Γερά και όμορφα πόδια σημαίνουν κέρδη και ευτυχία ενώ τα αδύνατα και βρώμικα πόδια, στενοχώριες, φτώχεια, αρρώστιες και γενικά, δύσκολες μέρες. Αν δεις να πλένεις τα πόδια σου, περίμενε πραγματοποίηση των ελπίδων σου, επιτυχίες σε όλους τους τομείς και πολλά κέρδη από τις δουλειές σου. Το σπασμένο πόδι σημαίνει κακές ειδήσεις.

 Χμμμ...Δεν ξέρω για το σπασμένο πόδι, ξέρω όμως για το ...σκασμένο πόδι. Θέλω όλες μαζί να συμφωνήσουμε πως τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να προσέχουμε λίγο παραπάνω τον εαυτό μας. Τα ρούχα είναι πιο αποκαλυπτικά, το ίδιο και τα παπούτσια. Μου είναι τρομερά δυσάρεστο να βλέπω γυναίκες στο δρόμο να φοράνε ωραιότατα πέδιλα και σανδάλια χωρίς να έχουν κάνει έστω και τη στοιχειώδη περιποίηση στα πόδια τους. Το "Tickle me pink" ξεκινάει αγώνα κατά των ταλαιπωρημένων ποδιών. Σύμμαχος μας η ελαφρόπετρα και τα προϊόντα της Kerasal!

Κατά καιρούς έχω δοκιμάσει διάφορες κρέμες για τα πόδια. Μονίμως είχα δυο προβλήματα. Αυτές που δεν άφηναν λιπαρότητα δεν έκαναν καλή δουλίτσα και αυτές που πρόσφεραν καλή ενυδάτωση απλά τα πόδια μου δεν τις απορροφούσαν ποτέ. Όσες προσπαθήσατε να ισορροπήσετε σε ψηλοτάκουνα με πόδι που γλιστράει μπορείτε να καταλάβετε τον καημό μου. Τη συγκεκριμένη κρέμα τη δοκίμασα τις τελευταίες 5 μέρες και μπορώ να πω πως έχω μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένη. Οι φτέρνες μου είναι στα καλύτερα τους και κάποια σκληρά σημεία στα πέλματα μου έχουν βελτιωθεί αισθητά. Η κρέμα περιέχει δυο συστατικά, ουρία και γαλακτικό αμμώνιο, που προφανώς είναι αυτά που κάνουν τη δουλίτσα. Το καλύτερο σας το είπα; Απορροφάται σε πραγματικά 1 λεπτό! Όσες νιώθετε τυχερές μπορείτε να κάνετε "like" στη σελίδα τους στο facebook εδώ, κάνουν συχνούς διαγωνισμούς. Εναλλακτικά θα τη βρείτε στα φαρμακεία, κοστίζει περίπου 6 ευρώ.

Τα υπέροχα πόδια μου τα ανέδειξα με τα επίσης υπέροχα ψηλοτάκουνα πέδιλα μου. Περπατούσα καμαρωτή καμαρωτή, όλο χάρη και νάζι. Που πας έτσι κοπέλα μου όταν έχεις πρόβλημα με τη μέση σου; Δυστυχώς κορίτσια μου η επιστροφή στο σπίτι με βρήκε με πονεμένη μέση και μουδιασμένα πόδια. Έτσι δοκίμασα και το roll on. Έξυπνη η ιδέα της συσκευασίας, είναι πολύ εύχρηστο στο άπλωμα. Το χρησιμοποίησα στα πόδια μου και στη μέση μου. Μόλις το εφαρμόζεις έχεις την αίσθηση της δροσιάς. Μετά έρχεται ένα ελαφρύ κάψιμο, κάψιμο που αντέχεται όμως, όχι σαν αυτό από τα έμπλαστρα. Η μυρωδιά του ευτυχώς είναι ευχάριστη ( έχετε δοκιμάσει την counterpain, που ποτίζει μέχρι και τα σεντόνια; ). Το προϊόν περιέχει μενθόλη, επομένως το άρωμα του είναι το χαρακτηριστικό της μέντας.Στη σύσταση της έχει και άλλα φυσικά συστατικά αλλά επικρατεί η μέντα. Με ανακούφισε σε μεγάλο βαθμό θα μπορούσα να πω και μου θύμισε πολύ ένα φυτικό τζελ που είχαμε στο πατρικό μου και το πασαλειβόμασταν για κάθε πόνο. Η τιμή του roll on είναι και αυτή περίπου στα 6 ευρώ.

Τα Kerasal είναι αμερικάνικα προϊόντα και στην Ελλάδα τα εισάγει η ΚΙΤΕ Hellas.  Ρίχνοντας μια ματιά στη σελίδα τους θα δείτε πως έχουν και άλλα παραφαρμακευτικά προϊόντα. Γνώριζα ήδη τα Earth Friendly Baby(οργανικά βρεφικά καλλυντικά) και τα mOmma (σειρά με είδη βρεφικής ανάπτυξης), δε γνώριζα όμως τα Gynofit (είδη γυναικολογικής φροντίδας) και τα Navi (είδη οθφαλμολογικής φροντίδας).
Εμείς θα δοκιμάσουμε τα

Gynofit
Ελβετικά προϊόντα γυναικείας περιποίησης. Η γκάμα του περιλαμβάνει λοσιόν καθαρισμού της ευαίσθητης περιοχής (με άρωμα και χωρίς) και δυο λογιών τζελ, κατάλληλα για όλες τις μικροενοχλήσεις του καλοκαιριού. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες τόσο στη σελίδα τους εδώ, όσο και στο προφίλ τους στο facebook εδώ. Εμείς θα δοκιμάσουμε τις λοσιόν και θα σας γράψουμε σύντομα εντυπώσεις. Τα τζελ είναι για κολπική ξηρότητα και βακτηριακή κολπίτιδα. Δε χρειάζονται ιατρική συνταγή αλλά καλό θα ήταν προτού κάνετε οτιδήποτε να συμβουλευτείτε τουλάχιστον τον φαρμακοποιό σας. Οι λοσιόν κοστίζουν περίπου 7 ευρώ τα 200ml και τα τζελ κοστίζουν περίπου 10 ευρώ η συσκευασία των 12 μονοδόσεων.

Σας φιλώ!!!   xxx