να πω πως αυτό το σαπούνι είναι καλύτερο και από την αγαπημένη μου ελαφρόπετρα! Οι φτέρνες μου είναι εξαιρετικές και όλα τα σημεία που παρουσίαζαν σκληρύνσεις έχουν βελτιωθεί πολύ. Σε συνδυασμό με μια ενυδατική κρέμα ποδιών έχω πια πέλματα βελούδο!

- Για λεκέδες:
Το Abrador μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τον καθαρισμό των χεριών από διάφορους λεκέδες. Νικοτίνη, μελάνι και ό,τι άλλο σας λέρωσε μπορεί να καθαρίσει εύκολα και άοσμα. Εγώ το δοκίμασα σε λεκέ από μαρκαδοράκι.

Τα συστατικά του τα βλέπετε στη φωτογραφία. 
Έχω ενθουσιαστεί με το συγκεκριμένο σαπούνι. Νομίζω πως είναι ένα αποτελεσματικό και οικονομικό συνάμα προϊόν, που αξίζει να βρει μια θεσούλα στο μπάνιο σας. Στο δικό μου πάντως έχει κερδίσει μια μόνιμη θέση. Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι να μην το αφήσετε μέσα σε νερό γιατί θα λιώσει, όπως όλα τα σαπούνια άλλωστε. Διατηρείστε το στεγνό σε μια σαπουνοθήκη.

Περιμένω να το δοκιμάσετε και να μου πείτε αν σας άρεσε και εσάς.

Σας φιλώ!!!    xxx

44 σχόλια :

  1. φαινεται πολυ καλο νομιζω πως θα το δοκιμασω και γω!!!πολυ ομορφο ποστ!!!καλο σου μηνα φιλακια!!!:)

    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Στην αρχή ήμουν και εγώ δύσπιστη αλλά με την πρώτη δοκιμή έγινα φαν!

      Διαγραφή
  3. Θα πάω σίγουρα να το αγοράσω! Είναι και οικονομικό και θαυματουργό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για το οικονομικό ξαναπές το! Απλά τα φαρμακεία το έχουν διπλή σχεδόν τιμή και είναι κρίμα.

      Διαγραφή
  4. A, την επόμενη φορά που θα βρεθώ στα Hondos θα το αναζητήσω γιατί με ενδιαφέρει... άσε που η τιμή του είναι φοβερή! Ευχαριστούμε για το post αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε και τη δική σου γνώμη μόλις το δοκιμάσεις! :)

      Διαγραφή
  6. Ελενη κανει για προσωπο? Μαλλον οχι! θα μου το αφυδατωσει εντελως ε? Παντως με αρεσε και η περιγραφη και η τιμη. Θα το παρω. Ευχαριστωωωω <3 Μιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα ούτε για πλάκα στο πρόσωπο! Είναι τραχύ σαν ελαφρόπετρα, αντί για απολέπιση θα γεμίσεις γραντζουνιές και θα με κυνηγάς!

      Διαγραφή
  7. Πάω σήμερα HC για κάτι τελευταία ψώνια και θα το πάρω...Το θέμα είναι αν θα το βρω....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια δεν το βρήκα σήμερα στο ΗC!!!
      Εγώ και 3 πωλήτριες παίξαμε το κυνήγι του χαμένου Abrador!! Καλά γιατί το κρύβουν??? Στην παρανομία είναι???XaXaXa Έβαλα όμως και το λαγωνικό τη μάνα μου...αυτή θα το βρεί σίγουρα!!!!;o))XXX

      Διαγραφή
    2. Ωχ! Την πρώτη φορά ούτε και εγώ το είχα βρει. Έψαχνα στα σαπούνια και δεν το έχουν εκεί. Στη Θεσσαλονίκη στο κατάστημα της Αριστοτέλους το έχουν κάτω από τα αντισηπτικά, τρέχα γύρευε δηλαδή...

      Διαγραφή
  8. πολυ καλη προταση το σαπουνι!για το προσωπο κανε μας ενα review με σαπουνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ πολύ καλή ιδέα! Θα το ετοιμάσω σε μια από τις επόμενες αναρτήσεις

      Διαγραφή
  9. Πολύ ενδιαφέρον και πολύ οικονομικό! Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!!! Ευχαριστούμε... Xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ είναι φθηνότερο και από την ελαφρόπετρα μου! Ναι, αξίζει μια δοκιμή

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία πρόταση.. Θα το δοκιμάσω και εγώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. nai kai egw tha to dokimasw!!!me epeises
    !!!elpizw na to rw sta xondos edw pou menw!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το βρεις και στα φαρμακεία αλλά στα Hondos θα το βρεις στη μισή περίπου τιμή

      Διαγραφή
  12. αφου κανει απολεπιση κ ειναι κ τοσο οικονομικο σιγουρα αξιζει μια δοκιμη! σευχαριστουμε δεν το γνωριζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ από μια κυρία στην πλαζ το έμαθα και έκτοτε το χρησιμοποιώ καθημερινά

      Διαγραφή
  13. fainetai pragmatika na aksizei dokimi:)

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαίνεται πραγματικά τέλειο..Και η τιμή του φοβερή!
    Θα το ψάξω!
    φιλιά*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το ψάξεις καλή μου. Ίσως θα ήταν και μια καλή ιδέα να γράψουμε σε ποιο ράφι του Hondos το εντοπίσαμε η καθεμία.

      Διαγραφή
  15. Εννοείτει πως θα το πάρω!! προς το παρον μαζι με την ελαφροπετρα χρησιμοποιω scrub σωματος σε σκληρύνσεις κτλ αλλα αυτο θα μου βγει σιγουρα πιο οικονομικό... Ας αρχίσει το κυνηγι του χαμενου σαπουνιου(!) στα Hondos!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την αίσθηση πως όντως βγαίνει πιο οικονομικό. Εγώ το δικό μου το έχω περίπου ένα μήνα , το χρησιμοποιώ καθημερινά και είναι περίπου το μισό. Απλά πρέπει να ροσέχεις να στεγνώνει μετά από κάθε χρήση.

      Διαγραφή
  16. θα παω να παρω σιγουρα για τα πατουσακια μου!δεν ξερω αν θα το χρησιμοποιησω στο σωμα...φοβαμαι μην ειναι πολυ "σκληρο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ, ναι, ίσως σε μερικές στο σώμα να τους φανεί άγριο, αλλά αυτό έχει και σχέση με το δέρμα και την πίεση που ασκείς. Τεσπα, ξεκίνα με φτέρνες και βλέπεις πως θα πάει.

      Διαγραφή
  17. Ακούγεται πραγματικά μαγικό!! Στην επόμενη επίσκεψη στα HC θα το ψάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτηνό και αποτελεσματικό, δεν είναι ωραίος συνδυασμός;

      Διαγραφή
  18. Κορίτσια μου γλυκά, έχω κάποιες αναποδιές στο σπίτι αυτές τις μέρες, παίρνω μια ανάσα και απαντώ στα σχόλια σας! μουτς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ ενδιαφέρον post!!! ο,τι πρέπει για τα πέλματα μας αυτην την εποχή! και τοσο οικονομικό!!! όμως τα συστατικά του δεν μου πολυαρέσουν μιας και αποφεύγω τρελά την λανολίνη χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. την επομενη φορα που θα βολταρουμε παρεα θυμησε το μου να το παρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κάπως έτσι κι εγώ τυχαία έμαθα γι' αυτό. Κορίτσια, δεν υπάρχει! Abrador δαγκωτό! Και ο κατασκευαστής αναφέρει πως πρόκειται για διεθνή πατέντα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ. ΚΑΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΙΛΙΓΝΚ ΣΕ ΠΑΤΟΥΣΕΣ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΦΡΟ ΑΠΑΛΟ ΜΑΣΑΖΑΚΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΔΕΝ ΕΠΑΘΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΛΑΜΠΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΕΠΙΣΗ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΒΑΖΩ ΜΕΤΑ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΙΟ ΑΡΩΜΑ. ΣΑΝ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ. I LOVE IT! THANKS!!! MIMA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Extra tip: για όσες κάνουν αποτρίχωση και μένουν οι τρίχες μέσα στο δέρμα είναι απλά .... θαυματουργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ειναι απο το πιο καλα προιόντα που εχω πάρει ποτέ.το χρησιμοποιώ χρόνια.μας το ειχε συστησει μια αισθητικος για τις τριχούλες που μπαινουν μεσα απο το κερι στα πόδια('οπως αναφέρθηκε ήδη).βεβαια δε το συζητω το ποσο καλή απολεπιση κάνει σ'ολο το σώμα.τελευταια φορά το βρήκα σε φαμακειο με 3.80e.,αν σκεφτείς οτι το επαιρνα γυρω στα 2e!!!
    Λένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εμεινα πολυ ευχαριστημενη αν κ απο δικη μου απροσεξεια το χρεισιμοποιησα κ στο προσωπο ευτυχος δεν επεμεινα πολυ κ μονο με ερεθισε σε καποια σημεια.τι επωμενη φορα το δοκιμασα μονο με τον αφρο του στο προσωπο κ ηταν οκ αλλα η επιδερμιδα μου ειναι σχεδον λιπαρη οποτε το σηκωνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ειναι πολυ καλοοο και πολυ ευκολο σαν χρηση !εχω λιωσει πολλα σαπουνιαααααα χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή