Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

Step by step mani και ένας μικρός διαγωνισμός!

Γεια σας κορίτσια μου!

Καλό μήνα! Για σήμερα σας έχω μια ωραία πρόταση για τα νύχια σας, ένα εύκολο μανικιούρ που, αφού μπορώ να το κάνω εγώ, μπορεί σίγουρα και η καθεμιά από εσάς! Δείτε το step by step που ακολουθεί γιατί μετά σας περιμένει διαγωνισμός!

Θα σας δείξω δυο εκδοχές, εξίσου εύκολες, απλά στην πρώτη θα χρησιμοποιήσουμε και σφραγίδα για νύχια. Έχουμε αρχικά περιποιηθεί τα νύχια μας και έχουμε περάσει μια βάση . Τα νύχια μου έχουν ραβδώσεις τις οποίες η τωρινή μου βάση δεν καλύπτει και φαίνονται ακόμη και αφότου τα βάψω, οπότε κάθε πρόταση για καλή βάση δεκτή κορίτσια :)

Πρώτη εκδοχή:
Χρειαζόμαστε 2 βερνίκια (ένα ανοιχτόχρωμο και ένα πιο σκούρο) για το σχέδιο και 1 βερνίκι για τη σφραγίδα, σελοτέιπ, σφραγίδα και πλακέτα με σχέδια.


1) Περνάμε μια στρώση με το ανοιχτόχρωμο βερνίκι και αφήνουμε να στεγνώσει καλά.


2) Κολλάμε ένα κομμάτι σελοτέιπ διαγώνια στο νύχι. Προσέχουμε να κολλήσει καλά στις 2 άκρες.


3) Βάφουμε με το σκούρο βερνίκι το τμήμα του νυχιού που δεν καλύπτει το σελοτέιπ.


4) Αμέσως αφαιρούμε το σελοτέιπ με φορά αντίθετη από αυτή που βάψαμε το νύχι μας, δηλαδή τραβάμε το σελοτέιπ προς τα εμάς. Αν υπάρχουν μικροατέλειες δεν στεναχωριόμαστε γιατί θα καλυφθούν από τη σφραγίδα μετά.


5) Αφότου στεγνώσει και το δεύτερο χρώμα, διακοσμούμε με μια σφραγίδα στην ένωση των δυο χρωμάτων. Έτοιμο! Αν θέλετε, μπορείτε να περιμένετε να στεγνώσει καλά και να περάσετε και ένα top coat από πάνω.


Είναι πολύ πιο εύκολο από ότι φαίνεται, μια δοκιμή θα σας πείσει. Αν δεν έχετε σφραγίδες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε  κάποιο αυτοκόλλητο για νύχια ή μπορείτε να ακολουθήσετε τη δεύτερη εκδοχή μας.

Δεύτερη εκδοχή:
Χρειαζόμαστε 2 βερνίκια (ένα ανοιχτόχρωμο και ένα πιο σκούρο) για το σχέδιο και 1 βερνίκι για να κάνουμε βούλες (polka dots), σελοτέιπ και ένα dotting tool ( ή μια οδοντογλυφίδα ή ένα στυλό που δε γράφει ή ένα μολύβι ή το πίσω μέρος από ένα πινελάκι).


1) Περνάμε μια στρώση με το ανοιχτόχρωμο βερνίκι και αφήνουμε να στεγνώσει καλά.


2) Κολλάμε ένα κομμάτι σελοτέιπ διαγώνια στο νύχι. Προσέχουμε να κολλήσει καλά στις 2 άκρες.

3) Βάφουμε με το σκούρο βερνίκι το τμήμα του νυχιού που δεν καλύπτει το σελοτέιπ.


4) Αμέσως αφαιρούμε το σελοτέιπ με φορά αντίθετη από αυτή που βάψαμε το νύχι μας, δηλαδή τραβάμε το σελοτέιπ προς τα εμάς. Αν υπάρχουν μικροατέλειες δεν στεναχωριόμαστε γιατί θα καλυφθούν από τις βουλίτσες.


5) Με το dotting tool ( ή ό,τι άλλο έχουμε και μας βολεύει ) κάνουμε βουλίτσες στην ένωση των δυο χρωμάτων. Έτοιμο!


Σας άρεσε; Νομίζω πως είναι ένας αρκετά εύκολος (και φτηνός!) τρόπος για όμορφα νύχια.

Και τώρα ο διαγωνισμός μας!
Στείλτε μας μέχρι τις 10 Ιουλίου  στο προφίλ μας στο facebook (θα το βρείτε εδώ) φωτογραφίες με τη δική σας εκδοχή του μανικιούρ μας. Η φωτογραφία που θα μαζέψει τα περισσότερα likes μέχρι τις 20 Ιουλίου θα κερδίσει το wheel με στρας της φωτογραφίας.


Περιμένουμε λοιπόν με μεγάλη μας χαρά τις δικές σας δημιουργίες!

Σας φιλώ!!!    xxx

15 σχόλια :

  1. Τρέλανέ μας Κυριακάτικα!!!
    Θες να σου στείλω συμμετοχή να γελάς όλο το καλοκαίρι??? ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, πολύ ωραίος διαγωνισμός! Να ευχηθώ λοιπόν καλή επιτυχία σε όσες λάβουν μέρος, γιατί εγώ δεν το βλέπω. Δεν είμαι πολύ του βαψίματος των χεριών (Fan του γαλλικού βλέπετε)αλλά των ποδιών! Χιχι! Θα περιμένω να δω τις καλοκαιρινές δημιουργίες των κοριτσιών! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα και τα δυο, τι ικανότητες μου στο stamping τις έχετε ήδη δει χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χι μου φαίνεται θα κανονίσω με την Άννα να οργανώσουμε μια συνάντηση για stamping, εύκολο είναι!

      Διαγραφή
  4. Ούτε εγώ μπορώ να λάβω μέρος!!! Λόγο πένθους. . . Παλιότερο σε άλλο σχέδιο μετράει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραιος ο διαγωνισμος! θα προσπαθησω η αληθεια ειναι! το δεξι χερι δεν ξερουμε πως θα βαψουμε αλλα κατι θα κανουμε! x x x

    http://beautyfulladdict.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και ξεχασα να σου πω πριν, για τις ραβδωσεις στα νυχια καλο ειναι να χρησιμοποιεις ενα καλο buffer και μετα να απλωνεις ενα ridge filler (βγαζει η erre due ενα καλο και οικονομικο). μια βαση απο μονη της δε μπορει να κανει τιποτα σε αυτη την περιπτωση... εκτος και αν θελεις να τα εχεις ολα σε ενα οποτε ψαξε το insta-grip base coat απο sally hansen το οποιο δν το εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την εταιρεια! xo xo

      Διαγραφή
  6. by the way...εγω ειχα το ridge filler απο την mavala.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλλα υπαρχουν και στην china glaze και στην peggy sage αν θελεις να κοιταξουμε!

      Διαγραφή
  7. Τι τέλεια που τα έκανες!
    Εμένα δεν πιάνει καθόλου το χέρι μου στα νυχια ρε παιδί μου! Ζηλευω!
    xxx
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα σχέδια σου, αλλά και τα χρώματα υπέροχα! Τις σφραγίδες από που τις έχεις πάρει; Ανέβασα και εγώ τη δικιά μου ζέβρα, ελπίζω να σας αρέσει! Καλή επιτυχία σε όλες όσες έχουν πάρει μέρος!!!

    Υ.Γ. Η Ζέβρα γίνεται επίσης πολύ όμορφη βάζοντας άσπρη βάση (κατά προτίμηση ασβέστη) με μαύρες ρίγες και ασημόσκονη. Τα βερνίκια είναι όλα από Essie, και τα λεπτά έχουν τοποθετηθεί αφού καθάρησα κάποιο πινελάκι από παλιό nail art βερνίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. axx polu wreos diagwnismos!
    :D

    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσουν πολύ οι ιδέες σου!!!
    Μπράβο,συνέχισε να μας ενημερώνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή