Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

French tip dip ή αλλιώς γαλλικό μανικιούρ σε 30''

Γεια σας κορίτσια!

Το french manicure είναι μια κλασσική επιλογή και ταιριάζει με όλα!Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές μορφές πια!Μπορείς να κάνεις χρωματιστό γαλλικό,γαλλικό με σχέδια,γαλλικό με ένα χρώμα αλλά με γυαλιστερό και ματ τελείωμα!Γενικώς εγώ το λατρεύω!Το θεωρώ πολύ σικ και κατάλληλο για τις περισσότερες περιστάσεις!Ακόμα και για μανικιούρ νύφης ή για μια επαγγελματική συνέντευξη.

Όπως σας έχω πει....είμαι τεμπελούλα....μου αρέσει το γαλλικό και έχω και σταθερό χέρι αλλά έψαχνα να βρω κάποιον πιο εύκολο τρόπο για να γίνεται η δουλειά μου πιο γρήγορα!Και έπεσα πάνω στο french tip dip.Η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα με το βιντεάκι τους που είδα στο youtube.

Δείτε το και εσείς και πείτε μου την γνώμη σας!Δεν είναι εντυπωσιακό??


Εγώ δεν άντεξα στον πειρασμό και αποφάσισα να το αποκτήσω!Έκανα την παραγγελία μου από το επίσημο site,αν θέλετε μπορείτε να ρίξετε και εσείς μια ματιά εδώ 



Τα πραγματάκια μου τα έστειλαν πάρα πολύ γρήγορα(σε μια εβδομάδα νομίζω) και η συσκευασία περιλαμβάνει έναν νυχοκόπτη,μια μεταλλική ροζ λίμα(cute ε?),ένα βουρτσάκι,ένα βαζάκι για να βάζεις το άσπρο βερνίκι(ή όποιο άλλο χρώμα προτιμάτε),ένα διαχωριστικό για τα δάχτυλα για το πεντικιούρ,2 χάρτινες λίμες,ένα orange stick,ένα block για τα νύχια με 4 διαφορετικές πλευρές,το εργαλειάκι και ένα διαφημιστικό από την εταιρία.Όλα αυτά,όμορφα και περιποιημένα σε ένα διάφανο κουτάκι.

Στην αρχή δυσκολεύτηκα λίγο γιατί πρέπει να προσαρμόσεις το εργαλειάκι στην καμπυλότητα των νυχιών σου.Μόλις το προσαρμόσεις,το γαλλικό σου γίνεται πανεύκολα!Είχα ακούσει κοπέλες που για λόγους οικονομίας δεν βουτούσαν το ειδικό εργαλείο στο βαζάκι αλλά περνούσαν μια γενναία ποσότητα στο εργαλείο.Να σας πω ότι εμένα δεν με βόλεψε αυτός ο τρόπος...Οκ,ξοδεύεις περισσότερο βερνίκι,αλλά το γαλλικό σου γίνεται εύκολα και σε χρόνο dt!

Νομίζω ότι αν αγοράζει κάποιος ταινίες για να κάνει το γαλλικό του,αυτό μακροπρόθεσμα βγαίνει πιο οικονομικό.Υπάρχει και ο τρόπος με το σελοτέΐπ αλλά εκεί θα πρέπει να σχηματίσεις εσύ την καμπύλη(φεγγαράκι).Εμένα δεν μου αρέσει το γαλλικό που είναι μια ευθεία,θέλω να έχει μια γλυκιά καμπύλη.Υπάρχει και το αυτοκρατορικό γαλλικό το οποίο έχει έντονη καμπύλη και αν προτιμάτε αυτό,το french tip dip δεν είναι για εσάς.Θεωρώ ότι είναι μια καλή λύση για όσες δεν έχουν σταθερό χέρι και για όσες είναι τεμπέλες σαν και εμένα.Αν είχε και το V Shape γαλλικό ίσως να το αγόραζα και εκείνο!

Πως σας φάνηκε?Εσείς πως κάνετε το γαλλικό σας?Είμαι η μόνη τεμπέλα της παρέας??

Φιλιά πολλά


28 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. τι εννοεις "φτανει μεχρι τις ακρες"?το παν ειναι να προσαρμοσεις την καμπυλοτητα ωστε να αγκαλιασει σωστα το νυχι σου για να μην αφησει κενα.

      Διαγραφή
  2. Πόσο έξυπνο gadgetάκι;;; Το θέλω και εγώ, που δεν πιάνουν τα χέρια μου και είμαι κ λίγο τεμπέλα σε ότι αφορά το μανικιούρ(συνδυασμός που σκοτώνει λέμεεε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα
      και εγω το βρηκα πολυ εξυπνο για αυτο και το αγορασα!αν το αγορασεις,να ξερεις δεν θα εχεις πια δικαιολογιες για απεριποιητα νυχια!!!!!

      Διαγραφή
  3. φαίνεται πολύ έξυπνο και πρακτικό
    φυσικά ξέρεις πως μισώ το γαλλικό και δε θα το έπαιρνα ποτέ όμως πιστεύω πως σε όσες αρέσει θα τους λύσεις τα χέρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουτε το εναλλακτικο γαλλικο του YSL με το μαυρο ματ και γυαλιστερο τιπ???

      Διαγραφή
    2. τα εναλλακτικά τρώωωωωγονται κάπως

      Διαγραφή
  4. polu wreo ,eukolo k praktiko! episis to video me voi8ise polu! tsekare t neo mou video! periexei mia afierwsi :D


    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ βολικο!! γενικα κανω γαλλικο πολυ σπανια επειδη εχω αδυναμια στα εντονα χρωματα
    παλια ειχα αγορασει αυτα τα αυτοκολλητακια για πιο ευκολο γαλλικο αλλα μετα συνηθισα κ τωρα κανω χωρις τιποτα το αριστερο με δυσκολευει λιγο αλλα αν εχω χρονο κ υπομονη θα βγει! χιχι
    με γεια πολυ ομορφο σετακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω κανω διαφορα στα νυχια μου(σχεδια,χρωματα κλπ) αλλα για γαλλικο το βρισκω πολυ καλη λυση!

      Διαγραφή
  6. Τα αυτοκόλλητα και το σελοτέιπ ποτέ δε με βόλεψαν ιδιαίτερα για να πω την αλήθεια. Το γκατζετάκι αυτό το είχα δει αλλά επειδή δεν κάνω συχνά γαλλικό δε σκέφτηκα να το δοκιμάσω. Μου αρέσει πάντως που έχει και μικρές και μεγάλες πλευρές, κάνουν και για τα πόδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι,βολευει και για τα ποδια!δεν νομιζω οτι η τιμη του ειναι απαγορευτικη,να το δοκιμασεις!

      Διαγραφή
  7. το βλεπω ποσο καιρο και το λιγουρευομαι! Υποθετω πως αν καταφερεις να το προσαρμοσεις στα νυχια σου εχεις λυσει δια παντως το θεμα "γαλλικο". Αντε με το ασπρο κατι κανω αλλα με το χρωματιστο ειμαι τραγικη. Πω πω με αυτο το καλουδι τσακ τσουκ ξεμπερδευεις μανι μανι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα αν σου πω οτι δεν μπορω να καταλαβω γιατι πετυχαινεις το ασπρο αλλα οχι το χρωματιστο θα με κοροιδεψεις???

      Διαγραφή
    2. Με το ασπρο εχω απο κατω ανοιχτοχρωμη βαση και βλεπω, εχω για μπουσουλα το νυχι μου, στο χρωματιστο συνηθως και η βαση ειναι χρωματιστη αρα το κανω στα τυφλα, χαλια γιατρε μου χαλια τα κανω

      Διαγραφή
  8. Φαινεται ευκολο... εγω γιατι δεν τα καταφερνω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω στην αρχη παιδευομουν...απλα θελει να στρωσεις την καμπυλοτητα ωστε να αγκαλιαζει το νυχι σου!

      Διαγραφή
  9. Εγώ λατρεύω το french manicure και 8 στις 10 έτσι τα φτιάσνω τα νύχια μου! Αν και θέλει λίγη ωρίτσα να αφιερώσεις εγώ το κάνω χωρίς τις αυτοκόλλητες ταινίες γιατί δεν μου βγαίνει τέλειο το αποτέλεσμα, δεν με βολεύουν και έτσι το κάνω χωρίς αυτές και γίνεται άψογο! Αλλά αυτό το γκατζετάκι μου φαίνεται απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν εχεις σταθερο χερι εισαι οκ!και εγω με το χερι το κανω αλλα αυτο ειναι η λυση της τεμπελας!

      Διαγραφή
  10. Tι λες τώρα!!!! Η σωτηρία της κουλής!!!!Το θέλωωωω!!!! ;o))ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχχα,λιωνω "κουλη" φιλη μου!

      Διαγραφή
  11. Το θέλωωωωωωωω!!! Λατρεύω το γαλλικό, όπως κι αν είναι... Να είσαι καλά που μας το έδειξες. Θα το πάρωωωωωω!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι αν χρησιμοποιησεις τον κωδικο"facebook" θα εχεις μια εκπτωση.τσεκαρε πρωτα την σελιδα τους!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο γκατζετάκι!! Και λατρεύω το γαλλικό.. αχ και πάλι αχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή