Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

NYX : The Crimson Amulet Collection, inspired by the movie "Dark Shadows"

Γεια σας κορίτσια μου,

για σήμερα σας έχω κάτι πολύ πολύ ξεχωριστό. Στη γιορτή μου το Μάιο ο άντρας μου έκανε δώρο μια προπληρωμένη κάρτα που ήθελα πόσο καιρό. Μαζί με τις φίλες bloggers σκεφτόμουν με ποια αγορά θα την εγκαινίαζα. Σκεφτόμουν για μια μικρή αγορά, μιας και ποτέ δεν είχα παραγγείλει με αυτόν τον τρόπο κάτι και είχα τον φόβο της πρωτάρας, τελικά όμως η Φανή του Our walking closets secrets με έπεισε να βρω κάτι συλλεκτικό (και αργότερα την πήρα στο λαιμό μου, χι χι ). Έψαξα , έψαξα και τελικά βρήκα στο e bay αυτή την πανέμορφη συλλεκτική παλέτα της NYX. Νομίζω τα συνδιάζει όλα. Αγαπώ Τιμ Μπάρτον, λατρεύω Τζόνι Ντεπ, έχω ήδη δει την ταινία και η παλέτα καλύπτει ένα πλήρες μακιγιάζ. Όλα αυτά σε μια όμορφη συσκευασία και σε πολύ καλή τιμή ( 23$ την αγόρασα από εδώ , αγόρασα δυο τεμάχια και μαζί με τα μεταφορικά κόστισε 25 ευρώ η μία ), μα τι άλλο να θέλω; Δε σας κρύβω πάντως ότι ως πρωτάρα στις αγορές μέσω e bay ένα τρέμουλο στο χέρι όταν έγραφα το νούμερο της κάρτας το είχα, αλλά ευτυχώς οι έμπειρες Φανή και Μυρόνα με βοήθησαν πολύ. Σας ευχαριστώ κορίτσια!

Είμαι τρισευτυχισμένη που την έχω στα χέρια μου!
Η παλέτα ευτυχώς ήρθε σε άριστη κατάσταση από Αμερική. Η συσκευασία της είναι πανέμορφη και σε αντίθεση με τα υπόλοιπα καλλυντικά μου δε βρίσκεται στο νεσεσέρ μου αλλά στο κομοδίνο δίπλα μου για να τη χαϊδεύω κάθε τρεις και λίγο :)

Αυτό είναι το κουτάκι της. Σα θήκη από DVD είναι, τη λατρεύω!
 Η NYX τελικά ξέρει να φτιάχνει ωραίες παλέτες! Δυσκολεύτηκα πολύ για να βρω κάποιον να τη στέλνει στην Ελλάδα με κάπως λογικά μεταφορικά, αλλά άξιζε και το τελευταίο της ευρουλάκι. Άραγε έχει και καμιά παλέτα για το Sweeney Todd;

Έχει και μαγνητικό κούμπωμα και το κάστρο της ταινίας! Σα μικρό παιδάκι κάνω...
Όταν ανοίγουμε την παλέτα, το πρώτο που βλέπουμε είναι οι 12+12 σκιές ματιών. Υπέροχες σκιές στα χρώματα της ταινίας. Νομίζω μπορούν να συνδιαστούν μεταξύ τους σχεδόν όλες και να μας δώσουν πολλά και όμορφα looks. Έχει και shimmer αλλά και ματ σκιές και όλες τους έχουν πολύ καλό pigmentation.
Οι πρώτες 12 σκιές έχουν τα πιο έντονα χρώματα (η τρίτη σειρά είναι τα αγαπημένα μου , αυτό το χρυσοκαφέ νομίζω θα το φορέσω πολύ, γράφει πολύ ωραία στο μάτι)

Οι πάνω 12 σκιές...(σε φυσικό φως)
ενώ οι επόμενες 12 σκιές έχουν πιο nude χρώματα. Στην αρχή δεν τα εκτίμησα και πολύ (συνήθως προτιμώ τα έντονα χρώματα, βγαίνει η Κωνσταντινουπολίτισσα από μέσα μου του φανταχτερού του φτιασιδιού), σε ένα μακιγιάζ όμως είναι πολύ χρήσιμα για κάτω από το φρύδι και για την εσωτερική γωνία του ματιού, δίνουν φως.


...και οι κάτω 12 σκιές (σε φυσικό φως).
Γυρνώντας τη "σελίδα" της παλέτας βλέπουμε φωτογραφίες από τους τρεις γυναικείους ρόλους της ταινίας ( αγαπημένη Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, η τρελή Βρετανή μου). Χμμ, εδώ θα ήθελα κάποιες σαφείς οδηγίες μακιγιάζ, τι να βάλω που, έναν μπούσουλα. Το Σάββατο βάζαμε στοιχήματα με τις φίλες Μυρόνα, Φανή και Άννα για το ποια σκιά φοράει η Κάρτερ και άκρη δε βγάλαμε. Αυτό νομίζω είναι το μοναδικό σημείο που δε με ενθουσίασε στην παλέτα.

Προτεινόμενα μακιγιάζ από τους τρεις γυναικείους ρόλους της ταινίας.
Από την άλλη πλευρά έχει τα υπόλοιπα καλούδια της παλέτας.

Τα υπόλοιπα καλούδια της παλέτας (σε φυσικό φως).
 Ένα μικρούλι eyeliner σε μαύρο χρώμα. Αρκετά  υγρό για τα γούστα μου, αλλά αν τα καταφέρω και δεν μουτζουρωθώ δίνει έντονο μαύρο χρώμα που απλά δε βγαίνει με τίποτα από το μάτι.

Το μικρούλι eyeliner, δυστυχώς το πινελάκι του καθόλου δε με βολεύει :(

Δίπλα του μια μικρούλα shadow base. Είναι η πρώτη που χρησιμοποιώ, επομένως δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Μέχρι στιγμής πάντως έχω μείνει ευχαριστημένη.

Η βάση για τις σκιές

Ακριβώς από κάτω είναι το Illuminator. Αυτό είναι καταπληκτικό! Όνομα και πράμα, δίνει φως όπου το έβαλα. Μέχρι στιγμής το δοκίμασα κάτω από το φρύδι , στην εσωτερική γωνία των ματιών, κάτω από το μάτι, λίιιγο πάνω από τα χείλη, λιγούτσικο πάνω στη μύτη μου και στην περιοχή ανάμεσα στα μάτια και στα μήλα (δεν ξέρω πως λέγεται η περιοχή, είναι ελάχιστα πιο κάτω από εκεί που βάζουμε ταμποναριστα την κρέμα ματιών). Θα το δοκιμάσω και για blending με τις σκιές. Πολύ μου άρεσε.

 Το "Λάμπεις Μπάμπη μου"!

Στα δεξιά υπάρχουν τα 5 ρουζ. Την κουτσουκέλα μου θα τη μοιραστώ μαζί σας. Δεν μπορώ να κάτσω και να βγάλω τα μάτια μου για να χρησιμοποιήσω το κάθε χρώμα μόνο του. Τα χρησιμοποιώ είτε δυο δυο τα πρώτα τέσσερα , έτσι όπως είναι ζευγαράκια και το πέμπτο μόνο του, είτε -στις μεγάλες φούριες- και τα πέντε μαζί (περνάω το πινέλο από πάνω μια δυο φορές). Υποθέτω πως ο δεύτερος τρόπος είναι ο σούπερ τεμπέλικος και σίγουρα όχι ο σωστός αλλά τα άλλα δυο ζευγαράκια ρουζ γιατί τα έβαλαν κολλητά; Προφανώς για να τα χρησιμοποιούμε και μαζί. (Άννα μπορείς να επέμβεις και να μας γράψεις τη γνώμη σου; Έχω απορίες)

Το μόνο κακό με τα ρουζ είναι πως όταν βιάζομαι με το πινέλο λερώνω τα κραγιόν από κάτω.

Τέλος, κάτω υπάρχουν τα τέσσερα lip gloss. Όλα βγαίνουν πολύ απαλά. Προσωπικά αυτό με βολεύει γιατί ποτέ δεν τονίζω τα χείλη μου, αλλά κάποια άλλη κοπέλα ίσως να το θεωρούσε μειονέκτημα. Ευτυχώς εγώ θα τα χρησιμοποιήσω όλα ! Διάρκεια ιδιαίτερα μεγάλη δεν έχουν και νομίζω πως το μόνο αρνητικό είναι πως δεν μπορώ να έχω μόνιμα την παλέτα στην τσάντα μου για να φρεσκάρω το lip gloss μου. Για την ώρα τα χρησιμοποιώ με κάποια μολύβια χειλιών που έχω και έτυχε να ταιριάζουν, αλλά εάν καποια σας έχει κανένα μυστικό για τα κραγιόν από τις παλέτες την παρακαλώ θερμά να το μοιραστεί μαζί μας.

Μην τα βλέπετε έτσι, είναι κάτι παραπάνω από απαλά, σαν τα χρώματα του liposan περίπου.

Αυτά για τη συλλεκτική μου παλέτα, που πολύ πολύ την αγαπώ. Η πρώτη μου επαφή με τα NYX ήταν πολύ θετική και ελπίζω σύντομα και σε άλλες. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει προϊόντα NYX; Σας αρέσουν τέτοιου είδους παλέτες; Περιμένω τις απαντήσεις σας!

Σας φιλώ!!!    xxx

Θέλει η blogger να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!


25 σχόλια :

  1. Τι όμορφη παλέτα! Νόμιζα ότι είχε μόνο σκιές αλλά αυτή τα έχει όλα, έχω ενθουσιαστεί! Νομίζω έκανες την καλύτερη πρώτη online αγορά που θα μπορούσες, με'γεια σου!!! Όσο για το ποια σκιά φοράω η Ελενα, ψηφίζω την πράσινη μαζί με μια ανοιχτή μπεζ-γκρι από τη δεύτερη ομάδα για να είναι πιο φωτεινή, κάνε συνδυασμούς να μας πεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναταλία μου και εμείς κάτι τέτοιο λέμε πως μάλλον παίζει, ένας συνδυασμός δλδ. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω.

      Διαγραφή
  2. Poooo thn dark shadows thelw kai egw na thn dokimasw <3 eixa dei kai diafora videakia p eixane kanei kai theikh !!! megia sou :3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πιο ωραία από ότι φαίνεται και ναιιιιι είμαι ενθουσιασμένη που την πήρα!

      Διαγραφή
  3. Είναι τέλεια!!! Εύχομαι να την ευχαριστηθείς στο μέγιστο κοπέλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωωω, ήδη την έχω χρησιμοποιήσει πολύ και την έχω καταβολευτεί

      Διαγραφή
  4. Είναι υπέροχη!Μεγιά σου!Καταλαβαίνω απόλυτα τον ενθουσιασμό σου :)
    Εγώ να δώ πότε θα αξιωθώ να βάλω λεφτά στην κάρτα για να αρχίσω να κάνω αγορέs απο το ίντερνετ :)
    Tο κουτί θυμίζει όντωs θήκη απο dvd!
    Οι σκιέs σε nude αποχρώσειs είναι ονειρεμένεs!
    Και πάλι μεγιά και να τιs απολαύσειs όσο μπορείs! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου! Καλέ είναι υπέροχηηηη, χαχα σα μικρό παιδί κάνω

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Προτείνω τον πωλητή που αγοράσαμε εμείς, νομίζω είχε το καλύτερο feedback και τα πιο λογικά μεταφορικά. Μα τ χαζομάρα αυτά τα μεταφορικά να κοστίζουν σχεδόν όσο και το προϊόν....

      Διαγραφή
  6. Welcome to the club doll!!!! Yπέροχη η αγορά σου και να τη χαρείς πολύ!!!! Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά σε λίγο η prepaid και με δασκάλα τη Μυρόνα θα σε αναγκάσει να αγοράσεις μεγαλύτερο κομοδίνο!!! Με γειές!!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα νομίζω θα πω σε αυτό! Σηκώνω το μοχίτο μου και ....στην υγειά μας και στις αγορές που έρχονται!

      Διαγραφή
  7. πολύ ωραία κούκλα μου καλοφόρετη να είναι! Πολύ καλοφτιαγμένη και καλοστημένη είναι και σε πολύ καλή τιμή. Ο μοναδικός μου ενδιασμός είναι η ύπαρξη lipgloss που γενικά δε μου αρέσουν να υπάρχουν σε παλέτες, δε με βολεύουν.
    Επίσης από το post βγαίνει ωραιότατο συμπέρασμα για τη βλαβερή μας επίδραση στον κόσμο χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "βλαβερή" ;;; Πως θα κάνει καλέ το χρήμα τον κύκλο του; Α, όλα και όλα, εγώ αγοράζω για το συμφέρον όλων μας, χαχαχα
      Τελικά τα λιπ γκλος μάλλον δεν είναι καλή ιδέα σε μια παλέτα. Πως τα κουβαλας μαζί σου για να ανανεώσεις τη χείλη σου; Πόσα πια να χωρέσουν στην τσάντα μου, δεν είναι και του Σπορτ Μπίλι...

      Διαγραφή
  8. Με γεια!! Είναι τέλεια! Και για τα λεφτά που έδωσες έχει τα πάντα. Να μας βάλεις καμιά φώτο όταν βαφτείς με τις σκιές αν και από NYX περιμένω πως θα έχουν άψογη απόδοση. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πρέπει να κάνουμε μια φωτοανάρτηση με την Άννα, αυτή με μακιγιάζ Naked2 και εγώ με την παλέτα αυτή.
      Ναι, η απόδοση τους είναι πολύ καλή, ευτυχώς η πρώτη μου αγορά ήταν πετυχημένη. :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο δώρο από τον άντρα σου!!
    Η φωτογραφία που φάινεσαι από το καθρεφτάκι είναι τέλεια! Πολύ αρτίστικ!!
    xxx
    Eleonor


    http://eleonority.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη παλέτα! Τα έχει όλα... Την παίρνεις κ φεύγεις!!! Καλοφόρετη κούκλα μου, να την χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ax ...poso zhleyw!!!thelw ki egw epitelous na parw mia urban!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφη! Μεγειάααα σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μεγεια ελενη,αυτη παλια και αλλες πολλες καινουργιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυο μήνες μετά βρήκα επιτέλους από που να την πάρω σε πολύ καλή τιμή!
    Ήθελα να σε ρωτήσω αν σε έχει αφήσει ικανοποιημένη,συγκεκριμένα τα ρουζ και το primer!Για τις σκιές είμαι σίγουρη!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα θα μας αφησεις ετσι παραπονεμενες, χωρις λινκ , χωρις κανενα στοιχειο; Απο που θα την παρεις;

      Ειμαι σιγουρη παντως πως θα την ευχαριστηθεις παρα πολυ, μαζι με μια πουδρα και μια μασκαρα δεν πηρα τπτ αλλο μαζι μου σε ολες μου τις μετακινησεις το καλοκαιρι, την εχω λατρεψει αυτη την παλετα.

      Τα ρουζ με αφησαν ικανοποιημενη. Για το primer δεν ξερω τι να σου πω, ειναι το πρωτο που δοκιμαζω. Μου κρατησε μια χαρα, αλλα δεν εχω μετρο συγκρισης με κατι αλλο. Παντως εμενα με βολεψε, ελπιζω να βολεψει και εσενα.

      Φιλακιααα

      Διαγραφή
    2. Ωραία!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Λοιπόν εκεί που έψαχνα για μανό china glaze και κραγιον revlon στο http://www.beautyjoint.com/ και είχα χαρεί μπαίνω στα set και είχε όλες τις παλέτες τις Nyx!!!Έπαθα σοκ !Την έχει 20 ευρώ και τα έξοδα αποστολής με αγορές 60 ευρώ συνολικά φαντάσου έχουν βγει 13 ευρώ!Κρίμα να μην την πάρω!

      Επίσης την βρήκα εδώ http://www.nonpareilboutique.com/nyx-the-crimson-amulet-collection.html με ίδιες τιμές !!

      Διαγραφή
  15. Κορίτσια μου μόλις έμαθα πως η NYX ανοίγει κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, Ερμού 65!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή